Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasaj suprateran Doamna Ghica (parte din inelul median) (FINALIZAT 2023, NERECEPŢIONAT)

 

Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

528 posts, 140641 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12  ... 38
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului danielghro





Daca inteleg bine, desi stiu ca orice AC se elibereaza pe 12 luni cu posibilitate de prelungire, 12 luni dureaza doar relocarea utilitatilor si devierea traficului.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului TibiV

1. Autorizatia este doar pentru defrisari si relocare utilitati. Un an ar trebui sa fie suficient...

2. Ai pus poza cu adresa de FB.
Adresele alea sunt dinamice, peste o luna poza nu se va mai vedea.
Mai bine salveaz-o si pune-o pe imgur.
Sau macar pune link la postarea FB de unde ai luat-o...

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

Gata, poza e a noastră !
D1.jpg (170.04 KB; downloaded 3542 times)
D2.jpg (73.52 KB; downloaded 3538 times)

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului TibiV

Un benzinar a gasit pe FB prezentarea proiectului de la seful santierului  VIDEO


 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului cris_m

Si de pe grupul de Facebook al locatarilor, o reprezentare a cotelor rampei dinspre Delfinului.
FB_IMG_1569711649902.jpg (159.28 KB; downloaded 3393 times)

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului george_b

Ma uitam la cum sunt asezate in intersectia asta blocurile si comparam cu alte intersectii mari. Nu vi se pare atipic de "intrat" in intersectie blocul cu RAIFFEISEN? Practic e cea mai sugrumata zona. Se vede clar cum iese din linia fireasca a fatadelor blocurilor de pe D-na Ghica. Tot traficul acolo trebuie sa se strecoare pe o singura banda din cauza acestei "gatuieli".

Ma gandeam (cu tot respectul pentru locatarii lui): nu ar fi fost mai utila si mai practica pe termen lung demolarea acestui bloc? Stiu costa... dar beneficiile pe termen lung pot fi numeroase.
- Face loc cu adevarat pasajului (care din punctul meu de vedere ar trebui facut strict pentru tramvai, zero benzi de circulatie dar sunt eu nebun ca nu vreau autostraza suspendata stiu....)
- Aeriseste zona. Zona care oricum are o densitate mult muuult prea mare. Desigur exproprieri facute ca la carte, rascumparate apartamentele si cu 200% din pretul pietei.. de ce nu?
- Automat restul locatarilor vor avea o mica crestere a confortului. Mai putine masini in zona. Probabil dispar si aia parcati pe stanga care practic mananca o banda cand vii dinspre Petricani.
- Face loc pentru o adevarata bretea "de dreapta" Soseaua Colentina -> D-na Ghica.

Ganditi-va numai un moment inainte sa aruncati cu pietre. Ce castig ar fi pentru toata lumea!
1. Aia care raman respira un pic.
2. Aia care pleaca au libertatea si puterea financiara sa-si aleaga un loc mai bun. Sa fim serios nu e vreun colt de paradis traiul in intersectia aia.
3. Tramvaiul ii va convinge poate pe 10% sa lase masina acasa si sa mearga in Pipera la birou cu STB-ul, ceea ce e enorm data fiind situatia actuala.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului ByOnu

Nu dau cu pietre, dar discutia este usor utopica. Nu am ajuns inca la nivelul Poloniei, Cehiei sau Slovaciei care au mai demolat din blocurile socialiste: cu principalul argument ca standardele de locuit sunt cu mult sub cele actuale.

Eu astept sincer sa incepem candva demolarea blocurilor de nefamilisti presarate prin Bucuresti, desigur, inlocuite, dupa caz, cu altceva.

Libertatea despre care vorbesti insa va fi pentru multi o drama. Oricum, nu face subiectul topicului. Iar mie unul, sincer, zona nu imi pare foarte densa: ai doar o cortina de blocuri (substandard) la bulevard, iar in spate cel mult P+1. Deci nu-i asa dens.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului chevic

Blocul este aparent intrat in intersectie. In realitate respecta frontul stradal impreuna cu celelalte blocuri de pe partea lui, construite din doi in doi, retras, la strada.

O demolare cred ca ar intarzia proiectul cu cel putin 2 ani. In plus nu cred ca ar ajuta prea mult.

Demolarea unui bloc s-a facut pentru pasajul Lujerului.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului shoppy

La Lujerului era si tunelul CF spre Semanatoarea si Pumac, era complicat, astazi nu demoleaza nimeni un bloc pentru presupusa fluidizare a unei intersectii inconjurata de alte intersectii blocate.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului BIGRED1984

Daca nu s-a demolat o casa pe inelul principal, ba chiar au impaunat-o, tu vrei sa darami un bloc pe inelul median utopic ?

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului george_b

Ce casa pe inelul principal?

 



Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului subway guru

Astia nu si-au gasit niciun popa disponibil prin zona care sa iasa cu patrafirul si sa <afuriseasca> lucrarea buna/proasta ca la Basarab???

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Cristi N

Pai cum sa iasa popa daca are si el o combinatie mica la toata faza asta? Ii aproba si lui un centru social intre Parcul Plumbuita si biserica.

 


Go to page:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12  ... 38
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasaj suprateran Doamna Ghica (parte din inelul median) (FINALIZAT 2023, NERECEPŢIONAT)  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420547 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use