Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1324324 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 318 319 320 321 322 323 324  ... 444
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) WAYNEN

Legat de aceste modificări de trasee:E o prostie mare dacă dispar liniile de tramvai 35 și 56.
Linia 35 asigură o legătură utilă între Militari/Drumul Taberei și gara Basarab.Sunt de acord cu desființarea ei numai dacă se prelungește linia 46 până la "Depoul Militari".
Linia 56 ar trebui să rămână pentru că asigură o legătură utilă între centru și Republica.Ar trebui suspendată doar în cazul în care se va moderniza linia de pe Bulevardul Basarabia care e într-o stare jalnică.Eu aș desființa mai degrabă linia 40 și aș redirecționa linia 36 la "Complex Comercial Titan".
Cum vor fi unite liniile 5 și 16?Vor circula între "Pasaj Băneasa" și "Platforma Industrială Pipera" via Șoseaua Ștefan cel Mare?
Ziceau aștia din STB că se va desființa linia 8,iar în locul ei va apărea linia de autobuz 108.Mai e valabil acest lucru?

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Victor92

O mare tampenie. 35-ul este foarte util. De ce vor fi calatorii nevoiti sa plateasca doua calatorii pentru un drum Bd. Timisoara - Gara de Nord?

Valabil si pentru 8. Este o bataie de joc asupra calatorilor!

Iar linia 5 pe Vacarescu e o bomba.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) punmeister

Si pentru mizeria aia infecta de 5.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Utilizator anonim

Va fi implementat biletul de 2 calatorii, la 1,8 ron.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) andrei11

Victor92 wrote:
O mare tampenie. 35-ul este foarte util. De ce vor fi calatorii nevoiti sa plateasca doua calatorii pentru un drum Bd. Timisoara - Gara de Nord  ?

Afirmația asta e cu dus și întors.  Călătorii ocazionali, da, vor plătii două călătorii. Călătorii tradiționali au varianta abonamentului cu două linii. Diferența între abonamentul pe o linie și cel de pe două linii este parcă de o bere. Poți bea o bere în minus / lună pentru această schimbare...Deci observația ta nu ține.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) punmeister

Oricum 35 urma sa fie desfiintat odata cu lucrarile de pe Vasile Milea.
Daca pana la finalul anului ii dau drumul lui 5, sper sa receptioneze odata si odata Bd. Aerogarii, ca nu cred ca mai sunt lucrari de facut pe acolo inafara de bucla tramvaiului.
Sper sa ramana si 605, ca aia e singura legatura decenta intre Aviatiei si Mall Baneasa :rofl:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Utilizator anonim

Odata cu lucrarea pe Giurgiului, linia 25 devine total separata de trafic, suplimentata si cu orar eficientizat, face legatura in maxim o ora. Cu disparitia lui 35 si 34, liniile 1 si 10 pot si ele sa fie eficientizate. Mai bine ai o linie care iti merge bine, gen 41, decat sa astepti minute bune ca sa iti vina 3 linii odata, ca la mort.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Mihai2005

Utilizator anonim wrote:
Apare linia 3 Mezes - Presei.


Păi dacă se înființează linia 3, atunci linia 42 va fi suspendată?

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) andrei11

Linia 34  era de aiurea. Se vroia probabil să fie o ranforsare a lui 1 / 10  de la Primăria Sectorului 1 la BIG.
Mihai 2005, singura rațiune a existenței liniei 42 era să țină linia circulabilă pentru retragerea / acesul lui 41, în zona străduțelor să nu se găsească niște bizoni să parcheze pe ea.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) georgica2704

Poate nu rămâne ca acum, cu un singur tur. Când a  circulat 42 la Mezes avea destui clienți pe tot traseul, nu doar până la Piața Chibrit. Cred ca 3 ture in cursul săptămânii și 2 în week-end sunt suficiente.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Utilizator anonim

Gata, a aparut si pe siteul PMB, in modificarea programului de transport.

Untitled.jpg (247.25 KB; downloaded 1809 times)

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Nicu24

Pentru toate modificările astea propuse de PMB exista vagoane disponibile pentru suplimentarea lui 1 și 10??? Eu nu prea vad având în vedere că sunt multe defecte la Depoul Victoria ,sincer de unde vor ei sa scoată tramvaiele astea ??
Mai bine lăsau și Bucureștii Noi sa preia ture in 1 și 10 daca tot se pun ei pe eficientizarea transportului in comun .
Legat de 34,56,42 sunt de acord că trebuiesc desființate ,oricum și 40 mi se pare o gluma proasta cu intervale de tot râsul ,mai bine îl desființau și pe 40 și duceau 36 la Titan la Cățelu .
Legat de linia 35 nu trebuia desființată ,are foarte multi călători .In ceea ce privește linia 3 probabil că va fi la Bucureștii Noi ...

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) BGP2597

andrei11 wrote:
Călătorii tradiționali au varianta abonamentului cu două linii.


Nu cred că abonamentul e problema aici, majoritatea probabil tinzând oricum spre cel general de 50 de lei. Problema este schimbul la AFI care mănâncă mult timp. Din stația lui 25 dinspre Militari până în stația lui 10 spre Apaca pe partea cealaltă a intersecției faci cel puțin 5 minute fiindcă trebuie să traversezi 3 treceri de pietoni pentru care stai la un ciclu întreg de semafor al intersecției.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) georgica2704

Dacă desființa și 40 ce mai circula pe Calea Călărașilor - Piața Hurmuzachi? Nici 8 nu l-am văzut vreodată gol. Îmi pare nespus de rău că se recurge la desfințării de linii, dar odată cu aducerea de noi tramvaie, la un moment dat, poate se vor înființa altele.

 


Go to page:  1  ... 318 319 320 321 322 323 324  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420551 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use