Topic: Trenul Prezidențial - Comandat de Nicolae Ceaușescu
11 posts, 6528 views- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Trenul Prezidențial - Comandat de Nicolae Ceaușescu
Utilizator anonim
Trenul Prezidential al Romaniei, ultimul si cel mai modern, a venit incepand cu prima parte a anilor 70, cand Nicolae Ceausescu a dorit inlocuirea vechii garnituri Gheorghiu Dej, cu una mult mai moderna si echipata cu tot ce este necesar pentru a fi efectiv un apartament de lux pe roti. Mai mult, trenul are si doua vagoane generatoare, echipate cu motoare Rolls-Royce si baterii. Vagoanele au o viteza maxima autorizata de 140-160 km/h desi, la vremea constructiei a fost conceput pentru 200 km/h. Vagoanele sunt echipate cu boghiuri Minden Deutz. Toate sunt produse la Astra Vagoane Arad în perioada 1970-1984.
Trenul are in compunere urmatoarele vagoane:
- două vagoane speciale cu două dormitoare pentru preşedinte
- două vagoane cu două dormitoare + sufragerie pentru preşedinte sau alte oficialităţi
- un vagon cu 3 dormitoare şi două vagoane cu 4 dormitoare pentru miniştri
- un vagon dormitor cu 9 cabine a câte două paturi
- un vagon sufragerie
- un vagon bucătărie
- un vagon restaurant
- două vagoane-uzină echipate cu două motoare Rolls Royce pentru alimentarea vagoanelor cu tensiune de 660v
- un vagon transport auto cu cap de 4 autovehicule
- un vagon pentru transmisiuni dotat cu echipamente STS
- două vagoane clasa I cu 9 compartimente X 6 locuri.
Pentru inceput cateva imagini cu 19-30 190, 89-80 001 si 89-80 009 manevrate in Gara de Nord.
Trenul Prezidential al Romaniei, ultimul si cel mai modern, a venit incepand cu prima parte a anilor 70, cand Nicolae Ceausescu a dorit inlocuirea vechii garnituri Gheorghiu Dej, cu una mult mai moderna si echipata cu tot ce este necesar pentru a fi efectiv un apartament de lux pe roti. Mai mult, trenul are si doua vagoane generatoare, echipate cu motoare Rolls-Royce si baterii. Vagoanele au o viteza maxima autorizata de 140-160 km/h desi, la vremea constructiei a fost conceput pentru 200 km/h. Vagoanele sunt echipate cu boghiuri Minden Deutz. Toate sunt produse la Astra Vagoane Arad în perioada 1970-1984.
Trenul are in compunere urmatoarele vagoane:
- două vagoane speciale cu două dormitoare pentru preşedinte
- două vagoane cu două dormitoare + sufragerie pentru preşedinte sau alte oficialităţi
- un vagon cu 3 dormitoare şi două vagoane cu 4 dormitoare pentru miniştri
- un vagon dormitor cu 9 cabine a câte două paturi
- un vagon sufragerie
- un vagon bucătărie
- un vagon restaurant
- două vagoane-uzină echipate cu două motoare Rolls Royce pentru alimentarea vagoanelor cu tensiune de 660v
- un vagon transport auto cu cap de 4 autovehicule
- un vagon pentru transmisiuni dotat cu echipamente STS
- două vagoane clasa I cu 9 compartimente X 6 locuri.
Pentru inceput cateva imagini cu 19-30 190, 89-80 001 si 89-80 009 manevrate in Gara de Nord.
89-80 009 (1).JPG (199.5 KB; downloaded 5699 times)
89-80 009 (2).JPG (183.79 KB; downloaded 5701 times)
19-30 190.JPG (193.38 KB; downloaded 5695 times)
89-80 001 (1).JPG (186.57 KB; downloaded 5691 times)
89-80 001 (2).JPG (162.64 KB; downloaded 5695 times)
89-80 001 (3).JPG (179.75 KB; downloaded 5713 times)
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Trenul Prezidential - Comandat de Nicolae Ceausescu
cris_m
Andrei, cu ce ocazie a circulat acest tren si incotro?
Andrei, cu ce ocazie a circulat acest tren si incotro?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Trenul Prezidential - Comandat de Nicolae Ceausescu
Utilizator anonim
Pozele de mai sus sunt de mai demult. Mai tarziu pozele de azi cand a fost la Sinaia garitura de 6 vagoane cu ocazia unui eveniment Romania EU.
Pozele de mai sus sunt de mai demult. Mai tarziu pozele de azi cand a fost la Sinaia garitura de 6 vagoane cu ocazia unui eveniment Romania EU.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Trenul Prezidential - Comandat de Nicolae Ceausescu
ByOnu
Cristi, eu unul am fost cu el la evenimentul de celebrare a 120 de ani de la inaugurarea podului A. Saligny / Carol I. Trebuie sa ma uit in fotografii, nu mai stiu cate / care vagoane au fost atunci. 3-4, pe acolo. Cursa speciala: Bucuresti - Constanta.
