Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiProiecte și lucrări finalizate parțial, suspendate sau abandonateStrăpungerea Splaiul Independenţei – Ciurel – A1

 

Topic: Stiri si articole din presa

159 posts, 113598 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri si articole din presa Adrian Rosca

E vorba de imobilul cu numarul cadastral 231976. Mi se pare aiurea sa faca blocuri fix langa viitoarea sosea.

 


Re: Stiri si articole din presa Adrian Rosca

Sau poate ca baietii construiesc in deplina cunostinta de cauza  :popa:

Nicuşor Dan, posibil candidat la Primărie, nu vrea ca pasajul Ciurel să ajungă la A1, aşa cum fusese proiectat: "Continuarea ar fi o aberaţie"

https://www.economica.net/nicusor-dan-p ... 77379.html

 


Re: Stiri si articole din presa shoppy

Saracul om asa este el, nu paralel, ci totalmente necoplanar.

https://www.economica.net/nicusor-dan-p ... 77379.html

Nicusor wrote:
Trebuie să facem Centura pe patru benzi...

Centura nu o face PMB, o face MT, care centura vroia sa o blocheze chiar el cu rezervatia lui de cormorani de la Cernica, acu ca s-au scos cormoranii de pe lista de protejate, s-a sucit.

Nicusor wrote:
să facem acele străpungeri din Strada Liniei, din Bulevardul Timişoara, din, îmi scapă, încă un bulevard de acolo la 1-2 kilometri de Şoseaua de Centură. Şi aia este ieşirea şi intrarea din Vest, din zona foarte aglomerată în oraş, nicidecum un bulevard paralel cu Iuliu Maniu.

Si strada Liniei, si bulevardul Timisoara, si orice strapungere din vest ii mai scapa lui, toate sunt paralele cu Iuliu Maniu.

 


Re: Stiri si articole din presa subway guru

https://www.agerpres.ro/comunicate/2019 ... ti--426313
https://www.agerpres.ro/administratie/2 ... el--426338
Zvarcoliri electorale?

Comunicat de presă - Primăria Municipiului Bucureşti
2019-12-30 17:32:02
Primarul General, Gabriela Firea: "Realizarea primei etape a proiectului 'Străpungere Ciurel - Nod Rutier Virtuţii' se apropie de final. În primăvara anului viitor, bucureştenii vor putea circula pe Podul Ciurel, un obiectiv de investiţii extrem de important pentru fluidizarea traficului din Capitală"

Primarul General, Gabriela Firea: "Aşa cum am promis, realizarea primei etape a proiectului 'Străpungere Ciurel - Nod Rutier Virtuţii' se apropie de final, iar în primăvara anului viitor, bucureştenii vor putea circula pe Podul Ciurel, un obiectiv de investiţii extrem de important pentru fluidizarea traficului din Capitală. Astăzi au început primele teste statice şi dinamice la structura de rezistenţă a podului, în conformitate cu legislaţia în vigoare. Acestea vor fi transmise spre analiză către proiectant şi expert urmând ca, în perioada următoare, să primim rezultatele şi să realizăm o nouă serie de teste. Reamintesc faptul că acest proiect, iniţiat în urmă cu 12 ani, a fost preluat cu un grafic de execuţie de doar 10 %, iar în prezent, nodul Virtuţii, componentă a acestei investiţii, este realizat în proporţie de 90%".
În ceea ce priveşte cea de-a doua etapă, Nod Virtuţii - Uverturii, Primarul General a dat ordinul de începere a proiectării, iar în prezent se lucrează la elaborarea proiectului tehnic. De asemenea, a fost redefinit coridorul de expropriere pentru această etapă, realizându-se astfel economii substanţiale la bugetul local: în proiectul iniţial erau afectate 200 de clădiri, iar noul proiect prevede aproximativ 20 de imobile ce urmează a fi expropriate.

Detalii proiect

Proiectul are 3 componente: Nodul Virtuţii (care presupune un pasaj peste râul Dâmboviţa şi peste Şoseaua Virtuţii cu descărcare în Cartierul Drumul Taberei), o altă secţiune până în Centura Bucureştiului şi cea de a treia - din Centura Bucureştiului până în Autostrada A1.

Proiectul urmăreşte realizarea unui drum expres care face legătura între Splaiul Independenţei şi Autostrada A1: se traversează Şoseaua Virtuţii, apoi se poate ieşi în cartierele Drumul Taberei şi Militari, de acolo în Centura Bucureştiului şi mai departe în Autostrada A1.

Prin realizarea acestui obiectiv se va obţine o intrare mai facilă în Bucureşti dinspre Autostrada Bucureşti - Piteşti, dar şi o redistribuire a traficului.

