Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovAutobuze STB

 

Topic: Achiziții de autobuze hibrid în perioada 2018-2022

181 posts, 66285 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13
 
 

📖 Pagination options
Re: Achizitii de autobuze hibrid in perioada 2018-2022 Cristy

Nu neaparat. PMB poate sa prelungeasca termenul de evaluare pentru fiecare licitatie cat vor ei, ideal sa nu depaseasca data limita de valabilitate a ofertei.
Doar ca exemplu, Primaria Sectorului 6 a avut in desfasurare o licitatie pentru reabilitarea unor stradute de printre blocuri lansata in martie 2018 si abia in 15.07.2019 s-a atribuit. De fiecare data cand se apropia termenul limita, publicau in SEAP o hartie prin care prelungeau termenul.

 


Re: Achizitii de autobuze hibrid in perioada 2018-2022 orex

Dar nu cred ca e o situatie similara! Nu era un singur ofertant, nu? ;)
Propunerea financiara corespunde, cu incadrare in valoarea estimata sau NU! Altceva nu se poate!

 


Re: Achizitii de autobuze hibrid in perioada 2018-2022 Cristy

Aici ai dreptate, au fost 3 ofertanti iar procedura a fost impartita in 7 loturi, insa nu dureaza un an si doua luni sa evaluezi 3 oferte. Este clar ca au impins cat au putut de mult atribuirea spre alegerile locale de anul viitor.
La fel si cu aceste autobuze, evaluarea financiara este chestie de 5 minute, nici mai mult nici mai putin. Este nejustificata aceasta taraganare.

 


Re: Achizitii de autobuze hibrid in perioada 2018-2022 orex

Pai tocmai la asta e dilema! Nu dureaza chiar asa de putin, intrucat daca au un pret neobisnuit de scazut, trebuie ca si autoritate contractanta sa te edifici ca e corect. Cu toate acestea, o luna e timp suficient sa te lamuresti si para clarifici cu privire la indeplinirea sau nu a criteriilor financiare. Ceva nu se potriveste aici! :think:

 


Re: Achizitii de autobuze hibrid in perioada 2018-2022 punmeister

Cel mai probabil vrea sa atribuie toate contractele intr-o singura zi, pentru "impresie artistica".

 


Re: Achizitii de autobuze hibrid in perioada 2018-2022 orex

Si cu ce ajuta? Doar hibridele pot veni, partial, in acest mandat. In rest nimic! ;)

 


Re: Achizitii de autobuze hibrid in perioada 2018-2022 punmeister

Hibridele pana la final de an vin toate, ca o sa le vrea repede.

 


Re: Achizitii de autobuze hibrid in perioada 2018-2022 orex

orex wrote:
Numai cele hibrid ar avea sanse de a sosi in timpul actualului mandat (cca. 24%), asta daca incep livrarile in ianuarie 2020, conform cadentei contractuale, solicitata in livrare ( 1 buc in luna a cincea, cate 7 bucati in lunile a sasea si a saptea, respectiv 8 bucati in lunile a opta si a noua, s.a.m.d.)
Cele electrice, mai devreme de noiembrie 2020 n-o sa le vedem pe vreun traseu urban ( 10 bucati in luna a 11 a de contract, s.a.m.d.).
Astfel, ”duamna” ca sa se poata afisa cu/in electrice trebuie sa mai poata sa ia un mandat, asta din prezent nu-i suficient!   ;) :lol:  :lol:  :lol:

Uite ce am subliniat acum doar cateva zile (15.07.2019).
Deci n-au cum sa aiba o cadenta in livrare asa prolifica, chiar daca e vorba de Mercedes! Nimeni nu e mai vrednic decat ii este impus. ;)

 


Re: Achizitii de autobuze hibrid in perioada 2018-2022 andrei11

De la moderator citire :
Mihai2005 nu mai posta ca să te afli în treabă. Mulțumesc.

 


Re: Achizitii de autobuze hibrid in perioada 2018-2022 Cristy

#130autobuzehibrid #Mercedes
130 de noi autobuze, de tip hibrid, pentru un transport public mai confortabil, modern și mai puțin poluant în București! A fost finalizată achiziţia derulată de Primăria Capitalei.

Câştigătorul licitaţiei este Mercedes – Benz, iar tipul autobuzului care va fi livrat este Mercedes – Benz Citaro Hybrid.

Alături de cele 400 de autobuze Euro 6, achiziţionate anul trecut, autobuzele hibrid cumpărate acum cu finanțare nerambursabilă vor contribui la îmbunatăţirea transportului public în Capitală, la înnoirea parcului de mijloace de transport public, dar şi la diminuarea poluării generate de traficul urban.

Este o îmbunătățire semnificativă, după ce, timp de 12 ani, nu a mai fost achiziționat nici măcar un autovehicul pentru transportul public. Parcul auto al Societății de Transport București este înnoit astfel cu 530 de mijloace noi de transport, ultramoderne, care oferă bucureștenilor cele mai bune condiții de tranport în comun.

