Totul despre transporturi şi infrastructura adiacentăTransport rutierTramvaie

 

Topic: Discuții, noutăți, generalități despre tramvaie

35 posts, 16554 views
 
Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții, noutăți, generalități despre tramvaie punmeister

Prototipul Variobahn al ABB Henschel din anul 1993.



Productia de serie pentru Chemnitz a inceput in 1998, dupa ce au fost "inghititi" de ADtranz.

 


Re: Discuții, noutăți, generalități despre tramvaie punmeister

Cateva concepte de tramvaie LF din trecut:

- Bombardier Cityrunner:
20110531_Bombardier_Cityrunner_brochure_german_p1_of_3.gif (348.73 KB; downloaded 2576 times)

20110531_Bombardier_Cityrunner_brochure_german_p2_of_3.gif (617.9 KB; downloaded 2575 times)

20110531_Bombardier_Cityrunner_brochure_german_p3_of_3.gif (191.65 KB; downloaded 2577 times)

- Vevey Urbos: (Vevey a fost cumparat de Bombardier in 2003)
20110531_Vevey_Urbos_brochure_trilinguial_p1_of_4.gif (116.71 KB; downloaded 2587 times)

20110531_Vevey_Urbos_brochure_trilinguial_p2_of_4.gif (154.96 KB; downloaded 2573 times)

20110531_Vevey_Urbos_brochure_trilinguial_p3_of_4.gif (136.41 KB; downloaded 2568 times)

20110531_Vevey_Urbos_brochure_trilinguial_p4_of_4.gif (143.79 KB; downloaded 2570 times)

- ABB/Schindler Cobra varianta pentru Basel:
20110531_Cobra_Basel_brochure_german_p1_of_2.gif (168.39 KB; downloaded 2572 times)

20110531_Cobra_Basel_brochure_german_p2_of_2.gif (150.42 KB; downloaded 2575 times)

 


Re: Discuții, noutăți, generalități despre tramvaie misterr

150 de ani de când primul tramvai a circulat în România. Era tras de cai

Click pe imagine pentru video:





Luni s-au împlinit 150 de ani de când primul tramvai a circulat în România. S-a întâmplat la Timişoara, în 8 iulie 1869.

Vatmanul avea un bici în mână, pentru că primele vehicule de acest gen au fost trase de cai.

În oraşul de pe Bega a fost organizată o paradă pentru a marca un secol şi jumătate de când romanii merg cu tramvaiul.

Au fost aduşi doi cai vânjoşi pentru a trage garnitura pe sine, iar sute de oameni au ieşit pe strada să facă poze.

Primele rute de transport cu tramvaiul în Timişoara aveau aproximativ un kilometru, iar într-un vagon intrau cel mult 20 de persoane. Garniturile erau aduse din Austria.

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Discuții, noutăți, generalități despre tramvaie Tom

Detaliile ca detalii, dar recunoașteți tramvaiul?
Foto original, sursa: Gettyimages.
3100.jpg (95.61 KB; downloaded 1822 times)

 


Re: Discuții, noutăți, generalități despre tramvaie punmeister

Da, legendarul Siemens CitySprinter care i-a facut sa renunte definitiv la segmentul de LRV dupa dezastrul de la Koln din 1999.

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Discuții, noutăți, generalități despre tramvaie Tom

Boeing nu a renunțat la 737 din cauza problemelor cu servovalva, datorită cărora au murit mai mulți oameni decât în toate accidentele de tramvai din Köln de la apariția tramvaiului.
Iar dacă CitySprinter era avion, ar fi trebuit să treacă și "pilot error" la cauze. În Wikipedia  germană spune că vatmanul nu a apăsat butonul de oprire de urgență, care ar fi activat frâna de urgență care încă funcționa.
Cam la fel a procedat și un vatman la Iași care a uitat de frâna de urgență și s'a înfipt într'un alt tramvai care la rândul lui l-a lovit pe al 3-lea. Din fericire nu a fost ceva de amploarea incidentului din Köln, că altfel nu mai era azi tramvai la Iași.
Iar prototipul "5002" de CitySprinter a rămas multă vreme undeva într'un depou al Siemens, sunt și poze cu el pe un forum german. Mă mir că nu s'a gândit vreun primar de capitală să-l ia cu un upgrade la soft, să dea o comandă de vreo 50 pentru linia 41 și să salveze astfel onoarea lui Siemens, cum a vrut un biznizmen să facă cu Mercedes A-Klasse.

 



Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419392 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use