Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Propuneri de noi trasee

1415 posts, 387646 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 61 62 63 64 65 66 67  ... 102
 
 

📖 Pagination options
Re: Propuneri de noi trasee Puss in Boots

Ma faci sa rad  :lol: Ce e in Germania nu se aplica si la noi din cauze clare si pe care le stim cu totii de 30 de ani incoace. Inutila comparatia. Trasee noi? Da, poate. Care sa apara ca urmare a unui studiu clar in teren si nu din birou din pix? Mira-m-as. PMUD? ce e aia?

 


Re: Propuneri de noi trasee ANTENA

ANTENA wrote:
WAYNEN wrote:
Și mai propun prelungirea liniei 112 pana la "Institutul Oncologic" prin Bulevardul Pipera - Șoseaua Bucuresti Nord- Strada Petricani - Strada Doamna Ghica - Șoseaua Colentina - Soseaua Fundeni îngloband actuala linie 343.


Coincidenta, tocmai am scris la STB pt aceeasi sugestie. Fie prelungit 112 la cap 182 sau 282, fie prin A3/Ghergitei, fie pe la Doamna Ghica. Eu am nevoie pt legatura din Baneasa cu Liceul de Informatica/Scoala Spectrum din Colentina. In contextul aparitiei liniilor scolare, poate se aproba.
Cum primesc raspunsul il voi publica pe forum


Salut
Propunerea de prelungire 112 a fost refuzata.
Pentru retur din Colentina in Baneasa cum se face transbordarea, domnilor?
In rest, n-am timp sa comentez chestii de genul: "creste intervalul dintre masini". Si, oare ce trebuie facut? Ghici ciuperca
Untitled.jpg (118.12 KB; downloaded 4227 times)

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee Tom

Comparația cu Germania nu este posibilă nici măcar la nivelul fostei Germanii răsăritene. Chiar și acolo exista o organizare pe care în România o vom vedea mult după ce îl vom vedea pe viu pe Superman zburând pe deasupra Dîmboviței. Dar chiar si atunci, dacă metroul și restul transportului țin de managementuri diferite, dacă nu există viziune unitară asupra organizării transportului și nu există nici infrastructură la nivelul țărilor civilizate... din est, că din vest mai avem de visat, atunci nu putem compara cu ce e acolo.
Doar dacă ar veni o echipă care să inventeze trasee noi și să păstreze traseele rentabile actuale și o administrație publică ce își va permite să dea o lună transport mokka, dar mașinile să fie interzise sau să plătească o sumă mare (50+ Lei/zi sau ceva), povești de genul celei de la 22 Septembrie la Iași, dar pe o durată mai mare. Asta însă și cu concursul angajatorilor care nu vor mai sta cu ceasul după ușă să vadă când vin angajații sau să acorde ceva flexibilitate. Atunci și astfel s'ar putea testa transportul public care la ora 0 a primei zile să fi fost deja organizat după noua structură, anterior intens mediatizată.
Odată că unii ar invada străzile cu biciclete, trotinete, scutere &c, dar și transportul public ar fi "experimentat" de mulți cetățeni, care ar putea testa eficiența unui sistem bine organizat, dacă într'adevăr așa ar fi. Iar dacă le va fi mai bine așa, vor continua să folosească transportul mai mult decât mașina personală. Însă într'un oraș în care se continuă construcția de blocuri printre case sau pe spațiile verzi dintre alte blocuri, mă tem că și cel mai organizat sistem de transport ar deveni depășit și subdimensionat maximum într'un mandat de "Duamnă primar", oricine ar fi respectivul/~a.
Dar pentru că vorbim de noi trasee, ar fi o idee bună ca de exemplu dacă STB-sa strânge să spunem 35 (număr "rotund", multiplu de 5 și 7 :twisted: ) de petiții pentru prelungirea și în unele cazuri, modificarea unui traseu, să facă un experiment, în cazul prelungirii să continue pe traseul propus, fiind mediatizate anterior stațiile noi care nu vor fi însă în acel moment inscripționate sau se va pune o plăcuță separată cu inscripția "experimental", iar dacă măsura se va dovedi utilă, să se permanentizeze. Dar par'că văd șoferi care uită că trebuie să meargă mai departe, care greșesc traseul &c &c. Cred că ar fi mai greu să facă ceva cum mai fac la metrou din alte motive, pleacă un tren de la Preciziei și merge în Pantelimon sau unul de la Dristor 2 și ajunge la Anghel Saligny, în cazul autobuzelor, asta să însemne că doar câteva autobuze de pe acea linie să meargă pe traseul modificat sau prelungit. Dar cu Șîkîdîm, să faci asta, e ca'n cântecul ăla al Angelei Similea: "Otokarul nu-i tramvai, nici tren galben fără cai."  :popa:

 


Re: Propuneri de noi trasee ANTENA

ANTENA wrote:
ANTENA wrote:
WAYNEN wrote:
Și mai propun prelungirea liniei 112 pana la "Institutul Oncologic" prin Bulevardul Pipera - Șoseaua Bucuresti Nord- Strada Petricani - Strada Doamna Ghica - Șoseaua Colentina - Soseaua Fundeni îngloband actuala linie 343.


