Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
3279 posts, 441697 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Voi stiti mai bine ca locuiti/munciti pe traseu!
Voi stiti mai bine ca locuiti/munciti pe traseu!
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
orex
”Coane orex nu prea le ai cu Iberia, aragonezii au capitala la Zaragoza, Madridul e miezul provinciei Castilia La Mancha, aia plina cu don quixoti...(am folosit ortografia castiliana autentica).”
HALT!...Asa, ca sa nu creada LUMEA ca e altfel ...ISTORIA si sa se ”incoroneze” cu ...”laurii”!!!
”Coane orex nu prea le ai cu Iberia, aragonezii au capitala la Zaragoza, Madridul e miezul provinciei Castilia La Mancha, aia plina cu don quixoti...(am folosit ortografia castiliana autentica).”
HALT!...Asa, ca sa nu creada LUMEA ca e altfel ...ISTORIA si sa se ”incoroneze” cu ...”laurii”!!!
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
bercenicity
Nu era vorba ca pe M4 se merge doar ATP (pentru că accelerarile și franarile ar fi prea bruște cu IVEle în mod ATO)? Iar oprirea la punct fix tine de ATO, nu?
Nu era vorba ca pe M4 se merge doar ATP (pentru că accelerarile și franarile ar fi prea bruște cu IVEle în mod ATO)? Iar oprirea la punct fix tine de ATO, nu?
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
BodoMinea
Da, PSM-ul (Precision Stop Maker) e parte a ATO. Însă există și funcționalitate de conducere automată și oprire la punct fix în Dimetronic. Nu e neapărat folosită prea des pentru că sistemul nu e așa performant ca cel de pe celelalte magistrale, iar oprirea efectuată de calculator durează mai mult (timpi de mers lungiți... viteză mai mică) decât cea făcută de mecanic din controller. Însă pentru recepționarea și testarea sistemului, toate funcționalitățile din caietul de sarcini și fișa tehnică trebuie să meargă la fel de bine pe întregul tronson de M4. Mie mi se pare normal. Dacă nu face un anumit lucru care apare în cartea tehnică, există 2 aspecte periculoase: se poate crea confuzie în pregătirea personalului, iar nefuncționarea unei componente poate indica probleme cu sistemul în sine ca tot unitar, pe modelul „dacă nu oprește la fix... ce nu mai face?”.
Da, PSM-ul (Precision Stop Maker) e parte a ATO. Însă există și funcționalitate de conducere automată și oprire la punct fix în Dimetronic. Nu e neapărat folosită prea des pentru că sistemul nu e așa performant ca cel de pe celelalte magistrale, iar oprirea efectuată de calculator durează mai mult (timpi de mers lungiți... viteză mai mică) decât cea făcută de mecanic din controller. Însă pentru recepționarea și testarea sistemului, toate funcționalitățile din caietul de sarcini și fișa tehnică trebuie să meargă la fel de bine pe întregul tronson de M4. Mie mi se pare normal. Dacă nu face un anumit lucru care apare în cartea tehnică, există 2 aspecte periculoase: se poate crea confuzie în pregătirea personalului, iar nefuncționarea unei componente poate indica probleme cu sistemul în sine ca tot unitar, pe modelul „dacă nu oprește la fix... ce nu mai face?”.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
orex
Asa si pe ce am dat banii, ca oricare ”investitor” ar vrea sa stie asta, nu ?!
PS
Sper ca Alstom sa nu fie la fel de diletant la M5.1!
Asa si pe ce am dat banii, ca oricare ”investitor” ar vrea sa stie asta, nu ?!
PS
Sper ca Alstom sa nu fie la fel de diletant la M5.1!
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
In continuare, reprezentantii Metrorex habar nu au cand se va finaliza receptia la punerea in functiune a sistemului de siguranta:
Economica.net
In continuare, reprezentantii Metrorex habar nu au cand se va finaliza receptia la punerea in functiune a sistemului de siguranta:
Funcționarea semnalizării și circulația trenurilor pe ambele sensuri de mers pe Magistrala 4 va fi realizată după finalizarea recepției la punerea în funcțiune a sistemului de siguranță și automatizare a traficului", a declarat pentru ECONOMICA.NET Mariana Miclăuș, director general al Metrorex. Aceasta a menționat că, potrivit procedurii, la acestă dată se desfășoară testele și probele tehnologice specifice în vederea finalizării Recepției la punere în funcțiune a sistemului de siguranță și automatizare a traficului, conform HG 51/1996. "Semnalizarea pe toată Magistrala 4 va fi funcțională atunci când recepția va fi admisă fără obiecții de comisia Metrorex SA", a subliniat Mariana Miclăuș.
Nu este clar însă și ce obiecții ar fi avut comisia Metrorex până acum, având în vedere că procesul de recepție ar fi început încă de anul trecut.
Economica.net
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
Una singura: NU FUNCTIONEAZA!...
Nu este clar însă și ce obiecții ar fi avut comisia Metrorex până acum, având în vedere că procesul de recepție ar fi început încă de anul trecut.
Una singura: NU FUNCTIONEAZA!...
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
cris_m
Mie mi se pare o mare carpeala sincer asta cu gratuitatea... mai bine le ofereau calatorii reduse cu metroul. Cum bine spuneau colegii pe aici, atata timp cat terminalul se afla dupa zona de trafic congestionat (intersectia cu DNCB), este evident ca lumea nu va renunta la vehicul tocmai atunci cand a scapat de un prim ambuteiaj. Bonus, frecventa extrem de proasta a metroului pe M4, vagoanele vechi, nu reprezinta un plus pentru acest mijloc de transport. Ca de obicei rezolvam efectele nu cauzele problemei.
