Zona metropolitană BucureștiUnitățile de întreținere și exploatare ale STB

 

Topic: Depoul Bucureştii Noi

124 posts, 68729 views
 
Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8 9
 
 

📖 Pagination options
Re: Depoul Bucureştii Noi Andi_C

Asa am găsit anterior pe fourum.Am spus sa scriu la fel ca in mesajele precedente.

 


Re: Depoul Bucureştii Noi Nenea_titi

Din care dispărute demult :
062, 110, 127, 178, 212 (? A murit și ăsta?), 221, 318 (peste 6 ani), 362
Din cele de 41:
023, 049,075, 098, 101, 118, 218 (trimis la transformare) 143, 158,160, 273 (trimis la transformare) , 349, 054 (apare sporadic).
Aici am spus ce nu am mai văzut de ceva vreme.

 


Re: Depoul Bucureştii Noi vl273

Pe langa 212 , chiar si 050 revenit in primavara , este disparut cam de o luna. 062 , 221 , 110 si 158 au disparut din peisaj aproximativ in vara lui 2018 , cu putin timp inainte de trecerea de la RATB la STB. Totodata , cea mai mare absenta o au 075 , 098 , 143 si 318 (2013-2014) urmate de 349 , 362 , 127 , 101 , 160 , 178 si 118 (2016-2017) plus 023 (iarna 2018) si 054 (primavara 2019)

 


Re: Depoul Bucureştii Noi Nenea_titi

050 merge constant pe liniile depoului BN. La sfârșit de 2019, era funcțional. Nu pare să fi fost un tramvai problematic, asemeni lui 296, cel puțin pe astea alături de 305 și 351, le-am văzut cam zilnic în acțiune, afară de 305 după accidentul de la B. N. - Gloriei. Mă refer aici la cele non 41. Mă surprinde 023 ce stă în spatele depoului , ăsta era nelipsit de pe 41. Dar cea mai mare staționare din BN o are 318, a fost și 256 lângă el, doar că acesta din urmă a putut fi "reeșapat". Restul enumerate, erau vai de ele, mă întrebam cât mai țin fără să facă pui pe traseu,asta când mergeau.

 


Re: Depoul Bucureştii Noi PaulIP

Tom wrote:
Foarte interesant vagonul EP/V3A din hală.

Pare 6143 sau 6149.

 


Re: Depoul Bucureştii Noi Nenea_titi

6143 sau 6145. Doar astea de la BN au avut această schemă pentru un timp, plus 6105, dar care nu știu să fi ținut de BN, ci de Victoria. Or mai fi fost, dar eu doar pe astea le știu, plus 6105 dintr-o poză.
Deși teoretic, 6106 - 6172 domiciliau la BN, au fost destule 60** care s-au aflat și la BN.
După 1990, BN a primit și el V3A și mai târziu V2A.
De regulă V3A circulau pe linia 20. Erau alb-roșu, reclama Marlboro, dar parcă și unul sau două galbene. Nu au avut multe, maxim 6 vagoane. Probabil in schimbul EP-V3A retrase. Oricum la acel moment, cca 1996, BN avea ca și linii deservite, 3, 6, 20, 24, 31, 45. În 2002, 3 a devenit 42 (un fel de), iar 3, 6 și 31 au dispărut în mai-iunie 1999. Și pe atunci, cel puțin 20, 24 și 45 erau liniile de bază. 3, 6 și 31 erau cam ultima găină de la gostat. Cam 1 tramvai pe fiecare, excepție 3, care avea și Tatre.
A mai deservit în anii 90 niște linii, 55, 58, cred că linii temporare.
În trecuturi, BN  mai suplimenta 41, pe lângă Alexandria și Victoria, mai dădea ceva ture.
Între timp lucrurile s-au schimbat... Lumea are mașină, industria din zonele Chitila și Damaroaia și Bucureștii Noi s-a restrâns, s-a dat metrou, accesul tramvaiului la Gară este îngreunat, că terminalul I. G. Duca e realmente inutil de când cu dispariția lui 34 odată cu pasajul Basarab, ajunge tramvaiul gol, pleacă gol.

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Depoul Bucureştii Noi Tom

6106+6306 era la depoul Bonaparte (Ilie Pintilie / Victoria).
De la 6107+6307 în sus erau la Bucureștii Noi, cel puțin începând de la începutul anilor '90.
Fotografia aceea e însă mult mai recentă, iar în acea perioadă 6145+6345 și 6149+6349 erau dacă nu tăiate, cel puțin dispărute de la stradă de multă vreme.
Două tramvaie au fost vopsite într'o schemă mai deosebită, inițial reclamă la ceva: 6131+6331 și 6143+6343. Deci ar putea fi 6143, dacă nu a mai existat și alt tramvai vopsit într'o schemă mai deosebită, dar pe care nu l-am văzut vreodată.