 


Re: Stiri si articole din presa 1689

Spicuiri din declaratiile Primarului General al Municipiului Bucuresti:

2 august 2016

"Problema e ca tot din proiectare s-a gresit si imi asum cele afirmate, pentru ca locuitorii din zona practic ar fi fost blocati. Am facut o evaluare si trebuie sa renuntam la una dintre benzi. Vor fi doua si nu trei benzi, pentru ca aici era vorba de un drum expres cu mai multe drumuri colectoare. Nu se va putea face acest lucru. Nu s-a facut PUZ-ul zonal, acea suprafata nu s-a prezervat, primariile de sector care au competenta in acea zona au dat certificate de urbanism, au dat autorizatii de constructii, s-a construit in zona recent, pe suprafata care trebuia sa fie rezervata acestei lucrari de amploare si acum ar trebui ca Primaria Capitalei sa faca exproprieri masive, sa darame ce s-a construit. Este inadmisibil asa ceva. Pur si simplu lucrurile sunt facute prost de la inceput. Si atunci m-am intalnit cu constructori si specialisti sa gasim cele mai bune solutii. In primul rand, renuntam la o banda, vor fi doua benzi, renuntam la drumuri colectoare, dar obiectivul de investitii sa fie finalizat pana la anul, in luna iulie [...]”



13 noiembrie 2017

"Am venit astazi pe santier pentru a vedea daca realitatea de pe hartie corespunde cu cea din teren. Lucrarile la Penetratia 'Splaiul Independentei-Ciurel-Autostrada Bucuresti - Pitesti sunt in grafic, Nodul Rutier Virtutii este gata in proportie de 85%. Le-am solicitat tuturor celor implicati in realizarea acestui obiectiv de investitii sa accelereze ritmul de lucru, astfel incat sa se poata avansa cat mai mult, pana ce conditiile meteo o vor permite. Constructorul ne-a dat asigurari ca respecta termenele asumate si ca lucrarile la nodul rutier se vor finaliza in acest an"


29 august 2018
”Străpungere Ciurel, nod rutier Virtuții - Proiectul, în valoare totală de 128 milioane de euro, a fost demarat în urmă cu 10 ani si trebuia sa fie finalizat in anul 2014, dar au apărut blocaje încă din primele luni. Atunci când l-am preluat, în anul 2016, la un stadiu de 13%, acest proiect era complet blocat, la fel ca alte proiecte vitale pentru Capitala. Am constatat că erau atât probleme financiare, dar și grave probleme tehnice. Proiectul inițial era făcut greșit, nu se luau în calcul o serie de rețele edilitare care trebuiau deviate pentru ca lucrările să poată continua. S-au făcut eforturi pentru recuperarea întârzierilor, astfel încât azi vă pot anunța că în privinta Nodului Rutier Virtuții - Podul hobanat este realizat în proporție de aproape 90%, în timp ce întregul tronson „Nod rutier Virtuții" este realizat în proporție de 70 %. Termenul de finalizare este strâns legat și condiționat de exproprierile restante (cca 10%) și relocarea traseelor instalațiilor ENEL. Se va termina până la sfârșitul anului viitor


30 decembrie 2019

"Aşa cum am promis, realizarea primei etape a proiectului 'Străpungere Ciurel - Nod Rutier Virtuţii' se apropie de final, iar în primăvara anului viitor, bucureştenii vor putea circula pe Podul Ciurel, un obiectiv de investiţii extrem de important pentru fluidizarea traficului din Capitală. Astăzi au început primele teste statice şi dinamice la structura de rezistenţă a podului, în conformitate cu legislaţia în vigoare. Acestea vor fi transmise spre analiză către proiectant şi expert urmând ca, în perioada următoare, să primim rezultatele şi să realizăm o nouă serie de teste. Reamintesc faptul că acest proiect, iniţiat în urmă cu 12 ani, a fost preluat cu un grafic de execuţie de doar 10 %, iar în prezent, nodul Virtuţii, componentă a acestei investiţii, este realizat în proporţie de 90%"

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Stiri si articole din presa V2A

https://www.economica.net/incepand-de-m ... KilOvp9gZE
Începând de marţi se reconfigurează reglementările rutiere temporare pe Splaiul Independenţei

