Topic: Modernizarea stațiilor de metrou
1895 posts, 409436 views
📖 Pagination options
- survola
-
Posted:
-
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Modernizarea stațiilor de metrou
Adrian Rosca
Cam cu o luna. Oricum, termenul anuntat initial era nerealist.
Cam cu o luna. Oricum, termenul anuntat initial era nerealist.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Modernizarea stațiilor de metrou
Adrian Rosca
Metrorex pluseaza, termenele sunt din ce in ce mai stranse. Evident ca doar pe hartie.
http://www.metrorex.ro/_read583-1
Metrorex pluseaza, termenele sunt din ce in ce mai stranse. Evident ca doar pe hartie.
05.07.2019
Metrorex anunta ca, in perioada 10 - 31 iulie 2019, accesul calatorilor in statia de metrou Izvor (accesul spre Splaiul Unirii) va fi inchis pentru realizarea lucrarilor de inlocuire a escalatorului si pentru refacerea acoperisului.
http://www.metrorex.ro/_read583-1
- TibiV
-
Posted:
-
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Modernizarea stațiilor de metrou
Adrian Rosca
La Izvor au terminat de demontat copertina. La Timpuri Noi practic nu e niciun progres fata de ce se vede in poza din 05 iulie.
La Izvor au terminat de demontat copertina. La Timpuri Noi practic nu e niciun progres fata de ce se vede in poza din 05 iulie.
- sab
-
Posted:
-
Re: Modernizarea stațiilor de metrou
sab
Dureaza mai mult sa inlocuiesti copertina veche de la Timpuri Noi fata de una mult mai recenta la Izvor . Pana la urma la Izvor copertina este montata dupa 1989, nu ?
Dureaza mai mult sa inlocuiesti copertina veche de la Timpuri Noi fata de una mult mai recenta la Izvor . Pana la urma la Izvor copertina este montata dupa 1989, nu ?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Modernizarea stațiilor de metrou
subway guru
Copertina de la Izvor e din programul lifturi si escalatoare.
Copertina de la Izvor e din programul lifturi si escalatoare.
- Cristy
-
Posted:
-
Re: Modernizarea stațiilor de metrou
Cristy
Se doreste inlocuirea plafonului in statia Stefan cel Mare. A fost publicat un anunt de participare simplificat in acest sens in SEAP.
Lucrari de inlocuire si completare a plafonului fals din statia Stefan cel Mare – nivel peron, cale de rulare si acces cap Y
Termen de executie: 90 de zile lucratoare de la data predarii amplasamentului.
Ofertele pot fi depuse pana pe 7 august.
Au nevoie de multi litrii de materiale:
Se doreste inlocuirea plafonului in statia Stefan cel Mare. A fost publicat un anunt de participare simplificat in acest sens in SEAP.
Lucrari de inlocuire si completare a plafonului fals din statia Stefan cel Mare – nivel peron, cale de rulare si acces cap Y
Termen de executie: 90 de zile lucratoare de la data predarii amplasamentului.
Ofertele pot fi depuse pana pe 7 august.
Au nevoie de multi litrii de materiale:
stefan cel mare.PNG (183.91 KB; downloaded 3255 times)
Caiet de sarcini_Lucrari de inlocuire si completare plafon Stefan cel Mare.PDF
Caiet de sarcini_Lucrari de inlocuire si completare plafon Stefan cel Mare.PDF (5.25 MB; downloaded 146 times)
- thor5
-
Posted:
-
Re: Modernizarea stațiilor de metrou
thor5
Nu exista profil cornier T !! Profilele cornier nu pot fi decat in forma de L. Cu aripi (/laturi) egale sau inegale. Se numeste profil cornier ca vine din limba engleza (sau franceza, nu mai stiu) : corner - cornier. Adica un profil care se pune pe muchia "de colt" a unui element sau a unui ansamblu de elemente, cu rol de protectie. Cam ca (scuzati cacofonia) bara de protectie de la automobile.
Se poate obtine un profil compus cu sectiune in forma de T prin alipirea "spate in spate" a 2 profile CORNIER de tip L. Si chiar si asa, profilul compus rezultat tot nu este un profil cornier. Pentru simplul fapt ca nu poate indeplini rolul de protectie a unei muchii de colt.
P.S. Greselile gramaticale sau cele tehnice mi se par totusi cele mai mici probleme din acel text. Toate acele numere (cantitati de lucrari) sunt super rotunjite si super dubioase. Parca au fost masurate ochimetric. Si cu un factor de imprecizie de 500%. Pot sa pun pariu ca sunt exact cantitatile de lucrari originale, adica alea de cand s-a construit statia. Pai cine era prost sa le mai masoare inca o data? Ca tovarasii brigadieri de pe vremea lui Ceausescu masurau totul cu precizie nemteasca. Si nimeni nu fura nimic (prin adaos la cantitati), ca toate erau "ale poporului", si doar poporul nu putea sa fure de la el insusi, nu-i asa?
