Transportul în lumeAustralia şi OceaniaTransport feroviar in Australia

 

Topic: Prezentarea generala a transportului feroviar in Australia

186 posts, 41812 views
 
Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9  ... 14
 
 

📖 Pagination options
Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral fl82

-M (Millennium)
 Construite intre anii 2002-2005, de catre EDI Rail, Cardiff workshops, in numar de 141 bucati (rame). Toate se afla in exploatare.
 Fiecare astfel de rama electrica este compusa din cate 4 unitati (etajate), avand o capacitate de 122 locuri (unitatea motoare) sau 104 locuri (unitate nemotoare). Greutatea este de 45,5 tone, lungimea unei unitati este de 20,532 m, iar viteza maxima de 130 km/h.  Fiecare rama este prevazuta cu     motoare electrice de tractiune tip Alstom (trifazate, cu o putere de 226 Kw fiecare).
     Aceste rame apartin de depoul Eveleigh.
800px-Cityrail-millennium-M32-ext.jpg (122.05 KB; downloaded 2509 times)

 


Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral fl82

M (Milennium) interior
800px-Millennium_train_vestibule3.jpg (117.69 KB; downloaded 2508 times)

 


Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral fl82

-H (Oscar)
  Produse intre anii 2006- 2012, de catre UGL Rail, Broadmeadow, in 220 de bucati.
  Fiecare astfel de rama este compusa din cate 4 vagoane.
  Au sistem de tractiune tip IGBT-VVVF, lungimea unui vagon este de 20,34 m, viteza maxima 130 km/h, greutatea unui vagon 47 tone.
  Capacitatea de transport a unui vagon este de 102, 110 sau 118 pasageri,in functie de configuratie.
Sydney_Trains_H22_OSCAR.jpg (143.14 KB; downloaded 2508 times)

 


Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral fl82

H (Oscar) interior
800px-Cityrail_h_set_wheelchair_seating.jpg (90.91 KB; downloaded 2514 times)

 


Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral fl82

-A
 Construite intre anii 2010-2014, de catre Changchun Railway Vehicles (China) si Downer Rail, Cardiff, in numar de 78 bucati (rame). Toate se afla in exploatare.
  Fiecare astfel de rama electrica este compusa din cate 8 unitati (etajate), avand o capacitate de 896 locuri si 16 spatii pentru carucioare (in toata rama). Greutatea unei rame este de 404 tone, lungimea unei rame este de 163,1 m, iar viteza maxima de 130 km/h.  Fiecare rama este prevazuta cu 4  motoare electrice de tractiune tip Hitachi (trifazate).
 Fiecare unitate este prevazuta cu cate doua invertoare pentru alimentarea motoarelor electrice de tractiune.
 Ramele au carcasa din otel inoxidabil, sistem de supraveghere video si cate doua agregate (pe fiecare unitate) de conditionare a aerului (puterea agregatelor este de 38 Kw pentru racire si 24 Kw pentru incalzire).
 Sistemul de franare este electropneumatic , cu frane cu discuri, furnizat de Knorr-Bremse (Germania).
 Aceste rame apartin de depoul Auburn.
1024px-A_set_carriage_end_cityrail.jpg (116.98 KB; downloaded 2505 times)

 


Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral fl82

-B
 Construite in doua serii (prima serie intre 2010- 2014 si a doua serie intre 2017- 2019) de catre Changchum Railways (China) si Downer Rail (Australia), intr-un numar total de 103 bucati.
 Fiecare astfel de rama este compusa din cate 8 vagoane, capacitatea 896 de locuri si 16 locuri pentru carucioare, motoare electrice de tractiune trifazate "Hitachi", sistem de tractiune IGBT-VVVF, viteza maxima 130 km/h, greutatea ramei 404 tone, carcasa din otel inoxidabil.
1280px-A_&_B_sets_at_Revesby_20180919.jpg (269.21 KB; downloaded 2503 times)

 


Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral fl82

2. In Melbourne ( 5 tipuri de rame electrice, utilizate sau care au fost utilizate de "Metro Trains Melbourne" ca trenuri urbane si suburbane. Circula pe ecartament larg de 1600 mm)

