Zona metropolitană BucureștiTotul despre București

 

Topic: Aspecte negative în circulația bucureșteană

1395 posts, 298708 views
 
Go to page:  1  ... 64 65 66 67 68 69 70  ... 100
 
 

📖 Pagination options
Re: Vederi din oraș Puss in Boots

Pentru ca din pacate la noi s-a incetatenit in mentalul colectiv ca buldozerul = comunisti/Ceausescu. Nivelul de cultura al populatiei din pacate... Acolo e marea noastra problema ca neam, nu altele.

 


Re: Vederi din oraș Costin

viewtopic.php?f=24&t=24&p=322891#p322628
andrei11 wrote:
E în plan vreo demolare ?

Dar e nevoie? Si in general, e nevoie de raze? Hai sa facem inele intai, ca sa putem ocoli centrul cu traficul de tranzit. Razele au efectul invers...

 


Re: Vederi din oraș WT_fan06

Unpopular opinion, în acea zonă aş vrea să văd numai tram & bike. Turnul acela abandonat poate fi demolat şi făcut un parc în locul lui.
Demolări pentru făcut bulevarde foarte rar mai reprezintă o soluție de mobilitate urbană durabilă în 2019. Cu atât mai puțin pe raze.

 


Re: Vederi din oraș Costin

Zona aia trebuie reabilitata si ca infrastructura, si ca arhitectura, si ca probleme sociale. E destul de simplu sa demolezi tot, si sincer as sustine asta daca nu ar fi o raza spre centru. Singura problema pe care nu o rezolvi cu excavatorul sunt problemele sociale... Buzesti e cel mai bun exemplu, cloaca de infractori nu a disparut ci s-a mutat mai la stanga spre Grivita veche si Popa Tatu... asta cu toate ca bulevardul ala, strict ca infrastructura, nu e deloc rau (unpopular unpopular opinion).

 


Re: Vederi din oraș TibiV

Costin wrote:
Hai sa facem inele intai, ca sa putem ocoli centrul cu traficul de tranzit. Razele au efectul invers...

Raza este directa, inelul este ocolitoarea....
Sa presupunem punctele A si B pe un diametru al orasului.
Pe raze distanta este 2*R.
Pe semicerc este Pi*R.
Adica acelasi numar de vehicule care calatoresc din A in B, pe inel vor parcurge o distanta cu 50% mai mare si vor sta cu 50% mai mult in trafic. Aparent vor fi cu 50% mai multe...
Costurile ii privesc pe utilizatorii vehiculelor, dar faptul ca la momentul T in loc de 1000 de vehicule in miscare ai 1500, devine o problema generala....

 


Re: Vederi din oraș Costin

Exact asta este si ideea! Razele trebuie sa fie putine si inguste si in general restrictionate. Inelele trebuie sa fie alternative decente (multe pasaje etc) pentru traficul absolut necesar (vorbim doar de tranzit aici, nu de mers la munca in interiorul inelului). Daca inelele nu sunt suficiente nu inseamna ca avem nevoie de raze, ci de un transport in comun mai eficient si si mai multe inele. Daca inelele sunt alternative prea scumpe pentru unii oameni, acei oameni nu isi permit sa aiba masina in oras (lucru care este foarte scump in general. Faptul ca in Bucuresti e aproape gratis e o problema majora si fix cauza congestionarii de acum). Daca ne concentram pe trafic si raze, in loc de transport alternativ si inele, nu facem decat sa repetam greselile anilor 60 din vest...

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană Puss in Boots

Pai cam aia e diferenta intre noi si ei :headbash: noi suntem in "anii 60"

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană andrei11

Ideea e că pe Inele ar trebui să se circule, nu să se stea. Acum la orele critice se cam stă, inclusiv în pasaje !!!! Altă idee ar fi că inelul ar trebui să fie inel, nu o stradă care întâmplător e și inel. Așa că în urmăoarea sută de an eu prefer razele, că se circulă mai bine pe raze. A, dacă inelul ar fi inel și nu o stradă care întâmplător e și inel l-aș folosi...

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană Costin

Pai normal ca inelul e o strada, in oras ai strada, nu autostrada. O autostrada in oras e o catastrofa urbanistica si arhitecturala, nu este cazul sa experimentam cu asa ceva, s-au convins deja altii ca e o idee proasta.

