MetrouȘtiri, noutăți și discuții despre metrou

 

Topic: Sisteme de Semnalizare, Comanda si Bloc de linie la metrou

77 posts, 31050 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6
 
 

📖 Pagination options
Re: Sisteme de Semnalizare, Comanda si Bloc de linie la metr andrei11

M 4 & M 6 sunt una și aceeași magistrală, a recunoscut chiar guru în persoană.
Oricum metroul de Otopeni celălalt cap o să-l aibă la Gara Progresu. Nu la GdN.

 


Re: Sisteme de Semnalizare, Comanda si Bloc de linie la metr subway guru

Solutia corecta e M6 pe stil nou si aducerea M4 la acelasi standard

 


Re: Sisteme de Semnalizare, Comanda si Bloc de linie la metr mcosmin

andrei11 wrote:
Să fie limpede, dacă vechile sisteme de securitate se pot aduce la ultimele standarde fără  costuri exagerate și într-o limită de timp rezonabilă este ok, așa e logic.
Cât privește Dimetronicul cred că ține mai degrabă de IVA. Atât poate duce IVA. N-am studiat sistemele, dar sigur Dimetronicul este peste Induși.
Logic când se va inaugura M 4(6) Otopeni - GdN2 - spre Sud spre Jilava IVA va dispare și odată cu ea și Dimetronicul.



Problema e ca in Romania nu exista nicaieri CBTC si trebuie omologat. Deci o sa dureze ceva vreme pana cand M5 o sa circule cu calatori, si abia apoi poti sa te gandesti cand vor primii M1, 2, 3 noul sistem. Eu estimez ca ar dura cam 1 an pentru fiecare magsitrala instalarea, presupunand ca se lucreaza doar noaptea. Pe M1 si M3 va fi distractie pana cand e gata cu totul.

 


Re: Sisteme de Semnalizare, Comanda si Bloc de linie la metr subway guru

Pana atunci mergem pe M4 cu ce avem ca nu e un capat de tara si nici nu supara pe nimeni...doar sa-l termine odata in mama lui...

 


Re: Sisteme de Semnalizare, Comanda si Bloc de linie la metr mcosmin

punmeister wrote:
Sunt si trenuri vechi care au CBTC la bord, cum ar fi trenurile Seria 2000A si Seria 5000 (construite chiar in aceeasi perioada cu IVA) din Madrid cu CITYFLO 650 la bord.
IVA a primit TBS 100 FB (Fixed Block) la bord pentru ca asta avea Dimetronic la vremea aceea in portofoliul lor cand s-a facut licitatia pentru semnalizare la M4 (1999), mai incolo au venit cu TBS 500 DTG (Distance To Go) in anul 2003 si cu SIRIUS CBTC in anul 2009.


Faza e ca acele trenuri au fost gandite mai bine ca IVA inca de la inceput - mult mai modulare si cu interoperabilitate mai mare.  :bere:

 


Re: Sisteme de Semnalizare, Comanda si Bloc de linie la metr andrei11

Ieri ( joi )  pe la ora 17:00 (aproximativ)  se pleca din Eroilor spre Militari cu verde...

 


Re: Sisteme de Semnalizare, Comanda si Bloc de linie la metr bercenicity

Vechea instructie de semnalizare de la metrou.
instructia-semnalizare-metrou.pdf
instructia-semnalizare-metrou.pdf (13.22 MB; downloaded 691 times)

 


Re: Sisteme de Semnalizare, Comanda si Bloc de linie la metr BodoMinea

andrei11 wrote:
Ieri ( joi )  pe la ora 17:00 (aproximativ)  se pleca din Eroilor spre Militari cu verde...

Din Eroilor, de la peronul lateral, către Preciziei se pleacă mereu la culoarea verde a semnalului, acompaniată de plăcuța aferentă iluminată. Iar spre Dristor 2 se pleacă la roșu - alb. Cel puțin asta am observat eu, locuind în zonă. O fi o limitare a sistemului de automatizare legată de separarea tronsonului comun sau pur și simplu un protocol Metrorex pentru a 'separa' destinațiile în semnalizare. Mă întreb dacă se întâmplă din astea și la Nicolae Grigorescu, peronul Republica / Anghel Saligny.

