Totul despre transporturi şi infrastructura adiacentăTransport rutierCamioane

 

Topic: Camioane ATP Trucks

12 posts, 7068 views
Camioane ATP Trucks Valentin





În versiunea Standard de echipare, TRUSTON vine cu: preinstalare camere, climatizare automată, volan multifuncţional, Cruise Control, senzori ploaie-lumină, cumputer de bord, scaun pneumatic pentru şofer, volan îmbrăcat în piele artificială, cabină mare cu pat şofer, suspensie pneumatică la cabină, sistem electronic de control al frânării (EBS), sistem antiblocare a roţilor în frânare (ABS), sistem electronic de control al stabililităţii (ESC), sistem electronic de control al tractiunii (ASR). Gama de culori: roşu, portocaliu, verde, albastru, gri, alb, sanidine.

* motor puternic de 430 CP, 316 kW, cuplu maxim 2060 Nm (1000 -1400)

* cutia de viteze este ATP Truck - Fast, manuală, cu 16 trepte

* sistemul de suspensie prevede arcurile cu 11 foi pe față și 13 foi pe spate

* saşiul este unul foarte rezistent fiind susţinut de două profile în C puse unul într-altul: unul de 7 mm și unul de 8 mm.


Sunt recent introduse pe piata (August 2019) - ansamblate la Baia Mare.

 


Re: Camioane ATP Trucks cris_m

Nu pun si ei o cutie de viteze automata, asa de dragul de a fi mai in ton cu tehnologia din 2019?

 


Re: Camioane ATP Trucks andrei11

Sunt avantaje / dezavantaje în ceea ce privește cutiile automate vs cele mecanice. În stilul de condus, nu din punct de vedere al prețului / al costurilor de întreținere / exploatare. Cutia automată nu gândește, indiferent de câți senzori are și cât de << deșteaptă >> o construiește fabricantul.

 


Re: Camioane ATP Trucks Albert

Asta nu e camion românesc, e doar asamblat in România. Căutați pe Google Shaanqi Delong X3000 6x4 truck. Aste doar rebranduit in AtpTrucks Truston. Tot ce e pe el e chinezesc, de la motor pana la unitatea multimedia. Cât despre cutia automata, mie mi se pare un must have pe camioane/autobuze. Chiar si pe piata autovehiculelor usoare cota de piata a cutiei automate este intr-o creștere dramatica.

 


Re: Camioane ATP Trucks Valentin

Si nu vad care e problema? Sunt sute de firme consacrate care isi fabrica componente in Taiwan, China, etc. Vrei un exemplu? Samsung, Intel si poti sa gasesti aproape in orice domeniu o firma de genul. Apropo, din ce au spus inginerii acest camion a fost proiectat aici, ansamblat aici, faptul ca o parte din componente vin din China nu inseamna nimic (culmea, presedintele companiei a precizat ca vin din intreaga lume, nu doar din China).

O alta parte importanta, presedintele companiei a precizat ca obiectivul lor e ca in 5 ani 45% din componente sa fie produse in tara, eventual la Baia Mare. Cu alte cuvinte au avut nevoie de un start-up, e mult mai usor sa cumperi componente si sa le ansamblezi, practic creezi un prototip mult mai ieftin pe care sa-l testezi. Vom vedea cum evolueaza lucrurile, dar n-ar fi de mirare ca romanul, cu mentalitatea lui obosita sa prapadeasca si compania asta, ca vezi domne' "chinezarie", mai bine iti iei Mercedes, Scania, etc.

Na, e usor sa critici si sa improsti cu noroi cand absolut nimeni n-a venit sa faca asa ceva (nu ma adresez cuiva anume, ci in general). Dar absolut nimeni nu sustine industria, care are un impact important asupra PIB-ului (vezi Dacia). Daca Roman si ATP ar primi ajutor sa se dezvolte suficient cat sa patrunda pe piata europeana, avantajele ar fi uriase pentru toti, nu numai pentru companiile in sine, dar si pentru stat si economia lui.

Legat de cutia automata, ma gandesc ca e mai ieftin pentru ei momentan asa. In viitor ar putea gasi o cutie automata de la ZF sau altele.

