Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)
6215 posts, 1327856 views
📖 Pagination options
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
Costin
Nu vreau sa fiu pisalog sau ceva... dar insist. Metroul ce are? Capacitatea de transport in zona e arhisuficienta cu metroul.
Sau punem problema altfel. Prelungesc o linie dar nu o suplimenteaza, ca e vara si e programul redus, ca n-au soferi, ca n-au chef etc. O fi bine, o fi rau?...
Nu vreau sa fiu pisalog sau ceva... dar insist. Metroul ce are? Capacitatea de transport in zona e arhisuficienta cu metroul.
Sau punem problema altfel. Prelungesc o linie dar nu o suplimenteaza, ca e vara si e programul redus, ca n-au soferi, ca n-au chef etc. O fi bine, o fi rau?...
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
WT_fan06
Andrei98 wrote:Cum să nu aibă cu ce? Există 27, care are un interval de 10-15 minute. Este decent, cel puțin în timpul săptămânii. Pe lângă el le mai avem pe 19 și 40 pe Pallady. Există și metrou. Să duci și o linie de autobuz acolo este o tâmpenie. Mai bine să îl modifice pe 330 așa cum a spus și @WAYNEN astfel încât să nu mai facă acel ocol stupid până la Dristor ca să dubleze tramvaie și să stea în ambuteiaje, ci să îl dubleze pe 311 până la Titan, pentru că de asta e nevoie!
Eu zic ca e ok sa fie pe Pallady macar o linie de autobuz cu un interval decent daca la tramvaie nu prea au cu ce.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
Utilizator anonim
330 si asa are un interval destul de prost, dus la Ikea va avea intervale si mai proaste, si nu se suplimenteaza. Ca sa nu mai zic ca mai ales in sezonul de A2, va sta mai mult blocata prin Titan. Ardem motorina aiurea.
330 si asa are un interval destul de prost, dus la Ikea va avea intervale si mai proaste, si nu se suplimenteaza. Ca sa nu mai zic ca mai ales in sezonul de A2, va sta mai mult blocata prin Titan. Ardem motorina aiurea.
- dany
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
dany
Poate vor mai baga 3-4 ture in linia aceasta si asa poate deveni interesanta, autobuze sunt, soferi au, linii regionale nu prea mai vad sa apara din cauza intereselor, asa ca au cu ce sa faca aceasta linie interesanta pentru publicul calator. Aseara in drum spre casa am luat coada la iesire pe A2 de la benzinaria Socar si nu am stat mai mult de 5-7 minute pana am trecut
Poate vor mai baga 3-4 ture in linia aceasta si asa poate deveni interesanta, autobuze sunt, soferi au, linii regionale nu prea mai vad sa apara din cauza intereselor, asa ca au cu ce sa faca aceasta linie interesanta pentru publicul calator. Aseara in drum spre casa am luat coada la iesire pe A2 de la benzinaria Socar si nu am stat mai mult de 5-7 minute pana am trecut
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
cris_m
5-7 minute pe Pallady, 10 minute Dristor-Ramnicul Sarat, 20 de minute Lizeanu-Ferdinand, 20-25 de minute pe Kiseleff, se aduna....
5-7 minute pe Pallady, 10 minute Dristor-Ramnicul Sarat, 20 de minute Lizeanu-Ferdinand, 20-25 de minute pe Kiseleff, se aduna....
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
Victor92
Nu s-ar mai aduna daca s-ar face benzi speciale ca in alte tari civilizate, dar cu astfel de mentalitati nu putem evolua.
Nu s-ar mai aduna daca s-ar face benzi speciale ca in alte tari civilizate, dar cu astfel de mentalitati nu putem evolua.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
Utilizator anonim
Intai sa avem noi banda promisa din nou intre Baneasa si Romana si dupa sa ne gandim la altele. Acolo pierzi cel mai mult timp pe traseele alea, iar intre Dristor si Ikea Titan e linie de tramvai separata de trafic...
Intai sa avem noi banda promisa din nou intre Baneasa si Romana si dupa sa ne gandim la altele. Acolo pierzi cel mai mult timp pe traseele alea, iar intre Dristor si Ikea Titan e linie de tramvai separata de trafic...
- dany
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
dany
Clar aceste benzi nu vor aparea prea curand fiindca nu se vrea. Romania este tara nu se vrea, tot ce e bun la altii la noi nu este bun, noi reinventam apa calda
Clar aceste benzi nu vor aparea prea curand fiindca nu se vrea. Romania este tara nu se vrea, tot ce e bun la altii la noi nu este bun, noi reinventam apa calda
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
punmeister
Problema e ca in 2017 cand s-a facut banda BUS a fost faptul ca inca erau destule autobuze imobilizate (ca sa nu mai zic ca majoritatea autobuzelor functionale de atunci erau fie Euro 3 sau Euro 4 cu AC defect sau fara curea/freon), pe langa berbecii cu gipan care au facut scandal ca "ne-a furat toapa din benzi"
Acum poate o sa fie bine, avand in vedere faptul ca avem 400 de Otokar si destule Citaro cu AC functional.
