Zona metropolitană BucureștiPrezentarea rețelei de tramvai din București

 

Topic: Șos. Colentina - Calea Moșilor - Sf. Gheorghe (Linia 21)

436 posts, 152489 views
 
Go to page:  1  ... 20 21 22 23 24 25 26  ... 32
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21) Utilizator anonim

Aia din imaginea din mesajul anterior ar trebui facuti shaowrma intre V3Aul care vine din spate.  :bere:

 


Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21) Victor92

Adevarate pericole aceste garduri.

Capturi de pe Soseaua Colentina

1.jpg (127.91 KB; downloaded 4719 times)


2.jpg (100.32 KB; downloaded 4704 times)


Sursa: Andrei Vouciuc - Facebook ‎Munikipiul 1.0

 


Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21) andrei11

Da, corect, gardurile astea se deformează singure. Conducătorii auto n-au nicio vină, sunt victime colaterale, nenorocul lor că se aflau pe acolo când gardurile s-au apucat să se deformeze - repet - singure.
Adevăratul pericol este conducătorul auto, nu gardul !!!

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21) Utilizator anonim

Calitatea transportului cu tramvaiul pe liniile respective a crescut enorm odata cu montarea gardurilor, bine ca anul asta continua proiectele.
Asta cu gardurile pericol e vorba de taximetrist mai mult, e ca si cum am spune ca autostrada e pericol ca are separator la mijloc, desi mai nou se circula pe contrasens intr-o veselie pe autostrada, probabil aia care se plang de garduri  :twisted:

 


Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21) Chev Celios

Un pericol este modul in care au fost montate, mai exact prinderea acestora. Ar trebui sa fie mai rezistente acele prinderi. Plus ca mai avem acel design al gadurilor care nu este deloc safe in caz de accident. Modelul de gard ales este total neinspirat.

 


Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21) Cristi N

Nu stiu daca ai cum sa le prinzi mai bine in asfalt. O masina le loveste pe la 70 de cm inaltime iar talpa de prindere are 20 de cm cu totul, oricat de mari ar fi conexpand-urile tot vor fi smulse. In schimb ar fi fost bine daca panourile aveaut niste urechi in partea de sus astfel incat sa fie prinse unele de altele, in felul asta ar fi devenit o structura cat de cat continua.

 


Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21) Puss in Boots

Niste NJ-uri si era perfect. Dure, stabile, mai greu de mutat  ;)  Important e la gardurile astea ca problemele semnalate (de vatmani, de soferi, de masinile de interventie, de oricine) sa fie rezolvate imediat nu o data la saptamana sau mai mult de atat. Mai ales cele ca in poza de mai inainte.

 


Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21) Aron

Live:
Intrarea în terminalul Sf Gheorghe e blocat datorită unui deștept care a parcat unde i-a convenit. O mașină de poliție e prezentă, se așteaptă venirea șoferului. Tramvaiele întorc la Sf. Vineri

 


Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21) rosetti61

Nu se potolesc, poate se pune vreodata piciorul in prag si le ridica masina in secunda doi fara sa-se mai stea dupa fundul lor sau le lasa vreun tramvai semne de "buna purtare", STB sa aibe un disclaimer ca la mall: "Nu ne asumam raspunderea pentru masinile parcate pe linie sau in gabaritul liniei". Poate sa miaune si sa dea in judecata cat o vrea dupa aia, de ce nu a gandit inainte?

 


Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21) Florinds

La un moment dat se chemau in judecata acesti soferi de catre RATB pentru recuperarea pierderilor, se mai practica?

 


Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB soldy

No comment...Chelului îi lipseşte tichie de mărgăritar şi bucurestenilor tramvai subteran :).
https://republica.ro/primarul-sectorulul ... wAR11kXz

Primarul sectorului 2, Radu Mihaiu, intenționează să atragă finanțare europeană pentru un proiect care vizează trecerea în subteran a unei porțiuni din traseul tramvaiului 21 și extinderea liniei până în afara Bucureștiului.

 


Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB ByOnu

Nu inteleg. Ce s-ar castiga prin asta?

Macar ar introduce in subteran si autobuzele? Cu rampe de intrare si iesire la intersectiile relevante?

 


Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB WT_fan06

Dacă vrea să crească viteza tramvaiului și să „scape” de autobuzele de Voluntari, mult mai coerent ar fi să amenajeze un terminal, de pildă, la capătul lui 66, în care să întoarcă liniile regionale.

Îngroparea liniei 21 în subteran pur și simplu nu are sens. Poți obține viteze net superioare pentru tramvai făcând alte lucruri extrem de ieftine prin comparație, cum ar fi să implementezi semaforizare inteligentă care să acorde verde tramvaiului, să institui culoar unic pe Moșilor Vechi și nu în ultimul rând să te asiguri că parcul de tramvaie nu se prezintă într-o condiție tehnică precară, adică să poată să circule cu viteză și să nu troncăne de să cobori din ele cu migrene.

 


Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB andrei11

Autobuzele  din Județul Ilfov trebuie să aibă terminalul la  tramvai,  nu la troleibuz. Troleibuzul e lent în Colentina.

 


Go to page:  1  ... 20 21 22 23 24 25 26  ... 32
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Prezentarea rețelei de tramvai din București  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420556 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use