MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou

 

Topic: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou

2619 posts, 540076 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 170 171 172 173 174 175 176  ... 188
 
 

📖 Pagination options
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou pantograful

Nu cred ca e vorba sa se faca "cum se cade". Se vorbeste de o linie simpla, practic doar de instalat un peron pentru o naveta la 20 de minute, un fel de Antilopa M2. Daca s-ar face ca lumea evident ca ar fi scump.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou cris_m

Deci se face o CÂRPEALĂ, mama ei astazi si maine ca nu ne mai lecuim! De ce sa facem ceva bine de la inceput cand putem face de 10 ori cu 10 firme, prost si cu intarzieri, ca doar vorb'aia asa e "normal" :popa:

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou sab

Pai cum sa se faca altfel ?
Mai intai am vazut un proiect marca Balutza, care propunea construirea unui peron pe linia simpla existenta cam la jumatatea distantei dintre Berceni si Centura.  Un link la intamplare : https://www.digi24.ro/stiri/economie/tr ... ou-1042754
Acum apare un proiect  al PMB care propune si o statie si o parcare P&R la Centura. Dar despre cum se face, nicio vorba.... Nici macar nu ne dam seama daca este vorba de acelasi proiect al lui Baluta sau de altul.
Isi imagineaza cineva ca se va face cu TBM sau cut& cover, cand acolo ai deja o linie la suprafata ?  Aceasta este solutia corecta, care sa nu blocheze si mai mult dezvoltarea orasului Popesti-Leordeni (deja blocat in zona aceea), un tunel care sa inceapa de la Leonida, mutarea statiei (eventual si a depoului) Berceni in subteran si apoi inca 2 statii SUBTERANE pana in Centura. Dar probabil ca, in cel mai bun caz se va dubla linia existenta la suprafata.
Sanatate si un praz verde... :popa:

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou cris_m

Eu ziceam de carpeala cu 1 peron la capatul liniei de probe...
Tomcai ca nu vad o problema in a-l face la suprafata, multe capitale europene au adoptat aceasta solutie. Ideea e ca ei au facut statiile cu 2 peroane si linia acoperita. Si uite un exemplu pe care l-am vazut recent, linia B din Praga, ultimele 2 statii: Rajska zahrada si Cerny Most (aici e P+R si capat de autobuze). In acest caz linia merge printr-un "tub" pe acea distanta, nu e chiar descoperita.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou sab

Nu vorbeam de "la suprafata" neaparat, ci de a-l face fix la nivelul solului.
Mie, mai degraba decat un metrou la sol, la Praga imi pare mai mult un metrou pe niste estacade (este adevarat mai joase), care nu sunt un blocaj in privinta trecerii dintr-o parte in alta, asa cum este construita la noi M2 in acea zona despre care discutam (adica la nivelul solului).
Si nu stiu la nivelul costurilor si pentru clima noastra daca este mai bine sa-l faci asa sau "clasic", adica ingropat. Si tubul asta pare ca mai are ceva deasupra.
2010_734.jpg (166.19 KB; downloaded 3132 times)

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou aztec

Din cate imi aduc aminte..la Praga e trotuar..

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou BGP2597

Peste tub este un trotuar foarte generos ca lățime, dar destul de crunt de parcurs pe căldură. Diferența între București și Praga este că în cea din urmă relieful îți permite să adopți astfel de soluții. La Rajská Zahrada linia intră în subteran aproape drept, deoarece terenul este denivelat. În schimb pe Șos. Berceni terenul este  drept.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou misterr

Am fost astăzi și am măsurat cu privirea.
Ca să se dubleze linia, trebuie exhumat un rînd de locuri de veci de la cimitirul „Adormirea Maicii Domnului”, altfel metroul va trece peste capetele celor repausați și nu vor avea liniștea veșnică.
Sau linia nouă să fie făcută între linia veche și șos. Berceni, dar șos. Berceni abia a fost lărgită.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou George

Colegii de pe forumpeundemerg au pus SPF-ul, l-am descarcat si il atasez.

