MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

3279 posts, 442437 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 163 164 165 166 167 168 169  ... 235
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Adrian Rosca

In cazul in care va intrebati care mai e stadiul sistemului de siguranta circulatiei:

Intrebare:
Cu privire la Magistrala 4, Tronson Parc Bazilescu - Straulesti:
- Va rog sa imi comunicati care este stadiul actual al testelor si probelor tehnologice dupa Receptia la Terminarea Lucrarilor, respectiv a Receptiei Punerii in Functiune a Sistemului de Siguranta si Automatizare a Traficului si care este data estimata de punere in functiune a acestuia.

Raspuns Metrorex:
În ceea ce privește Magistrala 4, Tronson Parc Bazilescu – Străulești, menționăm că urmare a finalizării testelor și probelor tehnologice specifice, la această dată a fost demarată procedura Recepției la Punere în Funcțiune la contractul ,, Sistemul de Siguranța și Automatizare a Traficului ”, conform HG 51/1996

Ca de obicei, au evitat raspunsul cu privire la PIF.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului SniperGuy

Multumim de info! Chiar eram curios :) De vreo 2 saptamani incoace intreb aproape zilnic mecanicii ce stiu de PIF a sistemului de automatizare. De fiecare data, raspunsul este acelasi "nu stim nimic"
Ramane cum am stabilit :))

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Eu citesc altfel:
Lucrarile sunt terminate si receptionate;
Testele si probele terminate si sunt ok;
S-au apucat sa faca scriptologia si sa adune semnaturile pe hartiile obligatorii de punere in functiune cu calatori.
N-ar trebui sa mai dureze mult...greu-greu dar suntem foarte aproape de final...

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

:bleah:
Suntem aproape de final de vreo 2 ani și ceva ?  :lol:

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Adrian Rosca

In data de 12.01.2017 s-a semnat contractul cu Siemens. Probabil ca inagureaza pe 12.01.20-20 ca sa fie cifra rotunda  :lol:  :popa:

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

andrei11 wrote:
:bleah:
Suntem aproape de final de vreo 2 ani și ceva ?  :lol:

Si acum ce ai vrea, sa nu se mai finalizeze???

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Având în vedere că :
1)  Văd că funcționează foarte bine și așa, frecvența e ok, nu rămân persoane pe peron.
2)  M 6 va avea  alt sistem de siguranță.
_____________
Concluzia ?

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Adrian Rosca

Inchidem M4 ca si asa e o prostie.  :lol: Nu asta ziceai?

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

:yes:
Da, da' nu mai știu când.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Ha, ha, ha...grozav! Lucrarile sunt terminate si platite dar nu le mai punem in functiune, facem alta licitatie pe alti bani pentru demontare!?!?!?
:headbash:
Mai sunteti multi din astia cu idei geniale?
:o

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Dacă-i bal, bal să fie ! Acum pe bune, cam când vor merge semafoarele / semnalele  și macazele pe noul tronson ?

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Probabil imediat dupa obtinerea avizului AFER, ca la treburi din astea de instalatii tehnologice de siguranta circulatiei nu se baga nici ISU nici Inspectoratul in constructii.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului SniperGuy

Cautand prin meandrele internetului, am gasit raportul asta de la AGIFER legat de M4: https://www.agifer.ro/images/rap-finale ... 5-2018.pdf

Se pare ca in Mai 2018, au fost probleme la montarea dimetronicului in statiile Laminorului si Straulesti, lucru care a cauzat si un incident.

Extrase din raport:

La data de 17.05.2018, pe rețeaua de transport cu metroul din București -magistrala a IV-a, trenul  de  metrou  cu călători  54,compus  din  REM  de  tip  IVA  109/011/177,  lovește  cutiile electromecanismelor de macaz nr. 6 din stația Străulești și respectiv nr. 6 din stația Laminorului cu patina captatorului nr. 1 stânga, aflat pe boghiul 1 al REM 109. Cutiile electromecanismelor erau montate în calea de rulare, fără a fi puse în funcție.

Incidentul feroviar s-a produs pe rețeaua de transport cu metroul din București, Magistrala a IV-a.Trenul cu călători 54 a plecat din stația Străulești ca și tren de control, circulând cu călători până la ora 07:07 când, în urma unor zgomote suspecte, mecanicul verifică și constată deteriorarea captatorului 1 stânga, boghiu 1, REM 109. La ora 08:54 trenul este retras la firul 2 din stația Gara de Nord  2,  rămânând  la  dispoziția  comisiei  preliminare  de  investigare.  La  ora  20:08,  cu  acordul comisiei preliminare de investigare și după demontarea ansamblului captator avariat, trenul este îndrumat în Depoul Ciurel unde rămâne la dispoziția comisiei de investigare.

Trenul 54, cu patina captatorului nr. 1 stânga, boghiu 1, REM 109, a lovit / atins în timpul circulației  cu  călători  de  mai  multe  ori  cutiile  electromecanismelorde  macaz  nr.  6  din  stația Străulești și respectiv nr. 6 din stația Laminorului. Electromecanismele nr. 6 din stația Străulești și respectiv nr. 6 din stația Laminorului nu erau în funcție, fiind montate pe tunel. Cele două cutii ale respectivelor  electromecanisme, nr. 6 din stația Străulești și respectiv nr. 6 din stația Laminorului, afectau gabaritul de liberă trecere, după cum s-a constatat în noaptea de 17/18.05.2018 de către o comisie formată din membri ai comisiei de investigare și respectiv reprezentanți ai Metrorex SA, Metroul SA și Siemens Rail Automation SAU prin Siemens SRL. Cutia electromecanismului de macaz nr. 6 din stația Laminorului prezintă ușoare zgârieturi pe partea superioară a capacului.

Cutia electromecanismului de macaz nr. 6 din stația Străulești prezintă multiple lovituri și zgârieturi pe suprafața capacului și urme de lovituri la aproximativ 17 mm față de partea superioară a capacului. Capacul cutiei electromecanismuluide macaz nr. 6 din stația Străulești a fost deplasat cu circa 2 cm din poziția normală, în urma loviturilor.

Captatorul afectat al REM 109 a fost primul pe partea stângă în sensul de mers al trenului 54, respectiv  captatorul  4  dreapta  al  trenului.  Pe  captator există urme de lovire în partea inferioară a suporților patinei. Captatorul afectat este torsionat în urma loviturii iar fusta unui izolator a fost spartă.

In urma măsurătorilor efectuate a rezultat faptul că montarea schimbătoarelor de cale 6 și 8 din stația Străulești și 6 și 8 din stația Laminorului,  nu asigură gabaritul de liberă trecere pentru construcții noi conform Instrucției de norme și toleranțe pentru construcția, reparația și întreținerea căii de rulare la metrou  nr.314M  /1997. Montarea schimbătoarelor de cale a fost efectuată de către SC SIEMENS Rail Automation–SAU.

 



Go to page:  1  ... 163 164 165 166 167 168 169  ... 235
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420709 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use