Problema e ca in 2017 cand s-a facut banda BUS a fost faptul ca inca erau destule autobuze imobilizate (ca sa nu mai zic ca majoritatea autobuzelor functionale de atunci erau fie Euro 3 sau Euro 4 cu AC defect sau fara curea/freon), pe langa berbecii cu gipan care au facut scandal ca "ne-a furat toapa din benzi"
Acum poate o sa fie bine, avand in vedere faptul ca avem 400 de Otokar si destule Citaro cu AC functional.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
cris_m
Nu o sa fie, esti mult prea optimist. Daca nu faci P+R la intrarile in oras, nu interzici in centru parcarile pe stradutele adiacente unor parcari de mare capacitate, nu taxezi mai mult parcatul in centru decat la periferie nu ai facut nimic. Nu mai zic sa ai tramvaie moderne (nu carpeli gen V3A-țspe-bla-bla made by urac&co), infrastructura moderna, piste de biciclete si multe altele. Cu o dunga trasa pe asfalt nu se rezolva problema traficului in Bucuresti! Punct.
Legat de 330, ce ii opreste pe astia la Ikea sa vorbeasca la Titan sa le faca un 361 varianta 2.0 daca li se pare ca e asa "inaccesibil" magazinul lor, (de parca e la capatul lumii Pallady-ul)? Autobuze exista, soferi se gasesc, nu vad sa lipseasca ceva din ecuatie. A ba da, buna-vointa si gandire in perspectiva...
Nu o sa fie, esti mult prea optimist. Daca nu faci P+R la intrarile in oras, nu interzici in centru parcarile pe stradutele adiacente unor parcari de mare capacitate, nu taxezi mai mult parcatul in centru decat la periferie nu ai facut nimic. Nu mai zic sa ai tramvaie moderne (nu carpeli gen V3A-țspe-bla-bla made by urac&co), infrastructura moderna, piste de biciclete si multe altele. Cu o dunga trasa pe asfalt nu se rezolva problema traficului in Bucuresti! Punct.
Legat de 330, ce ii opreste pe astia la Ikea sa vorbeasca la Titan sa le faca un 361 varianta 2.0 daca li se pare ca e asa "inaccesibil" magazinul lor, (de parca e la capatul lumii Pallady-ul)? Autobuze exista, soferi se gasesc, nu vad sa lipseasca ceva din ecuatie. A ba da, buna-vointa si gandire in perspectiva...
- WAYNEN
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
WAYNEN
În Rusia,Ikea deține malluri care poartă numele de MEGA.La Moscova sunt trei malluri,la Sankt Petersburg sunt două malluri,iar în alte 9 orașe se află câte un mall deținut de acest magazin de mobilă.Mai toate aceste malluri (cu excepția celor din Novosibirsk și Kazan) se află la marginea orașelor,dar există linii de autobuze care întorc la IKEA și-i duc pe oameni de la magazin până în cartierele apropriate.
În Rusia,Ikea deține malluri care poartă numele de MEGA.La Moscova sunt trei malluri,la Sankt Petersburg sunt două malluri,iar în alte 9 orașe se află câte un mall deținut de acest magazin de mobilă.Mai toate aceste malluri (cu excepția celor din Novosibirsk și Kazan) se află la marginea orașelor,dar există linii de autobuze care întorc la IKEA și-i duc pe oameni de la magazin până în cartierele apropriate.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
V2A
Până la o eventuală prelungire, 330 a pierdut, de astăzi, cel puțin un tur în zilele lucrătoare și un tur în week-end.
De asemenea, în timp ce majoritatea liniilor au mai puține ture din cauza programului de vacanță, 236 a fost suplimentată, ajungând la intervale de 25-30 de minute L-V, respectiv 30-40 de minute S-D.
Până la o eventuală prelungire, 330 a pierdut, de astăzi, cel puțin un tur în zilele lucrătoare și un tur în week-end.
De asemenea, în timp ce majoritatea liniilor au mai puține ture din cauza programului de vacanță, 236 a fost suplimentată, ajungând la intervale de 25-30 de minute L-V, respectiv 30-40 de minute S-D.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
Costin
Chiar e mult mai accesibil decat cel din Baneasa.
Pana la urma, despre ce vorbim? Aici doar a fost un zvon de garaj sau nici macar atat?
cris_m wrote:
...daca li se pare ca e asa "inaccesibil" magazinul lor...
Chiar e mult mai accesibil decat cel din Baneasa.
Pana la urma, despre ce vorbim? Aici doar a fost un zvon de garaj sau nici macar atat?
- dany
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
dany
Cam 70% din zvonurile de garaj se adeveresc, cum mai este si zvonul de saptamana asta ca Ferentari preia 8 ture in 102 iar Titan preia in schimb turele din 104, asta nu inseamna ca nu se adeveresc. Despre Branesti si Islaz se stia la Titan ca vor aparea din luna mai anul trecut...
Cam 70% din zvonurile de garaj se adeveresc, cum mai este si zvonul de saptamana asta ca Ferentari preia 8 ture in 102 iar Titan preia in schimb turele din 104, asta nu inseamna ca nu se adeveresc. Despre Branesti si Islaz se stia la Titan ca vor aparea din luna mai anul trecut...
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination