Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Linii de autobuze temporare ale STB (6XX)

794 posts, 317534 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 35 36 37 38 39 40 41  ... 57
 
 

📖 Pagination options
Re: Linii de autobuze temporare ale STB (6xx) Mihai2005

Am o întrebare: Pentru ce scop a fost înființată linia 668? Cred că dublează foarte mult traseul M5, 168 și 268.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Linii de autobuze temporare ale STB (6xx) Utilizator anonim

668 compenseaza mai mult troleibuzele lipsa, oricum va fi suspendata odata cu revenirea acestora prin Razoare, e mai mult linie de umplutura.

 


Re: Linii de autobuze temporare ale STB (6xx) Costin

Mihai2005 wrote:
dublează foarte mult traseul M5

Curios cum metroul M5 nu a bagat in faliment linia 668... Oare de ce?

 


Re: Linii de autobuze temporare ale STB (6xx) Mihai2005

Nu știu :) (glumesc, evident)

 


Re: Linii de autobuze temporare ale STB (6xx) andrei11

Apropo de << temporare >>, 601 ce fel de traseu e ? Temporar sau definitiv ?

 


Re: Linii de autobuze temporare ale STB (6xx) Mihai2005

E defapt o linie studențească, deci e permanentă, deși are indicativul 6xx.

 


Re: Linii de autobuze temporare ale STB (6xx) Victor92

E foarta buna linia 668 avand in vedere:
- linia 268 are un interval jenant + blocaje in cartier si centru;
- autobuzele liniei 168 sunt pline din Brincusi spre Centru si invers;
- linia 668 asigura o legatura buna intre Eroilor si cartier - cu banda unica pe Dr. Taberei, ar veni mult mai repede;
- linia 668 ar trebui mentinuta, asa cum si 97 dubleaza M4.

 


Re: Linii de autobuze temporare ale STB (6xx) Costin

Nu ma bag pe restul argumentelor ca nu cunosc zona, dar ultimul este fals. Cat de dese sunt statiile pe M4 si cat de dese sunt pe M5?

 


Re: Linii de autobuze temporare ale STB (6xx) Valentin

Odata cu M5 linia 668 nu va avea absolut niciun sens, autobuzele in plus de pe 668 pot fi introduse in 168, astfel ar veni mai des, chiar daca si 168 dubleaza M5 pe o distanta considerabila.  Personal si 268 l-as desfiinta si autobuzele le-as trimite in 168 , inafara de faptul ca la intoarcere o ia pe Elisabeta nu se deosebeste de 168/368 - asa ar fi 368 pe ramura sud, 168 pe ramura nord care duc la Romana. Odata cu M5.2 nu vad ce ai mai face cu aceste trasee, sincer.

 


Re: Linii de autobuze temporare ale STB (6xx) cris_m

168 si 268 ar putea fi mentinute ca linii, dar adaptate traseele la noile conditii din teren. Nu mai zic ca mi se pare inutil sa ai tripleta de 68-uri care sa deserveasca cam aceleasi zone/capete...  :popa:

 


Re: Linii de autobuze temporare ale STB (6xx) Victor92

Referitor la liniile naveta 641, 642, 643:

1) 643 - cara aer total; ar trebui desfiintata instant si mutate cele 5/3 ture in 641/642;

2) 642 - extrem de folosita dimineata si seara (din ceea ce am vazut), iar in weekend chiar are un interval decent (precum si linia 641);
- foarte multi calatori care locuiesc in zona Eugen Lovinescu - Posta - Valea Argesului opteaza pentru aceasta linie, in loc sa faca transbordarea la Tricodava din (6)41 catre 69, 90, 93, 173, 221, 368;

Ceea ce ma surprinde este faptul ca am tot vazut calatori care opteaza pentru autobuze in dauna tramvaielor. Ar fi ok sa o mentina si sa ramana permanent cu un 173 dus in Brincusi sau la Valea Ialomitei.

In ultimele seri am combinat variantele spre casa pe la Ciurel sau pe la Gara. Ceea ce ma intristeaza este coada enervanta de la Ciurel, iar cauza am si identificat-o: o parte considerabila dintre soferi se incurca pur si simplu cand vad devierea respectiva, iar dopul se face cand se intra si se iese din deviere. Desigur, un factor il au si autobuzele care trebuie sa ia curba stand pe doua benzi, dar situatia se poate rezolva.

Cum? Printr-un echipaj sau mai multe de politie care sa supravegheze traficul din zona. Aseara 2 politisti erau la Gara si luau permise pe motiv ca nu se acorda prioritate troleibuzelor din giratoriu, iar coada de urcare pe Basarab era de la Podul Grant (nu zic ce era spre Apaca si Grozavesti). Nu ar fi fost mai frumos ca acestia sa stea la Ciurel si sa ajute aproape 2 cartiere care sunt afectate de lucrarile de la Ciurel?

