Topic: Autobuzele Euro Bus Diamond
97 posts, 35244 views
📖 Pagination options
- BGP2597
-
Posted:
-
Re: Autobuzele Euro Bus Diamond
BGP2597
Doar schimbarea fontului nu știu cât poate ajuta. Problema este că afișajul are înălțimea foarte mică, deci soluția optimă ar fi scrierea pe un singur rând, dar nu își va bate nimeni capul prea curând. Autobuzele au venit cu afișajele programate din fabrică (treabă făcută de Radcom care știm cum lucrează), iar TCE cel mai probabil nu are softul pentru modelul acesta.
Doar schimbarea fontului nu știu cât poate ajuta. Problema este că afișajul are înălțimea foarte mică, deci soluția optimă ar fi scrierea pe un singur rând, dar nu își va bate nimeni capul prea curând. Autobuzele au venit cu afișajele programate din fabrică (treabă făcută de Radcom care știm cum lucrează), iar TCE cel mai probabil nu are softul pentru modelul acesta.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Autobuzele Euro Bus Diamond
Costin
Pe un rand e foarte ok, afiseaza destinatia si e fix ce trebuie. Si fie au softul, fie au acces permanent la Radcom sa le ceara ce vor ei pe afisaje, doar e un produs abia achizitionat. Doar ca cu foaia / placa in geam e mai simplu, nu asa merg de 50 de ani? Ce atata tehnologie...
Pe un rand e foarte ok, afiseaza destinatia si e fix ce trebuie. Si fie au softul, fie au acces permanent la Radcom sa le ceara ce vor ei pe afisaje, doar e un produs abia achizitionat. Doar ca cu foaia / placa in geam e mai simplu, nu asa merg de 50 de ani? Ce atata tehnologie...
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
- Cristian P.
-
Posted:
-
- Cristian P.
-
Posted:
-
Re: Autobuzele Euro Bus Diamond
Cristian P.
E un început...o parte din traseele memorate au fost schimbate, acestea se văd acum cu caractere mari pe un singur rând.
E un început...o parte din traseele memorate au fost schimbate, acestea se văd acum cu caractere mari pe un singur rând.
- ADK
-
Posted:
-
- Celestin Draganescu
-
Posted:
-
Re: Autobuzele Euro Bus Diamond
Celestin Draganescu
Pentru linia 1 exista diferite variante de traseu, sunt mai multe capete de linii posibile, de ambele parti ale traseului.
Insa, pentru calatori, este o mare problema de informare si de orientare.
ADK wrote:
Linia 1G?
Pentru linia 1 exista diferite variante de traseu, sunt mai multe capete de linii posibile, de ambele parti ale traseului.
Insa, pentru calatori, este o mare problema de informare si de orientare.
- BGP2597
-
Posted:
-
Re: Autobuzele Euro Bus Diamond
BGP2597
S-a ajuns la o grămadă de combinații aberante pentru mai toate traseele. 1 e într-adevăr cel mai divers, având în grafic 12 curse distincte (adunat tur+retur fiindcă unele variante sunt doar într-un sens), față de 2 câte are un traseu în mod normal, dar mai nou s-au codificat și toate retragerile care se fac cu călători.
Retragerea din 7: Bar Rudului - Take Ionescu seara la 23:15 se numește 7S (înainte era afișat: Retragere Tr 7: Rudului - Take Ionescu), retragerile din 1: Shopping City - Hale Coreco se numesc 1S (deși o perioadă această variantă a circulat și ca ranforsare pe tot parcursul zilei sub denumirea de 1B). Retragerile din 30: Hipodrom - Hale Coreco nu știu dacă se numesc 30S sau 30H. (unde S = scurt, H = Hale)
Doar 44 și 202 când sunt scurtate la Hale rămân 44 și 202. Pe 202 unii șoferi mai folosesc table vechi din depou pe care scrie 201 (traseul original de troleu Pod Înalt - Hale Coreco), dar pe tabelele electronice e trecut 44: Malul Roșu - Hale Coreco, respectiv 202: Pod Înalt - Hale Coreco, iar călătorii firesc se uită doar la număr, fără să bage de seamă capetele.
S-a ajuns la o grămadă de combinații aberante pentru mai toate traseele. 1 e într-adevăr cel mai divers, având în grafic 12 curse distincte (adunat tur+retur fiindcă unele variante sunt doar într-un sens), față de 2 câte are un traseu în mod normal, dar mai nou s-au codificat și toate retragerile care se fac cu călători.
