Topic: Propuneri de noi trasee
1439 posts, 397091 views
📖 Pagination options
- Mihai2005
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Mihai2005
Bine, dar de linia 782 și de extinderea liniei 278 nu a zis nimeni nimic.
Bine, dar de linia 782 și de extinderea liniei 278 nu a zis nimeni nimic.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
WT_fan06
Therme are propria linie de autobuz care pleacă de la Romană (deci mult mai convenabil) și e și gratuit. Deci ce rost are o linie express STB acolo??
Therme are propria linie de autobuz care pleacă de la Romană (deci mult mai convenabil) și e și gratuit. Deci ce rost are o linie express STB acolo??
- Tom
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Tom
Nici măcar 134 original (Piața Muncii - Piața Unirii - Clăbucet) nu mai prea are sens, în condițiile în care există linia 300, iar extinderea lui nu are sens. Traseul propus este în mare parte M3, deci nu ar merita.
Un troleibuz între Militari și Depoul Alexandra nu știu ce căutare ar avea, însă ar presupune un viraj (interzis și fără rețea existentă) la stânga de pe Vasile Milea pe Iuliu Maniu (acum că astăzi se împlinesc 75 de ani de la marea trădare a marelui bulevard împreună cu marele parc de pe linia lui 301, îmi face așa o mare plăcere să pronunț acest nume). Un 96 pe linia actuală + un 88 între Dep.Alexandria și Piața Rosetti sau măcar până la Vasile Pârvan via Eroilor - Plevnei - Operă ar putea fi însă o idee bună.
În condițiile în care pe Drumul Taberei între Favorit și Valea Ialomiței dispare troleibuzul (de fapt a dispărut deja), poate n'ar fi rău de dus 90 pe Eroilor - Știrbey - Plevnei și 69 la Operă, iar 96 dacă revine pe vechiul traseu, să intre pe Plevnei, nu pe splai. Iar "ca să nu ruginească linia" pe splai începând de la Operă, ar putea fi prelungit 66,70 sau 92 până la Operă și de acolo să meargă pe Știrbey și pe Plevnei până la actualul traseu.
În privința expresului 785, îmi amintesc că eram unul din cei 10-15 călători din el și deregulă mă certam cu șoferul care nu vroia să oprească la Politehnică (nici 336 nu oprea acolo pe atunci!). Șansele unei astfel de linii în prezent cred că sunt minime, fie ca expres, fie ca linie normală.
Nici măcar 134 original (Piața Muncii - Piața Unirii - Clăbucet) nu mai prea are sens, în condițiile în care există linia 300, iar extinderea lui nu are sens. Traseul propus este în mare parte M3, deci nu ar merita.
Un troleibuz între Militari și Depoul Alexandra nu știu ce căutare ar avea, însă ar presupune un viraj (interzis și fără rețea existentă) la stânga de pe Vasile Milea pe Iuliu Maniu (acum că astăzi se împlinesc 75 de ani de la marea trădare a marelui bulevard împreună cu marele parc de pe linia lui 301, îmi face așa o mare plăcere să pronunț acest nume). Un 96 pe linia actuală + un 88 între Dep.Alexandria și Piața Rosetti sau măcar până la Vasile Pârvan via Eroilor - Plevnei - Operă ar putea fi însă o idee bună.
În condițiile în care pe Drumul Taberei între Favorit și Valea Ialomiței dispare troleibuzul (de fapt a dispărut deja), poate n'ar fi rău de dus 90 pe Eroilor - Știrbey - Plevnei și 69 la Operă, iar 96 dacă revine pe vechiul traseu, să intre pe Plevnei, nu pe splai. Iar "ca să nu ruginească linia" pe splai începând de la Operă, ar putea fi prelungit 66,70 sau 92 până la Operă și de acolo să meargă pe Știrbey și pe Plevnei până la actualul traseu.
În privința expresului 785, îmi amintesc că eram unul din cei 10-15 călători din el și deregulă mă certam cu șoferul care nu vroia să oprească la Politehnică (nici 336 nu oprea acolo pe atunci!). Șansele unei astfel de linii în prezent cred că sunt minime, fie ca expres, fie ca linie normală.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
GPS
66 ajunge la Operă, mai nou întoarce prin Strada Constantin Noica și Calea Plevnei.
66 ajunge la Operă, mai nou întoarce prin Strada Constantin Noica și Calea Plevnei.
