Topic: Accidente / incidente
2541 posts, 575136 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
rosetti61
Cati dintre calatori stiu sa umble sub usita de urgenta de deasupra fiecarei usi?
La IVA pe panoul din spatele mecanicului este un buton "Avarie Usi"; daca ala nu mai functioneaza exista robinetele individuale de la fiecare usa care pun sistemul pe liber.
Asta e ca aia din primele zile de functionare la Otokar, cand tot asa, au avut ceva, de nu mai puteau face nimic la usi, nu mai functiona nici deschiderea de urgenta!
Singurele unde mai poti avea acces facil la cutia mecanismului de actionare e la Tatre, unde ai niste contacte care prin apasare forteaza motorul sa miste usile. La V3A-uri e mai greu de accesat.
Deschiderea manuala nu se mai poate realiza decat in cazul in care partile mobile ale sistemului sunt defecte sau structura vagonului/elementele de ghidare sunt grav avariate.
Cati dintre calatori stiu sa umble sub usita de urgenta de deasupra fiecarei usi?
La IVA pe panoul din spatele mecanicului este un buton "Avarie Usi"; daca ala nu mai functioneaza exista robinetele individuale de la fiecare usa care pun sistemul pe liber.
Asta e ca aia din primele zile de functionare la Otokar, cand tot asa, au avut ceva, de nu mai puteau face nimic la usi, nu mai functiona nici deschiderea de urgenta!
Singurele unde mai poti avea acces facil la cutia mecanismului de actionare e la Tatre, unde ai niste contacte care prin apasare forteaza motorul sa miste usile. La V3A-uri e mai greu de accesat.
Deschiderea manuala nu se mai poate realiza decat in cazul in care partile mobile ale sistemului sunt defecte sau structura vagonului/elementele de ghidare sunt grav avariate.
- misterr
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
misterr
Nu trebuie să umble călătorii la nimic, în fiecare tren există stewarzi special instruiți pentru asta.
Ar fi culmea să umble călătorii să deschidă ușile, să coboare și să o ia la pas pe linie (care poate fi sub tensiune). În fiecare vagon sub băncuțe există scări care se folosesc pentru coborîrea din tren în situații de urgență, dar manevrarea lor și a ușilor și ghidarea călătorilor prin tunel e în responsabilitatea mecanicului și a stewarzilor.
Nu trebuie să umble călătorii la nimic, în fiecare tren există stewarzi special instruiți pentru asta.
Ar fi culmea să umble călătorii să deschidă ușile, să coboare și să o ia la pas pe linie (care poate fi sub tensiune). În fiecare vagon sub băncuțe există scări care se folosesc pentru coborîrea din tren în situații de urgență, dar manevrarea lor și a ușilor și ghidarea călătorilor prin tunel e în responsabilitatea mecanicului și a stewarzilor.
- sab
-
Posted:
-
- alexxd_31
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
alexxd_31
Hai sa fim seriosi!
20 de minute sau 2 minute?
Poate trenul nu era in intregime la peron sau avea ceva probleme cu sistemul de automatizare.
Si scrie in articol ca s-a deschis o usa manual. Doar nu vroiati sa le deschida pe toate 24.
Articol de 2 lei!
Hai sa fim seriosi!
20 de minute sau 2 minute?
Poate trenul nu era in intregime la peron sau avea ceva probleme cu sistemul de automatizare.
Si scrie in articol ca s-a deschis o usa manual. Doar nu vroiati sa le deschida pe toate 24.
Articol de 2 lei!
- andreiiul
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
andreiiul
Un incident grav a avut loc, astăzi, la stația de metrou 1 Mai din București, după ce un bărbat s-a grăbit să prindă metroul și a rămas cu piciorul prins în ușă.
Potrivit comunicatului Metrorex, trenul a plecat din stație, iar călătorul a fost lovit de oglinda de pe peron.
Pasagerii din tren au apăsat butonul de alarmă, iar echipa de conducere a trenului a acționat sistemul de frânare de urgență.
Personalul de conducere a trenului a anunțat echipele de salvare, însă persoana implicată în incident a refuzat primul ajutor, părăsind pe propriile picioare incinta metroului.
Potrivit Metrorex, se va deschide o anchetă cu privire la cauzele care au condus la acest incident, iar persoanele vinovate vor fi sancționate.
https://m.digi24.ro/stiri/actualitate/i ... on-1198464
Un incident grav a avut loc, astăzi, la stația de metrou 1 Mai din București, după ce un bărbat s-a grăbit să prindă metroul și a rămas cu piciorul prins în ușă.
Potrivit comunicatului Metrorex, trenul a plecat din stație, iar călătorul a fost lovit de oglinda de pe peron.
Pasagerii din tren au apăsat butonul de alarmă, iar echipa de conducere a trenului a acționat sistemul de frânare de urgență.
Personalul de conducere a trenului a anunțat echipele de salvare, însă persoana implicată în incident a refuzat primul ajutor, părăsind pe propriile picioare incinta metroului.
Potrivit Metrorex, se va deschide o anchetă cu privire la cauzele care au condus la acest incident, iar persoanele vinovate vor fi sancționate.
https://m.digi24.ro/stiri/actualitate/i ... on-1198464
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
rosetti61
Calatorul e de vina, ce a cautat sa intre dupa ce s-a dat anuntul de inchidere a usilor? Usile de IVA nu te iarta ca cele de la trenurile moderne.
Calatorul e de vina, ce a cautat sa intre dupa ce s-a dat anuntul de inchidere a usilor? Usile de IVA nu te iarta ca cele de la trenurile moderne.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
shoppy
Nu este treaba calatorului sa stie pe dinafara trenurile si sistemul de functionare a usilor din fiecare.
