Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiPasaj suprateran Doamna Ghica (parte din inelul median)

 

Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

528 posts, 139010 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 8 9 10 11 12 13 14  ... 38
 
 

📖 Pagination options
Re: Știri și articole din presă thor5

"...care nu cuprinde un capitol de arhitectură, aşa cum ar fi fost normal)". Pai de-asta e Casa Poporului asa frumoasa, ca are proiect de arhitectura. La fel si blocurile comuniste... extraordinar de frumoase.  :bleah: Oare Anghel Saligny a avut arhitect? :rofl: Oare Barajul Vidraru sau Transfagarasanul au avut arhitect?
Propun sa daramam toate constructiile care nu au/avut arhitect!
Dar la podurile de autostrada de ce nu ne trebuie arhitect? Arhitectul nu are niciun fel de raspundere penala! Nici macar pentru cele mai odioase esecuri arhitecturale! Evident ca Dorelul care a scris acesta "conversatie" nu intelege ca utilitatea publica si ingineria au intotdeauna prioritate la astfel de lucrari de infrastructura critica.

P.S.Si pentru cei ce "nu intelege" ce este ingineria: Ingineria este aripa fezabila a stiintei. Stiinta inventeaza, iar ingineria optimizeaza pentru costul cel mai mic posibil. Imaginati-va cum ar fi fost daca un arhitect ar fi desenat Statia Spatiala Internationala. Costurile inutile, irationale ar fi fost atat de mari incat nimeni ar fi investit timp si bani in asa ceva.

 


Re: Știri și articole din presă ByOnu

Doamneeee.. :| Fara arhitecti, Bucurestiul n-ar mai fi fost 'Micul Paris'. Toate lucrarile au si arhitecti, este normal. Altfel, am avea doar niste edificii perfect functionale si ..atat, asa cum sunt blocurile socialiste. Le dau dreptate partial celor care au scris articolul: podul acela trebuie sa aiba si o arhitectura armonioasa in raport cu o zona urbana de locuit, ca doar nu vrei sa avem un pod de autostrada luat si trantit in Bucuresti. Da, arhitectura si aspectul edificiilor (INCA mai) conteaza, dovada fiind toate exemplele din vest.

 


Re: Știri și articole din presă Sorin62

Cristi N wrote:
Alexandru Nicolae Panaitescu
[...]
- documentaţiile de urbanism referitoare la cele două intervenţii avute în vedere în zonă nu sunt coordonate între ele, astfel în planul urbanistic privind pasajul rutier nu apare eventuala anexă propusă la biserică, dar nici posibilitatea amplasării altor parcaje de reşedinţă care să le înlocuiască pe cele desfiinţate pentru realizarea pasajului, similar în documentaţia pentru anexa bisericii este uitat pasajul; referitor la realizarea anexei bisericii s-au dat asigurări că momentan iniţiativa ar fi totuşi stopată;

- oportunitatea soluţiei supraterane a pasajului rutier, în genaral înclinându-se spre o soluţie subterană pe direcţia Şoselei Colentina, chiar dacă mult mai dificilă şi foarte scumpă;

- ignorarea în totalitate a unui studiu de arhitectură prin care să se asigure o încadrare armonioasă a construcţilor propuse în cadrul construit existent, care are o valoare recunoscută; conformarea pasajului aşa cum rezultă din studiul de fezabilitate (care nu cuprinde un capitol de arhitectură, aşa cum ar fi fost normal), publicat pe site-ul PMB, este strict inginerească, fără valoare arhitecturală, astfel că în plin oraş va apare un pod de tip autostradă, complet străin de vecinătăţile construite pe care le agresează, opturând, printre altele, perspectiva pe direcţia Obor-Str. Doamna Ghica, dar şi-n lungul acesteia, atât când se va veni din Pantelimon, dar şi din Pipera;
[...]


Îngrozitor, am înțeles că:
- este ignorată posibila viitoare anexă a bisericii (care până la urmă nu se mai face!)
- este ignorată soluția subterană care este totuși foarte scumpă - chiar nu s-a gândit nimeni că la cât de scumpă este o soluție subterană acolo, dacă vreodată ar exista bani să o faci, costurile construirii și demolării pasajului suprateran nici nu ar mai conta...
- pierdem minunata perspectivă a blocurilor ce mărginesc Șoseaua Colentina și str. Doamna Ghica din cauza pasajului suprateran...

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Cristi N

Asigurarile alea au aceiasi valoare ca hartia igienica, nici macar atat daca stau bine sa ma gandesc. Din punctul meu de vedere nu ar fi trebuit sa apara vreo constructie pe spatiul verde, chiar daca nu e clasat ca parc in acte. Vrea BOR sau orice alta biserica sa isi faca inca o filiala atunci sa isi cumpere teren, e fix problema lor si nu vad de ce trebuie sa la doneze primaria terenuri sau bani.
Varianta subterana e mult mai scumpa dar nimeni nu vrea sa spuna cu cat mai scumpa, onor primaria nu vrea sa vina cu o analiza cost beneficiu pentru cele X variante posibile. Chiar nu ti se pare ca statul roman e corijent ca sa nu zic repetent la capitolul transparenta?
Si daca ai sta la parter sau etajul 1 in blocurile alea ti s-ar parea ca pasajul ofera o perspectiva minunata? Sau cum ti se pare zona aia de sub pod mai ales la legatura intre tablier si culee unde de obicei apare boschetareala suprema?

