Zona metropolitană BucureștiIstoria transportului în comun din București şi Ilfov

 

Topic: Vederi vechi din istoria transportului în București

462 posts, 158234 views
 
Go to page:  1  ... 14 15 16 17 18 19 20  ... 33
 
 

📖 Pagination options
Re: Vederi vechi din istoria transportului în București 1689

Din colectia personala: Garajul Dumitru Petrescu (Autobaza Ferentari - ex Serban Voda), aproximativ iunie 1990.

Cred ca este unica imagine cu legendarul IK 105 # 1604, alaturi de 2 IK 4 (din amintiri 1689 si 1134 - inaintea fatalului accident).

De remarcat, in extrema dreapta, un prototip Autobuzul (Rocar 211D) care a circulat - sporadic - pe diverse linii ale zonei (141, 116, 323 fara a fi primit vreodata numar de parc ITB).

Aviz amatorilor ce intentioneaza sa copieze imaginile fara acordul meu, sint gata sa urmaresc in justitie orice tentativa de frauda
IMG_1604.JPG (455.65 KB; downloaded 4918 times)

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Vederi vechi din istoria transportului în București GPS

După copacii din spate pare a fi Autobaza Obregia.

 


Re: Vederi vechi din istoria transportului în București 1689

Garaj Dumitru Petrescu = Platforma Metalurgiei = Autobaza Obregia (astazi).

 


Re: Vederi vechi din istoria transportului în București 1689

Din colectia personala: Interiorul IK 4 ITB # 1689 (Autobaza Ferentari - ex Serban Voda), aproximativ Mai 1990 ( - desi, consultindu-mi anumite note de arhiva, s-ar putea ca imaginea sa fie din vara 1989).
IMG_1605.JPG (271.37 KB; downloaded 4858 times)

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Vederi vechi din istoria transportului în București Tom

Ce accident a avut 1134? Cred că e singurul pe care NU l-am văzut din seria 1107..*1151.

 


Re: Vederi vechi din istoria transportului în București rosetti61

Pe 1604 tin minte sa-l fi vazut doar pe lnii speciale directe (742 sau 744) - in poza are o placa la afisaj cu 2xx sau 7xx.

 


Re: Vederi vechi din istoria transportului în București 1689

Poza are afisaj cu 778 - a fost cursa speciala pe care a fost turat foarte multi ani. Si nu era placa, ci avea afisajul original pe rulou de pinza.
Altfel, 1604 era "abonat" in 142 (pina la desfiintare), apoi a fost constant in 232 pina spre sfirsit.

 


Re: Vederi vechi din istoria transportului în București 1689

Tom wrote:
Ce accident a avut 1134? Cred că e singurul pe care NU l-am văzut din seria 1107..*1151.


1134 a sfirsit la Prelungirea Metalurgiei pe coltul cu Dtru Petrescu, cind a fost lovit lateral de un camion si - efectiv - rupt in doua.

Din fericire era in stationare, fara calatori, asa ca n-au fost victime (cel putin nu in autobuz).

Incidentul s-a petrecut undeva pe la inceputul verii anului 1989 (motiv pentru care inclin sa cred ca poza din Garajul Dtru Petrescu nu este, de fapt, din 1990 ci din 1989).

 


Re: Vederi vechi din istoria transportului în București PinkyHog

Trolebuzul 84 in statie la Cinema Gloria.
Gloria.jpg (224.89 KB; downloaded 4608 times)

 


Re: Vederi vechi din istoria transportului în București TibiV

De la benzinari....
Imaginile sunt de aici. Se încarcă greu la început și pozele sunt prost organizate, deci e greu de căutat, dar pentru cei care vor să știe cum a fost pe vremuri merită efortul.

24 mai 1958, troleibuz fabricat la Uzinele „Tudor Vladimirescu” din București:




Garajul Floreasca, 1962:




Autobaza Filaret, 1968:




https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=386.msg247842#msg247842

 


Re: Vederi vechi din istoria transportului în București andrei11

De asta ce spui ?
22893980_2427286517495476_3072034214248637868_n.jpg (169.25 KB; downloaded 4449 times)

 


Re: Vederi vechi din istoria transportului în București andrei11

Capătul de la Chitila 1968.
Chitila.jpg (427.64 KB; downloaded 4320 times)

 


Re: Vederi vechi din istoria transportului în București PaulIP

Autobaza Floreasca era depou de troleibuze pe vremuri, ca Nordului? Nu exista Vatra Luminoasa?

 


Re: Vederi vechi din istoria transportului în București rosetti61

Nu a fost niciodata depou de troleibuze, imaginea e de la Vatra Luminoasa, unde erau garate majoritatea liniilor centrale, Nordului avea 81, 82 si 83 iar Bucurestii Noi 86, 87 si poate ceva din 81.

 


Go to page:  1  ... 14 15 16 17 18 19 20  ... 33
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Istoria transportului în comun din București şi Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420528 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use