Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Lărgire Șos. Fabrica de Glucoză (FINALIZAT iunie 2020)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

518 posts, 167120 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 15 16 17 18 19 20 21  ... 37
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului zapacitu

Tocmai! Formularea corecta, cred eu, ar fi "conacul acela ar fi fost o cladire ce merita a fi salvata, insa e in paragina".

...si ca el sunt multe.

Nu are nimeni interesul sa promoveze imobile care nu pot aduce lunat profituri cu 5 cifre. Oricine ar fi proprietar il va lasa "sa pice" sub pretextul "nu am bani, dar e al meu" si la final va construi blocuri de locuinte/birouri/hotel.

...iar valoarea patrimoniala va fi pierduta, pentru ca nimeni nu-l va trage la raspundere ca a lasat un conac boieresc sa cada.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Asta este legea, Ministerul Culturii a inventariat ca monumente jdemii de cladiri care sunt totalmente nepractice pentru ziua de azi si pentru care proprietarii nu primesc absolut nici un ajutor pentru ca nu sunt bani si la care nu au voie sa faca absolut nici o modificare pentru ca sunt monumente, dar au voie sa le lase sa se prabuseasca, practic in loc sa se salveze cateva se garanteaza ca se distrug toate.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului ByOnu

Ca parte a acestui proiect va fi modernizata si linia de tramvai de pe Petricani, in intersectie, pe o portiune de aproximativ 40m. Cele doua peroane vor fi, de asemenea, reconstruite si vor avea 50,5m(?) lungime si 2m latime. Ieri a fost votat proiectul.
15_20190626.pdf
15_20190626.pdf (291.46 KB; downloaded 213 times)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Costin

Risipa. Mai bine nu faceau nimic acum si demarau un proiect coerent cap-coada pentru strada asta, mutat tramvaiul pe mijloc, eventual cu pasaj suprateran peste CF (cu tot cu tramvai pentru zecile de cladiri de birouri din zona Pipera din orasul Voluntari, deservite in prezent cu dube), eventual cu continuare spre sud cu tramvai pe pasajul care nu prevede tramvai etc.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului abc_XC

Excelent, acum au motiv sa suspende tramvaiul pentru minim 1 an sau chiar pe termen nedeterminat (cum s-a intamplat pe Bd. Aerogarii).

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului ByOnu

Costin, de acord cu tot ce ai zis. Dar care ar fi neaparat avantajul mutarii tramvaiului pe centru in acest caz concret? Linia pe pozitia actuala nu se intersecteaza cu strazi (una, doua stradute, plus desigur, Glucoza). In cazul lui 41 inteleg ca tocmai acesta ar fi una dintre critici, faptul ca linia este pozitionata central fata de axul drumului. :think:

In rest, absolut de acord. Risipa.

Am urmarit sedinta cu ajutorul Live-ului USR. PNL si USR au ridicat problema costurilor foarte mari pentru doar 40m. Argumentul PSD? 16 si 36 fac parte din proiectul pentru achizitia de tramvaie noi, iar infrastructura trebuie adaptata. Exista inregistrare, daca nu va vine sa credeti. Minciuna la rang de arta. Dpmdv, STB, prin Sectia Linii putea face o modernizare cu CF ingropata si acoperita cu dale (ex. capatul din Gloriei). Peroane noi STB stie sa faca. Si gata. Ieftin si suficient.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Costin

ByOnu wrote:
care ar fi neaparat avantajul mutarii tramvaiului pe centru in acest caz concret

Asa cum e acum, e foarte bine ca nu deranjeaza pe nimeni. Insa daca vei sa o prelungesti in oricare directie (spre nord pe un pasaj ipotetic sau spre sud pe Doamna Ghica apoi pe pasajul buclucas care are tramvai dar de fapt nu are), creezi niste conflicte de trafic absolut inutile in capete, in conditiile in care poti avea continuitate. De exemplu, la Lacul Tei ca reper sudic, ca mai departe e clar pe mijloc, sau la viitorul pasaj peste CF ca dupa CF urmeaza o strada ingusta cu un giratoriu in capat.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andreiiul

Vazand pozele din reportajul lui Shoppy si trecand prin zona in ultima perioada nu pot sa constat decat ca si acest proiect (relativ simplu dupa parerea mea) este intarziat si nu inteleg de ce.
Cele 15 luni de executie din august 2018 aproape s-au dus. Mai sunt doar 3 luni sa zicem si la ce miscare e pe santier in timpul saptamanii nu vad cum vor putea sa termine la timp.
Ori e rea vointa din partea constructorului (cine stie din ce motive) ori e intelegere cu blonda ca sa il termine la anul prin primavara ca sa dea bine in campanie.
Totul e pe spatele si nervii tuturor din zona.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului punmeister

E intarziat din cauza insolventei Straco.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului ANTENA

Dar Primaria o fi platit ce s-a lucrat?
Au bani sa duca lucrarea pana la capat?
"Cam" despre asta e vorba.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului punmeister

Cata vreme subcontractantii de doamne ajuta fug ca de dracu de firmele astea insolvente, asta va fi rezultatul.

Exemplu bun, tronsonul Chetani - Campia Turzii de pe A3, CNAIR este la zi cu facturile emise de catre Straco (au incasat 30,34% din valoarea totala a proiectului). Cu toate astea, progresul este dezastruos, 26,85% fizic :bleah: :bleah: :bleah:

NGC wrote:
Chetani - Campia Turzii, STRACO GRUP
28.03.2017   41,988,038.62 RON (Avans)
21.07.2017    5,093,578.32 RON
09.10.2017    3,205,660.23 RON
29.11.2017    1,857,280.67 RON
13.02.2018    1,572,622.91 RON
27.04.2018      505,203.16 RON
14.06.2018    2,203,167.97 RON
28.06.2018    7,469,910.39 RON
13.09.2018    7,034,792.94 RON
01.11.2018    8,459,096.52 RON
27.11.2018    1,341,064.70 RON
28.11.2018    3,725,179.72 RON
15.02.2019    2,870,994.83 RON
20.03.2019    6,372,628.83 RON
13.05.2019    7,295,896.85 RON
27.06.2019    7,133,429.65 RON




https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=330.0

Vina primariei este ca ei au ales sa faca lucrarea cu parlitii astia.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Acesta este unul dintre tronsoanele la care ne bucuram ca s-a castigat cu 60% din pretul preconizat de CNADNR?, daca da atunci cred ca asa intra in insolventa, iar subcontractantii si distribuitorii de materiale s-au prins, asa ca nu mai presteaza nimic decat ca la bordel(cu plata inainte), asa ca singura solutie este ca statul sa plateasca in avans ca sa aiba astia cu ce sa cumpere materiale.

 


Re: Septembrie 2019 cris_m

TibiV wrote:
Va dati seama cat de competenti sunt astia de laCompania Municipală Dezvoltare Durabilă daca ei au scris in postarea lor ca au asternutbalast stabilizator?...  :o

Si cum e corect? Balast simplu? Intreb si eu de amorul termenilor tehnici :mrgreen:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Pe santier toti il numesc "stabilizat".

 


Go to page:  1  ... 15 16 17 18 19 20 21  ... 37
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lărgire Șos. Fabrica de Glucoză (FINALIZAT iunie 2020)  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420539 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use