Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
8571 posts, 1224117 views
📖 Pagination options
- orex
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
orex
Ba...@sab... poti fi obiectiv, ca esti, prin ricoseu eventual, lovit de situatie!
PS
Ia-o altfel si nu in nume de rau! Crezi ca m-as aricii, cel putin eu, ca se face sau nu M6.2 spre Otopeni?
Iti spun clar ca NU! De ce? Simplu! Ca nu intra in ”raza de actiune a macaralei”.
Deci ”CUC...U” ar fi trebuit sa ne demonstreze care era solutia miraculoasa ca M5.1 sa fie PIF in decembrie 2019! Chiar a fost indus in ”EROARE” si a plecat ”urechiusele”, fara sa verifice/valideze, cu o contrapondere toate comicariile vehiculate despre...?!
Se pare ca unii sunt mai... ”slab de inger”!
Ba...@sab... poti fi obiectiv, ca esti, prin ricoseu eventual, lovit de situatie!
PS
Ia-o altfel si nu in nume de rau! Crezi ca m-as aricii, cel putin eu, ca se face sau nu M6.2 spre Otopeni?
Iti spun clar ca NU! De ce? Simplu! Ca nu intra in ”raza de actiune a macaralei”.
Deci ”CUC...U” ar fi trebuit sa ne demonstreze care era solutia miraculoasa ca M5.1 sa fie PIF in decembrie 2019! Chiar a fost indus in ”EROARE” si a plecat ”urechiusele”, fara sa verifice/valideze, cu o contrapondere toate comicariile vehiculate despre...?!
Se pare ca unii sunt mai... ”slab de inger”!
- sab
-
Posted:
-
- orex
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
orex
Daca salasluiam in alta parte a Capitalei nu ”miscam in front”, dar m-am saturat de prezenta domniilor lor (”asociatia”) pentru a circula in cartier! Si asta nu e tot! Diletantii din ”comisiile PMB”, care oricum sunt ”paralel cu drumul” si-au pus amprenta asupra traficului teran si au reusit sa faca ceva neverosimil. Coada de autovehicule de la Orizont pana la Favorit! N-a existat niciodata asa ceva, cat de aglomerat a fost traseul!
Daca salasluiam in alta parte a Capitalei nu ”miscam in front”, dar m-am saturat de prezenta domniilor lor (”asociatia”) pentru a circula in cartier! Si asta nu e tot! Diletantii din ”comisiile PMB”, care oricum sunt ”paralel cu drumul” si-au pus amprenta asupra traficului teran si au reusit sa faca ceva neverosimil. Coada de autovehicule de la Orizont pana la Favorit! N-a existat niciodata asa ceva, cat de aglomerat a fost traseul!
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Eu am un mic adagiu la declaratia primului ministru referitoare la 2008.
Da, certific, in acea toamna la dl Orban in biroul ministerial s-a creionat strategia de abordare pentru <lansarea> implementarii proiectului. Daca nu ma inseala memoria a fost prezent si dl Antonel Tanase dar discutia s-a purtat aproape exclusiv cu dl Orban. Cel mai important lucru stabilit atunci a fost <FIDIC galben>.
Eu am un mic adagiu la declaratia primului ministru referitoare la 2008.
Da, certific, in acea toamna la dl Orban in biroul ministerial s-a creionat strategia de abordare pentru <lansarea> implementarii proiectului. Daca nu ma inseala memoria a fost prezent si dl Antonel Tanase dar discutia s-a purtat aproape exclusiv cu dl Orban. Cel mai important lucru stabilit atunci a fost <FIDIC galben>.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
aztec
2 degete din fundul salii...ce e cu "Ficusul galben"...pe limbajul profanilor. Daca era alta culoare..era mai bine sau mai rau?
2 degete din fundul salii...ce e cu "Ficusul galben"...pe limbajul profanilor. Daca era alta culoare..era mai bine sau mai rau?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
FIDIC galben = contract de proiectare+executie
Cealalta varianta ar fi fost FIDIC rosu, contract de executie pe baza unui proiect tehnic pus la dispozitie de beneficiar.
P.S.
Culorile respective n-au treaba cu politichia!
FIDIC galben = contract de proiectare+executie
Cealalta varianta ar fi fost FIDIC rosu, contract de executie pe baza unui proiect tehnic pus la dispozitie de beneficiar.
P.S.
Culorile respective n-au treaba cu politichia!
- survola
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
survola
Acest tip de contract este utilizat în cadrul lucrărilor în care proiectarea este asigurată de către antreprenor.
Mai există Fidic roșu, la care proiectarea (aproape în întregime) este asigurată de către beneficiar.
Acest tip de contract este utilizat în cadrul lucrărilor în care proiectarea este asigurată de către antreprenor.
Mai există Fidic roșu, la care proiectarea (aproape în întregime) este asigurată de către beneficiar.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
punmeister
Iar la proiectele pe FIDIC rosu (parca) nu ai voie sa faci ceva in plus sau minus fata de ce ai in PT.
