MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou

 

Topic: Acces nou la statia Tineretului (nord)

1063 posts, 282641 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 70 71 72 73 74 75 76
 
 

📖 Pagination options
Re: Acces nou la statia Tineretului (nord) ByOnu

Mama lor de copii care vor sa se joace pe domeniul public. Ce bine ca le-au ocupat masinile stradutele! Sa nu mai povesteasca si generatia lor despre cum se jucau pe strada.

 


Re: Acces nou la statia Tineretului (nord) Un cylon

Deja, ieri dimineață, liftul de la accesul B nu mai funcționa.
Nu știu dacă a rezistat o săptămână, sau o săptămână și o zi.

 


Re: Acces nou la statia Tineretului (nord) Andrei98

Avem și o imagine preluată de pe pagina de Facebook Bukurestiul:
FB_IMG_1559988883281.jpg (34.02 KB; downloaded 4394 times)

 


Re: Acces nou la statia Tineretului (nord) ByOnu

Puss in Boots wrote:
Ar putea, se poate trece pe dedesubt de acum de pe un trotuar pe altul si exista si lifturi. Nu mi s-ar parea o chestie rea.


Iata lifturile vietii! De asta nu trebuie incurajate pasajele pietonale absurde. Pasaje pietonale subterane sunt necesare sub marile intersectii, spre exemplu in Piata Romana.

 


Re: Acces nou la statia Tineretului (nord) zapacitu

Sincer, orice bulevard taiat de o trecere strict pentru pietoni mi se pare un candidat foarte bun pentru pasaj pietonal subteran (plus gard foarte greu de sarit). Si radar fix cu amenzi valabile, daca aveti impresia ca se circula prea repede. Exemple sunt chiar la Tineretului (surpriza), pe Alexandria, pe Rebreanu (mai nou), pe Pantelimon, pe Virtutii, pe Timisoara parca. Sunt suficiente exemple. Segmentarea asta artificiala a traficului nu ajuta de regula. Mai mult incurca, in special intr-o tara unde nu se respecta regulile.

Oricum aici pasajul nu se pune problema sa inlocuiasca trecerea de pietoni pentru ca nu e deschis permanent, nu are lift la ambele capete si teoretic e destinat utilizarii strict pentru Metrou.

 


Re: Acces nou la statia Tineretului (nord) Puss in Boots

Uite ca mi-a scapat ca nu e lift in ambele parti. Dar de ce nu au facut? asta apropo de accesibilitate.

 


Re: Acces nou la statia Tineretului (nord) ByOnu

zapacitu wrote:
orice bulevard taiat de o trecere strict pentru pietoni mi se pare un candidat foarte bun pentru pasaj pietonal subteran (plus gard foarte greu de sarit)...


*insert photos from occident here*

Ceea ce ai expus denota o mentalitate bazata pe niste principii apuse in vestul Europei deja... Cate pasaje pietonale subterane avem pe Champs Elysees? Nu ca as compara o secunda Cantemir cu Champ-Elysees, dar e ceva ce mi-a venit in minte la 9 dimineata intr-o zi de luni. Aplicand regula expusa de tine, ar trebui s-avem multe pasaje subterane. Well, e plin de treceri de pietoni.

Pai daca noi de la Universitate la Tineretului am avea doar doua treceri de pietoni, nu vad de ce m-as mai complica cu transportul public, pe buna dreptate.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Acces nou la statia Tineretului (nord) sab

Puss in Boots wrote:
Uite ca mi-a scapat ca nu e lift in ambele parti. Dar de ce nu au facut? asta apropo de accesibilitate.

Pentru ca acela nu este pasaj. Ca principiu, nu toate intrarile la metrou au cate un lift.  Exista un singur lift per statie, indiferent cate guri de acces are statia respectiva. Nu cred ca este vreo exceptie in acest sens. Iar acel lift a fost amplasat...unde a fost mai simplu.

La Unirii ai uitat ca ambele lifturi (Unirii 1 si Unirii2) sunt in parc? :)

 


Re: Acces nou la statia Tineretului (nord) ByOnu

Lifturile Metrorex sunt in principal facute doar pentru a bifa pe lista faptul ca avem statii accesibilizate. Un lift / statie este insuficient. Este o discriminare la adresa persoanelor cu dizabilitati care-s puse sa ocoleasca si sa traverseze pe la suprafata. Si nu cred ca banii ne-au lipsit...

Asta este, le-om face mai incolo.