- linia 69
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
linia 69
Dupa terminarea lucrarilor la M 5 respectiv la intersectia de la Razoare cred ca liniile de troleibuze ce vor trece pe acolo cat si cele din zona Eroilor ar trebui in mare parte sa revina cum au fost plus cateva mici modificari dupa cum urmeaza :
- linia 69 : Valea Argesului - P-ta Rosetti - Baicului (traseul de baza)
- linia 93 : Valea Argesului - B-dul Vasile Milea - Gara de Nord (traseul actual, stiu nu are legatura cu Razoare sau zona Eroilor)
- linia 90 : Stadionul National - P-ta Rosetti - Drumul Sarii - Str. Antiaeriana - Depoul Alexandria (linie unita cu 91)
- linia 91 : Desfiintata (unita cu 90 si pastrat indicativul 90)
- linia 96 : Depoul Alexandria - B-dul Eroilor - Calea Plevnei - Gara de Nord (traseu dus pe B-dul Eroilor - Calea Plevnei in ambele sensuri)
- linia 66 : Spitalul Fundeni - P-ta Rosetti - P-ta Operei - Str. Constantin Noica - Calea Plevnei (traseu actual)
- linia 70 : B-dul Basarabia - P-ta Rosetti - P-ta Operei - Str. Constantin Noica - Calea Plevnei (traseu putin modificat)
Desigur ca mai sunt cateva variante dar mai intai sa le vedem macar pe astea ...
Dupa terminarea lucrarilor la M 5 respectiv la intersectia de la Razoare cred ca liniile de troleibuze ce vor trece pe acolo cat si cele din zona Eroilor ar trebui in mare parte sa revina cum au fost plus cateva mici modificari dupa cum urmeaza :
- linia 69 : Valea Argesului - P-ta Rosetti - Baicului (traseul de baza)
- linia 93 : Valea Argesului - B-dul Vasile Milea - Gara de Nord (traseul actual, stiu nu are legatura cu Razoare sau zona Eroilor)
- linia 90 : Stadionul National - P-ta Rosetti - Drumul Sarii - Str. Antiaeriana - Depoul Alexandria (linie unita cu 91)
- linia 91 : Desfiintata (unita cu 90 si pastrat indicativul 90)
- linia 96 : Depoul Alexandria - B-dul Eroilor - Calea Plevnei - Gara de Nord (traseu dus pe B-dul Eroilor - Calea Plevnei in ambele sensuri)
- linia 66 : Spitalul Fundeni - P-ta Rosetti - P-ta Operei - Str. Constantin Noica - Calea Plevnei (traseu actual)
- linia 70 : B-dul Basarabia - P-ta Rosetti - P-ta Operei - Str. Constantin Noica - Calea Plevnei (traseu putin modificat)
Desigur ca mai sunt cateva variante dar mai intai sa le vedem macar pe astea ...
- Valentin
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Valentin
Sa vedem reteaua pusa la Razoare si poate atunci putem spera sa revina liniile de troleibuze, momentan eu am o mare indoiala ca 69/90 se vor intoarce la Razoare, parere personala.
Sa vedem reteaua pusa la Razoare si poate atunci putem spera sa revina liniile de troleibuze, momentan eu am o mare indoiala ca 69/90 se vor intoarce la Razoare, parere personala.
- Mihai2005
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Mihai2005
Nu vreau să mai menționez a treia oară această idee despre care nu a zis nimeni nimic, fiindcă ar fi spam, dar abia aștept să văd ce minusuri mai găsiți de data asta.
Mihai2005 wrote:
-Extinderea viitoarei linii 278 până la Cartier Constantin Brancusi pe traseul: Strada Valea Cascadelor, Bd. Timișoara, Strada Valea Oltului, iar de acolo comun cu 168 (ar ajuta foarte mult oamenii din Drumul Taberei și Brancusi în caz că vor să ajungă direct în Militari la metroul din Păcii, autogară, Auchan etc.)
Nu vreau să mai menționez a treia oară această idee despre care nu a zis nimeni nimic, fiindcă ar fi spam, dar abia aștept să văd ce minusuri mai găsiți de data asta.
- Axel
-
Posted:
-
- Mihai2005
-
Posted:
-
- aztec
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
aztec
Parca aveam transport gratuit pana la "Carfur" si "Oucean" Militari...la ce mai trebuie si STB?
Parca aveam transport gratuit pana la "Carfur" si "Oucean" Militari...la ce mai trebuie si STB?
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Dragos31
Pentru cei care vor să călătorească în condiții civilizate și în autobuze cu aer condiționat(în cele mai multe cazuri), nu în dubițe îmbâcsite și pline până la refuz...
Pentru cei care vor să călătorească în condiții civilizate și în autobuze cu aer condiționat(în cele mai multe cazuri), nu în dubițe îmbâcsite și pline până la refuz...
