MetrouȘtiri, noutăți și discuții despre metrou

 

Topic: Discuții diverse despre Metrorex

5424 posts, 1052156 views
 
Go to page:  1  ... 298 299 300 301 302 303 304  ... 388
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii diverse despre Metrorex cris_m

Sunt demult, observasem si eu. Nu mai zic ca au fost nefunctionale cateva segmente de neaone si intr-un loc s-a schimbat marmura de pe unul din stalpi. Sa fie oare o lucrare de potolire a infiltratilor?  :?

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex alexxd_31

Acele cruci nu au nici o legatura cu religia. Normal acolo veneau niste cleme pentru instalarea intr-un tavan fals.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex ByOnu

I've been doing it wrong all along.

Secretul pentru a transborda LEJER la Victoriei (venind din Berceni si schimband cu M1) este sa nu stai la ultima usa, ci la prima. Transbordarea se va realiza astfel pe peronul pustiu spre Berceni.

Inteleg faptul ca multi calatori s-ar lasa greu convisi, ceea ce este ok (ca doar nu trebuie sa-i motivezi chiar pe toti), dar daca Metrorex ar promova aceasta varianta in statie si in trenuri am segrega putin fluxurile. Prin spatele trenului M2 (Pipera) s-ar face imbarcarea celro care vin dinspre M1, iar prin fata s-ar coborî.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse despre Metrorex sab

Hmm, nu poti sa obligi pe nimeni sa urce niste scari fixe si sa coboare altele, pentru ca apoi sa mearga mai mult de 100m pe celalat peron si sa coboare alta scara fixa. La fel cum nu pot sa se inghesuie toti intr-un singur capat
Iar acel peron catre Berceni/ Centru nu este chiar liber mereu.

Complexul de statii Victoriei, asa cum a fost conceput, este o greseala monumentala, iar noi cautam fel si fel de solutii sa corectam aceasta eroare. Solutia corecta ar fi un nou pasaj in celalat capat al statie M2 catre statia M1. Si noi scari prin spatiile tehnice ramase de la transtalarea statiei catre Stefan cel Mare.  Stiu , este greu, trebuie sa sapi pe sub pasajul rutier...Iar noi fugim de lucrarile grele.
Repet, nu stiu cum statia M1 a primit aprobarea cu o singura statie fixa si doar doua scari rulante. Asta nu este normal nici macar la o statie normala, fara mare trafic, dar la o statie de schimb a fost o grava eroare.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex Puss in Boots

Acum ai aflat? :D "Lejer" ca sa nu urci treptele folosite intens anterior darii in folosinta a scarilor rulante nu? Si aia e o varianta rapida doar ca urci mai multe trepte -nu chiar asa cu mai multe decat in capatul peronului- insa e mai directa mai ales daca stai spre coada trenului. Iar de cand cu scarile rulante e mult mai putin folosita (mai degraba imi imaginez ca de cei care coboara la metrou  la Victoriei M1 si vor sa vina spre Pipera). Mai e varianta liftului pe care nu stiu cat de multi o folosesc. Nu stiu cat de lejera e comparativ cu celelalte dar ... Merg lifturile alea oare? N-am vazut pe nimeni niciodata folosindu-le dar nu stau zi lumina pe peron la Victoriei.
Acum multa lume cam sta in aceleasi locuri mereu la urcare si ca atare este mai aproape de una sau alta din variante. Si oricum toate astea sunt aplicabile cand e ora/orele Zero (a.m. si p.m.).

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex ByOnu

N-am mentionat faptul ca eu am renuntat de peste un an la metrou altogether, preferand 605, cu tot cu blocajul de 10 minute de pe Tunari. Acum o luna am mai mers cu metroul, schimband la Victoriei (Universitate - Stefan cel Mare) si cred ca a durat undeva la 3 minute sa ajung la lift. Am luat liftul si am traversat pe peronul de Berceni.

Masele insa, peste 90% dintre calatori, folosesc doar noile scari rulante pentru transbordare. Ceea ce este perfect rational in afara orelor de varf, dar la rush-hour este crima. Iar bietii oameni nici cred ca stiu de existenta unor alternative. Da, urcat scari si batut la pas un peron de 120m VS a sta blocat intr-o mare de oameni cel putin 5 minute.

Chit ca pui trenuri la 90 de secunde, nu se va rezolva problema transbordarii de la Victoriei.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex Puss in Boots

Mie imi place ca inca se duc unii pe invers si trec printre gardurile alea. Prostia e si la Metrorex pentru ca le-au pus cu acel spatiu pe unde se trece fara probleme in cazul in care nu esti supraponderal. E bine de vazut totusi ca majoritatea se duce pe unde trebuie.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse despre Metrorex sab

Radoi wrote:
Trenurile CAF utilizate de Metrorex au înregistrat în primele patru luni ale acestui an 42 de defecţiuni în utilizare, în timp ce garniturile Astra Arad, cu o vechime de 40 de ani, s-au defectat de 39 de ori, au afirmat, joi, reprezentanţii Unităţii - Sindicatul Liber Metrou (USLM), într-o conferinţă de presă, citând un raport al Metrorex.

Si cate IVA circula vs cate CAF , dle Radoi ? :lol:
S-ar putea sa iasa pe dos fata de ce ai spus tu. La 23 trenuri CAF (ca au dat cu unul de perete...) in circulatie, vs 6 IVA (sau cate or fi pe M4), statistica este net defavorabila IVA.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex punmeister

4 + 1 sunt pe M4.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse despre Metrorex sab

Interesant este ca a existat in 2015 un varf al defectarilor pentru BM2/21 (aproape 1/zi).
Sursa : https://www.g4media.ro/o-problema-pe-zi ... tiuni.html
raport-metrou-1.jpeg (66.4 KB; downloaded 2572 times)

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex punmeister

Cel putin la BM21 a scazut dupa ce au trecut trenurile prin revizia de un milion de km.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex aztec

Km parcursi, ore functionare, numar bucati.... ce defectiuni, numar ore imobilizare...
Asa sec doar un numar ..nu are prea mare relevanta.
Dar vad ca asta se vrea, marfa pt Radoi..

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex survola

...pasageri transportați...

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex CiprianTRB

La Universitate este un aer foarte umed, aproape irespirabil...

 


Go to page:  1  ... 298 299 300 301 302 303 304  ... 388
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, noutăți și discuții despre metrou  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419386 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use