 -Comeng
   Construite intre anii 1981-1988, de catre Comeng-Dandenong, in numar de 190 bucati (rame), din care mai circula 186 rame.
  In anii 2000-2003 sunt reconstruite de catre Alstom si EDI Rail. Modernizate intre 2017- 2019.
  Fiecare astfel de rama electrica este compusa din cate 3 unitati , avand o capacitate de 268 locuri sau 763 pasageri in total (pentru ramele reconstruite).      
  Lungimea este de 24 m (pe unitate), iar viteza maxima de 115 km/h.  
  Ramele au carcasa din otel inoxidabil.
  Sistemul de franare este de tip Westinghouse Westcode Tread si Knorr-Bremse (cu discuri).
  Au cupla automata tip Scharfenberg.
800px-Melboure_Comeng_381M_Metro.jpg (166.65 KB; downloaded 2485 times)

 


Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral fl82

Comeng (interior)
Comeng_Melbourne_Metro_Train_interior.jpg (133.63 KB; downloaded 2480 times)

 


Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral fl82

-Siemens-Nexas
     Construite intre anii 2002-2005, de catre Siemens-Transportation-Systems (Austria), in numar de 72 bucati (rame).
     Fiecare astfel de rama electrica este compusa din cate 3 unitati , avand o capacitate de 264 locuri (pe rama).  Greutatea  este de 41,5 tone (unitate motoare) sau 37,8 tone (unitate nemotoare) ,lungimea este de 24,1 m ( unitate motoare) sau 23,8 m (unitate nemotoare), iar viteza maxima de 130 km/h.        
    Ramele au carcasa din otel inoxidabil.
    Au cupla automata tip Scharfenberg.
800px-Siemens_train_in_Metro_Trains_Melbourne_Livery.jpg (168.26 KB; downloaded 2481 times)

 


Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral fl82

Siemens-Nexas (interior)
800px-SiemensInterior.jpg (103.86 KB; downloaded 2482 times)

 


Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral fl82

-X' Trapolis 100
   Construite intre anii 2002-2017, de catre Alstom (Franta), in numar de 164 bucati (rame).
   Fiecare astfel de rama electrica este compusa din cate 3 unitati , avand o capacitate de 264 locuri (pe rama).  Greutatea  este de 43,34 tone (unitate motoare) sau 35,47 tone (unitate nemotoare) ,lungimea este de 24,6 m ( unitate motoare) sau 22,76 m (unitate nemotoare), iar viteza maxima de 143 km/h.  Fiecare rama este prevazuta cu 4 motoare electrice de tractiune tip Alstom-4ECA-1836, sistem de control al tractiunii tip IGBT-VVVF(Alstom-ONIX-1500).
  Ramele au carcasa din otel inoxidabil.
  Au cupla automata tip Scharfenberg.
Metro-liveried-XTrapolis-train-863M.jpg (110.03 KB; downloaded 2490 times)

 


Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral fl82

-X' Trapolis 100 (interior)
800px-XTrap_Mk2_interior.jpg (113.67 KB; downloaded 2481 times)

 


Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral fl82

-"High Capacity Metro Trains"
  In septembrie 2016, apare un proiect de achizitionare a 65 noi rame de mare capacitate (denumite Hight Capacity Metro Trains), care urmeaza a fi livrate incepand cu anul 2019.
  Acestea vor fi construite de Evolution Rail (un consortiu format din firmele Downer Rail Australia, Changchun Railway Vehicles China si Plenary Group).
  Fiecare astfel de rama electrica va fi compusa din cate 7 vagoane, o capacitate de 502 locuri pe scaune si 1800 locuri in total, lungimea de 160 m, viteza maxima 130 km/h.
800px-High_Capacity_Metro_Trains_scale_model.jpg (113.18 KB; downloaded 2462 times)

 


Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral fl82

-Hitachi (in prezent retrase din circulatie)
   Construite intre anii 1972-1981, de catre Commonwealth Engineering (partea electrica), Bayswater (carcasa), Martin & King Somerton si Newport Workshops, in 118 bucati (rame). Retrase din circulatie in 2003-2014.   In anii 90 au fost reconstruite.  
Fiecare astfel de rama electrica este compusa din cate 3 unitati , avand o capacitate de 536 locuri (in doua rame).  Greutatea  este de 41 tone (pe unitate) ,lungimea este de 23,406 m (pe unitate), iar viteza maxima de 113 km/h.  Fiecare rama este prevazuta cu 4 motoare electrice de tractiune tip Hitachi-HS-834-Springbourne (cu o putere de 110 Kw fiecare), puterea totala a unei rame fiind de 450 Kw.
   Ramele au carcasa din otel inoxidabil.
   Au cupla tip Janney.
800px-Hitachi-train-42m-mfy.jpg (162.24 KB; downloaded 2460 times)

 


Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9  ... 14
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Transport feroviar in Australia  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420530 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use