 


Re: Sisteme de Semnalizare, Comanda si Bloc de linie la metr andrei11

La NG se pleacă cu roșu - alb în ambele direcții, și spre Titan ( ieșire cu 70 km / h ) și spre AS ( nu știu cu ce viteză că acest metrou l-am luat ). Verde înseamnă că nu funcționează ATC - ul din diverse motive și se merge << la Cale Liberă.>>. Și la Eroilor se pleacă câteodată spre Militari cu  roșu - alb.

 


Re: Sisteme de Semnalizare, Comanda si Bloc de linie la metr orex

andrei11 wrote:
Mi-e și frică să întreb, dar răspunsul e limpede ca întunericul nopții :
Așadar vom avea metrouri dedicate pentru M 1-2-3 // M 4 // M 5.
Scuzați-mă, dar asta face parte din Puțul Gândirii.
Se traduce în felul următor. Lângă blocul unde stau sunt 3 butikuri,  primul butik acceptă :  al doilea butik acceptă : și  al treilea butik acceptă :
Ne-am dat  :twisted: , sunem deștepții pământului.
De ce la avioane / trenuri / auto nu  e la fel ???????
Fiecare magistrală CFR, fiecare șosea, fiecare aeroport cu  trenul / mașina / avionul propriu.

Si-n lumea larga e asa ceva!
Iti exemplific ca la Paris exista tipuri diferite de garnituri de metrou care intra doar pe anumite magistrale, nu pe toate.
Astfel, pe linia 6 circula garniturile tip MP 73 (alea cu roti de cauciuc pe laterale), garniturile MP 89 circula pe linia 14, MF 77 circula pe magistralele 7, 8,13, MF 01 deservesc liniile 2, 5, 9, iar pe linia 1 si 4 circula rame automate MP 5. Cateva exemple prin care se vede ca exista situatii in care parcul rulant avut la dispozitie nu este 100% compatibil, in a circula, pe toate liniile, chiar daca, poate, toate sistemele tehnice, inclusiv cele de semnalizare sunt identice.
PS
Pe linia 6 cand vor baga MP 89 trebuie sa scurteze garniturile la cinci vagoane din sase, nu de alta dar statiile sunt mai scurte decat pe alte linii construite mai recent!

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Sisteme de Semnalizare, Comanda si Bloc de linie la metr sab

Dintotdeauna s-a plecat spre Militari la verde. Asta, pentru cine stie sa se uite, este un mod de a prevedea ce  urmeaza sa soseasca in statie, daca sosesti dinspre Grozavesti, esti in capatul dispre spital, te grabesti si auzi ca intra un metrou la linia 2.
"Ceasurile" nu iti dau o indicatie clara asupra a ce urmeaza sa vina, ci doar a ce s-a intamplat in trecut (pot veni si doua metrouri la rand pentru aceeasi directie) , iar display-urile mai dau erori, asta daca poti sa le vezi pe cele de la linia 2 ...

 


Re: Sisteme de Semnalizare, Comanda si Bloc de linie la metrou andrei11

Azi de la Unirii spre Izvor după roșu apărea ( după circa 40 secunde ) roșu - alb iar când se apropia metroul ( BM ) roșu - alb se transforma în verde !

 


Sisteme de semnalizare si de control al circulatiei orex

subway guru wrote here:
Voi n-ati inteles ca orice modificare acolo la E1 fara a umbla in sistemul de automatizare Bombardier e doar improvizatie?
La PDT e alta treaba, macazul acela ramane inzavorat pana cand i-o veni sorocul sa foloseasca la ceva.
De ce e asa?
Pentru ca e un macaz fixat monolit in calea de rulare nu parasutat pe travese de lemn ingropate in balast.

Si, macazul ala de la intrare in Eroilor, dinspre Izvor, nu trebuie inzavorât, daca n-o fi fost intre timp, pana la desfiintare?! :think:

 


Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1 subway guru

Si sistemul bombardelei cum afla ca a disparut un macaz?

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, noutăți și discuții despre metrou  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420540 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use