Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1321963 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 331 332 333 334 335 336 337  ... 444
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Costin

Pana una-alta eu vad ca in continuare STB traieste in propriul univers in care maxima aglomeratie dimineata e la ora 6  :applause:

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Florinds

Se pregatesc pentru aglomeratia de la ora 8-9 cu autobuze de la 6... Atata estimeaza ei ca fac in trafic si probabil astea sunt asteptarile. :)

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Dragos31

Am aflat între timp.

Linia 278 circulă și în zilele de weekend.

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) V2A

Au fost actualizate orarele liniilor 1, 10, 47, 641 și 642, ca urmare a suspendării liniei 41 în weekend-urile din septembrie. Dacă aveau constant intervalele astea de succedare în zilele lucrătoare (mă refer la cele 3 linii de tramvai) era minunat  :yes:
1_0.pdf
1_0.pdf (69.82 KB; downloaded 181 times)

10_0.pdf
10_0.pdf (70.74 KB; downloaded 146 times)

47_0.pdf
47_0.pdf (69.22 KB; downloaded 173 times)

641_100.pdf
641_100.pdf (31.33 KB; downloaded 167 times)

642_0.pdf
642_0.pdf (32.61 KB; downloaded 167 times)

Și noul orar al liniei 41:
41_0.pdf
41_0.pdf (65.79 KB; downloaded 151 times)

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Dragos31

Imi respect promisiunea cu care am inceput saptamana, si anume ca am revenit cu mai multe detalii despre nou-infiintata linie 278(Pacii - Bd. Iuliu Maniu - Drumul Osiei - Cartier Militari).

La o prima vedere linia nu isi arata eficienta, cel putin nu in cursul saptamanii, atunci cand la orele de varf autobuzele de pe linia 178 au un interval de 5-7 minute. Mai mult, linia nu a vost promovata, drept urmare calatorii nu stiu unde duce, asa ca prefera sa astepte un autobuz de pe liniile 138 sau 178 pentru a ajunge de la statia de metrou Pacii in cartierul Militari Residence sau invers.

Separat, zilele acestea, pe Strada Rezervelor din Chiajna accesul este permis doar riveranilor din cauza lucrarilor de intretinere a drumului, ceea ce a dus la modificarea traseului autobuzelor liniilor 138, 178, 278 si R430(am sa atasej mai jos o schita cu traseele normale si cele actuale ale liniilor).

Problema cea mai mare o regasim, insa, in randul celor doua capete de linie: la Pacii, autobuzele abia gasesc loc de stationare din cauza masinilor parcate neregulamentar in locurile in care in mod normal ar trebui sa stationeze, fiind si un numar foarte mare de trasee care au "linia de sosire" pe Str. Valea Cascadelor: R429, R430, R431, R432, R433 si 278, soferii fiind nevoiti de cele mai multe ori sa parcheze pe Bd.  Preciziei. Restul  evenimentelor neplacute  se inregistreaza  la  Cartier Militari, unde autobuzele  au ajuns  sa stea si in  mijlocul strazii  pentru ca nu  exista spatiu  suficient de  garare. In jurul  orei 20:20, nu  mai   putin  de 18( :!: ) autobuze se "odihneau" acolo, iar soferii nu mai stiau ce manevre sa faca pentru a lasa pentru circulatie macar o banda din cele doua de pe strada.

De mentionat ca linia 278 are 6 ture de luni pana vineri si 3 ture in weekend.

Sa urmarim cateva fotografii de azi.





Placute de pe traseul liniei 278 din Comuna Chiajna.









Autobuze surprinse pe traseu.

4671 - Linia 278 - Cartier Militari - 13 Septembrie 2019





4755 - Linia 278 - Cartier Militari - 13 Septembrie 2019





6436 - Linia 278 - Str. Valea Cascadelor(Bd. Preciziei) - 13 Septembrie 2019





Schema cu traseele de baza si cele modificate ale liniilor 138, 178, 278 si R430.





Aglomeratia excesiva de autobuze de la Cartier Militari Residence.











 



Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Victor92

E un haos total pe Drumul Osiei. Nu exista drum asfaltat, marcaje, trotuare ... fiecare se descurca la fata locului cum poate, iar cea mai rapida varianta este mersul pe jos. Am pornit in acelasi timp cu 6202 de la Metro si am ajuns la statia Tineretului (intersectia cu Apeductului) in acelasi timp. Oricum e un balamuc mare de cand a fost inchisa una dintre strazile principale din Militari Residence.