 


Re: Camioane ATP Trucks Albert

E o diferenta in a fi fabricat și a fi și fabricat și proiectat intr-o țara. Cine a spus ca acest camion a fost proiectat aici minte cu desăvârșire! O sa postez o poza cu acest camion de la o fabrica din China. Eu nu înțeleg un lucru. Dacă te afli pe continentul care are cea mai buna piata pe partea de automotivez de ce sa cumperi motoare și componente chinezești care nu au nicio istorie. Aveau atâtea branduri de unde puteau cumpara motorul: Man, Mercedes, Iveco. Iar ei cumpara motor de proveniența Shaanqi. De asemenea, totala China e plină de mașini europene, toate firmele europene au acolo vânzări uriașe. Deci probabil nici măcar ei nu sunt multumiti de industria lor automotive. Totusi, vreau sa îți pun și o intrebare. Dacă ai fi transportator, ai avea curaj sa îți faci flota din asa ceva? Sa iei in considerare si faptul ca prețul nu e deloc unul foarte mic, chiar se apropie de mărcile consacrate destul de bine. Camionul asta are multe minusuri, nu mai exista niciun producător care sa facă camioane cu cutie manuala, are tahograf analogic, despre electronica nu se știe nimic și multe altele...
F022C23F-4ACE-4456-A024-45093FFCE893.jpeg (49.2 KB; downloaded 6535 times)

 


Re: Camioane ATP Trucks Valentin

1. Modelul prezentat e 85.000 euro , nu ma pricep la costul celorlalte brand-uri, dar nu ma supar daca vii cu exemple de la alte branduri.
2. “În afacerea noastră avem acces la cei mai buni furnizori. Motoarele Truston sunt Power by Weichai. Weichai este Numarul 1 mondial la vânzarea de motoare comerciale diesel de peste 6.000 cmc”, menţionează Mircea Cirţ, CEO&President ATP Group. Nu ma intreba de ce au ales aceste motoare, dar fiabilitatea se va vedea in timp.
3. Nu eu am zis ca e fabricat aici, asa e titlul videoclipului care poate induce in eroare intr-adevar.
4. Nu sunt eu in masura sa fac toate acele calcule de rentabilitate, etc. dar cu siguranta ca nu toate firmele isi permit Mercedes sau Man + transportul acestora, deci se vor gasi clienti, aparent deja sunt 3 cumparate din prima zi de diverse firme. Fiabilitatea se va dovedi in timp, ce, cand a aparut MAN prima oara sau orice firma care astazi este consacrata lumea nu era sceptica? Vrei sa-mi spui ca a doua zi toata lumea statea la coada la un MAN? Ma indoiesc.
Comenzile vin deja din diverse părți ale României precum Maramureș, Bistrița Năsăud, București, Buzău, Suceava sau Bihor. Iar pentru export avem discuții cu clienți din Olanda, Ucraina și Italia”, ne-a explicat președintele ATP Group care mizează pe succesul Truston.
Sa fie minciuna, sa fie adevar? Cine stie, timpul ne va arata cat de bine s-au pregatit tehnic.
5. Nu le interzice nimeni ca peste X ani sa cumpere componente din Europa, asta inseamna o industrie care se dezvolta.
6. Eu personal ii felicit de initiativa, nu e usor sa construiesti o linie de ansamblare, etc. si sa ai curaj sa incerci sa patrunzi pe o piata europeana. Personal imi doresc sa faca autocamioane din ce in ce mai bune si sa contribuie la PIB din ce in ce mai mult.  :bere:

 


Re: Camioane ATP Trucks andrei11

Fix aceeași discuție este și cu troleibuzele  Bozankaya  ( Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 )

 


Re: Camioane ATP Trucks PaulIP

85.000 de Euro e suspect de putin. Versiunile "chele" de la Iveco si Volvo costa cam tot atat. De la suta de mii de euro in sus discutam de versiuni de echipare civilizate la Scania si Mercedes.
Sa te lauzi in 2020 ca ai ABS, EBS, suspensie pneumatica a cabinei si cruise control ca dotari standard spune destule despre ei. Volvo avea ABS standard de la prima generatie FH.
Albert are dreptate aici. Ca fleet manager nu iti permiti sa joci barbut cumparand de la firme de neincredere. E exact ca la STB si Otokar (si ma tem ca si Sileo-Bozankaya).
Macar sa se umple Romania de ele, cum e plina Finlanda de Sisu (desi Sisu au si fost exportate, inclusiv in Australia).
Lasa ca poti sa iti iei plasa si de la firme consacrate (stiu bine magarii facute de Renault si Caterpillar).

