MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou

 

Topic: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou

2619 posts, 532703 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 172 173 174 175 176 177 178  ... 188
 
 

📖 Pagination options
  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou sab

Nu trebuie sa mergi des cu metroul ca sa stii care sunt magistralele din Bucuresti. Avem trei magistrale amarate si un racord...
Bineinteles ca nu vine Esca cu metroul la serviciu. Nu cred nici macar ca locuieste in Bucuresti, intre noi fiind vorba.
Dar problema, inca o data, nu este la ea, ci la cel care a scris stirea. Iar acesta a facut o inversiune, a pus "2" de la magistrala la Primarie si "4" de la Primarie la magistrala. Si uite asa a devenit Magistrala 4 si Primaria S2.
Revenind de pe aratura...textul scrie ca linia va fi dublata si animatia arata o linie simpla.
Deci cum va fi ? Ca este foarte important daca este o statie pe linie simpla sau o statie adevarata, adica se muta capatul M2 acolo. Asa s-ar rezolva si rebrusmentul....
Si solutia de acoperire... Va fi o sera acolo sau cum?

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou subway guru

Sectoristul nu are bani decat pentru un peron si o copertina...

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou sab

40 milioane de euro pentru un peron si o copertina ? :shock:  Or fi poleite cu aur...
Din ce stiu eu, statia Gorjului a costat cam 4 milioane/ nava, de ci vreo 8-10 mil in total. Si vorbim de o constructie subterana...

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou survola

^ Se poate face linie dublă până înainte de cimitir și apoi linie simplă sau, dacă se face stația înainte de cimitir, linie dublă peste tot.
LE. Râdeți de sectorist, dar măcar încearcă să extindă metroul, și chiar pe fonduri POIM.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou sab

Depinde si CUM vrea sa fie extins. Nu este importanta numai buna intentie. Drumul spre iad este pavat cu bune intentii.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou subway guru

Fonduri pe POIM deocamdata...ioc!
:headbash:
Cititi cu mare atentie <soparlele> livrate, sectoristii finanteaza doar constructia statiei, adica exact ce am precizat, nu tu echipamente, nu tu dublare de linie, nu tu nimic dar ne arunca praf in ochi cu POIMarti.
@sab
Cand s-a facut Gorjului nu exista inca euro!  :o  :shock:  8-)

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou punmeister

subway guru wrote:
(...) nu tu echipamente, nu tu dublare de linie, nu tu nimic dar ne arunca praf in ochi cu POIMarti.

Plus trenuri pentru suplimentarea lui M2 :popa:

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou sab

Mai iau 2 trenuri de pe M1+3 , pe langa cele pentru M5 si gata... :)
Stiu ca nu exista EURO atunci, Gorjului a costat cca 4 milioane de USD o nava, dar putem aproxima 1 EUR=1 USD, nu este asa greu...
LE..Chiar mai putin ;)
Lucrarea: "Statia de metrou Gorjului - Nava 2" nominalizata la Trofeul Calitatii în Constructii 2004
Amplasament: B-dul Armata Poporului pe jumatate de carosabil practic pe sensul spre centru, limitata în lung de strazile laterale str. Moinesti si str. Cetatea de Balta.
Beneficiar: Metrorex RA.
Proiectant: SC Metroul SA Bucuresti.
Executant: SC Energoconstructia SA Bucuresti.
Perioada de executie: contractata: 18 luni (11.1998); efectiv realizata: 24 luni (05.1999)
Descriere lucrare: În vederea maririi suprafetei statiei de metrou Gorjului se extinde peronul accesului simetric fata de cel existent.
Dimensiunile: lungimea nava 120,80 m, latime medie 15,00 m, nivel subsol statie 13,66 m. Legatura cu exteriorul se realizeaza prin intermediul unui coridor si un grup de scari amplasat pe b-dul Pacii, în alveola creata de blocurile P7. Dimensiuni în plan: 15,60 x 6,00 m. Accesul cuprinde: o scara obisnuita în latime de 5,00 m protejata cu o constructie tipizata din metal si sticla, adiacent peronului si nivelului intermediar, necesar lucrarilor de întretinere.
Structura de rezistenta: beton armat monolit.
Finisaje: pardoseli marmura, pereti placaje cu panouri din tabla emailata. Accesele sunt acoperite cu o structura metalica.
Structura constructiei - statia Gorjului-Nava 2 se compune din corpul Navei 2, legatura între Nava 1 si 2 si acces la corpul Navei 2.
Caracteristicile tehnice: dimensiunile în plan 120 m x 15 m, cota intrados planseu superior - 2,25 m, cota fundare radier 15,70 m, cota planseu intermediar - 7,35 m, cota excavatii Else 24,00 m.
Tehnologia de executie (faze tehnologice) este formata din pereti mulati, planseu superior, excavatii cota - 6,50 m, excavatii - 15,70 m, radier, pereti caseta, plansee intermediare (-7,50 - 4,50), compartimentari si finisaje, hidroizolatii si refacere carosabil.
Valoarea contractului:      
- initiala (la data semnarii contractului): 12.839 milioane lei (4.240.092 USD)
    - finala (la data finalizarii contractului): 55.000 milioane lei (3.345.092 euro)

Revenind, ce poate sa coste 40 mil de euro, daca nici instalatiile si nici dublarea de linie nu sunt incluse ?

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou subway guru

Daca nu ma inseala memoria echivalentul ECU-USD era la inceputuri 1,24.
40Megacoco e tot proiectul complet. Oare cati coco pune la bataie sectorul, ai idee???...sau vorbim discutii sa ne aflam in treaba?...la o
:bere:

 


  • sab
  • Posted:
  •  


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou punmeister

17% din 180 de milioane de coco :lol:
9GQ7VCi.jpg (126.27 KB; downloaded 2000 times)

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou Valentin

Logica era 15% PS4, restul prin POIM. Acuma, daca nu le iese si nu pot sa faca rost de finantare europeana nu stiu ce sa zic de proiect.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou sab

180 mil eur pentru o singura statie ? Si supraterana?  :shock:
Este ceva dubios , sa ne uitam tot la extinderea M2, dar spre N. Sau la M3...

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou TibiV

Cred ca alea 180 de milioane( evaluarea MRex-MT ) se refera la dublarea si "ingroparea" liniei inapoi in subteran, pentru o eventuala subtraversare a DNCB...

Ceea ce vrea Baluta (doua ziduri si un acoperis pe un singur fir) nu are cum sa coste nici 10 mil. euro...
(Vestea buna: se va putea fuma in statie, caci va fi imposibil sa fie "spatiu inchis" definit potrivit legii anti-fumat, adica3 (trei) pereti si acoperis...  :lol: )

Cititi postarile precedente despre Gorjului.
subway guru a fost destul de explicit despre costurile unei noi statii in subteran, nu a unui pridvor cum vrea labuta... Pardon, baluta.... (Nu imi mai merg majusculele cand e vorba despre PS4.....)

 


Go to page:  1  ... 172 173 174 175 176 177 178  ... 188
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use