P.P.S. "Lucrari de inlocuire si completare a tavanului fals..." Adica, dupa ce il inlocuiesc il mai si completeaza ? Era dezcompletat si il carpesc din loc in loc ? Dupa ce l-au inlocuit sau inainte ? Curat Caragiale, coane cititorule ! Cred ca au vrut sa spuna "inlocuire si extindere" a tavanului fals. Deh ... limba romana ... prea multe cuvinte ... prea multe nuante...
Nu exista profil cornier T !! Profilele cornier nu pot fi decat in forma de L. Cu aripi (/laturi) egale sau inegale. Se numeste profil cornier ca vine din limba engleza (sau franceza, nu mai stiu) : corner - cornier. Adica un profil care se pune pe muchia "de colt" a unui element sau a unui ansamblu de elemente, cu rol de protectie. Cam ca (scuzati cacofonia) bara de protectie de la automobile.
Se poate obtine un profil compus cu sectiune in forma de T prin alipirea "spate in spate" a 2 profile CORNIER de tip L. Si chiar si asa, profilul compus rezultat tot nu este un profil cornier. Pentru simplul fapt ca nu poate indeplini rolul de protectie a unei muchii de colt.
P.S. Greselile gramaticale sau cele tehnice mi se par totusi cele mai mici probleme din acel text. Toate acele numere (cantitati de lucrari) sunt super rotunjite si super dubioase. Parca au fost masurate ochimetric. Si cu un factor de imprecizie de 500%. Pot sa pun pariu ca sunt exact cantitatile de lucrari originale, adica alea de cand s-a construit statia. Pai cine era prost sa le mai masoare inca o data? Ca tovarasii brigadieri de pe vremea lui Ceausescu masurau totul cu precizie nemteasca. Si nimeni nu fura nimic (prin adaos la cantitati), ca toate erau "ale poporului", si doar poporul nu putea sa fure de la el insusi, nu-i asa?
P.P.S. "Lucrari de inlocuire si completare a tavanului fals..." Adica, dupa ce il inlocuiesc il mai si completeaza ? Era dezcompletat si il carpesc din loc in loc ? Dupa ce l-au inlocuit sau inainte ? Curat Caragiale, coane cititorule ! Cred ca au vrut sa spuna "inlocuire si extindere" a tavanului fals. Deh ... limba romana ... prea multe cuvinte ... prea multe nuante...
- sab
-
Posted:
-
Re: Modernizarea stațiilor de metrou
sab
La Basarab era inchisa si scara rulanta de pe peronul catre GdN.
Probabil urmeaza sa fie inlocuita si aceasta.
La Basarab era inchisa si scara rulanta de pe peronul catre GdN.
Probabil urmeaza sa fie inlocuita si aceasta.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Modernizarea stațiilor de metrou
andrei11
Mă înșel eu sau s-au înlocuit ambele acum vreo 2- 3 ani ?
Mă înșel eu sau s-au înlocuit ambele acum vreo 2- 3 ani ?
- sab
-
Posted:
-
Re: Modernizarea stațiilor de metrou
sab
Nu, cred ca ambele scari de la peron dateaza de la inaugurarea M4.
Vechi ar mai fi si scarile de la Gorjului (jumatatea veche a statiei, de prin 1994), cel putin cea de la gura de iesire care da spre piata (aceea construita dupa inaugurare, cand si-au dat seama ca au gresit facand doar o iesire la mijloc) este vai de ea. Nici cele rosii de la peron nu imi aduc aminte sa fi fost schimbate si se strica des.
Nu, cred ca ambele scari de la peron dateaza de la inaugurarea M4.
Vechi ar mai fi si scarile de la Gorjului (jumatatea veche a statiei, de prin 1994), cel putin cea de la gura de iesire care da spre piata (aceea construita dupa inaugurare, cand si-au dat seama ca au gresit facand doar o iesire la mijloc) este vai de ea. Nici cele rosii de la peron nu imi aduc aminte sa fi fost schimbate si se strica des.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Modernizarea stațiilor de metrou
andrei11
Parcă scările rulante s-au montat mult mai târziu decât inaugurarea stației...
Parcă scările rulante s-au montat mult mai târziu decât inaugurarea stației...
- sab
-
Posted:
-
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou
•
Choose destination