Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)
6215 posts, 1342567 views
📖 Pagination options
- V2A
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
V2A
Probabil ar fi fost suspendat 55-ul și duse siamezele în 41.
Probabil ar fi fost suspendat 55-ul și duse siamezele în 41.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
Utilizator anonim
55 dus la Republica cu vagoanele de la BN si siamezele duse in BN, asta era ideea pe care se mergea...
55 dus la Republica cu vagoanele de la BN si siamezele duse in BN, asta era ideea pe care se mergea...
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
cris_m
Pai il avem pe 14 in formula Sfanta Vineri-zona Republica...Mai bine fac naveta 641 cap-coada...
Pai il avem pe 14 in formula Sfanta Vineri-zona Republica...Mai bine fac naveta 641 cap-coada...
- dany
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
dany
Daca faci un 655 din 2-3 ture pana la Delfinului de la Granitului este exact ce trebuie, mai avem si un 243 pe langa si un 104... nu se simte lipsa....
Daca faci un 655 din 2-3 ture pana la Delfinului de la Granitului este exact ce trebuie, mai avem si un 243 pe langa si un 104... nu se simte lipsa....
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
barbuandrei
Va fii 641 clasic. Unde ar fii trebuit sa intoarca autobuzele, in special cele de 18m, daca nu la Piata Presei?!
Va fii 641 clasic. Unde ar fii trebuit sa intoarca autobuzele, in special cele de 18m, daca nu la Piata Presei?!
- Cristy
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
Cristy
Ar fi fost si mai ok daca de la Turda s-ar fi gândit să bage autobuzele pe linia de tramvai. Scoteau două-trei bucăți de garduri pe fiecare sens înainte sau după stație și se rezolva măcar porțiunea Turda-Presei legat de aglomerație.
Ar fi fost si mai ok daca de la Turda s-ar fi gândit să bage autobuzele pe linia de tramvai. Scoteau două-trei bucăți de garduri pe fiecare sens înainte sau după stație și se rezolva măcar porțiunea Turda-Presei legat de aglomerație.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
V2A
Pe 24 iunie se deschide Ikea Pallady. STB are în vedere suplimentarea liniilor de tramvai 19, 27 și 40? Deși există metrou, va crește încărcarea și la tramvaie, iar frecvența lor este jalnică, mai ales în week-end.
Pe 24 iunie se deschide Ikea Pallady. STB are în vedere suplimentarea liniilor de tramvai 19, 27 și 40? Deși există metrou, va crește încărcarea și la tramvaie, iar frecvența lor este jalnică, mai ales în week-end.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
PTMZ
Am primit o alertă Info STB la ora 12, ce vizează schimbarea traseelor liniilor 14 și 55, însă pe site-ul STB nu apare așa ceva, nici măcar noul traseu nu apare:
Am primit o alertă Info STB la ora 12, ce vizează schimbarea traseelor liniilor 14 și 55, însă pe site-ul STB nu apare așa ceva, nici măcar noul traseu nu apare:
Screenshot_20190612-133543.png (54.57 KB; downloaded 1971 times)
- dany
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
dany
Din ce stiu se are in vedere prelungirea liniilor 103, 253 si 330 pana la Ikea Pallady, insa stiu ca era totul in stadiu de discutii
Din ce stiu se are in vedere prelungirea liniilor 103, 253 si 330 pana la Ikea Pallady, insa stiu ca era totul in stadiu de discutii
- WAYNEN
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
WAYNEN
După părerea mea,doar liniile 103 și 253 ar trebui prelungite la IKEA,iar traseele lor ar fi cele din schiță:
Ce înseamnă acea buclă a liniei 103 din jurul Corei Pantelimon?Înseamnă că această linie ar trebui prelungită de la ,,Republica" pe Bulevardul Basarabia-Strada Ion Sahighian - Șoseaua Vergului - ,,Cora Pantelimon",cu întoarcele prin Șoseaua Dudești-Pantelimon - Strada Industriilor și apoi traseul prelungit până la IKEA.Această modificare i-ar ajuta pe locuitorii cartierului 23 August care vor să ajungă la Cora.