Este fix sarcina mecanicului ajutor sa coboare pe peron, sa confirme mecanicului sef ca se pot inchide usile si apoi sa supravegheze inchiderea corecta a usilor(tot asa au mai bagat pe unu in spital la Straulesti ca era dupa ora 22 si nu a avut cine sa apese semnalul de alarma), acel mecanic ajutor ar trebui sa zboare afara si sa nu mai lucreze niciodata in domeniul feroviar, cum Metrorex este dinastie de nepotism, nu o sa se intample nimic.
Nu este treaba calatorului sa stie pe dinafara trenurile si sistemul de functionare a usilor din fiecare.
Este fix sarcina mecanicului ajutor sa coboare pe peron, sa confirme mecanicului sef ca se pot inchide usile si apoi sa supravegheze inchiderea corecta a usilor(tot asa au mai bagat pe unu in spital la Straulesti ca era dupa ora 22 si nu a avut cine sa apese semnalul de alarma), acel mecanic ajutor ar trebui sa zboare afara si sa nu mai lucreze niciodata in domeniul feroviar, cum Metrorex este dinastie de nepotism, nu o sa se intample nimic.
- sab
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
sab
Astia de pe pe M4 sunt bezmetici. Corect, au mai dat cu un calator de pereti la Bazilescu acum cativa ani. Pusi si simplu nu l-au observat si au plecat cu el intre usi.
Iar anul trecut au mai accidentat o femeie : https://www.hotnews.ro/stiri-esential-2 ... ilescu.htm
Astia de pe pe M4 sunt bezmetici. Corect, au mai dat cu un calator de pereti la Bazilescu acum cativa ani. Pusi si simplu nu l-au observat si au plecat cu el intre usi.
Iar anul trecut au mai accidentat o femeie : https://www.hotnews.ro/stiri-esential-2 ... ilescu.htm
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
andrei11
# shoppy, ba e treaba călătorului să știe regulamentul de comportare în subteran.
Pe raționamentul tău nu e treaba pietonului să traverseze pe verde sau pe la trecerile de pietoni sau să nu-și bată nevasta pe motiv că cetățeanul nu e avocat și nu e treaba lui să cunoască legile. Instinctul meu îmi spune că dacă nu-mi place mutra ta te scuip pe stradă.
Pe același motiv nu e treaba cumpărătorului să plătească la casă în supermarket sau a șoferului să-și plătească benzina la PECO.
Când intri în subteran trebuie să-ți însusești regulile de comportare în subteran, așa pot să spun că mi-a venit mie să o iau prin tunel perpedes.
După anunțul Atenție se închid ușile nu se mai intră în metrou / nu se mai iese din metrou.
# shoppy, ba e treaba călătorului să știe regulamentul de comportare în subteran.
Pe raționamentul tău nu e treaba pietonului să traverseze pe verde sau pe la trecerile de pietoni sau să nu-și bată nevasta pe motiv că cetățeanul nu e avocat și nu e treaba lui să cunoască legile. Instinctul meu îmi spune că dacă nu-mi place mutra ta te scuip pe stradă.
Pe același motiv nu e treaba cumpărătorului să plătească la casă în supermarket sau a șoferului să-și plătească benzina la PECO.
Când intri în subteran trebuie să-ți însusești regulile de comportare în subteran, așa pot să spun că mi-a venit mie să o iau prin tunel perpedes.
După anunțul Atenție se închid ușile nu se mai intră în metrou / nu se mai iese din metrou.
- sab
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
sab
Corect, dar atunci care mai este rolul mecanicului ajutor ? De ce este platit gras din bani publici ? Eu credeam ca acesta este rolul lui, sa se asigure ca s-au inchis usile si n-au prins pe nimeni.
P.S. Pe mine m-au uitat in tren la GdN2. M-am suit si dupa vreo 2 minute s-au inchis usile si s-a stins lumina. Cand am strigat, au venit si m-au scos prin cabina ...
Corect, dar atunci care mai este rolul mecanicului ajutor ? De ce este platit gras din bani publici ? Eu credeam ca acesta este rolul lui, sa se asigure ca s-au inchis usile si n-au prins pe nimeni.
P.S. Pe mine m-au uitat in tren la GdN2. M-am suit si dupa vreo 2 minute s-au inchis usile si s-a stins lumina. Cand am strigat, au venit si m-au scos prin cabina ...
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
punmeister
Ca fapt divers, aia de pe M3 isi fac treaba, n-am observat sa fie vreo problema la inchiderea usilor.
Ca fapt divers, aia de pe M3 isi fac treaba, n-am observat sa fie vreo problema la inchiderea usilor.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
andrei11
Aici e partea a doua.
Sunt de vină amândoi, primul că a forțat ușa, al doilea că nu s-a dat jos să verifice. Lăsâns la o parte că sunt de vină și cei de la mentenanță, picior în ușă ar fi trebuit să-i indice la bord că nu s-au închis toate ușile. Corect ?
Aici e partea a doua.
Sunt de vină amândoi, primul că a forțat ușa, al doilea că nu s-a dat jos să verifice. Lăsâns la o parte că sunt de vină și cei de la mentenanță, picior în ușă ar fi trebuit să-i indice la bord că nu s-au închis toate ușile. Corect ?
- sab
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
sab
Cred ca BM2 si BM3 au si sisteme de protectie. Pot sa plece cu usile deschise ? Iar usile nu te lovesc asa tare.
La IVA cred ca doar becul aprins indica faptul ca usa este deschisa, nu stiu daca au ceva martori la bord.
Cred ca BM2 si BM3 au si sisteme de protectie. Pot sa plece cu usile deschise ? Iar usile nu te lovesc asa tare.
La IVA cred ca doar becul aprins indica faptul ca usa este deschisa, nu stiu daca au ceva martori la bord.
📖 Pagination options