Retragerea din 7: Bar Rudului - Take Ionescu seara la 23:15 se numește 7S (înainte era afișat: Retragere Tr 7: Rudului - Take Ionescu), retragerile din 1: Shopping City - Hale Coreco se numesc 1S (deși o perioadă această variantă a circulat și ca ranforsare pe tot parcursul zilei sub denumirea de 1B). Retragerile din 30: Hipodrom - Hale Coreco nu știu dacă se numesc 30S sau 30H. (unde S = scurt, H = Hale)
Doar 44 și 202 când sunt scurtate la Hale rămân 44 și 202. Pe 202 unii șoferi mai folosesc table vechi din depou pe care scrie 201 (traseul original de troleu Pod Înalt - Hale Coreco), dar pe tabelele electronice e trecut 44: Malul Roșu - Hale Coreco, respectiv 202: Pod Înalt - Hale Coreco, iar călătorii firesc se uită doar la număr, fără să bage de seamă capetele.
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Autobuzele Euro Bus Diamond
Andrei Andraș
Azi s-a semnat un contract privind livrarea altor 8 autobuze Euro Bus Diamond, parte a contractului cadru (ce cuprinde 50 de unități), livrarea așteptând a se efectua în luna decembrie a acestui an.
Azi s-a semnat un contract privind livrarea altor 8 autobuze Euro Bus Diamond, parte a contractului cadru (ce cuprinde 50 de unități), livrarea așteptând a se efectua în luna decembrie a acestui an.
- micutzu
-
Posted:
-
Re: Autobuzele Euro Bus Diamond
micutzu
Dar de ce se livreaza asa de greu? Din decembrie 2018 si pana acum ar fi trebuit sa ajunga deja toate 50.
Dar de ce se livreaza asa de greu? Din decembrie 2018 si pana acum ar fi trebuit sa ajunga deja toate 50.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Autobuzele Euro Bus Diamond
cris_m
Pai tu ca firma ai livra benevol produse? Nu de alta, dar Ploiestiul nu dispune de cine stie ce buget cat sa-si permita zeci de autobuze dintr-un foc....
Pai tu ca firma ai livra benevol produse? Nu de alta, dar Ploiestiul nu dispune de cine stie ce buget cat sa-si permita zeci de autobuze dintr-un foc....
- BGP2597
-
Posted:
-
Re: Autobuzele Euro Bus Diamond
BGP2597
Fiind acord cadru, livrarea se poate face etapizat în funcție de cerințele beneficiarului în baza unor comenzi ferme. Cum Ploieștiul a avut un buget foarte sărac în anul 2019, până acum au rămas doar cele 10 venite anul trecut, nefiind dată nicio comandă până acum. Acestea 8 vin pentru că au reușit să găsească o sursă de finanțare după multe rectificări bugetare. Rămâne de văzut dacă până în August 2020 când expiră acordul se găsește finanțare și pentru restul de 32.
Fiind acord cadru, livrarea se poate face etapizat în funcție de cerințele beneficiarului în baza unor comenzi ferme. Cum Ploieștiul a avut un buget foarte sărac în anul 2019, până acum au rămas doar cele 10 venite anul trecut, nefiind dată nicio comandă până acum. Acestea 8 vin pentru că au reușit să găsească o sursă de finanțare după multe rectificări bugetare. Rămâne de văzut dacă până în August 2020 când expiră acordul se găsește finanțare și pentru restul de 32.
- micutzu
-
Posted:
-
Re: Autobuzele Euro Bus Diamond
micutzu
Eu am crezut ca au fost deja contractate inca de anul trecut toate 50 de bucati.Sunt dezamagit sa aflu acest aspect data fiind situatia jalnica a parcului de autobuze...
Daca un oras ca Ploiesti nu isi permite se achizitioneze nici macar 50 de autobuze Euro 6 inseamna ca ceva nu e in regula cu gestionarea bugetului...
Eu am crezut ca au fost deja contractate inca de anul trecut toate 50 de bucati.Sunt dezamagit sa aflu acest aspect data fiind situatia jalnica a parcului de autobuze...
Daca un oras ca Ploiesti nu isi permite se achizitioneze nici macar 50 de autobuze Euro 6 inseamna ca ceva nu e in regula cu gestionarea bugetului...
- Cristian P.
-
Posted:
-
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Transportul în comun din municipiul Ploiești (SC TCE SA)
•
Choose destination