In totalitate subteran, insa, e altceva  8-)

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană andrei11

Stai că nu ne înțelegem...
1) Normal că un inel e o stradă, nu o autostradă.
2) Ceea ce diferențiază un inel de o stradă sunt pasajele denivelate de la intersecțiile importante.
3) În lipsa pasajelor denivelate inelul nu e inel, e o stradă oarecare.
4) Dacă n-am nici un avantaj dacă circul pe inel de ce n-aș circula pe raze ?
5) De unde concepția asta să interzicem circulația în centru ?
6) În București NU centrul e cauza aglomerației, ci Nordul Bucureștiului.
7) Din Iancului la Academia Militară și viceversa ajung mai repede pe raze / centru decât pe inelul principal...
__________________
Hai să limităm circulația N-S ( pe  Magheru - blablabla ), adică să-l îngustăm, taxe,  nu știu, facem ceva ca să limităm accesul. Și axa E - W. Crezi că la ora actuală Inelul Principal va face față ? Mă rog, și Inelul Median în oarecare măsură... Vrând nevrând se conturează cu chiu cu vai și o parte din Inelul Median.
Culmea, eu Inelul Median ( sau cât e din el pe partea de EST ) îl folosesc destul de mult...Dacă aș putea trece din Balta Albă în Berceni / la Tibi pe Giurgiului ar fi chiar ok...
_____________________
Să-i explice cineva duamnei că străzile  Găzarului / Giurgiului  NU sunt pe Inel... :twisted:

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană Costin

Noi am reusit performanta recenta de a intregi "inelul" central cu Basarabul, deci na, inca ne mandrim cu el... dar da, ce avem inca nu e un inel adevarat. Inelul median nu e nici macar un semicerc...

Ideal, axele N-S si E-V trebuie cumva restrictionate. Dar situatia de acum este efectiv proasta. Ceva trebuie sa pui in loc. Daca nu inele adevarate, macar transport in comun eficient... dar n-avem nici de-ala, nici inele...

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană andrei11

Costin wrote:
Pai normal ca inelul e o strada, in oras ai strada, nu autostrada...

Parcă parisienii nu și-au închis autostrada urbană...Oare de ce ? Parcă inelul lor n-are nici un semafor. Nici trotuare.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană Costin

Nu cunosc situatia din Paris... Dar ce stiu e ca in Oslo exista 3 inele care sunt mai mult subterane si nici o raza de tranzit.

Pe de alta parte, echivalentul unui drum Popesti-Leordeni -> Pipera costa 37 de lei. UN drum. Il faci de 10 ori intr-o zi = 370 de lei. Taxarea se face automat, cu camere de luat vederi, iar plata se face automat, prin adaugare la factura de mobil (sau scaderea din credit daca ai prepay, dar asa ceva este o raritate in Norvegia oricum). Taxarea se face o data pe ora si au ei un algoritm destul de complex din care deduc ca esti in acelasi drum si nu ai inceput altul nou, oricum ce vreau sa zic e ca e gandita treaba.

In final, un bilet de 24 de ore pentru zona 1 (acopera drumul exemplificat) costa 54 de lei. Deci pentru dus-intors la/de la serviciu, la 74 de lei, nu exista nici un motiv sa folosesti masina personala (la taxa de oras se adauga taxa de parcare, asigurare si restul costurilor cu o masina.

PS: banii din taxa de oras se duc intr-un fond dedicat exclusiv pentru transportul in comun si mobilitate alternativa (piste de biciclete etc).

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană 1689

andrei11 wrote:
Parcă parisienii nu și-au închis autostrada urbană...Oare de ce ? Parcă inelul lor n-are nici un semafor. Nici trotuare.

Oficial, Peripherique e bulevard.
Si da, de inchis nu l-au inchis, insa aproape toate bulevardele din zona centrala (axe si nu numai), au benzi dedicate pentru autobuze.
Si da, se lucreaza in continuare la extinderea tramvaiului (care e separat de trafic - fara garduri - si are prioritate in intersectii) pe un traseu inelar care urmareste conturul exterior al Parisului.
Si Peripherique e foarte aglomerat, chiar daca are patru benzi si inca doi frati mai mari. La ora de virf nu se depaseste viteza de 10 km/h (cu exceptia motocicletelor :D ).

 


Go to page:  1  ... 64 65 66 67 68 69 70  ... 100
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Totul despre București  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 420985 posts in 5244 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use