Pasajul trebuie prevăzut și cu linie de tramvai + stație de tramvai pe pasaj. Intuiția îmi spune că nu va fi așa.
Pasajul acesta fără rezolvarea intersecției cu Lacul Tei va fi un fiasco.
Pasajul acesta fără să se contureze Inelul Median spre Pipera va fi un fiasco.
__________________
Orice partid care vrea să se implice corect în această problemă trebuie să țină seama de cele 3 puncte scrise de mine.
Aceasta ar fi fost
singura rezolvare corectă. Da, în acest caz am o gândire comunistă, ce domne, vrei să demolăm, ne costă o grămadă să prelungim pasajul până la lac, etc, etc. Cine se uită cât de cât la schițele mele va vedea că am prevăzut și parcări de reședință. Se pot prevedea parcări de reședință și pe D-na Ghica ( secțiunea de la Colentina spre Pantelimon) pe modelul B-dul Decebal. Adică închisă strada, construit în tandem și parcajul subteran și pasajul. Cine se mai înhamă la astfel de lucrări gigantice ? Tuturor le e frică. De ce ? Pentru că vin alegeri din 4 în 4 ani ( sau 5 ) și nu vrem să supărăm alegătorii. Și că șantierele noastre capitaliste durează cu zecile de ani.
Deja este o harababură la intersecția cu Lacul Tei. În lipsa stopului de la Colentina harababura va fi și mai mare. Dar asta e.
Și oricum trebuia continuat Inelul Median spre Nord, independent de șoseaua Petricani. Dar n-avem sânge în instalație, ne e frică să luăm taurul de coarne.
Zona Pipera e aglomerată, este o realitate. Ne trebuie Inelul Median conturat în zona de Nord, după Lacul Tei, ne trebuie pasajele de la Colentina / Pantelimon / Basarabiei ( Diham ), ne trebuie tramvaiul pe Inelul Median.
Cine se oferă să prezinte aceste lucruri clar ? Fără ambiguități de genul să nu supărăm oamenii, să nu demolăm unele case de pe D-na Ghica.