Zona metropolitană BucureștiIstoria transportului în comun din București şi IlfovIstoria metroului bucureștean - IEMB/Metrorex

 

Topic: Metrou File de Poveste

757 posts, 258314 views
 
Go to page:  1  ... 41 42 43 44 45 46 47  ... 55
 
 

📖 Pagination options
Re: Metrou File de Poveste George

Nu am niciun gand subversiv  :) eram doar curios. In rest, nu fac parte dintre cei care ar putea fi salvati, cu ghilimelele de rigoare, prin astfel de tunele cand ar fi cazul. Iar ironia istoriei arata ca cel pentru care s-a facut ipoteticul tunel a plecat cu elicopterul. DIn alta parte.

 


Re: Metrou File de Poveste subway guru

Toate povestile astea sunt ca legendele despre subteranele Bucurestilor prin care te poti plimba cu caleasca, cele mai multe sunt simple povesti fantasmagorice, cele putine reale sunt la <strict secret>.

 


Re: Metrou File de Poveste George

Apropo legende, in 2013, instructorul meu auto de atunci - fan infocat Ponta  :lol: - era convins ca sunt niste tuneluri din caramida sapate la Razoare (auzise el ceva) si ca de fapt tunelele din Dr. Taberei erau deja facute de mult, de Ceausescu, ca doar astia de acum nu erau in stare...am incercat sa-l conving ca am vazut poze...nimic!  :lol:

 


Re: Metrou File de Poveste subway guru

Hai sa facem o minima comparatie, noi fosti <sefi> la UE si Finlanda, actualii <sefi>. La Helsinki in subteran e un <paienjenis> de tunele si tunelase, altele decat cele de transport public, inaccesibile cetateanului de rand dar n-am auzit ca macar un singur finlandez sa aiba <curiozitati excesive> pe acest subiect. S-ar parea ca aia sunt mult mai constienti decat noi ca istoria i-a asezat nepotrivit de aproape de fosta URSS.
George, cu cat e mai gogonata minciuna cu atat mai usor o inghit pe nemestecate gogomanii!
;)
P.S.
Toti forumistii nostri fideli stiu exact ce s-a gasit pe amplasament la Razoare, o amarata pivnicioara contemporana si aia semiprabusita...dar sa nu-ti inchipui ca la vremea <maretei descoperiri> nu au intrat toate <serviciile> in fibrilatii fiind vorba de o <gaoace subterana> in preajma Cotrocenilor de care ei nu aveau habar...
:bere:

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Metrou File de Poveste sab

Exista un un tunel care leaga metroul de Casa Poporului, dar nu este pentru circulatie. Incepe de la usa rosie de langa usa de iesire din statia Izvor.
Un tunel pentru circulatie s-ar observa usor, daca s-ar bifurca din galeria activa.

 


Re: Metrou File de Poveste Cristi N

Trebuie sa te contrazic Guru, pasionati de explorari urbane sunt prin toata lumea, ce se intampla cu ei cand sunt prinsi aia e partea a doua.  :D  

George daca te pasioneaza subiectul si ai chef de explorat uite doua link-uri care s-ar putea sa te intereseze: forum1 si forum2

Cel mai accesibil era buncarul din parcul Operei care intr-un timp era deschis, s-ar putea ca intre timp sa il fi securizat.

La o cautare rapida pe youtube gasim asta: link si de exemplu de la metroul din New York

 


Re: Metrou File de Poveste subway guru

Buncarul din parcul Operei e abandonat iar actualmente e in <administrarea artistilor lirici>! A fost inlocuit cu centrul ISU de la Leu.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Metrou File de Poveste sab

Piata Unirii 2.

Guru, ce s-a intamplat cu acesti stalpi metalici, au fost scosi ulterior si inlocuiti cu stalpi de beton sau s-a turnat beton in jurul lor si au fost inglobati astfel in beton ?
pta unirii 2.jpg (23.55 KB; downloaded 4394 times)

 


Re: Metrou File de Poveste subway guru

Probabil inglobati in staplii definitivi...

