Regiunile RomânieiTransilvaniaJudețul BrașovIstoria transportului public în municipiul Brașov

 

Topic: Midibuze BMC NeoCity 8,5 m (2017 - 2022)

86 posts, 33940 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 
 

📖 Pagination options
Midibuze BMC NeoCity 8,5 m Andrei Andraș

Nu "uneori" ci mai tot timpul. Asta este problema lor. Au fost luate cu pretextul că sunt pentru linia 60 când se puteau folosi liniștit de BMC-urile Probus. Iarna trecută doar 1/3 tururi era deservit de un specimen de ăsta, de aici rezultând calitatea "de 5 stele" a lor. În plus au parte de o mentenanță de toată jena din partea RATBV, pentru orice șurub preferând să se cheme echipa BMC de la București în loc să se repare în garaj.
Nu mai spun că tapiseriile se desprind la propriu de pe scaune, AC defect 99% din timp, o multitudine de erori în bord (chiar dacă în realitate respectivele lucruri nu au nimic) sau, că tot l-am văzut pe 902 într-un fundal la Menarini, semnalizezi stânga dar se aprind semnalizările dreapta.
Hai, înțelegeam dacă aceste erori se întâmplau în primele săptămâni de circulație cum e la fiecare autobuz nou, dar astea se întâmplă și la 2 ani după achiziționare. Toți șoferii se plâng de ele și încearcă să se ferească de ele.
Sunt atât de proaste pentru că au fost făcute pe brânci, rapid și prost, și livrate în nicio lună de la adjudecarea licitației. Asta o spune chiar directorul BMC și anume că și-ar fi dorit ca autobuzele să fie terminate in proporție de 100% și să arate și să funcționeze ca cele din Brăila sau Satu Mare. Chiar dacă erau finalizate 100% tot nu aveau ce căuta la Brașov din simplul fapt că nicio linie (excepție linia 19 unde sunt titulare ultimele 2 Probus) nu solicită autobuze de o așa capacitate mică.
Când vor sosi autobuzele hibrid pentru liniile 50, 51 și 52 vom scăpa de ele odată pentru totdeauna.
Poate de la București aceste autobuze sunt frumoase, simpatice, cu design futurist și potrivite pe liniile x, y, z, dar alta e să călătorești zilnic cu ele și să le știi punctele pro [foarte puține, dacă nu, inexistente (pentru Brașov)] și contra [cu grămada, fără număr (cum este într-o melodie)].

Deci? Foarte bune autobuze, numa' bune de luat acasă. Eu unul m-am cam săturat să expun mereu neajunsurile, lipsurile sau faptul că nu sunt "ideale" pentru acest oraș. Cred că pe fiecare pagină a topicului este câte un mesaj de acest gen despre aceste minunate vehicule.

 


Re: Midibuze BMC NeoCity 8,5 m Costin

Hai sa nu amestecam lucrurile. Repartizarea pe trasee si calitatea vehiculului sunt doua lucruri distincte. Da, am inteles care sunt problemele lor tehnice, dar pentru corectitudine, nu putem spune ca "sunt naspa" doar pentru ca sunt repartizate pe o linie pentru care au o capacitate prea mica. Aia e eroare umana, nu "autobuz prost". Dar in fine, in final am inteles sunt si probleme tehnice.

Am totusi o rugaminte. Vazand istoricul discutiilor despre ele, asta cu "o sa scapam de ele" pare mai degraba o dorinta decat realitate. Se numeste in engleza "wishful thinking". In momentul in care exista o informatie confirmata din surse sigure, atunci putem spune ca Brasovul scapa de ele. Pana atunci, insa, acest lucru ramane la stadiul de wishful thinking, nimic mai mult.

 


Midibuze BMC NeoCity 8,5 m Andrei Andraș

Știu foarte bine ce spun privind plecarea lor. Sunt ceva informații ce nu se pot spune aici public despre perioada cât vor mai rămâne în "ograda" RAT-ului.

 


Re: Midibuze BMC NeoCity 8,5 m Costin

Nu zic ca nu te cred, dar cata vreme informatia nu poate fi confirmata (chiar si din motive obiective), nu poate depasi stadiul de zvon de garaj. Plus ca ziceai ca scapati de ele din ianuarie...

