Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
528 posts, 140818 views
📖 Pagination options
- danielghro
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
danielghro
Plusez la pariul tau si zic ca esti optimist. E dezamagitor sa vezi declaratii fantasmagorice ca va fi gata tot intr-un an (vezi interviul ProTV cu directorul TCMB de anul trecut cand au inceput lucrarile de deviere) cand pasajul in sine este bugetat pe 2 ani in documentatie si lucrarile la el inca nu au inceput. Plus alte gogomanii ca "vom lucra si noaptea" - 3-4 saptamani incepand cu ~20 Dec. 2019 pana pe ~10 Ianuarie nu au fost muncitori pe santier.
Cristi N wrote:
La cum se desfasoara lucrarile in momentul asta tind sa pariez ca lucrarile efective la pasaj nu vor incepe in urmatoarele 12 luni.
Plusez la pariul tau si zic ca esti optimist. E dezamagitor sa vezi declaratii fantasmagorice ca va fi gata tot intr-un an (vezi interviul ProTV cu directorul TCMB de anul trecut cand au inceput lucrarile de deviere) cand pasajul in sine este bugetat pe 2 ani in documentatie si lucrarile la el inca nu au inceput. Plus alte gogomanii ca "vom lucra si noaptea" - 3-4 saptamani incepand cu ~20 Dec. 2019 pana pe ~10 Ianuarie nu au fost muncitori pe santier.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Costin
Avem. PMUD.
Cristi N wrote:
daca ar avea un SF sau alt tip de planificare prin care sa stabileasca un viitor tramvai pe traseul asta
Avem. PMUD.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
andrei11
Asta se întâmplă de când s-au inventat șantierele, de pe vremea lui Ștefan cel Mare, Mihai Viteazu, etc, de la Ignat până după Sf. Ion nu o să vezi picior de șantierist pe șantier. Inclusiv pe vremea SSMD - ului !
_______________
SSMD --> Societatea Socialistă Multilateral Dezvoltată.
Asta se întâmplă de când s-au inventat șantierele, de pe vremea lui Ștefan cel Mare, Mihai Viteazu, etc, de la Ignat până după Sf. Ion nu o să vezi picior de șantierist pe șantier. Inclusiv pe vremea SSMD - ului !
_______________
SSMD --> Societatea Socialistă Multilateral Dezvoltată.
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Cristi N
@ danielghro: De obicei sunt optimist si nu imi place sa pariez pe chestii de care nu sunt sigur sau macar aproape sigur.
@Costin: PMUD-ul e valabil si nu prea. Mai nimic din ce e in el nu s-a implementat si mai toate termenele de acolo au trecut deja. Pe de alta parte altceva mai bun nu avem.
@ danielghro: De obicei sunt optimist si nu imi place sa pariez pe chestii de care nu sunt sigur sau macar aproape sigur.
@Costin: PMUD-ul e valabil si nu prea. Mai nimic din ce e in el nu s-a implementat si mai toate termenele de acolo au trecut deja. Pe de alta parte altceva mai bun nu avem.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
shoppy
Pai asa si au AC, 1 an pentru mutat utilitati, pentru pasaj nici macar nu au AC.
Pai asa si au AC, 1 an pentru mutat utilitati, pentru pasaj nici macar nu au AC.
- Iulika0069
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Iulika0069
S-a emis pana la urma AC pentru pasaj? Am vazut in presa ca firea se lauda ca va fi gata anul acesta!
S-a emis pana la urma AC pentru pasaj? Am vazut in presa ca firea se lauda ca va fi gata anul acesta!
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
shoppy
Emis, neemis, se lucreaza la zidul rampei dinspre Tei:
Emis, neemis, se lucreaza la zidul rampei dinspre Tei:
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
zapacitu
Au inchis traficul pe Doamna Ghica de cateva zile, sensul Pantelimon -> Colentina, chiar inainte de Colentina. Se circula cam haotic
Au inchis traficul pe Doamna Ghica de cateva zile, sensul Pantelimon -> Colentina, chiar inainte de Colentina. Se circula cam haotic
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
shoppy
Acuma am dat in alta, este bine ca au prins gustul lucrarii dar acum sunt prea multi muncitori pe santier, cam jumate din ei nu au front de lucru si sunt foarte stresati sa nu fie fotografiati stand degeaba, deci fotografiati cu grija.
Acuma am dat in alta, este bine ca au prins gustul lucrarii dar acum sunt prea multi muncitori pe santier, cam jumate din ei nu au front de lucru si sunt foarte stresati sa nu fie fotografiati stand degeaba, deci fotografiati cu grija.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
ByOnu
Ma gandesc daca in loc de aceste reazeme pline, aceasta caseta betonata care va fi umpluta cu balast, nu ar fi fost mai optima varianta de la pasajele de pe DN1 care urca de la un nivel foarte scazut direct cu grinzi prefabricate. Avantajul ar fi fost amenajarea unei parcari sub rampele podului, spatiu care este oricum mort.
Ma gandesc daca in loc de aceste reazeme pline, aceasta caseta betonata care va fi umpluta cu balast, nu ar fi fost mai optima varianta de la pasajele de pe DN1 care urca de la un nivel foarte scazut direct cu grinzi prefabricate. Avantajul ar fi fost amenajarea unei parcari sub rampele podului, spatiu care este oricum mort.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
cris_m
Eu inteleg ca ar face parcari dupa chestiile astea...
Eu inteleg ca ar face parcari dupa chestiile astea...
- ByOnu
-
Posted:
-
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
TibiV
Nu va lasati pacaliti de imaginea de sus.
Aici rampele sunt foarte scurte, deoarece Colentina este in vale. Pasajul practic va fi orizontal - adica (cu aproximatie) "mentine cota" de pe cele doua "dealuri" sau urca foarte foarte putin.
In poza asta se vede cum pasajul pleaca de la nivelul solului. Pasajul merge (aproape) orizontal, nivelul solului coboara cu o panta accentuata...
Cu alte cuvinte disponibil pentru eventule parcari sub pasaj ar ramane cel mult 50 de metri la fiecare rampa.
Nu cred ca merita, tinand seama de costurile suplimentare (inca cel putin doua "randuri" de pile).
Nu va lasati pacaliti de imaginea de sus.
Aici rampele sunt foarte scurte, deoarece Colentina este in vale. Pasajul practic va fi orizontal - adica (cu aproximatie) "mentine cota" de pe cele doua "dealuri" sau urca foarte foarte putin.
In poza asta se vede cum pasajul pleaca de la nivelul solului. Pasajul merge (aproape) orizontal, nivelul solului coboara cu o panta accentuata...
Cu alte cuvinte disponibil pentru eventule parcari sub pasaj ar ramane cel mult 50 de metri la fiecare rampa.
Nu cred ca merita, tinand seama de costurile suplimentare (inca cel putin doua "randuri" de pile).
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
andrei11
Nu va fi orizontal deloc. Doamna Ghica nu coboară mai mult de 1 metru. Gabaritul de liberă trecere în mod uzul e de 5 metri.
Nu va fi orizontal deloc. Doamna Ghica nu coboară mai mult de 1 metru. Gabaritul de liberă trecere în mod uzul e de 5 metri.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Pasaj suprateran Doamna Ghica (parte din inelul median) (FINALIZAT 2023, NERECEPŢIONAT)
•
Choose destination