 


Re: Metrou File de Poveste subway guru

Am sa  povestesc o istorioara veche-veche de la statia Dristor1, sperand ca are sa vă placa. La vremea aia eram un tanar inginer entuziast cu doar cativa ani de experienta...
Pietrarii de la Marmura erau ingrozitor de intarziati cu finisajele si nici nu dadeau semne de cine stie ce mobilizare desi statia era <cuiul lui Pepelea> pentru punerea in functiune la termenul prescris. Eu imi indeplinisem misiunea de instalare a caii de rulare acolo si eram relativ <lejer> cand ma trezesc ca ma cheama dl. Director Ştefan Ciurel asa tam-nesam pe nepusa masa...
Ma prezint si asa cum era el direct si neprotocolar imi pune in brate niste <bidoane> de tabla cu ceva <rasini> de import, probabil aduse <pe sub mana> de oameni din <serviciile speciale> nu de tolomacii de la <aprovizionare>, si-mi zice scurt pe doi: iti iei echipa (stia ca aveam o echipa de milioane, bucovineni de cea mai mare isprava, toti unul si unul, taman ca <jupanul>), te duci la Dristor din noaptea asta si-mi faci pana dimineata un stalp complet placat (iei placi de la marmureni ca aia noaptea dorm), le lipesti direct pe beton cu smacurile astea bicomponent. Zis si facut! Nu-ti spun ca neprea stiind cat de toxici erau vaporii emanati de smacuri eram toti a doua zi cu ochii rosii si bube pe maini!
Dar tot m-am dus <pe sest> sa vad reactia pietrarilor care se minunau cum de aparuse peste noapte un stalp complet finisat cand lor le trebuiau 2-3-4zile pentru o singura asiza cu mortar...asa ca m-am dus bucuros la don Ciurel sa-i raportez isprava si ne-am amuzat amandoi de rezultat...evident ca era un <bluff> menit sa-i bage in viteza si sa-i ameninte ca daca nu sunt in stare sa termine la timp le ia lucrarea si ne-o da noua.
O astfel de <rezolvare> nu ar mai fi in ziua de azi niciun fel de fapta de bravura ci o simpla banalitate!
Si vreau sa vă  mai spun ceva...cu ceea ce mai ramasese prin bidoane si cu placute de ceramica recuperate din resturi cazute din vagoane la Valea Cascadelor mi-am placat <artistic> holul la apartamentul primit de la stat jupuind linoleumul jegos din dotare, toate bune si frumoase dar cand a fost sa ma mut la <mai bine> ca-mi crescuse numericeste familia vine o dobitoaca de la primarie si-mi zice ca musai sa pun jegul de linoleum la loc, altfel nu pot sa ma mut!!!...asa ca saracul socru-miu a dat cu ciocanul si dalta trei saptamani bune, sarindu-i scantei in ochi, ca rasina aia era mai tare ca otelul, iar eu eram la job 12ore/zi...asa ca atentie si invatatura de minte, daca o lucrare e prea buna...s-ar putea sa regreti! :)
Toate cele bune!
P.S.
Asa sa stiti, unul dintre stalpii aia <babani> de la Dristor e stalpul meu si al domnului ing Ciurel, dar nu va spun care pentru ca e singurul stalp cu finisaj <indestructibil>!

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Metrou File de Poveste GPS

subway guru wrote:
P.S.
Asa sa stiti, unul dintre stalpii aia <babani> de la Dristor e stalpul meu si al domnului ing Ciurel, dar nu va spun care pentru ca e singurul stalp cu finisaj <indestructibil>!

Facem o cercetare, probabil e cel care arată mai bine decât toți ceilalți.

:bere:

 


Re: Metrou File de Poveste oache81

George wrote:
Nu am niciun gand subversiv  :) eram doar curios. In rest, nu fac parte dintre cei care ar putea fi salvati, cu ghilimelele de rigoare, prin astfel de tunele cand ar fi cazul. Iar ironia istoriei arata ca cel pentru care s-a facut ipoteticul tunel a plecat cu elicopterul. DIn alta parte.



Este cât să încapă o mașină, nu trece metroul.

 


Re: Metrou File de Poveste misterr

George wrote:
Nu am niciun gand subversiv  :) eram doar curios. In rest, nu fac parte dintre cei care ar putea fi salvati, cu ghilimelele de rigoare, prin astfel de tunele cand ar fi cazul.
subway guru wrote:
Toate povestile astea sunt ca legendele despre subteranele Bucurestilor prin care te poti plimba cu caleasca, cele mai multe sunt simple povesti fantasmagorice, cele putine reale sunt la <strict secret>.

Misterele Bucurestiului

 



Go to page:  1  ... 41 42 43 44 45 46 47  ... 55
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Istoria metroului bucureștean - IEMB/Metrorex  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use