 


Re: Linii de autobuze temporare ale STB (6xx) Valentin

Multa lume alege 642 din comoditate, nu pentru ca ar fi utila linia! Inainte toata lumea cobora din 69/368 si urca in 41 si vice-versa, atunci nu se plangea nimeni, acum brusc fiindca a aparut aceasta linie "comoda" , lumea se plange de transbordare? Serios?
Am inteles pe timpul verii ca na, au A/C si pentru unii conteaza destul de mult, dar acum? Ai cum sa compari cu 41 cand vine vorba de timpul parcurs la ore de varf? Ma indoiesc! Mai ales cand vine vorba de lucrarile de la Ciurel, D.Taberei care obtureaza traficul (scade viteza medie), in schimb tramvaiul ii da bice, trece de intersectii mult mai rapid ca traficul auto. Sa fim seriosi, vrei sa-mi spui ca oamenii aleg 642 de la Crangasi special fiindca e mai rapid ca 41? Sa nu uitam ca la ore de varf cadenta intre tramvaie e de 3 min, ce cadenta e intre autobuze la ore de varf?
Ah, ca e comod fix pe portiunea Valea Argesului, Tricodava, e altceva, dar asta nu sustine nevoie acestei linii. De ce nu o limiteaza strict pe bucla? Valea Argesului - Tricodava - Ramura de nord? De ce sa consumam motorina degeaba pe portiuni inutile?

 


Re: Linii de autobuze temporare ale STB (6xx) Victor92

Nu consuma deloc motorina pentru ca multi calatori aleg 642 de la Crangasi (desi e coada la Ciurel si se poate rezolva problema):

- au legatura directa spre Drumul Taberei (ramura sud);
- nu trebuie sa plateasca 2 calatorii;
- 41 vine uneori prost din cauza paletei de pe Grant.

Bine ca vine sezonul rece si cat va mai fi linia autobuzele vor furniza caldura calatorilor. La tramvaie dardai de frig pana se fac sub 5 grade si se porneste caldura.

 


Re: Linii de autobuze temporare ale STB (6xx) Valentin

Legatura directa prin prisma comoditatii, inainte lumea se plangea? Tu zici ca inainte erau 2 bilete, okay, 2x1.6=3.2 + 3.2= 6.4 lei / zi . Cine e suficient de tampit incat sa nu-si ia abonament general? Zic asta pentru ca 20 (zile) * 6,4 = 128 lei adica 2 luni de abonament si mergi pe toate liniile.
Acum ai 2,6 / zi -> 2,6 * 20 (asta doar pentru L-V) = 52 lei - abonament pe toate liniile o luna. Deci despre ce vorbim? Daca folosesti STB mai rar, atunci da, economic are mai mult sens, dar ma indoiesc ca sunt intr-atat de multi care fac asta incat sa justifice prezenta liniei.
Doi la mana, zici de legatura directa, transbordarea nu e directa fiindca? Astepti 2,3 minute pentru tramvai? Astea 2,3 minute nu se recupereaza pe drum? Avand in vedere ca nu stai blocat in trafic in tramvai? Pe sensul spre cartier sa zicem ca astepti mai mult dupa un autobuz/troleibuz, dar cat sa astepti? Cate linii trec pe acolo?
As fi inteles aceasta comoditate, daca nu am vorbi de 41 si de liniile din zona, adica daca ar fi stat dupa tramvai 15/30 de minute, adica transbordarea sa dureze absurd de mult, acolo e de inteles. Dar aici? Serios? Iti ia si 1 minut daca prinzi verdele si tramvaiul, deci despre ce vorbim? Okay, vine iarna, nu zic ca nu exista in unele tramvaie probleme cu temperatura, dar folosesc linia des si la cat de plina e ma indoiesc ca dardai de frig. Eu cel putin n-am experimentat asta, na, poate am avut eu noroc mai multe zile la rand.
41 vine prost inafara orelor de varf, dar pe traseul Ghencea - Crangasi nu e nicio paleta, tramvaiul vine la 3 minute pe ceas la ora de varf (momentan nu m-a contrazis). Dar chiar si asa, la 5 minute intre tramvaie, de ce sa stai in trafic pentru 2,3 minute diferenta intre el si autobuz? Cate cicluri de rosu/verde prinde un autobuz per intersectie? Ce vreau sa zic e ca e o iluzie faptul ca ajungi mai "repede" cu autobuzul versus tramvai, daca vrei nu ma supar sa facem masuratori impreuna in cartier ora de varf vs ora normala.

 


Go to page:  1  ... 35 36 37 38 39 40 41  ... 57
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419392 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use