 


Re: Acces nou la statia Tineretului (nord) zapacitu

Sa stii ca Europa e impartita la principiul care spui tu ca a apus de mult. Sunt foarte multe principii care sunt aplicate pentru coexistenta auto/velo/picior. Iar intr-o tara fara transport public eficient, sa dai in cap si celor care se pot misca din stanga in dreapta mi se parte inpetie. Dupa mintea mea, intai faci o infrastructura beton peste care vii cu transport public si alternativ eficient si abia apoi incepi cu pietonale, ingustari, descurajari auto. Adica intai prezinti alternativa si abia apoi dai cu biciu.

Ideea nu e sa prioritizezi X sau Y, ci sa le fac sa coexiste. Nu am reusit niciodata sa inteleg de ce trebuie sa intrerupem fluxurile de pietoni sau masini in conditiile in care se poate construi un pasaj. Da, e ieftin. Si atat. Beneficii nu au nici unii, nici altii.

 


Re: Acces nou la statia Tineretului (nord) 1.cremsnit

zapacitu wrote:
Ideea nu e sa prioritizezi X sau Y, ci sa le fac sa coexiste. Nu am reusit niciodata sa inteleg de ce trebuie sa intrerupem fluxurile de pietoni sau masini in conditiile in care se poate construi un pasaj. Da, e ieftin. Si atat. Beneficii nu au nici unii, nici altii.


Aha. Și realizezi că pentru a coexista în București pietoni+bicicliști+persoane cu nevoi speciale de deplasare și mașini personale, cineva e nevoit să facă un pas înapoi, nu? Căci mie mi-e clar ce categorie este prioritizată de niște zeci de ani deja și m-am săturat până-n gât.

Un pasaj pietonal (că e la Tineretului, că e vorba de alea de la Piața Sudului care sunt horror ca legături, ca aspect și ca percepție a nivelului de siguranță sau că e nu știu pe unde) ce crezi că înseamnă? Prioritizarea autovehiculelor, ai ghicit. Îi bagi pe oameni pe sub pământ ca pe șobolani doar doar să prinda Gigi un semafor în minus când el merge liniștit acasă în mașina personală (eventual să fie și singur în ea).

 


Re: Acces nou la statia Tineretului (nord) zapacitu

Cred ca nu e locul potrivit pentru o discutie cu privire la principiile pasajelor pietonale, dezvoltarii de infrastructrura sau mortii caprei vecinului - toate trei cu aplicabilitate mai sus. Daca vrei, hai sa ne cautam topicul potrivit si sa dezbatem problema acolo. Chiar ar fi o idee buna, dat fiind ca aici pe forum am intalnit des mentalitatea cu "ingropatu" ca avand conotatii negative - ceea ce e pana la urma un prejudiciu.

 


Re: Acces nou la statia Tineretului (nord) Adrian Rosca

Asezati-va linititi la locurili voastre, trecerea de pietoni nu se desfiinteaza. Au schimbat doar bordurile de la capetele insulei, la fel ca si la celelalte insule dintre Tineretului si pasajul Unirii.

In schimb vad ca PS4 munceste de zor la micsorarea spatiilor verzi din zona locurilor de parcare dintre carosabil si trotuar, ramanand doar o zona minuscula ca un fel de ghiveci in jurul copacilor. O munca fara niciun sens, intrucat oricum nu e suficient spatiu incat sa se creeze noi locuri de parcare. In afara de asta, betonul se prepara la mana, rezultand o suprafata de beton de o calitate foarte slaba, atat dpdv al aspectului cat si al durabilitatii.

O noua bataie de joc, ar fi fost suficient sa planteze iarba in zonele "chelite" ale pastilelor verzi. In pastilele refacute cu ocazia lucrarilor la noile accesuri, iarba a crescut si arata foarte bine, dar ma astept ca PS4 sa le distruga si pe acestea cat de curand.

 


Re: Acces nou la statia Tineretului (nord) subway guru

zapacitu wrote:
Cred ca nu e locul potrivit pentru o discutie cu privire la principiile pasajelor pietonale, dezvoltarii de infrastructrura sau mortii caprei vecinului - toate trei cu aplicabilitate mai sus. Daca vrei, hai sa ne cautam topicul potrivit si sa dezbatem problema acolo. Chiar ar fi o idee buna, dat fiind ca aici pe forum am intalnit des mentalitatea cu "ingropatu" ca avand conotatii negative - ceea ce e pana la urma un prejudiciu.

Chiar ar fi o idee foarte buna, ar fi multe lucruri de discutat si de clarificat!...pro si contra!
:bere:

 


Go to page:  1  ... 70 71 72 73 74 75 76
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou  • 
Choose destination

Since our 2265 forum members have written 419376 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use