MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM5 Drumul Taberei - Eroilor - Iancului - PantelimonM5 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului

8571 posts, 1200670 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 547 548 549 550 551 552 553  ... 613
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Cristy

^
m51.PNG (12.71 KB; downloaded 2770 times)

m52.PNG (46.03 KB; downloaded 2764 times)

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului sab

Mircea Andrei Rozorea ? :think:  De ce nu cred ca este o coincidenta ? Fiul ?
Pregatiti-va pentru statia Mircea Rozorea pe M7/8/9....

P.S. Institutul de Arheologie Vasile Parvan ? Astia au auzit ca este rost de sapaturi... :rofl:

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului survola

Azi trecând pe traseul M5 am remarcat că se lucra în multe puncte, cu mulți oameni, inclusiv la Parc DT, la CV și în colțul de lângă piață.
Nu am poze, dar erau cocoțați și pe multe schelete de la accese, se betona și la Romancierilor bucata care a fost excavată din bulevard.
Să îi țină  :lol:

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Valentin

Să câștige cei mai buni și pregătiți!   :bere:

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului micutzu

Care mai e stadiul general al lucrarilor?  Sunt sanse sa se dea in exploatare in Decembrie?

 



Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului orex

sab, sunt sanse... dar nu in decembrie 2019 :headbash:  :rofl:  :rofl:
PS
Unde ati constatat, in UE, ca-n 8 ANI, cu tehnologia actuala, nu poate fi data in exploatare o portiune de magistrala de metrou, de cca. 7 km, capitala pentru o Capitala, in afara de Bucuresti? Fara niciun risc nu cred ca exista un exemplu similar. Cert e ca de 4 PATRU ANI si 7 LUNI TBM -urile si-au terminat, cu brio, treaba pana la RD si de peste 2 DOI ani au disparut din ROMANIA!! :think:
PS
Chiar daca, la inceput, s-a inregistrat un record MONDIAL, la acea vreme, cati ne mai amintim de performanta ca a trecut deja mai bine de un CINCINAL de atunci (https://evz.ro/cartita-sf-varvara-a-bat ... berei.html),  restul s-a derulat in spiritul nostru traditional, incet, incetisor! :no:

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Noi am inceput-o pe a noastra cam cu jumatate de an dupa ce o incepusera polonezii pe a lor si speram sa-i intrecem, ei au pus in functiune de mult si o continua cu tronsoanele urmatoare, noi ioc...sa nu te apuce damblaua??? In final ne-au luat fata pana si ungurii desi s-au balbait ingrozitor...ca sa nu mai pomenesc de bulgari ca astia chiar ne-au umilit...

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului orex

guru...noroc ca ”papagalii bengalezi” mai traiesc! ;)  :yes:  :yes:
PS
Nu-i o VIRTUTE a noastra, ci mai degraba o METEAHNA! :cry: Adica suntem ”PRAF”!, Nimic mai...edificator!!

 


Re: Stiri despre proiect Goldmund

Impartasesc intrebarile lui andrei11, si nimeni nu cred ca asteapta raspunsuri special de la guru, sau de la altul mai informat(...), insa aici presupun ca sunt cativa colegi care chiar se afla "la sursa", sau in apropiere, la Metrorex...

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului fl82

Continuarea M5 spre est, dupa statia Eroilor-2, se va realiza cel mai probabil pe urmatorul traseu:

Bdul. Mihail Kogalniceanu, Bdul. Regina Elisabeta, Piata Universitatii, Bdul. Carol intai, Piata Pache Protopopescu, Bdul. Pache Protopopescu, Soseaua Iancului, Soseaua Pantelimon, pana la depoul Pantelimon.

Practic, pe tronsonul Soseaua Iancului- Soseaua Pantelimon se reia traseul gandit initial pentru M3 Gara de Nord 1- Piata Victoriei- Iancului- Depoul Pantelimon.  Dar acest traseu a fost abandonat in anii 80, din ce am citit ca urmare a unor "probleme cu solul" in zona Morarilor!   Ori astazi nu mai sunt acele "probleme cu solul in zona Morarilor" ?!

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

# fl82 continuarea M 5 spre Est a fost discutată și răsdiscutată, se cunosc nu numai traseul ci și stațiile !
Fostul traseu al fostei M 3 a fost abandonat pe sub Pantelimon din cauza economiilor.
Problema cu solul la Morarilor este o informație falsă  pe care probabil ai citit-o pe forumul  lui Cătălin lansată de unul andrei11. Întâmplător e același user cu cel ce scrie pe acest forum. Asta a fost de mult, în epoca pionieratului forumurilor. Acum s-au mai maturizat.Și forumurile și userii.
:bere:

 


Re: Stiri despre proiect micutzu

t530 wrote:
https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/ ... -1201359

REPORTAJ Un deceniu de împliniri mărețe: Metroul din Drumul Taberei nu va ieși din Drumul Taberei

Bucureștenii care locuiesc în Drumul Taberei așteaptă metroul așa cum, odinioară, bunicii lor așteptau parașutiștii americani. Totuși, locuitorii din acest greu încercat cartier al Capitalei încă mai speră să nu aibă soarta bunicilor lor și să nu fie nevoiți, peste ani, să depene povești nepoților despre incredibilele fapte petrecute în ținuturile îndepărtate ale Bucureștiului - acolo unde nici metroul nu a reușit să pătrundă.