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Depoul Bucureştii Noi V2A

Turația depoului Bucureștii-Noi în această perioadă cu parc redus de vehicule:

Tramvaie

3 - 3/3
24 - 4/4
41 - 13/9
45 - 4/4

Total: 24/20 ture;

Troleibuze

65 - 3/3
86 - 6/6
97 - 6/6

Total: 15/15 ture.

 


Re: Depoul Bucureştii Noi shoppy

Din ce tin minte la tramvaie la inceputul anilor 90 BN deservea doar 20, 24 si 45(3, 42 si 55 au disparut cand a inceput M4 pe Grivita si s-a reorganizat si terminalul Clabucet, 42 s-a mutat la Militari, 3 la Victoria(fantoma cu o singura tura) iar cu 55 nu stiu ce s-a mai intalmplat), doar pe 42 erau Tatre in schimb toate erau EP, dupa care EP au fost inlocuite cu V2A undeva prin anii 96-99(era o sorcova de scheme cu vagoane in toate culorile, parca era si un vagon vopsit in mai multe nuante de ocru in zone orizontale, treptat s-au uniformizat la schema RATB alba finala), dupa care la inceputul anilor 2000 V2A au fost inlocuite treptat cu V3A in schema RATB alba(galbene nu tin minte sa fi vazut).
Nu va luati dupa poza cu V3A alb-Marlboro in BN, poza aceea a fost regizata pentru vreun eveniment ceva, nu tin minte sa fi circulat asa ceva pe Mihalache(V3A cu Marlboro sau Tuborg am vazut circuland pe la Grozavesti, probabil ca ajungeau pe Plevnei pana pe Berzei deci asa poate ca au fost atribuite imaginar la BN).

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Depoul Bucureştii Noi Tom

La începutul anilor '90, BN avea liniile 20,24,44 și 45. 3 cât a mai fost, era de la Bonaparte. O perioadă, BN a avut EP cu două remorci pe linia 41, dar după 1991, turele BN din 41 au fost preluate de Bonaparte (Victoria). Probabil că mutarea s'a făcut odată cu desființarea liniei de pe Sevastopol și deschiderea liniei prin pasajul Victoriei, iar BN a făcut schimb cu Bonaparte, cedând 41 si preluând 44. Sper că nu greșesc.

 


Re: Depoul Bucureştii Noi Costin

Nu am informatii despre depouri la vremea respectiva, insa prin 93-94 pe 41 erau majoritare (daca nu cumva 100% din parc) tot EP/V3A cu 2 remorci. Ca or fi fost de la 'Bonaparte' sau BN, nu stiu.

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Depoul Bucureştii Noi Tom

Bonaparte (Victoria/Ilie Pintilie) și Bucureștii Noi erau depouri din zone în care mergeam foarte des, altfel nici eu nu am prea multe informații despre alte depouri. Linia 41 a avut multă vreme EP/V3A cu două remorci, însă o perioadă au avut de la BN și pe urmă de la Bonaparte. Cred că în vara lui 1991 incă mai erau de la Bucureștii Noi. În acea perioadă vagoanele erau încă în schema de culoare ITB. După mutarea turelor din 41 la Bonaparte, trenurile EP cu două remorci au dispărut de la BN, cu excepția a două din ele, care au circulat încă vreun an în această formă pe linia 45: 6133+6333+6357 și 6130+6327+6330. Acestea au prins și vopsirea în galben, ca și alte remorci care puteau trage încă o remorcă, dar nu au mai fost utilizate astfel. În 1992-1995 erau sigur de la Bonaparte, dar erau și trenuri cu o singură remorcă. În 1995 a apărut "tramvaiul roz", dar de la Alexandria.

 


Re: Depoul Bucureştii Noi linia 69

Legat de modificarile ce se vor face incepand cu 02.12.2020 la troleibuze, depouri si linii (completez eu):

Consider ca la Gara de Nord trebuie facuta mica legatura (racord) intre cele doua retele (cal. Grivitei - piata Garii de Nord) iar linia 96 mutata la Depoul Bucurestii Noi nu la Depoul Vatra Luminoasa, in acest caz ar avea accesul mult mai rapid.
Si nu in ultimul rand o unire 96 + 65 ar fi foarte utila mai ales in ideea in care 96 ar reveni pe traseul de baza, pe la Eroilor.    
   

 


Re: Depoul Bucureştii Noi barbuandrei

E vorba aceea: "e bine sa vrei". Lasand gluma la o parte, cei de la Vatra Luminoasa au încercat sa schimbe aceasta mutare, vorbind cu conducerea DTE pentru a pune un macaz la Gara, insa raspunsul primit de catre acestia a fost ca "nu sunt fonduri".

 


Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8 9
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Unitățile de întreținere și exploatare ale STB  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420712 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use