Zona metropolitană BucureștiIstoria transportului în comun din București şi Ilfov

 

Topic: Discuții despre istoria transportului public din Bucureşti

251 posts, 81648 views
 
Go to page:  1  ... 8 9 10 11 12 13 14  ... 18
 
 

📖 Pagination options
Re: Clubul "Flacara Rosiatica" orex

Linia 68 (troleibuz) unde a circulat in Drumul Taberei! Au fost doar 61,63, 65, 67, 69 cele codificate incepand cu 6! Oricum cea mai veche linie din D.T. e alta! ;)

 


Re: Discutii diverse messe

Ti-am scris clar: LINIA 68 DE TROLEIBUZ A INLOCUIT LINIA 108 DE AUTOBUZ, CE NU INTELEGI( era treaba cu economia de carburanti)? Cea mai veche, adica cele mai vechi linii de troleibuz, daca nu gresesc, sunt 84(care nu mai exista) si 93( azi cu un traseu modificat fata de cel original care era prin ramura de nord si nu mai intoarce la Valea Ialomitei ci la Valea Argesului) in Cartierul Drumul Taberei. Cele cu 6 mentionate de tine au aparut prin '83, si intorceau la Drumul Taberei 34. Acum tu ce faci, imi dai extemporal la traseele ITB? Nu ca ma eschivez, dar nu crezi ca umplem rubrica inutil? Ai rabdare pana la primavara, am inteles ca o sa fii prezent, asa cum am inteles ca si andrei11 doreste si-l astept cu placere, si discutam pe indelete, calm de fata cu toti cei care vor putea si vor dori sa vina. Eu mi-as dori sa vina si rosetti 61,  mai ales ca discutam de vechi trasee de transport in comun si poate iti vei clarifica anumite nelamuriri, atat despre trasee,vehicule, cat si despre cunostintele mele in domeniu.

 


Re: Discutii diverse orex

Sincer nu...cu linia ”68” si poate-mi reamintesti pe unde a circulat! In rest, e ok!
Cea mai lunga line de tramvai...dar ceva mai repede de 2 min de cautat!

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" messe

orex wrote:
Linia 68 (troleibuz) unde a circulat in Drumul Taberei!
Poate ai vrut sa scrii Linia 68 (troleibuz) unde a circulat in Drumul Taberei?-cu semnul intrebarii la finalul propozitiei, nu cu cel al exclamarii cum ai scris, fiindca in logica propozitiei pare o interogatie care se termina totdeauna cu "?" .
orex wrote:
Cea mai lunga line de tramvai...

13 (Militari-Granitul) la concurenta cu 20 (Laromet-P-ta Sudului,ulterior IRA Oltenita cap de linie comun cu 11).

 


Re: Discutii diverse orex

Jos palaria! Nu stiu multi asemenea lucruri! Linia 13 (tramvai) a fost cea mai lunga din Bucuresti!
PS
Poate nu tot asa de veninos o sa impartasesti si altora ceva ce EU unul am trait, inclusiv pe podul de lemn peste Dambovita...cand exista cartierul Uranus! ;)

 


Re: Discutii diverse messe

@orex, ca sa nu comentezi de cele 2 minute, vezi ora dintre mesajul la care ti-am raspuns prima data cel cu semnul de intrebare si ora la care ti-am raspuns la intrebarea cu linia de tramvai cea mai lungam sunt fix 2 minute de cand am vazut intrebarea. Ai nemultumiri? Si repet: inchid subiectul despre linii si trasee pana cand vom avea o intalnire personala, alaturi si de ceilalti care vor veni, n-are rost sa umplem aiurea forumul aici. O intalnire directa si prin viu grai cum se zice cred ca este cea mai indicata. O seara buna!

 


Re: Discutii diverse orex

Multumesc asemenea si cert vreau sa ne zarim!

 


Re: Discutii diverse messe

Multumesc de apreciere!N-am fost veninos ci doar concis, si la care pod de lemn te referi? La cel care inlocuia Podul Grozavesti cand se lucra la metrou si tramvaiele ieseau prin str. Economu Cezarescu sau la cel care inlocuia Podul  Izvor ( in ziua de azi ar fi avut pozitia fix in fata Bd. Libertatii)?

P.S. Nu mai modific,am vazut mai tarziu ca te-ai referit la podul provizoriu de la Izvor pe care circulau liniile 2, 3, 8 si 18. :bere:

 


Re: Discutii diverse orex

Podul Izvor, singurul pod de lemn pentru tramvaie! :D

 


Re: Discutii diverse messe

orex wrote:
Multumesc asemenea si cert vreau sa ne zarim!

Cu placere!  :bere:

 


Re: Discutii diverse andrei11

orex wrote:
Podul Izvor, singurul pod de lemn pentru tramvaie! :D

Negativ, și cel de la Grozăvești a fost strict pentru tramvaie.  :mrgreen:

 


Re: Discutii diverse orex

Grozavesti a fost o lucrare provizorie, pe perioada constructiei metroului, pe cand cel de la Izvor, a fost edificat dinainte (de cand nu cunosc!) si pana cand au intrat buldozerele adanc in cartierului Uranus, odata cu extinderea lucrarilor la faimosul edificiu...Casa Poporului (nu-mi amintesc cand a fost desfiintat)!!  :mrgreen:
Noroc ca au existat pasionati care au surprins instantanee ce, acum, fac istorie, asa in alb si negru cum se gaseau filmele pentru aparate foto la acele vremuri!!
https://bucurestiulmeudrag.ro/fotografi ... b8592b13d5

 


Re: Discutii diverse messe

Si Podul Izvor a fost provizoriu, doar ca a dainuit mai mult ca Grozavestiul. Podul Izvor din lemn a disparut prin 86 cand s-a inchis Uranus de tot iar 2 circula deviat pe la Piata Unirii iar 3 pe la Leul. Dar stiai ca la 100 si ceva de metri aval de Podul Izvor din lemn exista Podul MIhai Voda, pe care circula si tramvai?

 


Re: Discutii diverse 1689

Pe podul de la Mihai Voda venea 20-ul de la Posta Puisor spre Schitu Magureanu.
Si astazi ma-ntreb cum reuseau bietele Tatre sa intoarca aproape 100 de grade sa se incadreze pe Splaiul Independentei...
Dupa care iarasi un 90+ grade ca sa intre de pe Splai pe Schitu Magureanu (de altfel EP-V3A-urile de pe 12 (??? - sper sa ma corecteze rosetti61 aici daca gresesc) reuseau cu brio...).
Erau si V3A-uri care mergeau spre Piata Unirii si care “isi intindeau articulatiile” pe curba de linga Teatrul Bulandra, dar au fost atitea schimbari in anii ‘84-‘85 ca e aproape imposibil sa mai disting ce linie cu ce tramvai cind a mai functionat prin zona.

Data viitoare ( :) ) o sa fac poze. Sau o sa notez mai multe detalii (desi, sincer, era aproape imposibil pentru ca schimbarile erau - uneori - zilnice).

 


Go to page:  1  ... 8 9 10 11 12 13 14  ... 18
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Istoria transportului în comun din București şi Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420650 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use