Topic: ARF - Achizitia a 62 de rame electrice (RE-R/EMU)
224 posts, 83852 views
📖 Pagination options
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40 de rame electrice regionale
bercenicity
Din context asta e contestatia Talgo
Din context asta e contestatia Talgo
talgo.gif (19.15 KB; downloaded 5432 times)
- Razvan021
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40 de rame electrice regionale
Razvan021
Ambele contestatii au fost admise, cum era de asteptat (cel putin pentru cea a Talgo) si se vor face remedieri.
Ambele contestatii au fost admise, cum era de asteptat (cel putin pentru cea a Talgo) si se vor face remedieri.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: ARF - Achiziția a 40 de rame electrice regionale
punmeister
Luni vedem cine a depus oferta, so cross your fingers
Luni vedem cine a depus oferta, so cross your fingers
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: ARF - Achiziția a 40 de rame electrice regionale
SirVlady
Se zice că asocierea Astra Vagoane Arad - CRRC Qingdao Sifang Co. LTD, Siemens și Alstom ar fi participat la licitație.
Se zice că asocierea Astra Vagoane Arad - CRRC Qingdao Sifang Co. LTD, Siemens și Alstom ar fi participat la licitație.
- Cristy
-
Posted:
-
Re: ARF - Achiziția a 40 de rame electrice regionale
Cristy
A aparut si PV-ul pentru depunerea ofertelor. Se pare ca cei de la CRRC au depus oferta singuri, fara Astra.
A aparut si PV-ul pentru depunerea ofertelor. Se pare ca cei de la CRRC au depus oferta singuri, fara Astra.
trenuri.PNG (112.13 KB; downloaded 4932 times)
PV nr.22_.222_22.07.2019 - de vizualizare oferte RE-R depuse in SICAP-semnat.pdf
PV nr.22_.222_22.07.2019 - de vizualizare oferte RE-R depuse in SICAP-semnat.pdf (5.61 MB; downloaded 368 times)
- punmeister
-
Posted:
-
Re: ARF - Achiziția a 40 de rame electrice regionale
punmeister
Un mare semn de intrebare il am la CRRC Qingdao Sifang, ei au in portofoliu doar EMU regionale facute pe comanda pentru Argentina (ei n-au o familie standardizata de EMU ca restul), in rest ei s-au axat pe constructia ramelor de mare viteza Zefiro pentru piata locala ca parte a unui joint-venture cu Bombardier.
Un mare semn de intrebare il am la CRRC Qingdao Sifang, ei au in portofoliu doar EMU regionale facute pe comanda pentru Argentina (ei n-au o familie standardizata de EMU ca restul), in rest ei s-au axat pe constructia ramelor de mare viteza Zefiro pentru piata locala ca parte a unui joint-venture cu Bombardier.
- George
-
Posted:
-
Re: ARF - Achiziția a 40 de rame electrice regionale
George
Păcat că n-au venit cei de la Stadler...
Păcat că n-au venit cei de la Stadler...
- punmeister
-
Posted:
-
Re: ARF - Achiziția a 40 de rame electrice regionale
punmeister
Nu-i bai, ce conteaza este ca Alstom si Siemens au depus oferta, iar cel mai probabil batalia se va da intre cei doi.
Nu-i bai, ce conteaza este ca Alstom si Siemens au depus oferta, iar cel mai probabil batalia se va da intre cei doi.
- George
-
Posted:
-
Re: ARF - Achiziția a 40 de rame electrice regionale
George
Campionii contestaţiilor stupide, vor trece iar ani de zile.
Campionii contestaţiilor stupide, vor trece iar ani de zile.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: ARF - Achiziția a 40 de rame electrice regionale
punmeister
Nu confunda Siemens Rail Automation SAU (aia care au tergiversat contractul pentru interlocking la M5 si lucrarile la interlocking la M4) cu Siemens Mobility GmbH, cei cu materialul rulant.
Nu confunda Siemens Rail Automation SAU (aia care au tergiversat contractul pentru interlocking la M5 si lucrarile la interlocking la M4) cu Siemens Mobility GmbH, cei cu materialul rulant.
- Albert
-
Posted:
-
Re: ARF - Achiziția a 40 de rame electrice regionale
Albert
Totuși, sunt firme diferite, dar ambele aparțin aceleiași firme mama. Si nici cu Alstom nu mi-e rusine in ceea ce privește contestațiile.