Coincidenta, tocmai am scris la STB pt aceeasi sugestie. Fie prelungit 112 la cap 182 sau 282, fie prin A3/Ghergitei, fie pe la Doamna Ghica. Eu am nevoie pt legatura din Baneasa cu Liceul de Informatica/Scoala Spectrum din Colentina. In contextul aparitiei liniilor scolare, poate se aproba.
Cum primesc raspunsul il voi publica pe forum


Salut
Propunerea de prelungire 112 a fost refuzata.
Pentru retur din Colentina in Baneasa cum se face transbordarea, domnilor?
In rest, n-am timp sa comentez chestii de genul: "creste intervalul dintre masini". Si, oare ce trebuie facut? Ghici ciuperca


Cu toata Asociatia lor pentru Dezvoltare, momentan ne dezvoltam in masinile personale.

Capture.JPG (24.13 KB; downloaded 3800 times)

 


Re: Propuneri de noi trasee Taifun7993

Buna seara, tuturor membrilor

As avea si eu o propunere pentru un traseu intre Platforma Pipera si statia de metrou Costin Georgian pe traseul urmator : Petricani -A3 -Gherghitei - Soseaua Fundeni - Soseaua Morarilor. Pentru a mai degreva din M2.

Astept opiniile voastre despre acesta idee.

Va multumesc

O seara faina

 


Re: Propuneri de noi trasee rosetti61

Daca sunt masini destule, se poate prelungi 343

 


Re: Propuneri de noi trasee Chev Celios

Daca l-ar prelungi pe 343 pana la C.Georgian chiar ar avea succes, plus ca ar ajuta foarte mult si 253.  :bere:

 


Re: Propuneri de noi trasee Costin

Si cand te gandesti ca primaria ingroapa definitiv potentialul unui tramvai pe acest traseu doar ca se incapataneaza sa inceapa pasajul de la Doamna Ghica in cel mai heirupist mod posibil... :roll:

 


Re: Propuneri de noi trasee Florinds

Mi s-a parut destul de lejer traficul pe Dna Ghica spre Delfinului... Mai e loc de autobuze, plus ca erau si niste platani, nu stiu daca mai sunt...

 


Re: Propuneri de noi trasee alexandru_minciu91

Am o propunere pentru linia 196, sa fie prelungita pe Șoseaua Viilor pana la terminalul Eroii Revoluției, comun cu 173, iar la întoarcere prin Șoseaua Progresului.

 


Re: Propuneri de noi trasee ANTENA

Gabi23 wrote:
Există linia 205 pentru ajuns în centru (Piața Victoriei) din Ionescu de la Brad. Linia 261 e utilă acolo pe plan local pentru cadrele MAI și riverani, care vor să fie ”scoși” la 41 sau 335. Dacă s-ar putea face ceva mai de grabă ar fi necesar 149+261.


A venit raspunsul. O sa prezint mai jos doar esenta, restul sunt blabla-uri.
N-am inteles ce deservicii ar aduce unificarea 149+261, nu cred ca am mai vazut demult vreo persoana in 149, in afara de sofer.

Capture.JPG (38.14 KB; downloaded 4234 times)

 


Re: Propuneri de noi trasee ANTENA

Cererea fusese trimisa pt modificarea lui 361 pe Ionescu Dela Brad, Sisesti, Vatra noua, Jandarmeriei, Complex Baneasa
Cu asimilarea lui 149 si 261
S-au gandit mult 40 de zile pt raspunsul asta.

 


Re: Propuneri de noi trasee WAYNEN

Ar și eu o propunere de modificare de trasee a liniilor 101 și 253:
Linia 101 să fie modificată de la intersecția Bulevardul Nicolae Grigorescu/Strada Postăvarului prin Bulevardul Nicolae Grigorescu - Bulevardul Theodor Pallady până la terminalul "Complex Comercial Titan".Astfel,s-ar crea atât o legătură nouă între marginea de est a cartierului Titan și Bucur Obor,cât și o legătura între zona Nicolae Grigorescu și Pallady Shopping Center.
Linia 253 să fie modificată de la intersecția Bulevardul Nicolae Grigorescu/Strada Liviu Rebreanu prin Bulevardul Nicolae Grigorescu - Bulevardul Camil Ressu - Strada Fizicienilor până la terminalul "CET Sud Vitan".Totodată,ea ar trebui modificată de la intersecția Șoseaua Colentina/Strada Sportului prin Șoseaua Colentina până la Helitube Astfel,s-ar crea o legătură mai bună între cartierele Titan și Colentina,eliminându-se astfel transbordarea și capătul de la "Spitalul Fundeni".
Atașez și schițele cu modificările de trasee:
Bucharest bus routes 101 and 253.png (612.65 KB; downloaded 4044 times)

Bucharest bus route 253.png (678.27 KB; downloaded 4039 times)

 


Re: Propuneri de noi trasee Chev Celios

Nu ai loc de stationare la Helitube, plus ca ai strica linia 253 din cauza blocajelor de pe Sos.Colentina.

 


Go to page:  1  ... 61 62 63 64 65 66 67  ... 102
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use