Topic: Autobuze DAC 112 UDM modificate pentru intervenții
88 posts, 23268 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Maşini de intervenţii ale STB
Utilizator anonim
Confirm si eu ca tot acolo sunt. Acum o ssaptamana faceau curatenie in zona aia "rece".
Confirm si eu ca tot acolo sunt. Acum o ssaptamana faceau curatenie in zona aia "rece".
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Maşini de intervenţii ale STB
Gabi23
Păi să facă curățenie, să mai evoluam și noi . Timpul trece avem nevoie, de vehicule moderne, nu de toate epavele...
Păi să facă curățenie, să mai evoluam și noi . Timpul trece avem nevoie, de vehicule moderne, nu de toate epavele...
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Maşini de intervenţii ale STB
WT_fan06
Dacă trăiam într-o țară normală, acele epave erau de mult bijuterii în muzeu, la parade, la expoziții, etc.. Dar cum la noi câinii de mult nu mai latră la caravană, bineînțeles că fiarele acelea vechi încurcă.
Dacă trăiam într-o țară normală, acele epave erau de mult bijuterii în muzeu, la parade, la expoziții, etc.. Dar cum la noi câinii de mult nu mai latră la caravană, bineînțeles că fiarele acelea vechi încurcă.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Maşini de intervenţii ale STB
ADK
A mai spus Gabi de vreo câteva ori, casările de prin 2011-12 s-a lăsat și cu închisoare pentru unii.
A mai spus Gabi de vreo câteva ori, casările de prin 2011-12 s-a lăsat și cu închisoare pentru unii.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Maşini de intervenţii ale STB
Utilizator anonim
S-au lasat cu inchisoare din cauza modului in care au fost vandute si valorificate, nu pentru ca au fost casate efectiv.
S-au lasat cu inchisoare din cauza modului in care au fost vandute si valorificate, nu pentru ca au fost casate efectiv.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Maşini de intervenţii ale STB
ADK
Evident, dar tot din această cauză timp de câțiva ani buni nu s-a mai casat nici-un vehicul.
Evident, dar tot din această cauză timp de câțiva ani buni nu s-a mai casat nici-un vehicul.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Maşini de intervenţii ale STB
ByOnu
Doua conserve: una de scule, alta de omuleti.
Doua conserve: una de scule, alta de omuleti.
dac1.jpeg (213.43 KB; downloaded 4899 times)
dac3.jpeg (107.94 KB; downloaded 4901 times)
dac2.jpeg (103.08 KB; downloaded 4904 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Maşini de intervenţii ale STB
Gabi23
E unul dintre B 69 FER/B 27JFO/B 88 FRT/B 20 FKL. B 66 FRT are ”fusta” albastru închis.Camionul de ”omuleți” aparține MAI.
Later edit: Este B 20 FKL!
E unul dintre B 69 FER/B 27JFO/B 88 FRT/B 20 FKL. B 66 FRT are ”fusta” albastru închis.Camionul de ”omuleți” aparține MAI.
Later edit: Este B 20 FKL!
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Maşini de intervenţii ale STB
Dragos31
Un cadru cu B 20 FKL din ultima zi de duminica a lunii Octombrie in Depoul Victoria.
Un cadru cu B 20 FKL din ultima zi de duminica a lunii Octombrie in Depoul Victoria.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Maşini de intervenţii ale STB
WT_fan06
Dacul 112 UDM B 88 FRT, surprins acum câteva seri în stația Maior Coravu, ca parte a unei „mobilizări de forțe” de intervenție la calea de rulare a tramvaielor.
Dacul 112 UDM B 88 FRT, surprins acum câteva seri în stația Maior Coravu, ca parte a unei „mobilizări de forțe” de intervenție la calea de rulare a tramvaielor.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Maşini de intervenţii ale STB
WT_fan06
STB a derulat lucrări de întreținere la macazurile de la Hala Traian, astfel că pe lângă TELEMAC sau excavatoare a fost prezent și DACul 112 UDM cu numărul B 66 FRT. A staționat cam pe toată durata lucrărilor, iar eu l-am surprins atât pe 10 cât și pe 12 iulie 2020.
10 iulie 2020
12 iulie 2020
STB a derulat lucrări de întreținere la macazurile de la Hala Traian, astfel că pe lângă TELEMAC sau excavatoare a fost prezent și DACul 112 UDM cu numărul B 66 FRT. A staționat cam pe toată durata lucrărilor, iar eu l-am surprins atât pe 10 cât și pe 12 iulie 2020.
