Totul despre transporturi şi infrastructura adiacentăTransport aviatic

 

Topic: Discuții diverse

103 posts, 54670 views
 
Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii diverse bercenicity

Metoda optima de imbarcare in avion:



 


Re: Discutii diverse andrei11

:shock:
De când trec avioane peste Nord Korea ? Culmea, toate cele 3 avioane vin din SUA spre Seul. E prima dată când văd avioane  peste Nord Korea și culmea din USA. Și nu unul, ci   trei !
Înălțimea de croazieră e undeva la 11.000 m, toate trei.
PS : Și mai vine unul din Mexic ( al 4 - lea cum ar fi )
PS 2 Și încă unul ( al 5 - lea ) tot din USA.
S-a spart țeava ?
2-28-2019 8-43-59 PM.jpg (132.95 KB; downloaded 5948 times)

 


Re: Discutii diverse shoppy

Azi dimineata pe Otopeni, cursa Tarom de Praga, pasageri imbarcati, la pornire unul dintre motoare pierde lichide, dupa 30min de verificari pasagerii sunt debarcati si imbarcati in alt avion.

 


Re: Discutii diverse andrei11

Hopa, la Chișinău au reactivat pista veche ( 9/27 - cea de 2300 m ). O repară  pe 8/26 ?

 


Re: Discutii diverse Alex21

Se mai stie ceva despre avionul care a disparut de pe radar si a aterizat dupa 47 de ani?

 


Re: Discutii diverse andrei11

Tu ești serios când pui  o asemenea întrebare ?????

 


Re: Discutii diverse TibiV

35 de ani, nu 47...
Absolut intamplator am dat peste sursa intrebarii...




Pe ICAO, wikipedia si alte surse nu apare nicaieri ca ar fi existat vreodata o compania Santiago Airlines... Si nici in video nu apare macar o poza cu vreun avion care sa poarte asemenea insemne... Dar apare naveta spatiala!!!!....

Mamaaaa, ce facatura...
:rofl:  :rofl:  :rofl:

 


Re: Discutii diverse bobby

Întoarceți-vă la discuții serioase. :roll:

 


Re: Discutii diverse TibiV

Spectaculos, ca pentru anul nou...
I was able to film a few epic crosswind landings in 2019 and I decided to edit a ranked video of the most amazing x wind landings. I included the crazy Airbus A380 go around at Amsterdam Schiphol and the Boeing 747 of KLM which almost touched the ground with engine number 4 after fighting with 40 knots crosswind from the south.

But my personal highlight of the year was the crosswind landing of the Antonov An-124 of Volga Dnepr which touched down with the front gear. Watching such a massive plane with the main gears in the air while the front gear already slided above the ground was a breatheaking moment and the most amazing aviation moment of 2019 for me.



 


Re: Discutii diverse BodoMinea

andrei11 wrote:
:shock:
De când trec avioane peste Nord Korea ? Culmea, toate cele 3 avioane vin din SUA spre Seul. E prima dată când văd avioane  peste Nord Korea și culmea din USA. Și nu unul, ci   trei !
Înălțimea de croazieră e undeva la 11.000 m, toate trei.
PS : Și mai vine unul din Mexic ( al 4 - lea cum ar fi )
PS 2 Și încă unul ( al 5 - lea ) tot din USA.
S-a spart țeava ?


Am văzut și eu astăzi o astfel de indicație pe Flightradar24 și am stat ceva mai mult cu aplicația deschisă pentru a investiga. Nu zic că fix asta a fost și în cazul tău, dar s-ar putea să am o idee.
Screenshot_20200102-150438__01.jpg (497.14 KB; downloaded 5021 times)

Câteodată când avioanele zboară peste ocean sau zone continentale de margine, e posibil să nu aibă acoperire radar și în special semnal de la Transponderul ADS-B care emite informațiile extinse (poziție GPS, număr zbor etc). Acest fapt se datorează amplasării și razei de acțiune a stațiilor radar ce pot fi accesate de serviciul online.

Prin urmare, aplicațiile acestea online de urmărire au diferite moduri de a completa / presupune poziția curentă până la revenirea semnalului. De exemplu, se poate desena efectiv o rută directă și mișca marcatorul ținând cont de viteza medie a zborului, sau se poate folosi informația de la un zbor trecut... Sau se poate calcula o traiectorie probabilă pe culoare de zbor. Informația poate fi, prin urmare, simulată.

Eu nu cred că avioanele americane zburau peste DPRK. Cred că se întâmpla ce vezi și în poza de mai sus. Aplicația nu știe poziția pe un anumit segment, o presupune (greșit) pentru a păstra impresia de flux în timp real a informațiilor, iar apoi când are din nou semnal avionul 'sare' pe hartă, descriind un traseu imposibil.

Ca să știi sigur ce vezi, verifică 'sursa datelor'. Nu știu dacă apare și pe site-ul web, eu folosesc aplicația Flightradar24 și undeva în josul paginii cu informații despre fiecare zbor, apare. Dacă scrie ADS-B (precis, bazat pe GPS) sau Primary Radar (mai puțin precis dar totuși în timp real), poziția e în timp real. Dacă scrie estimare... E clar ce vezi.

Screenshot_20200102-220639__01.jpg (140.91 KB; downloaded 5021 times)

Screenshot_20200102-220621__01.jpg (130.02 KB; downloaded 5026 times)

Screenshot_20200102-221046__01.jpg (118.56 KB; downloaded 5022 times)

 


Re: Discutii diverse Goldmund

Interesanta comparatie intre 2019 martie si 2020 martie:

https://www.digi24.ro/video/harta-trafi ... an-1282035

 


Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] TibiV

Voi pune direct videourile respective. Incep cu ultimele 2, cele cu An-225 care a aterizat in Polonia, la Varsovia, pe aeroportul Chopin.
Cab view:



Ground view:




Decolarea filmata de undeva de pe deriva/stabilizator (primul link)




Si adaug o alta filmare care mi-a placut mult... Uitati-va cum "ingenuncheaza" ditamai animalul (02.42), pentru a usura incarcarea/descarcarea...


 


Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] andrei11

În primul filmuleț expliați-mi și mie de ce n-a aterizat << din prima >>. Dă senzația că piloții s-au uitat după ceva la pistă. Pentru că nu observ niciun alt avion prin preajmă.

 


Re: Discutii diverse Chev Celios

Asa a fost programat zborul, cu un "lowpass" al aeroportului in care echipajul a salutat aeroportul din Varsovia, dupa care au aterizat pe acesta. Intre 5:09 si 5:35 are loc "lowpass-ul" in primul video.

 


Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Transport aviatic  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420556 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use