Nu are rost sa mai adaug comentarii. Dragos31 mi-a luat-o inainte  ;)

Referitor la capatul de pe Cascadelor sunt 2 variante:
- duci autobuzele in garaj sa intoarca (unde au spatiu sa intoarca, soferii au toaleta, iar acestia isi pot lua pauza de masa mai civilizat - pentru cei de pe regionale);
- patrula de politie si sa "zboare" masinile intre intersectia cu Iuliu Maniu si giratoriul de la Kaufland.

Linia 278 a fost "batuta" pe toate placutele de statii, dar ce ne facem cu programul ... astazi un autobuz a facut o cursa in aproximativ 80 de minute ...

4155 - Linia 278





Regina 4755 - Linia 278





Cartier Militari 138, 178, 278, R430.JPG (137.38 KB; downloaded 2925 times)


DSC_0491.JPG (131.43 KB; downloaded 2914 times)


DSC_0494.JPG (202.95 KB; downloaded 2914 times)


DSC_0504.JPG (234.3 KB; downloaded 2918 times)

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Victor92

Weekend-ul aceasta se desfasoara Festivalul Vinului Moldovei la Snagov (14-15 septembrie 2019).

Locatia aleasa este una selecta - in cadrul complexului Lagoo-Snagov - Soseaua Snagov - DJ 101B.

Se poate ajunge repede pe A3 (iesire Snagov) sau pe DN1 - cu masina.

Pe langa aceste detalii, ceea ce este important - accesul la eveniment folosind transportul in comun - pentru doritori.

Linia R447 (plecari la aproxiamtiv 100 de minute) de la Piata Presei va duce pana la Snagov (1,5 Lei/calatoria) sau puteti alege autobuzele puse la dispozitie de la stația STB Muzeul Național al Țăranului Român, pe Bulevardul Ion Mihalache (în spatele Muzeului Național de Istorie Naturală ,,Grigore Antipa”), din 20 în 20 de minute, în intervalul orar 11.30 – 23.00.

Ieri m-am uitat pe site-ul evenimentului si nu era mentionata linia speciala STB ...

Mai multe detalii aici: https://www.vinulmoldoveifest.ro/

Am surprins trei autobuze  la Snagov. Era bine daca porneau afisajul "Cursa Speciala" ...

Le-am mai zarit pe 4933, 4991 ... Probabil sunt 8 autobuze turate.

4670





4881





4987



 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Dragos31

In ultima zi de festival, au fost repartizate 6 autobuze intre Snagov si Muzeul Taranului Roman, dupa cum urmeaza:

Autobaza Pipera: 4987, 4991.
Autobaza Floreasca: 4799, 4933.
Autobaza Militari: 4880, 4881.

4799 - CS Festivalul Vinului Moldovei - Bd. Ion Mihalache - 15 Septembrie 2019





4933 - CS Festivalul Vinului Moldovei - Muzeul Taranului Roman - 15 Septembrie 2019





4991 - CS Festivalul Vinului Moldovei - Piata Domenii - 15 Septembrie 2019







 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) alchimistul

Este deja cunoscuta situatia din intersectia 13 Septembrie/Trafic Greu, cand "incurca-lume" de la politia rutiera/locala tin pe loc si cate 4-5 tramvaie simultan, acordand prioritate masinilor de pe 13 Septembrie. Dar ieri am ramas fara cuvinte cand "domnul" agent l-a oprit pe 47 la intersectia 13 Septembrie/Sebastian, sens Ghencea, pentru a acorda prioritate masinilor sa o ia la stanga pe Sebastian. In acest timp, masinile care veneau si pe linie in spatele tramvaiului il depaseau pe sina de pe sens opus, sub ochii agentului. Pe portiunea respectiva au fost odinioara stalpisori intre linii, acum rupti. Ce pretentii de normalitate sa mai ai in orasul asta ?

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Valentin

Hai sa-ti spun parerea mea avand in vedere ca linia asta(47) am folosit-o toata vara si o s-o folosesc in continuare. Politistii nu "e" "babau" in aceste intersectii. De fiecare data cand tramvaiul pleaca din statie (int. Sebastian cu 13 Septembrie) trece de intersectie destul de rapid - problema "e" la masiniile de pe linia de tramvai care depasesc si pe contrasens - ies in fata tramvaiului, etc. Acolo e problema! In intersectia Trafic Greu cu 13 Septembrie tramvaiul nu sta mai mult de un ciclu verde-rosu, mai exact, daca prinde verde catre catedrala, asteapta sa se faca rosu si trece. Daca e verde pentru cei de pe Trafic greu, asteapta sa elibereze intersectia cei care fac stanga si trece. De fiecare data politistii opresc toate masinile, din orice directie, fie ca e verde fie ca e rosu pana trece tramvaiul (ii opresc si pe pietonii care traverseaza in zona statiei de pe 47). Personal nu mi se pare o problema, folosesc linia des si nu stau mai mult de 1 minut, 2 sa trec de intersectiile mentionate! Ca stau dupa intersectie pana sa ajung la urmatoare ca deh, masini pe linia de tramvai, asta e altceva, dar chiar si asa nu stau mai mult de 3 minute, maxim 4. Sa nu exageram, daca linia ar fi fost separata si pe ultima portiune ar fi brici! E cel mai rapid mijloc pe portiunea Ghencea - Calea Rahova, degeaba de sui in orice autobuz ca astepti pana iti vine rau.