 


Re: Camioane ATP Trucks Andrei98

Chinezii astia au furat cate un pic  de la fiecare. Volan de Scania NG, bordul de MAN tgx cu elemente de la Scania NG, lateralele cabinei de la Scania NG cabina G, oglinzi de Mercedes Actros MP4, bara de Mercedes Actros MP3...sa continui?

 


Re: Camioane ATP Trucks Albert

In 85.000€ nu are cutie automata. Cum am mai zis și mai sus, se apropie cam mult de brand-urile renumite.

 


Re: Camioane ATP Trucks PTMZ

În această lună, aceeași companie din Baia Mare a anunțat intrarea în producție a primului facelift pentru camionul Truston 8×4, dar și includerea unui nou produs în portofoliu: capul tractor Truston cu cabină low şi high roof. De altfel primul cap tractor 4×2 high roof a ieșit deja de pe linia de producție și intră acum în procesul de testare în vederea omologării.

„Toate cele 50 de camioane produse de noi pânâ în prezent au fost vândute. Pe acest segment am înregistrat o cifră de afaceri de 4,3 milioane euro. Etapa facelift ne găsește fără camioane în stoc, însă cu peste 100 de comenzi ferme din partea clienților. Truston este soluția excelentă nu doar în cariere și balastiere ci și în domeniul construcțiilor de drumuri, civile, hidrotehnice. Am livrat camioanele noastre spre clienți care acoperă toate aceste segmente de activitate”, a declarat Lucian Varga , directorul general al ATP Trucks.

Cea mai importantă caracteristică a Truston rămâne rezistenţa. Varianta 8×4 este construită pe două profile în C, 8 + 7 mm, puse unul într-altul, ceea ce crește semnificativ rezistența șasiului. Sistemul de suspensie prevede arcurile cu 11 foi pe față (25 cm) și 13 foi pe spate (30 cm). Motorul este Powered by Weichai, producător mondial de top al motoarelor comerciale diesel de peste 6.000 cmc.

„Pe măsură ce am avansat cu producția și, mai ales, cu vânzarea, ne-am dat seama că putem mai mult. Dacă pe piața de profil se practică dotarea camioanelor cu cabine simple și ieftine, iată că noi putem să asigurăm cabine moderne, de top, fără depășirea bugetelor”, a continuat Lucian Varga.

Lucrând la procesul de înnoire și dezvoltare a portofoliului, ATP Trucks punctează și ieșirea de pe linia de producție a primul cap tractor Truston 4×2.

Primele informații arată că Truston 4×2 este propulsat de motorul WP13.480E63 Euro6 Diesel (Powered by Weichai). Șasiul este realizat pe profilul de 9 mm, axele față – 7,5 t, axele spate – 13 t, rezervorul are 600 l, iar sistemul de frânare este definit de tehnologia Wabco. Opțional, produsul poate fi configurat cu cutie automată, cutie AMT (Automatic Mechanic Transmission) sau cutie manuală. Alte dotări pe care producătorul le poate monta suplimentar sunt PTO, retarder, sistem de încălzire auxiliară, sistem de climatizare în staționare și un kit aerodinamic.

„Cap tractorul Truston 4×2 a venit ca un răspuns la cererea pieței, pretabil segmentului construcţii, transport mărfuri speciale dar și generale. Experiența noastră s-a consolidat odată cu producția și comercializarea primelor produse Truston foarte bine asimilate în piață și iată că am avut nevoie de mai puțin de doi ani pentru a veni cu un nou produs. Primul cap tractor 4×2 high roof a ieșit de pe linia de producție și intră în procesul de testare în vederea omologării. Vă vom ține la curent”, a încheiat Lucian Varga.

Sursa: Economica

 


Home page  • 
Parent forum: Camioane  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use