10 iulie 2020
12 iulie 2020
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Autobuze DAC 112 UDM modificate pentru intervenții
Gabi23
B 88 FRT, B 20 FKL și B 18 YKJ - în toamna anului 2010 la Depoul Victoria.
Primele două sunt funcționale și în prezent, iar B 18 YKJ este scos la vânzare pentru valorificare. Oricum era nefuncțional și descompletat cam din acea perioadă 2011-2012. Conform documentelor oficiale este fabricat în anul 1991 și transformat la mijlocul anilor 2000.
B 88 FRT, B 20 FKL și B 18 YKJ - în toamna anului 2010 la Depoul Victoria.
Primele două sunt funcționale și în prezent, iar B 18 YKJ este scos la vânzare pentru valorificare. Oricum era nefuncțional și descompletat cam din acea perioadă 2011-2012. Conform documentelor oficiale este fabricat în anul 1991 și transformat la mijlocul anilor 2000.
B 18 YKJ - Depoul Victoria - 24.11.2010 (2).JPG (295.55 KB; downloaded 3655 times)
- ADK
-
Posted:
-
Re: Masini de interventii ale RATB
ADK
Proveniența autobuzelor după fostele autobaze, toate care nu au avut numere preferențiale evidente (FER, FRT și FRN = Ferentari, PLF = Platforma Ferentari), ci numere la rând, ar fi fost (teoretic) următoarele:
WGW, YJK = Alexandria (am găsit WGY, WGP, WGS, WGU, WGV = 2454, 2596, 2600, 2601, 2619 etc, YJX, YJY, YJV = 612, 615, 2590 etc)
FKL = Titan (am găsit FKN, FKM, FKG, FKJ, FKO = 207, 548, 2192, 2526, 2554 etc)
POG și JFO nu am găsit restul de numere de genul B 18 POx/B 27 JFx, nici după Jxx/Pxx, abia sunt câteva cu 27 însă cu 18 sunt peste 100 de mașini. La Ferentari însă au scăpat și câteva DAC-uri fără numere preferențiale (probabil ceva transferuri acum ani buni, spre exemplu WGV = 2619 a aparținut de Ferentari în ultima sa perioadă de circulație).
LE: acum observ că YJK este defapt YKJ, din fotografia postată de Gabi. Căutând rapid restul combinațiilor de YKx, care tot de Alexandria ar fi aparținut, am găsit autobuzul cu pricina de când era autobuz de oraș cu fostul număr de inventar 2486.
Gabi23 wrote:
App de DACurile modificate pt interventii. Ele sunt (au fost) urmatoarele:
- B 18 POG
- B 18 WGW
- B 18 YJK
- B 20 FKL
- B 27 JFO
- B 43 PLF
- B 53 FRN
- B 66 FRT
- B 69 FER
- B 88 FRT
Proveniența autobuzelor după fostele autobaze, toate care nu au avut numere preferențiale evidente (FER, FRT și FRN = Ferentari, PLF = Platforma Ferentari), ci numere la rând, ar fi fost (teoretic) următoarele:
WGW, YJK = Alexandria (am găsit WGY, WGP, WGS, WGU, WGV = 2454, 2596, 2600, 2601, 2619 etc, YJX, YJY, YJV = 612, 615, 2590 etc)
FKL = Titan (am găsit FKN, FKM, FKG, FKJ, FKO = 207, 548, 2192, 2526, 2554 etc)
POG și JFO nu am găsit restul de numere de genul B 18 POx/B 27 JFx, nici după Jxx/Pxx, abia sunt câteva cu 27 însă cu 18 sunt peste 100 de mașini. La Ferentari însă au scăpat și câteva DAC-uri fără numere preferențiale (probabil ceva transferuri acum ani buni, spre exemplu WGV = 2619 a aparținut de Ferentari în ultima sa perioadă de circulație).
LE: acum observ că YJK este defapt YKJ, din fotografia postată de Gabi. Căutând rapid restul combinațiilor de YKx, care tot de Alexandria ar fi aparținut, am găsit autobuzul cu pricina de când era autobuz de oraș cu fostul număr de inventar 2486.
Autor: Cătălin Ghiță
_C2486-644-DW_1.jpg (95.03 KB; downloaded 3384 times)
📖 Pagination options