Totuși, sunt firme diferite, dar ambele aparțin aceleiași firme mama. Si nici cu Alstom nu mi-e rusine in ceea ce privește contestațiile.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: ARF - Achiziția a 40 de rame electrice regionale
cris_m
Nu conteaza firma, conteaza tara unde are loc licitatia, adica Romania. Asteptati-va la orice, v-am mai zis!
Nu conteaza firma, conteaza tara unde are loc licitatia, adica Romania. Asteptati-va la orice, v-am mai zis!
- Razvan021
-
Posted:
-
Re: ARF - Achiziția a 40 de rame electrice regionale
Razvan021
Si mie mi se pare cam meh lista participantilor.Licitatia asta e pentru un contract de peste 350 de milioane de euro.Si a fost facuta foarte profesionist pentru Romania.3 firme mi se par mult prea putine.
Acestea fiind zise, se da urmatoarea problema .O autoritate contractanta listeaza un anunt de consultare a pietei pentru achizitia de rame regionale electrice.La acel anunt raspund 6 companii.Pretul mediu rezultat este de ~5.9 milioane EUR/rama+0.88 EUR/km pentru mentenanta.Autoritatea contractanta lanseaza apoi procedura de achizitie, la un pret de aproximativ 9 milioane de EUR/Rama+mentenanta, ceae ce arata ca au luat in calcul propunerile de pret venite (nu ca PMB cu tramvaiele).Daca luam in calcul 500 de km/zi si preturile medii de mai sus, un pret mediu al celor 6 companii ar fi 8.3-8.4 milioane EUR, deci destul de bine sub cei 9 milioane de EUR estimati.Si cu toate astea, din cele 6 firme numai una depune oferta la licitatie.Chiar asa restrictiv a fost CS-ul de a putut scoate din joc Talgo, CAF, PESA, Stadler si Bombardier?Plus alte firme importante, care au fost interesate de licitatie fara sa fi avut anterior propunere de pret, gen Skoda.Deja devine ingrijoratoare lipsa interesului pentru licitatiile de la noi.
Si mie mi se pare cam meh lista participantilor.Licitatia asta e pentru un contract de peste 350 de milioane de euro.Si a fost facuta foarte profesionist pentru Romania.3 firme mi se par mult prea putine.
Acestea fiind zise, se da urmatoarea problema .O autoritate contractanta listeaza un anunt de consultare a pietei pentru achizitia de rame regionale electrice.La acel anunt raspund 6 companii.Pretul mediu rezultat este de ~5.9 milioane EUR/rama+0.88 EUR/km pentru mentenanta.Autoritatea contractanta lanseaza apoi procedura de achizitie, la un pret de aproximativ 9 milioane de EUR/Rama+mentenanta, ceae ce arata ca au luat in calcul propunerile de pret venite (nu ca PMB cu tramvaiele).Daca luam in calcul 500 de km/zi si preturile medii de mai sus, un pret mediu al celor 6 companii ar fi 8.3-8.4 milioane EUR, deci destul de bine sub cei 9 milioane de EUR estimati.Si cu toate astea, din cele 6 firme numai una depune oferta la licitatie.Chiar asa restrictiv a fost CS-ul de a putut scoate din joc Talgo, CAF, PESA, Stadler si Bombardier?Plus alte firme importante, care au fost interesate de licitatie fara sa fi avut anterior propunere de pret, gen Skoda.Deja devine ingrijoratoare lipsa interesului pentru licitatiile de la noi.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: ARF - Achiziția a 40 de rame electrice regionale
Utilizator anonim
Este si un avantaj al putinilor participanti, pe langa faptul ca marile companii Siemens - Alstom sunt companii „de casa” pe la noi, exista si riscul putinelor contestatii la final. Asa daca erau 10 ofertanti iar la final 9 contestau? Oricum, ma bucur ca nu e CAF printre ofertanti
Este si un avantaj al putinilor participanti, pe langa faptul ca marile companii Siemens - Alstom sunt companii „de casa” pe la noi, exista si riscul putinelor contestatii la final. Asa daca erau 10 ofertanti iar la final 9 contestau? Oricum, ma bucur ca nu e CAF printre ofertanti
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare
•
Choose destination