Infrastructura feroviară din RomâniaComplexul Feroviar BucureștiLegăturile feroviare Gara de Nord - Aeroport OtopeniRacordarea directă a aeroportului la rețeaua feroviară (noua legătură GdN - OTP)

 

Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

150 posts, 56461 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 11
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

Ok, e ca voi, deci ar cam trebui să punem lacăt la topic, procesul poate să dureze n ani.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Utilizator anonim

Azi se lucra normal pe santier, a fost un material pe la Digi. Si lucrarile nici nu ar trebui sa se opreasca, trebuiau declarate din start utilitate publica.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului TibiV

Proiectul a fost declarat in mod sigur de utilitate publica.
Altfel, nu s-ar fi putut face exproprieri - legea le permite DOAR pentru lucrari de utilitate publica...

 


Re: Octombrie 2019 TibiV

Radu Marius Garnita wrote:
PS: @TibiV - noroc cu ceata de dimineata, ca nu ajungeam nici astazi pe acolo.



:bere:

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Chev Celios

Minune mare,astazi cand m-am dus la munca am observat ca intre DN1 si terminal, piloni sunt decofrati ,iar langa ei e plin de grinzi de sustinere. :popa:  :applause:

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului zapacitu

Minune si soc, nu s-a intamplat mare lucru langa terminal. Sunt multe utilaje acolo de zici ca e organizare de santier, insa nu am vazut sa faca mare lucru si am fost, din nefericire, cam des pe acolo in ultima vreme.

Ce termen de finalizare au?  :roll:

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

Cică la anul cam pe vremea aceasta. Ia-ți gândul de la fotbal, NU e gata la vară.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului mindmasster

Nu erau lucrarile oprite din cauza lui Tiriac?

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului TibiV

Un benzinar a facut un reportaj foarte bun in Belgia, care arata CUM trebuie facut.
Este vorba de aeroportul Zaventem Bruxelles, care pana in 2012 a avut o linie cu gara infundata, cum facem noi acum la OTP, dar pe care belgienii au demontat-o...
Reportajul merita sa fie vazut:https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=370.msg270900#msg270900

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

Ceea ce noi nu vedem, chit că ne uităm  la soluție. Cu alte cuvinte să lămurim lucrurile ca să nu ne aflăm în treabă.
Cu sau fără varianta București gară de tranzit, ca să avem la Aero Otopeni linie curentă funcțională, această linie curentă funcțională trebuie să se găsească pe toate magistralele, cea de Oltenia, de Transilvania, de Moldova, de Dobrogea.
Soluții ?  Ca să nu ne trezim că ne uităm după Moș Crăciun nici acum nici la vară.
Deci copii, plan, hartă, trasate liniile, gările, remizele de vagoane, de locomotive, mă rog, tot tacâmul.
Haideți, la treabă, că e de lucru.
A. da, obligatoriu anexat foaia cu cheltuielile și dacă e posibil un orizont de timp.
______________________
Părerea mea sinceră e că vom ieși mai ieftin dacă :
- Adios Aeroport Otopeni
- Construim alt aeroport de la zero, habar n-am unde, la 30 - 40 km de PIața Sf Gheorghe, 50, 100 (km ) nu mă interesează ca să putem să prindem în program punctul obligatoriu ca liniile Cf  de la gara aeroportului să fie pe toate megistralele, așa cum am arătat ceva mai sus. Evident, liniile acestea să ajungă, chiar și tangențial la București. Sau nu neapărat, gara aeroportului să fie și gara ( de tranzit ) a Bucureștiului.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Costin

Andrei, desi suna ideal, mi se pare fortata ideea ta. Ar avea cel mai mult sens daca era un aeroport care deserveste jumatate de tara, dar nu e cazul. Acum ca se constuieste aeroport si la Brasov, e cu atat mai ne-necesar.

Singura axa ce este deservita de Otopeni este Oltenia-Muntenia, chiar si in acest moment nordul merge la Sibiu sau Cluj, vestul la Timisoara, estul la Iasi sau Constanta. Alti clienti pe care chiar nu ii iei in considerare sunt bulgarii din nord-estul tarii lor, cel putin zona Ruse vine la Otopeni ca e mai aproape decat Sofia.

E nevoie de legaturi bune, dar asta nu inseamna neaparat numai directe. Transbordarea usoara este o legatura la fel de buna ca una directa, dar mult mai ieftina ca implementare.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

Corect, deci e logic ce se construiește acum, o legătură strict Otopeni - Gara de Nord și apoi transbordare  spre trenurile din țară. Eu mă legasem de ideea belgienilor de a transorma stația terminus într-o stație de tranzit. La noi nu e viabilă ideea.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului George

Și mie mi se pare că Otopeni cu un viitor terminal 2 este mai mult decât suficient, locul oferă suficiente oportunități de dezvoltare, numai creier să fie.

Cât de vizionari au fost inginerii români pe vremea Regelui Carol al II-lea, când traficul era atât de discret încât Băneasa era mai mult decât suficient! Totuși, am găsit într-un dosar decretele de expropriere și amplele motivări de la finalul anilor 30,  argumentau foarte convingător amplasamentul de la Otopeni (ideal, nici prea aproape, nici prea departe de oraș).

Costin, mă bucur că iei în considerare aeroportul de la Brașov! Mie mi se pare o inițiativă foarte bună și necesară și, mai mult, în condițiile în care pe DN1 e aproape mereu blocat și poți face 4 ore între Buc și Brașov mi se pare cel puțin ridicol ce se spune adesea pe celălalt forum, că aeroportul Brașov n-ar fi necesar pentru că poți veni la București; asta eventual cu o autostradă completă București - Brașov ar fi valabil, deși nici măcar.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

Aeroport Brașov / autostradă București - Brașov.
Aici nu merge așa, după păreri, trebuie făcute calcule de către profesioniști.
Cu legături corecte dacă e să mă întrebi pe mine nu prea văd rostul aeroportului de la Brașov, având deja aeroporturi la București - Sibiu.
Dar să ai și cum să ajungi  la ele.
Constănțenii văd că folosesc intens aeroportul de la Otopeni. Oare de ce ? Văd multe mașini ( curse regulate ) și de Slobozia / Brăila / Galați.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 11
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Racordarea directă a aeroportului la rețeaua feroviară (noua legătură GdN - OTP)  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420540 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use