Linia 253 ar trebui modificată în ambele sensuri de la intersecția Bulevardul Nicolae Grigorescu/Strada Liviu Rebreanu prin Bulevardul Nicolae Grigorescu - Bulevardul Theodor Pallady până la ,,IKEA Pallady".Astfel,s-ar asigura o legătură nouă și utile între cartierele Colentina și Titan și între Bulevardul Nicolae Grigorescu și Complex Comercial Titan.Dacă s-ar modifica linia de la intersecția Strada Liviu Rebreanu/Bulevardul 1 Decembrie 1918 prin Bulevardul 1 Decembrie 1918 - Bulevardul Theodor Pallady atunci ar dubla tramvaiul 19.
După părerea mea,doar liniile 103 și 253 ar trebui prelungite la IKEA,iar traseele lor ar fi cele din schiță:
Bucharest bus routes 103 and 253.png (690.74 KB; downloaded 2815 times)
Ce înseamnă acea buclă a liniei 103 din jurul Corei Pantelimon?Înseamnă că această linie ar trebui prelungită de la ,,Republica" pe Bulevardul Basarabia-Strada Ion Sahighian - Șoseaua Vergului - ,,Cora Pantelimon",cu întoarcele prin Șoseaua Dudești-Pantelimon - Strada Industriilor și apoi traseul prelungit până la IKEA.Această modificare i-ar ajuta pe locuitorii cartierului 23 August care vor să ajungă la Cora.
Linia 253 ar trebui modificată în ambele sensuri de la intersecția Bulevardul Nicolae Grigorescu/Strada Liviu Rebreanu prin Bulevardul Nicolae Grigorescu - Bulevardul Theodor Pallady până la ,,IKEA Pallady".Astfel,s-ar asigura o legătură nouă și utile între cartierele Colentina și Titan și între Bulevardul Nicolae Grigorescu și Complex Comercial Titan.Dacă s-ar modifica linia de la intersecția Strada Liviu Rebreanu/Bulevardul 1 Decembrie 1918 prin Bulevardul 1 Decembrie 1918 - Bulevardul Theodor Pallady atunci ar dubla tramvaiul 19.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
cris_m
Eu unul nu inteleg ce ne trebuie atatea linii de autobuze catre Ikea, sunt suficiente tramvaiele 19, 27, 40 si autobuzul 246. Prelungirea lui 253 ar insemna sa-l faca sa vina la un interval mult prea mare, adica sa devina total inatractiv. A, ca vor sa asigure si alte linii, sa mai infiinteze. Cele existente sunt destul de ok facute.
Eu unul nu inteleg ce ne trebuie atatea linii de autobuze catre Ikea, sunt suficiente tramvaiele 19, 27, 40 si autobuzul 246. Prelungirea lui 253 ar insemna sa-l faca sa vina la un interval mult prea mare, adica sa devina total inatractiv. A, ca vor sa asigure si alte linii, sa mai infiinteze. Cele existente sunt destul de ok facute.
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
SirVlady
Prelungirea 103-ului la Ikea Pallady nu este cea mai bună idee. Cum a zis și colegul @cris_m, ar dubla mult linia 246, care asigură o legătura eficientă între Cora și Complex Comercial Titan (Pallady).
253 cu traseul schimbat via Nicolae Grigorescu și Theodor Pallady ar fi o idee bună, dar si o suplimentare ar fi binevenită, dacă tot este în plan și prelungirea ei la Ikea.
Prelungirea 103-ului la Ikea Pallady nu este cea mai bună idee. Cum a zis și colegul @cris_m, ar dubla mult linia 246, care asigură o legătura eficientă între Cora și Complex Comercial Titan (Pallady).
253 cu traseul schimbat via Nicolae Grigorescu și Theodor Pallady ar fi o idee bună, dar si o suplimentare ar fi binevenită, dacă tot este în plan și prelungirea ei la Ikea.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
Utilizator anonim
In zona Pallady momentan sunt suficiente tramvaiele si metroul zic eu...
In zona Pallady momentan sunt suficiente tramvaiele si metroul zic eu...
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
Victor92
Trebuie sa fie mai multe autobuze acolo. Nu poti sa ii pui pe oameni dupa cumparaturi sa mearga cu V3A. Autobuzele au podea joasa si ar fi mai bune pentru ei + aer conditionat.
Trebuie sa fie mai multe autobuze acolo. Nu poti sa ii pui pe oameni dupa cumparaturi sa mearga cu V3A. Autobuzele au podea joasa si ar fi mai bune pentru ei + aer conditionat.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination