Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
498 posts, 170818 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
- orex
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
shoppy
Da, bine cu vijelia asta ca le-a dat front de lucru, la ora 9 gardul era in picioare si se schimba folia de la pasajul pietonal de peste CF.
In rest pe sina de tramvai s-a facut o turnare de egalizare si atat, nu s-au apucat de hidroizolatie, doar se freaca pe la celelalte rosturi, cea mai mare activitate este la racait pe dedesubt, deci nu pe drumul critic.
Da, bine cu vijelia asta ca le-a dat front de lucru, la ora 9 gardul era in picioare si se schimba folia de la pasajul pietonal de peste CF.
In rest pe sina de tramvai s-a facut o turnare de egalizare si atat, nu s-au apucat de hidroizolatie, doar se freaca pe la celelalte rosturi, cea mai mare activitate este la racait pe dedesubt, deci nu pe drumul critic.
- orex
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
orex
In alta ordine de idei, cf. CS, cele 1800 buc. bi-bloc vor avea o cadenta de livrare (asta nu inseamna si montare) de 450 unitati/luna (nu pe Pamant ), clauza 3.4.2 din C.S.
La un calcul simplu, aritmetic, inseamna 4 (patru) luni incheiate, numai in ceea ce privesc livrarile, doar atat!
Deci, la anuu e gata lucrarea tinand cont de faptul ca interpunerea conditiilor meteo va fi un factor determinant in finalizarea acestora. Asa e la ”drumuri si poduri”!!!
Chestiunea care mi s-a parut interesanta, si nu lipsita de interes, e ca cei care s-au ”bagat” trebuie sa asigure o garantie a duratei normate de viata a unei traverse de...cat ziceti? Doar 30 de ani! (clauza 3.4.1 din C.S.).
Deci atentionarea, cu privire la ”galosii” din cauciuc, a dl. ing. ”GURU” este perfect intemeiata, mai cu seama ca s-au constatat, printre altele, degradari vizibile ale incastrarii elastice ale acestora, la expertiza tehnica efectuata de prof. dr. ing. Florian Burtescu, pe care NOI, simplii calatori, pe linia 41, nu le-am fi perceput nicidecum. Bine ca n-am ajuns la stiri in ”prime time”!
In alta ordine de idei, cf. CS, cele 1800 buc. bi-bloc vor avea o cadenta de livrare (asta nu inseamna si montare) de 450 unitati/luna (nu pe Pamant ), clauza 3.4.2 din C.S.
La un calcul simplu, aritmetic, inseamna 4 (patru) luni incheiate, numai in ceea ce privesc livrarile, doar atat!
Deci, la anuu e gata lucrarea tinand cont de faptul ca interpunerea conditiilor meteo va fi un factor determinant in finalizarea acestora. Asa e la ”drumuri si poduri”!!!
Chestiunea care mi s-a parut interesanta, si nu lipsita de interes, e ca cei care s-au ”bagat” trebuie sa asigure o garantie a duratei normate de viata a unei traverse de...cat ziceti? Doar 30 de ani! (clauza 3.4.1 din C.S.).
Deci atentionarea, cu privire la ”galosii” din cauciuc, a dl. ing. ”GURU” este perfect intemeiata, mai cu seama ca s-au constatat, printre altele, degradari vizibile ale incastrarii elastice ale acestora, la expertiza tehnica efectuata de prof. dr. ing. Florian Burtescu, pe care NOI, simplii calatori, pe linia 41, nu le-am fi perceput nicidecum. Bine ca n-am ajuns la stiri in ”prime time”!
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
Utilizator anonim
Vin mai repede traversele, mai ales ca 1800 se impart din start la doua sensuri. Esentialul este sa le avem pe santier, apoi ritmul trebuie accelerat. Iar legat de garantia de 30 de ani...nu cred ca va mai exista podul in forma actuala peste 30 de ani.
Vin mai repede traversele, mai ales ca 1800 se impart din start la doua sensuri. Esentialul este sa le avem pe santier, apoi ritmul trebuie accelerat. Iar legat de garantia de 30 de ani...nu cred ca va mai exista podul in forma actuala peste 30 de ani.
- orex
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
orex
Sincer, n-am vazut niciodata vreun aplomb al vreunui furnizor/prestator/executant mai mare ca cel impus de conditiile din C.S.
Sincer, n-am vazut niciodata vreun aplomb al vreunui furnizor/prestator/executant mai mare ca cel impus de conditiile din C.S.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
shoppy
Astazi seara la ora 19 minune, 20 de muncitori lucrau la retusuri manuale la emulsie pe tablierul de beton in zona pasajului pietonal peste CF in felul urmator:
- echipa 1 formata din 12 zugravi, impartita apoi in 3 grupuri de cate 4 care lucrau asa:
- unu cara o galeata de lapte de var pe care il varsa dozandu-l atent cu mistria
- urmatorul venea cu o galeata de praf emulsie pe care o imprastia pe unde a udat primu dozand tot atent cu mana
- urmatorul venea apoi cu gletuitoarea-cancioaca si nivela praful
- ultimul venea mai in urma cu un trafalet si nivela ca sa nu ramana urme de pasi
- echipa 2 formata din 8 mesteri supraveghea foarte atent ce facea echipa 1, a se citi se uitau zambind dupa femeile care treceau pe pasaj, si apoi incruntat la mine ca zaboveam pe acolo
Deci nu am putut sa fac poze, oricum nu este nimic nou de vazut fata de reportajul anterior.
Garantie 30 de ani? De ce nu 300? De la cine pentru cine? Tot asa cum da si URAC garantie la STB?
Astazi seara la ora 19 minune, 20 de muncitori lucrau la retusuri manuale la emulsie pe tablierul de beton in zona pasajului pietonal peste CF in felul urmator:
- echipa 1 formata din 12 zugravi, impartita apoi in 3 grupuri de cate 4 care lucrau asa:
- unu cara o galeata de lapte de var pe care il varsa dozandu-l atent cu mistria
- urmatorul venea cu o galeata de praf emulsie pe care o imprastia pe unde a udat primu dozand tot atent cu mana
- urmatorul venea apoi cu gletuitoarea-cancioaca si nivela praful
- ultimul venea mai in urma cu un trafalet si nivela ca sa nu ramana urme de pasi
- echipa 2 formata din 8 mesteri supraveghea foarte atent ce facea echipa 1, a se citi se uitau zambind dupa femeile care treceau pe pasaj, si apoi incruntat la mine ca zaboveam pe acolo
Deci nu am putut sa fac poze, oricum nu este nimic nou de vazut fata de reportajul anterior.
Garantie 30 de ani? De ce nu 300? De la cine pentru cine? Tot asa cum da si URAC garantie la STB?
- orex
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
orex
Razi sau nu, unul dintre cei doi, sau ambii participanti la procedura si-au asumat aceasta cerinta!
In corolar, se poate, sau nu, sa intruneasca aceast parametru?! Asta-i intrebarea! Asteptam... ”provincia”!
Razi sau nu, unul dintre cei doi, sau ambii participanti la procedura si-au asumat aceasta cerinta!
In corolar, se poate, sau nu, sa intruneasca aceast parametru?! Asta-i intrebarea! Asteptam... ”provincia”!
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
shoppy
Adica producatorul de traverse a dat garantie 30 de ani la ele si peste 30 de ani isi va incasa ultimii 10% ca garantie de buna executie?
Adica producatorul de traverse a dat garantie 30 de ani la ele si peste 30 de ani isi va incasa ultimii 10% ca garantie de buna executie?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
subway guru
Durata normata de viata a unei suprastructuri CF e de 30ani. Sa ceri garantie pentru toata durata de viata e o imbecilitate, pentru defectele ascunse oricum constructorul si nu producatorul e raspunzator dar probabil nu sunt deloc siguri pe durata de viata a `municipalei`!
Durata normata de viata a unei suprastructuri CF e de 30ani. Sa ceri garantie pentru toata durata de viata e o imbecilitate, pentru defectele ascunse oricum constructorul si nu producatorul e raspunzator dar probabil nu sunt deloc siguri pe durata de viata a `municipalei`!
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
Utilizator anonim
Iar podul Grant per total? Mai rezista 30 de ani, sau in cat timp va avea durata de viata depasita, cu necesitatea inlocuirii structurii in intregime? Ca tramvaiele alea circula...si trec vreo 20-30 pe ora cam 18 ore pe zi...
Iar podul Grant per total? Mai rezista 30 de ani, sau in cat timp va avea durata de viata depasita, cu necesitatea inlocuirii structurii in intregime? Ca tramvaiele alea circula...si trec vreo 20-30 pe ora cam 18 ore pe zi...
- orex
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
orex
Fara probleme va dainui si peste 30 de ani! E ”tinerel”! Face 40 abia peste vreo 3 ani, nu?! La mare mergi cu masina, nu? Pe la Giurgeni-Vadu Oii, eventual pe A2 fix pe podurile peste bratul Borcea si Dunare! Ai vreo indoiala ca nu sunt trainice podurile avand in vedere ca s-au dat in circulatie in 1970, 1986, respectiv 1987? Asa cateva exemple de netagaduit, ca au existat o pleiada de ingineri, arhitecti care, prin ce au edificat, ne asigura noua siguranta, inclusiv in ziua in care vorbim!
Fara probleme va dainui si peste 30 de ani! E ”tinerel”! Face 40 abia peste vreo 3 ani, nu?! La mare mergi cu masina, nu? Pe la Giurgeni-Vadu Oii, eventual pe A2 fix pe podurile peste bratul Borcea si Dunare! Ai vreo indoiala ca nu sunt trainice podurile avand in vedere ca s-au dat in circulatie in 1970, 1986, respectiv 1987? Asa cateva exemple de netagaduit, ca au existat o pleiada de ingineri, arhitecti care, prin ce au edificat, ne asigura noua siguranta, inclusiv in ziua in care vorbim!
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
shoppy
Standard o asemenea structura are durata de viata 100 de ani.
Standard o asemenea structura are durata de viata 100 de ani.
- orex
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
orex
Da!!! Pana si durata normala de functionare, conform catalogului mijloacelor fixe utilizate in economia NATIONALA, care corespund perioadelor de amortizare in ani, da gir, unei astfel de lucrari de arta, intre 32 si 48 de ani pentru un pod din ”zidarie, beton armat sau metal”, cod 1.3.17.2! Se incadreaza Grant?! Umila mea parere e ca DA!
Da!!! Pana si durata normala de functionare, conform catalogului mijloacelor fixe utilizate in economia NATIONALA, care corespund perioadelor de amortizare in ani, da gir, unei astfel de lucrari de arta, intre 32 si 48 de ani pentru un pod din ”zidarie, beton armat sau metal”, cod 1.3.17.2! Se incadreaza Grant?! Umila mea parere e ca DA!
📖 Pagination options