Parcare gratuită oferită de Metrorex în Terminalul Străulești
Mie mi se pare o mare carpeala sincer asta cu gratuitatea... mai bine le ofereau calatorii reduse cu metroul. Cum bine spuneau colegii pe aici, atata timp cat terminalul se afla dupa zona de trafic congestionat (intersectia cu DNCB), este evident ca lumea nu va renunta la vehicul tocmai atunci cand a scapat de un prim ambuteiaj. Bonus, frecventa extrem de proasta a metroului pe M4, vagoanele vechi, nu reprezinta un plus pentru acest mijloc de transport. Ca de obicei rezolvam efectele nu cauzele problemei.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
subway guru
Scopul Metrorex cu parcarea a fost de a atrage pasageri, un serviciu suplimentar gratuit serveste scopului...
Scopul Metrorex cu parcarea a fost de a atrage pasageri, un serviciu suplimentar gratuit serveste scopului...
- orex
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
orex
Si...la juma din pretul celui mai amarat covrig fara sare, mac sau susan...nu se prea infig ”vecinii”! Deci, e o problema!
Si...la juma din pretul celui mai amarat covrig fara sare, mac sau susan...nu se prea infig ”vecinii”! Deci, e o problema!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
andrei11
1) Frecvența pe M 4 este foarte acceptabilă, cine-ți citește postarea crede că tramvaiul 46 are frecvență mai bună ca M 4.
2) Treaba cu << vagoanele vechi >> e spusă chiar la mișto. CAF - ul face zgomot mai mare în salon ca IVA. În rest nu știu unde ar fi marea nenorocire că sunt IVA pe M 4.
3) Și care ar fi cauzele ? Frecvența de un metrou la 90 secunde, metrouri moderne cu muzică pentru toate gusturile la difuzoare ?
4) De când n-ai mai fost pe M 4 să vezi gradul de încărcare al vagoanelor ?
cris_m wrote:
Bonus, frecventa extrem de proasta a metroului pe M4, vagoanele vechi, nu reprezinta un plus pentru acest mijloc de transport. Ca de obicei rezolvam efectele nu cauzele problemei.
1) Frecvența pe M 4 este foarte acceptabilă, cine-ți citește postarea crede că tramvaiul 46 are frecvență mai bună ca M 4.
2) Treaba cu << vagoanele vechi >> e spusă chiar la mișto. CAF - ul face zgomot mai mare în salon ca IVA. În rest nu știu unde ar fi marea nenorocire că sunt IVA pe M 4.
3) Și care ar fi cauzele ? Frecvența de un metrou la 90 secunde, metrouri moderne cu muzică pentru toate gusturile la difuzoare ?
4) De când n-ai mai fost pe M 4 să vezi gradul de încărcare al vagoanelor ?
- sab
-
Posted:
-
- SniperGuy
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
SniperGuy
@andrei11, cu scuzele de rigoare, te repeti pe subiectul asta de vreo 2 ani desi ti-am demonstrat cu poze gradul de incarcare pe M4 acum un an si ceva. Nu stiu cat de des circuli tu pe aceasta magistrala dar eu circul zilnic pe ea si cu siguranta este cel putin loc de imbunatatire. Revin cu pozele daca nu ti le aduci aminte.
Si sa zicem ca tine, si intr-adevar nu sunt foarte multi calatori pe M4. Dar de ce nu luam in considerare faptul ca acesta este doar un efect al intervalului de succedare si nu din cauza ca avem putini calatori este in regula intervalul de succedare.
@andrei11, cu scuzele de rigoare, te repeti pe subiectul asta de vreo 2 ani desi ti-am demonstrat cu poze gradul de incarcare pe M4 acum un an si ceva. Nu stiu cat de des circuli tu pe aceasta magistrala dar eu circul zilnic pe ea si cu siguranta este cel putin loc de imbunatatire. Revin cu pozele daca nu ti le aduci aminte.
Si sa zicem ca tine, si intr-adevar nu sunt foarte multi calatori pe M4. Dar de ce nu luam in considerare faptul ca acesta este doar un efect al intervalului de succedare si nu din cauza ca avem putini calatori este in regula intervalul de succedare.
- sab
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
sab
Gradul de incarcare tine de frecventa trenurilor. La 12 min , normal ca este aglomeratie. Dar daca abia umpli un tren la 12 min, nu justifici metrou.
Cat despre marile aglomerari urbane deservite de M4...sa fim seriosi...Nu sunt calatori putini pentru ca metroul vine la intervale mari, ci pentru ca nu prea are ce cara in zona aia...Aceasta magistrala a fost facuta penttru ca era inceputa inainte de 89 si, in virtutea inertiei, am finalizat-o si i-am pus un mot intermodal la Straulesti, poate se justifica macar o idee.
Daca s-ar face un studiu serios de fezabilitate la M4 de azi, nu ar mai construi-o nimeni...
Gradul de incarcare tine de frecventa trenurilor. La 12 min , normal ca este aglomeratie. Dar daca abia umpli un tren la 12 min, nu justifici metrou.
Cat despre marile aglomerari urbane deservite de M4...sa fim seriosi...Nu sunt calatori putini pentru ca metroul vine la intervale mari, ci pentru ca nu prea are ce cara in zona aia...Aceasta magistrala a fost facuta penttru ca era inceputa inainte de 89 si, in virtutea inertiei, am finalizat-o si i-am pus un mot intermodal la Straulesti, poate se justifica macar o idee.
Daca s-ar face un studiu serios de fezabilitate la M4 de azi, nu ar mai construi-o nimeni...
📖 Pagination options