Zona metropolitană BucureștiUnitățile de întreținere și exploatare ale STB

 

Topic: Depoul Dudeşti

64 posts, 36033 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5
 
 

📖 Pagination options
  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Depoul Dudeşti V2A

Turația depoului Dudești în septembrie 2019:

1 - 21/15
10 - 4/4

Total: 25/19

Tramvaie indisponibile: 401, 402, 403, 408, 411, 412, 413, 416, 4005, 4026, 4035.

 


Re: Depoul Dudeşti Nenea_titi

8 tramvaie de tip nou...jumătate din parcul format din cele mai moderne tramvaie ale capitalei stau pe dreapta...în cazul acesta, sper să nu se mai fabrice astfel de experimente nereușite.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Depoul Dudeşti GPS

Poate dacă ar fi exploatate în condiții optime, nu târâte ani de zile pe OR (și cel de pe Milea își pune amprenta), iar necesarul de piese ar fi asigurat la timp nu ar mai exista atâtea probleme.
Gândirea occidentală nu presupune numai reproșuri și găsirea ultimului defect când vine vorba despre orice. Dacă tot promovăm acest fel de gândire, de ce nu venim și cu niște soluții de remediere a acestor probleme?

 


Re: Depoul Dudeşti Albert

Sa înțeleg ca sunt căzute cu purtătorul, nu?

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Depoul Dudeşti ADK

Un mic fragment din depoul Dudești în vara anului 1998.
Sursa: phototrans.eu/hinerkduetz


 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Depoul Dudeşti ADK

O fotografie destul de reușită din zilele noastre găsită pe site-ul bucurestiulmeudrag.ro cu depoul Dudești.


 


Re: Depoul Dudeşti Andi_C

Depoul Dudești are în exploatare următoarele vagoane:
V3A-93-CH-PPC:
4005, 4010, 4012, 4015, 4016, 4017, 4018, 4019, 4022, 4024, 4026, 4027, 4031, 4032, 4034, 4035, 4046, 4047, 4049
BUCUR LF-CH:401, 402, 403, 404, 405
BUCUR LF-CA:406,407,408,409,410,411,412,413,414,415,416[/b:29aqidg3]

Total:35 vagoane

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Depoul Dudeşti V2A

Turația depoului Dudești în această perioadă cu parc redus de vehicule:

1 - 15/15
10 - 4/4

Total: 19/19.

 



Re: Depoul Dudeşti andrei11

https://www.facebook.com/hashtag/rezistentaurbana

Rezistența Urbană
este la
Depoul Dudesti
Imagini de arhivă de la Depoul Dudești, din aprilie 1950. Nu sunt întâmplătoare, fac parte din propaganda din jurul transformărilor esențiale la nivel administrativ în capitală: cele patru sectoare interbelice dispar, le iau locul opt raioane pe stil sovietic, iar Societatea Comunală a Tramvaielor București (STB, alternativ Societatea de Transport București) devine Întreprinderea de Transport București (ITB), cu 27 trasee de tramvai și 24 trasee de autobuz.
Sus: incinta Depoului Dudești, cu capetele de linie unde sunt garate vagoanele de tramvai. Edificiul datează din anii '30-'40, construit pe calea Dudești, la marginea Bucureștiului interbelic, care se termina în Bariera Dristorului (zona actualei Piețe Râmnicu Sărat). Urma comuna Dudești-Cioplea, transformată în cartierul de blocuri Balta Albă în anii '60. Parte din atmosfera rurală de atunci se menține și-n prezent --> bit.ly/3iloQbs
Jos: la momentul 1950, flota de tramvaie a ITB e alcătuită majoritar din tramvaie de tip V09, cunoscute popular ca "Thomson" sau "Thompson", construite începând cu1927 la Atelierele Centrale ale fostei STB, după o licență Thompson. Circulă în București până în 1985, ca vagoane de călători și utilitare. În imagine, un vagon-remorcă al liniei 13, în plin proces de curățare manuală. Pe partea din lateral stânga, sunt trecute repere importante ale traseului: șos. Iancului - șos. Mihai Bravu - piața Nic. Bălcescu (actuală Universității), Palatul Pionierilor (actual Cotroceni), orașul Militari (azi cartier al capitalei). În partea din față tronează o reclamă la oficiosul Partidului Muncitoresc Român: "Cereți zilnic Scânteia", iar în partea de jos, unul dintre sloganurile definitorii ale epocii: "Trăiască Republica Populară Română". Republica n-avea încă doi ani și jumătate în România la data pozei, deci puterea comunistă postbelică promova peste tot forma de guvernământ care a succedat abdicării regelui Mihai la 30 decembrie 1947.
ITB devine Regia Autonomă de Transport București (RATB) în 1991, iar în 2018, aceasta la rândul ei devine STB, o întoarcere la denumirea inițială. Depoul Dudești e azi printre puținele clădiri supraviețuitoare ale acestei zone din vechea mahala. Ce n-a demolat regimul Ceaușescu în anii '80, s-a demolat după 1989 și se demolează într-o veselie și-n prezent. Vechea Fabrică "Select", de lângă depou, a făcut loc în anii 2000 ansamblului rezidențial InCity Residences, iar vechea Școală de Meserii "Ciocanul", localizată în apropiere, e în pragul demolării, de exemplu. În rest, casele vechi și vilele de dinainte de al Doilea Război Mondial sunt înlocuite treptat de construcții hidoase, făcute pentru profit rapid și fără vreun respect pentru istoria zonei.
Depoul Dudești.jpg (199.69 KB; downloaded 5412 times)
oiu.jpg (18.66 KB; downloaded 5392 times)

 


Re: Depoul Dudeşti ByOnu

<  27 trasee de tramvai și 24 trasee de autobuz.  >

+1 traseu de troleibuz (in 1950).

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Depoul Dudeşti Utilizator anonim

Turatia incepand cu 25.05.2021

1 - 11/8
10  - 11/9

10 noapte - 2 indiferent de zi

 


Re: Depoul Dudeşti 1689

Din 35 de vagoane ies doar 22 la traseu ?!?!!

 


Re: Depoul Dudeşti LucaTB

De astăzi, linia 23 a primit 2 ture de la acest depou.

 


Go to page:  1 2 3 4 5
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Unitățile de întreținere și exploatare ale STB  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420540 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use