Mai avem în curs de atribuire contractele pentru alte 300 de noi mijloace de transport: 100 de tramvaie, 100 de troleibuze  şi 100 de autobuze electrice – care se află, în acest moment, în diverse etape de evaluare și pentru care o parte din finanțare este asigurată din fonduri nerambursabile.

Câştigătorul licitaţiei este Mercedes – Benz, iar tipul de autobuz care va fi livrat este Mercedes – Benz Citaro Hybrid, fabricat în Germania. Autobuzul a primit premiul “Bus of the year 2019”, acordat în cadrul evenimentului IAA 2018. Valoarea contractului este de 195.268.331,70 lei, fără TVA.

Potrivit contractului, livrarea se va face începând cu luna mai a anului viitor şi se va întinde pe o perioadă de 8 luni, după cum urmează: primul autobuz va fi livrat în luna mai 2020 pentru omologare, iar ulterior, timp de 6 luni, vor fi livrate câte 20 de autobuze lunar. Ultimele 9 bucăţi vor fi recepţionate în ianuarie 2021.

Garanția de care dispun autobuzele Mercedes-Benz Citaro Hybrid este de 8 ani şi 480.000 de km, garanție de tip Full Warranty.
Finanțarea provine de la Administrația Fondului pentru Mediu, în cadrul ”Programului privind îmbunătățirea calității aerului și reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră, utilizând autovehicule mai puțin poluante în transportul public local de persoane”.

Cererea a fost depusă în octombrie 2018, iar contractul de finanțare a fost semnat în decembrie.

Detalii tehnice:
Autobuzele au o capacitate de până la 100 de pasageri (27 aşezaţi şi 65 în picioare) şi au următoarele dimensiuni: lungime de 12.135 mm, lăţime de 2.550 mm, înălţime de 3.120 mm, laţime uşi de acces de 1.250 mm şi o înălţime la urcare pentru toate uşile de 320 mm. Autobuzele vor fi echipate cu sisteme ABS, ASR (Sistem de protecţie anti-patinare) şi ESP (Program electronic de stabilitate).

Interiorul autobuzelor este modern, practic, dotat cu scaune tapițate și climatizare automată, cu o capacitate mare de transport călători, cu funcții speciale destinate persoanelor cu dizabilități, este dotat cu prize USB pentru încărcarea rapidă a dispozitivelor mobile, cu sistem informatic performant care permite atât furnizarea informațiilor în timp real despre călătorie pasagerilor, precum și furnizarea unor date importante despre starea de funcționare a autobuzului către Societatea de Transport București.

Asemenea compartimentului călătorilor, o atenție specială a fost acordată și postului de conducere al șoferului, acesta beneficiind de dotări de ultimă generație care îi cresc siguranța și confortul, îi reduc sursele de stres sau oboseală.

Tehnologia hibrid:
Sistemul hibrid compact, adăugat versiunii de bază Mercedes Benz Citaro Euro 6, reprezintă o soluție sustenabilă, economică și fiabilă, astfel necesitând o mentenanță similară autobuzelor convenționale.

Tehnologia hibridă ce echipează aceste autobuze face ca motorul electric, dispus între motorul termic și transmisia automată, să funcționeze atât ca agregat de antrenare a roților cât și ca generator de energie atunci când autobuzul frânează, energie care este la rândul ei este stocată spre a fi folosită la punerea în mișcare a autovehiculului.

Astfel, energia generată din frânare, pierdută în cazul autobuzelor convenționale, este folosită acolo unde este nevoie de ea mai mult – la pornirile de pe loc constante, generate atât de plecările din stațiile S.T.B. cât și de traficul urban aglomerat. Această calitate conduce la o reducere semnificativă a noxelor emise cât și a consumului de carburant.

În scopul măririi aportului adus de tehnologia hibridă, au fost adăugate atât un sistem de virare tip „Intelligent eco steering”, care spre deosebire de un sistem de virare clasic folosește energie doar în momentele în care conducătorul autobuzului schimbă poziția volanului, precum și o punte motoare construită din materiale ușoare, silențioasă, cu zgomot de rulare redus, ce folosește pentru lubrifiere un mix de ulei mineral și sintetic pentru o mentenanță cât mai redusă.

https://www.facebook.com/42765659729715 ... 010251257/

 


Re: Achizitii de autobuze hibrid in perioada 2018-2022 micutzu

Gata,s-a semnat contractul.In sfarsit!

 



Re: Achizitii de autobuze hibrid in perioada 2018-2022 subway guru

In sfarsit vom avea cu ce ne mandri!
Bucuresti capitala europeana...
:bere:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Achizitii de autobuze hibrid in perioada 2018-2022 Utilizator anonim

Gata, s-a trezit si SEAPul, pentru linistea voastra.  ;)

Untitled.jpg (68.79 KB; downloaded 3001 times)

 


Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 2265 forum members have written 419383 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use