Zona stației „Parc Drumul Taberei” din București arată, la primele ore ale dimineții, ca după un teribil bombardament. Este o priveliște devenită, de ani buni, comună pentru locuitorii zonei. Asfaltul smuls e însă, aici, opera utilajelor de construcții și nu a bombelor. Pământul nu e răscolit de șenilele tancurilor ci de cele ale excavatoarelor. Iar strigătele după brancardieri sunt înlocuite de cele ale muncitorilor care își împrumută, amical, o lopată, un târnăcop sau o palmă dată după ceafă.





Mai încolo, câțiva muncitori fixează, cu ajutorul unor bucăți de sârmă, un gard din sârmă metalică în jurul intrării încă ponosite de la viitoare stație „Tudor Vladimirescu” de pe tronsonul magistralei de metrou „Râul Doamnei - Eroilor”. Dincolo de ușa de placaj a stației se aud freze metalice și zgomote de tablă ciocănită. Când va fi gata?

„Două mii, doi, doi!” spune un muncitor, iar colegii îl acompaniază într-un mare hohot de râs.

Uitându-te în jur la kilometrii liniari de cablu și echipamente de construcții înșirate de-a lungul întregii lungimi a Drumului Taberei, aproape că îți vine să-i dai dreptate.





La câțiva metri distanță, autobuzele aglomerate își varsă prețioasele încărcături de oameni care se grăbesc, cei mai mulți, să ajungă până la piață, pentru diverse cumpărături matinale: este o frumoasă și suspect de caldă dimineață de octombrie, de care încă merită să profite la maximum. Din când în când, zumzetul străzii e spart de sirena stridenă a unei ambulanțe care-și croiește cu greu drum prin traficul înghețat.





Știri senzaționale, istorice și fără precedent, răzbat, însă, de ceva vreme undele și se infiltrează perfid în mințile oamenilor: se zice că, în luna decembrie 2019, este programată inaugarea infamei „Magistrale M5”, care să lege Drumul Taberei de restul civilizației. Însuși ministrul Transporturilor promitea acest lucru, la finele lunii august.

Gândul că locuitorii din Drumul Taberei ar putea ajunge, în sfârșit, acasă, cu metroul, de Revelion, s-a răspândit, ca un freamăt, în tot cartierul.

Realitatea de pe teren arată că distanța dintre promisiuni și realizări este cel puțin egală cu cea de la Pământ la Lună - finalizarea tronsonului Drumul Taberei-Eroilor durează deja mai mult decât le-a luat americanilor să pună, în anii '60, un om pe Lună: „proiectul Apollo” a demarat în 1961, iar 8 ani mai târziu avea loc aselenizarea. Lucrările la metroul Drumul Taberei au început în 2011 și, 8 ani mai târziu, acestea nu sunt încă finalizate.


Deci va fi exact cum ma asteptam. Magistrala va fi data partial in exploatare in Decembrie pana la statia Orizont,ca solutie de avarie pana la finalizarea integrala a lucrarilor.

 


Re: Stiri despre proiect orex

1. Atat timp cat lucrarile la CV interstatiei Eroilor-Academia Militara nu sunt gata, n-ar putea decat sa faca manevre in statia Eroilor. ;)  :rofl:  :rofl:
2. Pana nu se finalizeaza si CV Parc, ioc, adica nici pomeneala, sa fie PIF, nici pana la V. Ialomitei.
3. Conform unui raspuns dat de Metrorex unui coleg de forum, la vara-i gata lucrarea cu accesele de la Piata, pe sub bd. Brasov, implicit linia 41.
4. Daca e sa ne luam dupa faptul ca de prin martie, anul TRECUT, Metrorex clama ca devierea lui 41 se va realiza in intervalul aprilie 2018-iulie 2019, si nici acum nu-i realizata, n-o sa vezi ”refacerea suprafetelor” din zona mai devreme de finele anului 20 20 si asta daca se mobilizeaza exemplar ”asocierea” impreuna cu subcontractantii!
Mai avem de rabdat cu macaronarii astia!
Si inca un aspect, de vreo 15 ani patentat, ”iarna nu-i ca vara”!  :lol:  :lol:  :lol:

 


Go to page:  1  ... 547 548 549 550 551 552 553  ... 613
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M5 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419413 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use