 


Re: Midibuze BMC NeoCity 8,5 m sorinache96

Cateva din problemele acestor BMC-uri:

- consum de combustibil foarte mare, un Menarini de 10m consuma mai putin
- daca sunt incarcate si trebuie sa mearga la deal, deabia urca(si aia in treapta 1 de viteza)
- sunt foarte zgomotoase si trepideaza destul de urat
- caldura iarna in ele nu prea e, ca au caloriferele din salon sparte(asta e si unul dintre motivele pentru care iarna trecuta au fost inlocuite de Menarini pe linia 60)
- Aerul conditionat e subdimensionat
- sunt mici din punct de vedere al capacitati, singurele lini pe care se preteaza ar fi 19 si 61(traseul turistic)
- au probleme cu motoarele(pierd ulei, vasele de expansiune se tot sparg)
- Bordul e un adevarat pom de craciun din cauza diversilor martori aprinsi
- tot timpul e minim unul dintre cele 6 defect, nici nu mai retin cand au circulat toate 6 concomitent
- retarderul nu poate fi folosit deoarece aduni toti calatori pe bord, acesta intrand foarte tare si brusc

Daca Probus au rezistat 13 ani, la aceste minunate cutii de chibrite(cum sunt poreclite si de soferi) nu le dau mai mult de 5 ani.

Iar daca la un autobuz care are 2,5 ani vechime vi se pare ok ca in momentul in care semnalizezi stanga, motorul sa se inece sau sa porneasca semnalizarea din dreapta, atunci...

 



  • Georgescu
  • Posted:
  •  

Re: Midibuze BMC NeoCity 8,5 m Georgescu

Mai doresc sa mai postati poze cu aceste autobuze BMC Neocity atat de frumoase daca se poate ?

 


Midibuze BMC NeoCity 8,5 m Andrei Andraș

Vino la Brașov și plimbă-te cu ele de dimineață până seara, că noi, locuitorii acestei urbe, ne-am săturat de ele. Aici nu  e restaurant ca să comanzi poze, informații, etc. Ai destule poze aici, ai și Google, folosește-te de el.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Midibuze BMC NeoCity 8,5 m Utilizator anonim

In ultima vreme vin saptamanal la Brasov si le vad zilnic la traseu, deci de mers merg, ca daca erau atat de proaste pe cat se spune erau moarte in garaj. Ca le baga pe linii aglomerate e alta poveste, aia e neplacut, si la noi mai vedem Kent 10 pe linii aglomerate si nu e chiar frumos la ore de varf.  :roll:

 


Re: Midibuze BMC NeoCity 8,5 m oc7avian

Luasem unul de la Livada Poștei și am avut ocazia să văd bordul șoferului: era un slideshow de erori afișate la bord... Din păcate n-am reușit să fac o poză clară.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Midibuze BMC NeoCity 8,5 m Utilizator anonim

Probabil au un soft care preia sau traduce prost datele din sistem...

 


Re: Midibuze BMC NeoCity 8,5 m sorinache96

Doar cateva dintre problemele acestui model de autobuz:
-  AC-ul cred ca mai functioneaza doar in #905, la restul nu mai merge
-  caldura nu functioneaza in niciunul dintre cele 6 autobuze
-  bordul e plin de erori
-  vara trecuta #902 avea un defect, in momentul in care semnalizai stanga, motorul aproape se ineca
-  retarderul nu il foloseste nimeni la ele deoarece intra foarte brusc si arunca calatori prin autobuz
-  consumul e imens pentru dimensiunea autobuzului, un NeoCity consuma mai mult decat un Menarini de 10,6m

 


Re: Midibuze BMC NeoCity 8,5 m Mihaitza07

Si ce, le-a expirat garantia de circula cu atatea probleme ? Sau care este cauza ?
Auzi nu le merge caldura... Poate nu o mentine, dar imi vine greu sa cred ca nu functioneaza.

 


Re: Midibuze BMC NeoCity 8,5 m Andrei98

O data ce-a zis ca nu merge, nu cred ca avea de ce sa ne minta ca nu merge. O zici de parca aceste autobuze turcesti ar fi renumite pentru calitatea lor si nu s-ar stii care este nivelul lor calitativ.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Istoria transportului public în municipiul Brașov  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 420985 posts in 5244 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use