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

Proiectul este făcut după principiul (păgubos) al prețului minim...
1) Nu a ținut seama de linia de tramvai propusă pe Inelul Median. Și dacă se va face struțo - cămila cu linia de tramvai pe banda a II - a nu prea văd unde se va face stația de la intersecția cu Colentina.
2) Nu  s-a ținut seama de intersecția  cu Lacul Tei care trebuia rezolvată în mod unitar cu actualul pasaj.
3) Nu e clar unde continuă Inelul Median în Nord după intersecția cu Lacul Tei.
_______________________
Se vor dezvolta  ambuteiaje la intersecția Inelului cu Lacul Tei / Petricani. Ambuteiaje, nu circulație greoaie.
Totuși va fi rezolvat sensul Lacul Tei / Pantelimon, acesta nu prea are unde să se mai încurce.
Nu vă încurcați de biserică, biserica n-are nicio vină în această ecuație.
Încă odată, cine a fost cretinul de primar care a plantat copaci pe  mijlocul drumului acolo, fiind evident că în zonă va fi pasaj denivelat pe Inelul Median ? De ce nu i-a plantat mai spre Pantelimon că avea loc ?

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Cristi N

Acum dupa ce au modificat semaforizarea si au alocat cateva secunde in plus pentru Dna Ghica ma intreb daca nu cumva s-ar putea rezolva toata nebunia fara nici un fel de pasaj si ma gandesc la:
- un verde intermitent pe Dna Ghica dinspre Pantelimon spre depoul Colentina, eventual taiat o parte din trotuarul ala devenit parcare
- verdele intermitent pe Dna Ghica dinspre Tei spre Obor reorganizat putin prin eliminarea taxiurilor si toti cei care parcheaza pe coltul ala, eventual daca taiem putin din trotuar putem avea chiar 2 benzi pentru dreapta
- pe Dna Ghica intre Colentina si Pantelimon eliminata parcarea de pe banda 1, eventual construita una supraterana pe un teren viran din zona
- pe Dna Ghica spre Tei la fel se elimina parcarea la strada cu mentiunea ca aici ar fi nevoie de o parcare subterana model Decebal
- cel mai important tramvaiul

Intre timp au publicat si arhitectii sumarul oficial al intalnirii de mai sus, pun link-ul la stiri.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

De acord, cu o singură observație, varianta asta o folosesc și eu <<la greu >>, dacă vii dinspre Pantelimon și vrei spre Depoul Colentina se circulă pe străduțele respective ( Pâncota / Sinaia / Cremenița), nu se ajunge în intersecția cu Colentina. Toți o iau pe străduțe, se merge în coloană.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Cristi N

Locatarii din zona ne fac treaba si pozeaza/filmeaza tot ce misca.  :D





Iar aici avem 2 posturi cu lucrarile de deviere a magistralei de termoficare: link1si link2

 



Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Cristi N

Scuze, cumva am ratat sa o vad.  :headbash:

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Sorin62

andrei11 wrote:
...
Încă odată, cine a fost cretinul de primar care a plantat copaci pe  mijlocul drumului acolo, fiind evident că în zonă va fi pasaj denivelat pe Inelul Median ? De ce nu i-a plantat mai spre Pantelimon că avea loc ?


Dan Cristian Popescu vice-primarul sect 2

De aia a și fost discuția cu blocarea în CGMB a transferului terenurilor din administrarea PS2 la PMB: nu era gata lucrarea de amenajare peisagistică...

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Cristi N

Lasand la o parte antipatiile mele fata de omul asta nu cred ca era el viceprimar pe vremea cand au fost plantati acei copaci. Pe google maps apar inca de la primul set de imagini, cel din 2009: GoogleMaps

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului TibiV

In august 2019 (adica in urma cu 2 luni!...) se lucra de zor la ”amenajarea peisagistică” de pe axul Dna Ghica, adica la spatiul verde dintre sensuri....
Fix pe portiunea dintre Heliade intre Vii si Colentina, care va fi afectat de pasaj... NU am avut cum sa fac poze atunci...  :(

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Cristi N

Copacii au fost pusi inainte de 2009, la reamenajarea de vara asta nu s-a plantat nimic, doar s-a mai montat un set nou de borduri peste cele vechi, au adus cateva basculante de pamant si gazon la suprapret.

 


Go to page:  1  ... 8 9 10 11 12 13 14  ... 38
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasaj suprateran Doamna Ghica (parte din inelul median)  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419393 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use