- Mihai2005
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Mihai2005
Păi linia 278 e linie oficială care o să aibă traseul Cartier Militari (Militari Residence) - Păcii, dar și R430 are exact aceleași capete. O să fie înființată că o dublură a liniei 178 la orele de vârf. M-am gândit la această extindere ca să nu fie traseul exact la fel cu R430, dar ca să le și ofer oamenilor din Drumul Taberei, respectiv Brâncuși o legătură directă cu Cartierul Militari.
Păi linia 278 e linie oficială care o să aibă traseul Cartier Militari (Militari Residence) - Păcii, dar și R430 are exact aceleași capete. O să fie înființată că o dublură a liniei 178 la orele de vârf. M-am gândit la această extindere ca să nu fie traseul exact la fel cu R430, dar ca să le și ofer oamenilor din Drumul Taberei, respectiv Brâncuși o legătură directă cu Cartierul Militari.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
cris_m
Dar cine a zis ca o sa existe aceasta linie, intai de toate?! Ca iti doresti tu e una, asa si eu imi doresc sa treaca 311 prin fata geamului meu, chiar daca stiu ca fizic nu are cum (asta daca nu se inventeaza autobuzul zburator intre timp ). Revenind, ti-au tot spus colegii ca propunerile tale nu sunt unele fezabile din extrem de multe puncte de vedere, de ce mai insisti?
Dar cine a zis ca o sa existe aceasta linie, intai de toate?! Ca iti doresti tu e una, asa si eu imi doresc sa treaca 311 prin fata geamului meu, chiar daca stiu ca fizic nu are cum (asta daca nu se inventeaza autobuzul zburator intre timp ). Revenind, ti-au tot spus colegii ca propunerile tale nu sunt unele fezabile din extrem de multe puncte de vedere, de ce mai insisti?
- Tom
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Tom
Nu are legătură cu trasee noi, dar apropo de liniile speciale pentru Therme, "Ocean", "Car Și Fur" &c, cred că nu ar fi o idee rea să îi oblige să poarte anumite indicative de traseu AMTB (nu rețin prescurtarea actualei instituții, oricum denumirea inițială suna mult mai bine), să aibă trasee și orare stabilite și publicate inclusiv pe situl autorității metropolitane, altfel să nu oprească în aceleași stații. Probabil mă vor înjura unii pentru asta, dar e vorba de o imagine unică a transportului public, chiar și special, dintr'o metropolă.
În privința mutării lui 90 spre Depoul Alexandra, măsura e surprinzătoare și bazată pe o ipotetică (adică planificată acum și pusă în practică de nepoții celor de azi) prelungire a metroului din Drumul Taberei până în Pantelimon, inclusiv zona adiacentă Stadionului Național. Dar o schimbare a indicativului în 88 ar fi adus mai aproape această linie de una care a existat, deși ajungea pe undeva pe unde astăzi nu mai este rețea de troleibuz, dar cel puțin ajungea la Rosetti. Acel 88 (viitor 90) și 90 cu traseul fostului 91 de dinainte (până la Rosetti), poate era o soluție mai bună.
În privința lui 96, se reface și rețeaua pentru viraj la stânga de pe Știrbey pe Plevnei sau rămâne traseul pe malui gârlei, pardon, pe splai?
Nu are legătură cu trasee noi, dar apropo de liniile speciale pentru Therme, "Ocean", "Car Și Fur" &c, cred că nu ar fi o idee rea să îi oblige să poarte anumite indicative de traseu AMTB (nu rețin prescurtarea actualei instituții, oricum denumirea inițială suna mult mai bine), să aibă trasee și orare stabilite și publicate inclusiv pe situl autorității metropolitane, altfel să nu oprească în aceleași stații. Probabil mă vor înjura unii pentru asta, dar e vorba de o imagine unică a transportului public, chiar și special, dintr'o metropolă.
În privința mutării lui 90 spre Depoul Alexandra, măsura e surprinzătoare și bazată pe o ipotetică (adică planificată acum și pusă în practică de nepoții celor de azi) prelungire a metroului din Drumul Taberei până în Pantelimon, inclusiv zona adiacentă Stadionului Național. Dar o schimbare a indicativului în 88 ar fi adus mai aproape această linie de una care a existat, deși ajungea pe undeva pe unde astăzi nu mai este rețea de troleibuz, dar cel puțin ajungea la Rosetti. Acel 88 (viitor 90) și 90 cu traseul fostului 91 de dinainte (până la Rosetti), poate era o soluție mai bună.
În privința lui 96, se reface și rețeaua pentru viraj la stânga de pe Știrbey pe Plevnei sau rămâne traseul pe malui gârlei, pardon, pe splai?
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination