Transportul feroviar în RomâniaȘtiri, evenimente, discuții și documentații feroviare

 

Topic: ARF - Achizitia a 62 de rame electrice (RE-R/EMU)

224 posts, 83676 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 16
 
 

📖 Pagination options
Re: ARF - Achiziția a 40 de rame electrice regionale punmeister

Cu atat mai mult ca Siemens si Alstom nu prea se baga la licitatii pentru EMU in Europa de est, stiind clar ca vor fi adjudecate celor de la Skoda sau Stadler Polonia.

 


Re: ARF - Achiziția a 40 de rame electrice regionale shoppy

Concurenta vede ca Siemens si Alstom deja au centre de intretinere material rulant pe aici deci o sa le fie mai ieftin decat celor care nu au nimic, deci o sa vina cu un pret mai bun.

 


Re: ARF - Achiziția a 40 de rame electrice regionale puidemorosan

Ptr Utilizator anonim, uite un EMU adevarat...
FB_IMG_1563664250548.jpg (164.22 KB; downloaded 5117 times)

 


Re: ARF - Achiziția a 40 de rame electrice regionale bercenicity

Nu cred ca are rost o comparație cu produsele pentru UK. Sunt alte mâncare de peste (gabarit mai mic, podea înaltă). La cerințele licitației de fata (acces de la peroane de 550mm al persoanelor în carucior) soluțiile constructive sunt mai complicate decât la produsele pt UK - scări, rampe, podea înaltă, podea joasa, scaune pe esafodaje.

In UK cam toate EMU-urile arata la fel - single deck cu doua boghiuri pe vagon. In Europa continentala avem single deck, double deck, boghiuri jacobs si combinatii de acestea.

Siemens probabil vine cu Desiro HC sau Mireo.
Alstom probabil vine cu Coradia Regiolis (Polyvalent)

 


Re: ARF - Achiziția a 40 de rame electrice regionale punmeister

Siemens vine cu Mireo, avand in vedere ca se cere o capacitate de minimum 200 de calatori pe scaune, maximum 250. Desiro HC cu 4 module de pilda depaseste lejer 400 de locuri pe scaune.
Iar Alstom vine cu Coradia Stream, fix ce a comandat Trenitalia si NS. Cu Coradia Polyvalent nu pot veni pentru ca este bi-modal (BMU - adica si diesel si electric).
bercenicity wrote:
In UK cam toate EMU-urile arata la fel - single deck cu doua boghiuri pe vagon.

Mai putin Stadler FLIRT 3 pentru Greater Anglia, boghiuri jacobs sub articulatii si cate un boghiu motor la ambele capete.
1280px-GA_Class_755_4.png (39.5 KB; downloaded 4989 times)

 


Re: ARF - Achiziția a 40 de rame electrice regionale George

Desiro HC era mult mai ok din pdv al capacităţii, l-am văzut recent în Germania şi e super din toate pdv....obsesia de a cumpăra trenuri scurte...
Apoi, pentru rute de tip Bucureşti - Braşov - Sibiu şi retur era perfect să fie şi diesel şi electric (adică cu alimentare prin catenară).
Rutele anunţate de ARF sunt glume şi sper să fie înlocuite în timp de Buc - Craiova, Buc-Constanţa, Buc - Bv.

 


Re: ARF - Achiziția a 40 de rame electrice regionale punmeister

Rutele alea de care zici tu s-ar putea sa fie echipate cu RE-IR.
viewtopic.php?f=34&t=4760

 


Re: ARF - Achiziția a 40 de rame electrice regionale shoppy

Hai ca Bucuresti - Brasov asa la limita limitei o mai fi ruta regionala, daca ne ducem si mai departe deja este ridicol.

 


Re: ARF - Achiziția a 40 de rame electrice regionale George

Nu musai Bucureşti - Braşov - Sibiu, dar un Braşov - Sibiu de ex e rută regională.

 


Re: ARF - Achiziția a 40 de rame electrice regionale shoppy

Hibridele sunt pentru rute partial electrificate, nu merita hibrid pe ruta total neelectrificata, acolo pui diesel si gata.

 


Re: ARF - Achiziția a 40 de rame electrice regionale George

Of, încăpăţânat eşti  :)
Un hibrid care să fie folosit eficient în timpul zilei şi să facă mai multe curse, eventual Bucureşti - Braşov, apoi, în funcţie de ore şi cerinţe, Braşov - Sibiu, Sibiu - Braşov, pe seară din nou Braşov - Bucureşti etc., pentru a nu mai vorbi de un tren direct Bucureşti - Mangalia (nu neapărat în vărful sezonului, desigur) care nu mai stă la schimbat locomotive...sau mai elocvent în zona Clujului, unde poţi acoperi cu acelaşi tip de tren trasee electrificate (Cluj - Bistriţa), electrificate parţial (Cluj-Dej-Baia Mare) sau neelectrificate (Cluj-Oradea), având o flexibilitate şi modularitate care lipseşte acum la CFR.

 


Re: ARF - Achiziția a 40 de rame electrice regionale shoppy

Nu sunt incapatanat si cred ca hibridele sunt o idee buna doar ca rutele trebuiesc alese foarte bine pentru ca:
- flexibiltiatea nu trebuie sa fie de dragul flexibilitatii ci al realitatii economice, daca raportul de electrificat/neelectrificat nu este apropiat de 0.5 atunci nu are sens sa cari un echipament pe care il vei folosi foarte putin
- pasagerii nu trebuiesc tratati ca animale sa ii pui sa stea peste 1h intr-o rama suburbana (ca si cum ai merge intre orase cu autobuzul in loc de cu autocarul)
- oamenii din toate orasele au aceleasi motive pentru a calatorii deci isi vor dori sa calatoreasca fix la aceleasi ore, nu exista rute cu incarcari la niste anumite ore si rute complementare cu incarcari la niste anumite alte ore
- echipamentele sunt scumpe iar vehiculele au o capacitate maricica si trebuiesc amortizate, deci trebuie sa ai trafic serios tot timpul anului

Acum daca gasesti in reteaua noastra cateva rute care sa indeplineasca conditiile de mai sus si care sa mai fie si deservite de acelasi depou, mai vorbim...

 


Re: ARF - Achiziția a 40 de rame electrice regionale Hawkuletz

@punmeister usor offtopic, ai idee daca acel Stadler FLIRT 3 pentru Greater Anglia cumva o fi venit in teste la Faurei? Nu de alta dar m-am intalnit cu el in martie la granita si a plecat spre Romania.
Cand ajung acasa caut si poze dar nu stiu daca aici e locul potrivit pentru ele

 


Re: ARF - Achiziția a 40 de rame electrice regionale punmeister

Nu, a fost dus la Velim in Cehia pentru teste. Cel mai probabil l-ai confundat cu CAF Civity al Arriva UK care intr-adevar a venit la Faurei.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 16
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420531 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use