Iar la proiectele pe FIDIC rosu (parca) nu ai voie sa faci ceva in plus sau minus fata de ce ai in PT.
- George
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
George
Nici cand stai in Militari nu poti fi obiectiv.
Dar eu nu am spus pe fond daca e bine sau rau - subiect arhi-discutat - ci ma amuzam de automatismul previzibil al comentariilor "contra". Atat. Nu e ca si cum decidem noi aici
sab wrote:
Cand stai in Dr Taberei nu prea poti fi obiectiv... Poti sa fi doar ironic, daca iti iese...
Nici cand stai in Militari nu poti fi obiectiv.
Dar eu nu am spus pe fond daca e bine sau rau - subiect arhi-discutat - ci ma amuzam de automatismul previzibil al comentariilor "contra". Atat. Nu e ca si cum decidem noi aici
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
sab
Nu este vorba de Militari vs Dr Taberei. Mie imi este absolut indiferent in ce fel de metrou ma sui, am mai calatorit cu IVA si nu sufar daca se intorc IVA pe M3.
Problema este ca se distruge transportul in tot orasul, asa cum simplu si cu mult calm ti-a explicat Costin mai sus...
Normal ca nu decidem noi aici, dar ar fi bine daca ai aduce macar un argument pentru care mutarea BM2/21 pe M5 ar fi benefica.
Nu este vorba de Militari vs Dr Taberei. Mie imi este absolut indiferent in ce fel de metrou ma sui, am mai calatorit cu IVA si nu sufar daca se intorc IVA pe M3.
Problema este ca se distruge transportul in tot orasul, asa cum simplu si cu mult calm ti-a explicat Costin mai sus...
Normal ca nu decidem noi aici, dar ar fi bine daca ai aduce macar un argument pentru care mutarea BM2/21 pe M5 ar fi benefica.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Daca elimini IVA din socoteli deficitul de trenuri e 13+1(ala infipt in zid)
Daca elimini IVA din socoteli deficitul de trenuri e 13+1(ala infipt in zid)
- George
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
George
@sab: e o eroare de comunicare. Eu nu sustin ideea de a fi luate trenuri de pe alte magistrale. E ok si cu IVA pe M5. Da, evident, nu m-ar deranja nici sa ia trenuri noi de pe M1/3 si sa intercaleze acolo IVE. Tot ce incerc sa spun este ca daca asta e un plan oficial "serios" si nu praf in ochi s-or fi gandit si ei la ce spuneti voi. Dar importanta este PIF a M5, indiferent cu ce trenuri. Nu mai am de mult preferinte estetice...)) si reala problema pe care o intrevad in anii de improvizații este intervalul de succedare, mult mai important decat discutia IVA/BM2. Am intrebat ce parere aveti in legatura cu intervalul de succedare si nimeni n-a zis nimic.
@sab: e o eroare de comunicare. Eu nu sustin ideea de a fi luate trenuri de pe alte magistrale. E ok si cu IVA pe M5. Da, evident, nu m-ar deranja nici sa ia trenuri noi de pe M1/3 si sa intercaleze acolo IVE. Tot ce incerc sa spun este ca daca asta e un plan oficial "serios" si nu praf in ochi s-or fi gandit si ei la ce spuneti voi. Dar importanta este PIF a M5, indiferent cu ce trenuri. Nu mai am de mult preferinte estetice...)) si reala problema pe care o intrevad in anii de improvizații este intervalul de succedare, mult mai important decat discutia IVA/BM2. Am intrebat ce parere aveti in legatura cu intervalul de succedare si nimeni n-a zis nimic.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Ca sa diminuezi deficitul evident de trenuri (din care rezulta cresterea inevitabila a intervalului de succedare) trebuie musai sa apelezi la micul excedent de IVA intr-un mod inteligent, despre asta este vorba in propozitie draga coleg...E singura resursa disponibila pe termen mediu...
Daca tinem cont de stadiul actual al licitatiei celor 13trenuri dedicate M5 situatia nu are sorti de rezolvare mai inainte de 2023-2025!
Ca sa diminuezi deficitul evident de trenuri (din care rezulta cresterea inevitabila a intervalului de succedare) trebuie musai sa apelezi la micul excedent de IVA intr-un mod inteligent, despre asta este vorba in propozitie draga coleg...E singura resursa disponibila pe termen mediu...
Daca tinem cont de stadiul actual al licitatiei celor 13trenuri dedicate M5 situatia nu are sorti de rezolvare mai inainte de 2023-2025!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
andrei11
George, ca să intercalezi IVA cu BM - uri este cea mai mare gogomănie posibilă din punct de vedere al circulației...IVA circulă pe sistemul << cale liberă >>, nu pe sistemul BLA.
George, ca să intercalezi IVA cu BM - uri este cea mai mare gogomănie posibilă din punct de vedere al circulației...IVA circulă pe sistemul << cale liberă >>, nu pe sistemul BLA.
📖 Pagination options