Brigada Rutieră informează că începând de marţi urmează să fie reconfigurate reglementările rutiere temporare pe Splaiul Independenţei, în vederea continuării lucrărilor proiectului din zona "Splaiul Independenţei - Ciurel - Autostrada Bucureşti-Piteşti, Şos. Virtuţii/Splaiul Independenţei", potrivit Agerpres.
"În vederea continuării lucrărilor proiectului din zona 'Splaiul Independenţei - Ciurel - Autostrada Bucureşti-Piteşti, Şos. Virtuţii/Splaiul Independenţei', începând cu data de mâine (marţi - n.r.), ora 06,00, urmează a fi reconfigurate reglementările rutiere temporare pe Splaiul Independenţei, astfel: se vor institui restricţii în intersecţia Şos. Virtuţii şi Splaiul Independenţei, urmând ca traficul să fie organizat în sens unic către Pod Basarab, reglementarea rutieră existentă în prezent pe Splaiul Independenţei la intersecţia cu Str. G-ral. Petre Popovăţ va fi modificată prin faptul că traficul vehiculelor va fi restricţionat pe direcţia înainte către Şos. Virtuţii, urmând a se desfăşura prin viraj la dreapta conform configuraţiei anterioare, pe Str. Piatra Craiului, pentru asigurarea accesului către imobilele din zonă, traficul vehiculelor va fi organizat în ambele sensuri", se arată într-un comunicat de presă remis luni AGERPRES de Brigada Rutieră.

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Stiri si articole din presa V2A

Sâmbătă va fi inaugurat pasajul, conform declarațiilor lui Firea.

 


Re: Stiri si articole din presa Cristi N

Un reportaj de la PressOne despre proiectul de continuare a drumului spre DNCB.


 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Stiri si articole din presa Mircea G

Vai de capul lor . O " reporterita " analfabeta functional si niste interlocutori demni de mila .  :headbash:

 


Re: Stiri si articole din presa shoppy

Da saracii, ei credeau ca se construiesc ditai hobanatele aliniate spre blocuri cu colturile taiate pentru ca sunt arhitectii nebuni, nici prin gand nu le-a trecut sa verifice ca pe acolo este proiectata o sosea intr-un PUZ mai vechi decat blocul lor.

 


Re: Stiri si articole din presa Adrian Rosca

Ce mecla nesuferita are "reporterita".  :twisted:

 


Re: Stiri si articole din presa orex

Si, concluzia e...ce o s-o mai zdranganim, hat, pana sa strapunga  ”Ciurelul” in DNCB si, mai departe in A1! :yes:
Un model de planificare urbana...demn de ”urmat”! :oops:

 


Re: Stiri si articole din presa ByOnu

Adrian Rosca wrote:
Ce mecla nesuferita are "reporterita".  :twisted:


:|  :|  :|

@verzisorii? :think:

 


Re: Stiri si articole din presa aztec

https://m.adevarul.ro/news/societate/nic ... dex.html

Nicuşor Dan a anunţat că proiectul Podul Ciurel nu mai continuă 2

Schimbare de plan la Primăria Capitalei. Un proiect care a generat multe controverse nu va mai fi continuat în Bucureşti. Este vorba de Podul Ciurel, care nu va mai fi conectat, aşa cum era prevăzut, cu Autostrada Bucureşti-Piteşti, prin traversarea cartierului Militari.


Primarul general al Capitalei spune că nu susţine acest proiect şi că se vor face doar lucrări care să permită fluidizarea traficului. Nicuşor Dan susţine că există un alt proiect, iniţiat de Consiliul Judeţean Ilfov, prin care viitoarea autostradă de centură să fie legată prin mai multe drumuri de centrul Bucureştiului.

  Nicuşor Dan: Nu va continua. Trebuie să facem o analiză de trafic pe ce s-a lucrat şi să facem ajustări minore. Proiectul până în şoseaua de centură nu-l susţin, cum nu l-am susţinut niciodată. În schimb, există un proiect propus de Consiliul Judeţean Ilfov, cu care suntem de acord, şi cu care şi Ministerul Transporturilor e de acord, pentru ca autostrada de centură, nu şoseaua, să fie legată cu mai multe intrări care să ajungă până în interiorul Bucureştiului, printre care Bulevardul Timişoara, care să fie prelungit peste centură, până la autostradă, şi Calea Giuleşti, care să fie prelungită până la centură. Când aceste două drumuri vor fi realizate, vom avea mai multe ieşiri din Bucureşti către şoseaua de centură şi autostradă şi o să luăm presiunea de pe Iuliu Maniu, pentru care era proiectul de la Ciurel.

După zece ani de lucrări şi o investiţie de 55 de milioane de euro, Podul Ciurel a fost inaugurat anul trecut, înaintea alegerilor locale, însă imediat după deschidere au apărut problemele. Pe podul de 1 kilometru s-au format cozi de maşini, iar autobuzele au avut dificultăţi în a urca pe pod, din cauză că banda de circulaţie era prea îngustă. Această problemă a fost rezolvată ulterior, prin lărgirea benzii.

 


Go to page:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Străpungerea Splaiul Independenţei – Ciurel – A1  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 420962 posts in 5244 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use