# Ca observatie, conteaza mult si care din politisti dirijeaza. Multi ajuta tramvaiul sa treaca de intersectie - ii opresc pe toti - prinde doar un ciclu rosu-verde. Dar sunt unii care pun tramvaiul pe stop si asteapta un ciclu jumatate (adica rosu pe trafic greu - verde catre Panduri/T.Vladimirescu - rosu - trece). Dar chiar si asa, problema politistilor nu exista d.p.m.d.v. , problema e cea a masinilor de pe linia de tramvai, aia strica tot in zona. Daca s-ar face un set de sine catre Unirii dinspre Trafic Greu spre Calea Rahova ar fi si mai rapida linia catre Unirii, iar la orele de varf eu zic ca ar bate orice 385 care pleaca de la Ghencea in acelasi timp.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) alchimistul

Valentin, constatarile tale sunt pertinente, dar ma refeream la halul in care s-a ajuns daca politistul (local, rutier) permite contraventii petrecute sub ochii lui. Ce autoritate sa mai aiba? Daca nu ma insel, depasirea tramvaiului prin stanga se poate solda si cu retinerea permisului. Ca sa nu mai spun de lipsa de etica si de normalitate in a tine pe loc tramvaie cu cateva zeci de calatori. Gabriela Firea spunea ca se vor instala camere video in intersectii pentru verificarea viitoarei taxe de "oxigen". De ce nu ar putea fi folosite respectivele camere video pentru amenzi trimise prin posta?

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Valentin

Ah, am inteles eu gresit atunci. Problema este ca politistul de la locala n-are dreptul sa sanctioneze abaterile de la codul rutier (altele decat parcarea), practic n-au ce sa le faca. Daca ar fi prezenta P.Rutiera atunci da, ei pot sanctiona orice abatere de la cod. Nu stiu ce sa zic de tinutul tramvaiului pe loc.. ma refer ca eu nu prea am vazut asa ceva sau daca a fost, a durat putin si n-am simtit vreo diferenta de timp (recupereaza acel timp pierdut pe sectiunea separata de traficul auto) . Evident, d.p.m.d.v. ar trebui instalate camere fixe la fiecare intersectie majora care sa dea amenzi pe banda rulanta pentru trecutul pe rosu, blocatul intersectiei, etc. Asta ar fi normalitatea, dar na, soferul roman se grabeste , trece pe rosu, dar asteapta cuminte la urmatorul semafor instalat dupa nici 500m.

Hai sa-ti povestesc o faza la care am ramas prost, intersectia D.Sarii cu 13 Septembrie - langa benzinaria MOL (nu stiu ce era inainte) era o masina de la P.Rutiera (acel VW Polo) , din cate stiu e interzis sa iesi din acea benzinarie si sa o iei spre D.Sarii (mergi oarecum putin pe contrasens). Ce sa vezi, un logan galben linistit iese tiptil, opreste langa masina de politie, asteapta sa nu vina vreo masina si o tuleste spre D.Sarii.  :applause: Politia - pauza. Deci despre ce vorbim...

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) andrei11

Poliția Rutieră are și alte misiuni decât să dea amenzi. Dă amenzi numai dacă e în misiune de dat amenzi. Dacă Poliția Rutieră are misiunea de a descongestiona traficul undeva dacă s-ar apuca să dea amenzi vă dați seama ce-ar ieși. Mai ales până ce se scrie PV - ul, etc, etc.  Eu în cazuri din acestea am observat că Rutiera îi întoarce înapoi pe contravenienți, am văzut de 3 sau 4 ori faza asta la linia lui 21, băieți deștepți care o luau pe linia de tramvai se trezeau cu Poliția Rutieră care rezolva ambuteiajul și erau obligați să facă cale întoarsă.
De acord cu amenzile date pe baza camerelor, dar deocamdată nu e lege pentru așa ceva.

 


Go to page:  1  ... 331 332 333 334 335 336 337  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420533 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use