Oricum, un adevarat palat. Mi-ar placea sa mai vad presedintele folosindu-l macar la 2-3 ani.
Un aspect important este urmatorul: trenul este pregatit de plecare in orice clipa. Acesta este constant verificat si in stare de functionare. In cateva ore, cel mult, trenul este gata de traseu.
Cristi, eu unul am fost cu el la evenimentul de celebrare a 120 de ani de la inaugurarea podului A. Saligny / Carol I. Trebuie sa ma uit in fotografii, nu mai stiu cate / care vagoane au fost atunci. 3-4, pe acolo. Cursa speciala: Bucuresti - Constanta.
Oricum, un adevarat palat. Mi-ar placea sa mai vad presedintele folosindu-l macar la 2-3 ani.
Un aspect important este urmatorul: trenul este pregatit de plecare in orice clipa. Acesta este constant verificat si in stare de functionare. In cateva ore, cel mult, trenul este gata de traseu.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Trenul Prezidential - Comandat de Nicolae Ceausescu
Utilizator anonim
La cat de des si mult circula evident ca uzuri nu are, mai ales ca 8 vagoane au fost revizuite recent.
La cat de des si mult circula evident ca uzuri nu are, mai ales ca 8 vagoane au fost revizuite recent.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Trenul Prezidențial - Comandat de Nicolae Ceaușescu
Utilizator anonim
Ramasesem dator cu ceva poze de saptamana trecuta, dupa cum urmeaza:
19-30 190
19-40 188
Ramasesem dator cu ceva poze de saptamana trecuta, dupa cum urmeaza:
19-30 190
19-30 190.JPG (195.05 KB; downloaded 5505 times)
19-30 190 (5).JPG (108.07 KB; downloaded 5498 times)
19-30 190 (3).JPG (194.09 KB; downloaded 5505 times)
19-30 190 (2).JPG (175.64 KB; downloaded 5501 times)
19-40 188
19-40 188.JPG (166.41 KB; downloaded 5508 times)
19-40 188 (3).JPG (78.21 KB; downloaded 5498 times)
19-40 188 (2).JPG (160.98 KB; downloaded 5499 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Trenul Prezidențial - Comandat de Nicolae Ceaușescu
Utilizator anonim
89-80 005
89-80 013
89-80 005
89-80 005.JPG (190.73 KB; downloaded 5502 times)
89-80 005 (4).JPG (80.5 KB; downloaded 5507 times)
89-80 005 (3).JPG (177.3 KB; downloaded 5512 times)
89-80 005 (2).JPG (194.04 KB; downloaded 5502 times)
89-80 013
89-80 013.JPG (161.9 KB; downloaded 5512 times)
89-80 013 (3).JPG (199.79 KB; downloaded 5498 times)
89-80 013 (2).JPG (175.55 KB; downloaded 5504 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Trenul Prezidențial - Comandat de Nicolae Ceaușescu
Utilizator anonim
89-80 015
99-80 017
89-80 015
89-80 015.JPG (164.08 KB; downloaded 5503 times)
89-80 015 (4).JPG (185.06 KB; downloaded 5498 times)
89-80 015 (3).JPG (155.99 KB; downloaded 5501 times)
89-80 015 (1).JPG (155.79 KB; downloaded 5501 times)
99-80 017
99-80 017 (6).JPG (89.66 KB; downloaded 5500 times)
99-80 017 (5).JPG (139.73 KB; downloaded 5502 times)
99-80 017 (4).JPG (183.56 KB; downloaded 5506 times)
99-80 017 (3).JPG (183.28 KB; downloaded 5496 times)
99-80 017.JPG (169.24 KB; downloaded 5502 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Trenul Prezidențial - Comandat de Nicolae Ceaușescu
Utilizator anonim
Si cateva imagini cu garnitura din data de 12 iunie, cand a facut un drum de protocol pana la Sinaia si retur.
Si cateva imagini cu garnitura din data de 12 iunie, cand a facut un drum de protocol pana la Sinaia si retur.
DSC_5355.JPG (171.55 KB; downloaded 5493 times)
DSC_5365.JPG (181.7 KB; downloaded 5497 times)
DSC_5401.JPG (172.44 KB; downloaded 5501 times)
DSC_5406.JPG (161.14 KB; downloaded 5501 times)
- Tom
-
Posted:
-
Re: Trenul Prezidențial - Comandat de Nicolae Ceaușescu
Tom
Vagonul 19-40 este modificat din seria cu același număr? Am mers în anii '80 cu vagoane 19-40 cu rapidul București N - Timișoara.
Vagonul 19-40 este modificat din seria cu același număr? Am mers în anii '80 cu vagoane 19-40 cu rapidul București N - Timișoara.
- ByOnu
-
Posted:
-