Calitatea graficii fiind execrabila, rog un suflet milostiv sa deseneze ca pentru prosti traseul propus pe o harta decenta si sa puna si statiile propuse  :lol:  :bere:
SPF_SF Mag 4 Gara de Nord - Progresu.pdf
SPF_SF Mag 4 Gara de Nord - Progresu.pdf (4.5 MB; downloaded 214 times)

 




  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou sab

Intrebarea mea este...ce legatura este intre acest document si ceea ce s-a publicat tot pe acel forum in martie ? Amandoua documentele se numesc SPF si SF.  Doar ca acela are 73 pagini.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou Valentin

Eu am cerut prin 544/2001 stadiul contractului SPF+SF si concluziile acestuia. Fata de cealalta varianta aici aflam si traseul final, pozitionarea aproximativa a statiilor si multe blabla-uri cum au calculat ei. Nu am gasit nimic in documentul primit stadiul contractului (daca e finalizat/receptionat/ ce o fi).

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou sab

https://m.hotnews.ro/stire/23362017

O nouă stație supraterană de metrou pe Magistrala 2 între stația Berceni și Șoseaua de Centură. Primăria Sector 4 pregătește o licitație de 31 milioane de euro

O nouă stație de metrou supraterană va fi construită de Primăria Sector 4 între stația Berceni, actualul capăt de linie al Magistralei 2 de metrou din București, și Șoseaua de Centură. Licitația va fi publicată pe 4 octombrie, proiectul are o valoare estimată la circa 31 milioane de euro, iar durata lucrărilor va fi de 22 de luni.

"Marți, 10 septembrie a.c., a fost publicat în noul sistem de achiziții publice - SICAP, anunțul privind “Elaborare Proiect Tehnic și execuție lucrări pentru edificarea unei statii de metrou la nivel suprateran situată între stația de metrou Berceni și Șoseaua de Centură"", anunță Primăria Sectorului 4 care mai precizează că data estimată pentru publicarea anunțului de participare este 04 octombrie 2019.

"Potrivit anunțului, unul din obiectivele majore ale administrației Sectorului 4 în domeniul mobilității urbane este extinderea magistralei de metrou M2 la limita de sud, cu o stație situată între stația de metrou existentă Berceni și Șos. de Centură. În vederea implementării acestui proiect de infrastructură, Sectorul 4 a încheiat un protocol cu S.C. METROREX S.A. În baza acestuia, a fost derulat contractul și a fost recepționată documentația “Studiu de fezabilitate pentru edificarea unei statii de metrou la nivel suprateran situată între stația de metrou Berceni și Șoseaua de Centură.", transmite instituția.

"Conform studiului de fezabilitate, destinația clădirii propuse va fi aceea de clădire civilă (publică) pentru transport cu metroul – STAȚIE DE METROU SUPRATERANĂ. Clădirea va asigura un mediu propice circulației pietonale (tip transport cu metroul și spații publice urbane de circulație)", mai comunică administrația sectorului 4.


Valoarea estimată a proiectului este de aproximativ 146 de milioane de lei (fără TVA).

Durata de execuție a achizitiei "Elaborare Proiect Tehnic și execuție lucrări pentru edificarea unei statii de metrou la nivel suprateran situată între stația de metrou Berceni și Șoseaua de Centură" este de 22 luni, din care 4 luni perioada de proiectare. Totodată, potrivit anuntului menționat, procedura aplicată va fi cea a licitației deschise sau a negocierii competitive, iar criteriul de atribuire va fi cel mai bun raport calitate-preț.

Conform informațiilor transmise, Primăria Sector 4 va asigura finanțarea, proiectarea și edificarea obiectivului de investiții. În același timp, administrația locală mai precizează că a inițiat discuții deja cu reprezentanții AM-POIM din cadrul Ministerul Fondurilor Europene, respectiv OI-Transport din cadrul Ministerului Transporturilor, concretizate prin aprobarea de către Comisia Europeană a modificării POIM prin introducerea sectoarelor municipiului București în categoria beneficiarilor eligibili, în parteneriat cu Metrorex, pentru Axa Prioritară 1. OS 1 Creșterea gradului de utilizarea a transportului cu metroul în București – Ilfov.

 


Go to page:  1  ... 170 171 172 173 174 175 176  ... 188
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420712 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use