Topic: Vederi vechi din istoria transportului în București
462 posts, 159198 views
📖 Pagination options
- 1689
-
Posted:
-
Re: Vederi vechi din istoria transportului în București
1689
Din colectia personala: Garajul Dumitru Petrescu (Autobaza Ferentari - ex Serban Voda), aproximativ iunie 1990.
Cred ca este unica imagine cu legendarul IK 105 # 1604, alaturi de 2 IK 4 (din amintiri 1689 si 1134 - inaintea fatalului accident).
De remarcat, in extrema dreapta, un prototip Autobuzul (Rocar 211D) care a circulat - sporadic - pe diverse linii ale zonei (141, 116, 323 fara a fi primit vreodata numar de parc ITB).
Aviz amatorilor ce intentioneaza sa copieze imaginile fara acordul meu, sint gata sa urmaresc in justitie orice tentativa de frauda
Din colectia personala: Garajul Dumitru Petrescu (Autobaza Ferentari - ex Serban Voda), aproximativ iunie 1990.
Cred ca este unica imagine cu legendarul IK 105 # 1604, alaturi de 2 IK 4 (din amintiri 1689 si 1134 - inaintea fatalului accident).
De remarcat, in extrema dreapta, un prototip Autobuzul (Rocar 211D) care a circulat - sporadic - pe diverse linii ale zonei (141, 116, 323 fara a fi primit vreodata numar de parc ITB).
Aviz amatorilor ce intentioneaza sa copieze imaginile fara acordul meu, sint gata sa urmaresc in justitie orice tentativa de frauda
IMG_1604.JPG (455.65 KB; downloaded 4985 times)
- GPS
-
Posted:
-
Re: Vederi vechi din istoria transportului în București
GPS
După copacii din spate pare a fi Autobaza Obregia.
După copacii din spate pare a fi Autobaza Obregia.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Vederi vechi din istoria transportului în București
1689
Garaj Dumitru Petrescu = Platforma Metalurgiei = Autobaza Obregia (astazi).
Garaj Dumitru Petrescu = Platforma Metalurgiei = Autobaza Obregia (astazi).
- 1689
-
Posted:
-
Re: Vederi vechi din istoria transportului în București
1689
Din colectia personala: Interiorul IK 4 ITB # 1689 (Autobaza Ferentari - ex Serban Voda), aproximativ Mai 1990 ( - desi, consultindu-mi anumite note de arhiva, s-ar putea ca imaginea sa fie din vara 1989).
Din colectia personala: Interiorul IK 4 ITB # 1689 (Autobaza Ferentari - ex Serban Voda), aproximativ Mai 1990 ( - desi, consultindu-mi anumite note de arhiva, s-ar putea ca imaginea sa fie din vara 1989).
IMG_1605.JPG (271.37 KB; downloaded 4925 times)
- Tom
-
Posted:
-
Re: Vederi vechi din istoria transportului în București
Tom
Ce accident a avut 1134? Cred că e singurul pe care NU l-am văzut din seria 1107..*1151.
Ce accident a avut 1134? Cred că e singurul pe care NU l-am văzut din seria 1107..*1151.
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Vederi vechi din istoria transportului în București
rosetti61
Pe 1604 tin minte sa-l fi vazut doar pe lnii speciale directe (742 sau 744) - in poza are o placa la afisaj cu 2xx sau 7xx.
Pe 1604 tin minte sa-l fi vazut doar pe lnii speciale directe (742 sau 744) - in poza are o placa la afisaj cu 2xx sau 7xx.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Vederi vechi din istoria transportului în București
1689
Poza are afisaj cu 778 - a fost cursa speciala pe care a fost turat foarte multi ani. Si nu era placa, ci avea afisajul original pe rulou de pinza.
Altfel, 1604 era "abonat" in 142 (pina la desfiintare), apoi a fost constant in 232 pina spre sfirsit.
Poza are afisaj cu 778 - a fost cursa speciala pe care a fost turat foarte multi ani. Si nu era placa, ci avea afisajul original pe rulou de pinza.
Altfel, 1604 era "abonat" in 142 (pina la desfiintare), apoi a fost constant in 232 pina spre sfirsit.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Vederi vechi din istoria transportului în București
1689
1134 a sfirsit la Prelungirea Metalurgiei pe coltul cu Dtru Petrescu, cind a fost lovit lateral de un camion si - efectiv - rupt in doua.
Din fericire era in stationare, fara calatori, asa ca n-au fost victime (cel putin nu in autobuz).
Incidentul s-a petrecut undeva pe la inceputul verii anului 1989 (motiv pentru care inclin sa cred ca poza din Garajul Dtru Petrescu nu este, de fapt, din 1990 ci din 1989).
Tom wrote:
Ce accident a avut 1134? Cred că e singurul pe care NU l-am văzut din seria 1107..*1151.
1134 a sfirsit la Prelungirea Metalurgiei pe coltul cu Dtru Petrescu, cind a fost lovit lateral de un camion si - efectiv - rupt in doua.
Din fericire era in stationare, fara calatori, asa ca n-au fost victime (cel putin nu in autobuz).
Incidentul s-a petrecut undeva pe la inceputul verii anului 1989 (motiv pentru care inclin sa cred ca poza din Garajul Dtru Petrescu nu este, de fapt, din 1990 ci din 1989).
- PinkyHog
-
Posted:
-
Re: Vederi vechi din istoria transportului în București
PinkyHog
Trolebuzul 84 in statie la Cinema Gloria.
Trolebuzul 84 in statie la Cinema Gloria.
Gloria.jpg (224.89 KB; downloaded 4675 times)
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Vederi vechi din istoria transportului în București
TibiV
De la benzinari....
https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=386.msg247842#msg247842
De la benzinari....
Imaginile sunt de aici. Se încarcă greu la început și pozele sunt prost organizate, deci e greu de căutat, dar pentru cei care vor să știe cum a fost pe vremuri merită efortul.
24 mai 1958, troleibuz fabricat la Uzinele „Tudor Vladimirescu” din București:
Garajul Floreasca, 1962:
Autobaza Filaret, 1968:
https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=386.msg247842#msg247842
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Vederi vechi din istoria transportului în București
andrei11
De asta ce spui ?
De asta ce spui ?
22893980_2427286517495476_3072034214248637868_n.jpg (169.25 KB; downloaded 4516 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Vederi vechi din istoria transportului în București
andrei11
Capătul de la Chitila 1968.
Capătul de la Chitila 1968.
Chitila.jpg (427.64 KB; downloaded 4387 times)
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Vederi vechi din istoria transportului în București
PaulIP
Autobaza Floreasca era depou de troleibuze pe vremuri, ca Nordului? Nu exista Vatra Luminoasa?
Autobaza Floreasca era depou de troleibuze pe vremuri, ca Nordului? Nu exista Vatra Luminoasa?
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Vederi vechi din istoria transportului în București
rosetti61
Nu a fost niciodata depou de troleibuze, imaginea e de la Vatra Luminoasa, unde erau garate majoritatea liniilor centrale, Nordului avea 81, 82 si 83 iar Bucurestii Noi 86, 87 si poate ceva din 81.
Nu a fost niciodata depou de troleibuze, imaginea e de la Vatra Luminoasa, unde erau garate majoritatea liniilor centrale, Nordului avea 81, 82 si 83 iar Bucurestii Noi 86, 87 si poate ceva din 81.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Istoria transportului în comun din București şi Ilfov
•
Choose destination