Zona metropolitană BucureștiPrezentarea rețelei de tramvai din București

 

Topic: Bd. Gloriei - V. Parvan (linia 24)

110 posts, 51407 views
 
Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8
 
 

📖 Pagination options
Re: Bd. Gloriei - Str. Piatra Morii (linia 24) Gabi23

După aproximativ un an de la înlocuirea liniei pe Str. Piatra Morii, sina este toată valuri-valuri. Această cârpeală cu şină care era deja uzată, care te face să te simţi ca şi cum ai merge cu barca pe râu... Măcar, aspectul pozitiv este că ceva mai decentă decât alte porţiuni din infrastructura RATB. În schimb celor care se ocupă de linii, li s-a părut lor că sina de pe Gloriei nu e conformă şi s-au apucat să o "îndrepte", evident că n-au fost în stare să mai pună piatra cubică la loc  :evil:. Trăiască meseriaşii!

Str. Piatra Morii - 13.06.2014.jpg (452.01 KB; downloaded 6983 times)

Bd. Gloriei - 13.06.2014.jpg (417.85 KB; downloaded 6983 times)

 


Re: Bd. Gloriei - Str. Piatra Morii (linia 24) georgica2704

Fata de sina de pe Sincai sau si mai central Hala Traian-Sf. Vineri, linia de pe Piatra Morii-Gloriei e net superioara.

 


Re: Bd. Gloriei - Str. Piatra Morii (linia 24) Gabi23

Linia 24 are pe hârtie în zi de lucru la schimbul 2, 9 ture (7 de la Bucureștii Noi și 2 de la Victoria). Astăzi au circulat doar 3 vagoane de la Bucureștii Noi și niciunul de la Victoria...  :popa:

 


Re: Bd. Gloriei - Str. Piatra Morii (linia 24) Victor92

Astazi, 10 Mai 2016, pe linia 24,  au circulat intre orele 14:30-16:00 (posibil, la fel, tot schimbul 2):

062, 178, 207, 296, 362, 203



 


Re: Bd. Gloriei - Str. Piatra Morii (linia 24) punmeister

296 nu era tigaia aia care a provocat incidentul din Pasajul Lujerului in 2012?

 


Re: Bd. Gloriei - Str. Piatra Morii (linia 24) Gabi23

#110 a fost vagonul care s-a blocat inițial în pasaj, #300 s-a oprit în spatele său, iar #296 a fost ce care a venit să facă curățenie.

 


Re: Bd. Gloriei - Str. Piatra Morii (linia 24) Victor92

Cateva poze de pe Bulevardul Gloriei, din penultima marti de primavara pe anul acesta ...

DSC_0646.JPG (259.15 KB; downloaded 6286 times)


DSC_0648.JPG (319.89 KB; downloaded 6286 times)


DSC_0649.JPG (243.85 KB; downloaded 6286 times)


DSC_0650.JPG (259.52 KB; downloaded 6286 times)


DSC_0651.JPG (278.35 KB; downloaded 6283 times)


DSC_0652.JPG (270.5 KB; downloaded 6285 times)


DSC_0653.JPG (315.63 KB; downloaded 6287 times)


DSC_0655.JPG (284.94 KB; downloaded 6285 times)


DSC_0656.JPG (281.82 KB; downloaded 6284 times)

 


Re: Bd. Gloriei - Str. Piatra Morii (linia 24) Victor92

Astazi, 24 Mai 2016, pe linia 24, au circulat/circula la schimbul 2:

221, 280, 296, 305, 351, 203



 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Bd. Gloriei - Str. Piatra Morii (linia 24) 133 313

203 a reusit sa iasa din 1? Banuiesc inlocuit de 315...

 



Re: Bd. Gloriei - Str. Piatra Morii (linia 24) ByOnu

Citeam acum ceva timp ca ar fi in strategia PMB desfiintarea tramvaiului si inlocuirea sa cu troleibuz pe Gloriei. Caz in care dupa Podul Constanta ar ramane doar Chitilei cu tramvai si, desigur, depoul.

Opinii? Este justificat tramvaiul in raport cu gradul de incarcare? Exista potential de extindere a liniei de tramvai de la actualul terminal?

Trebuie avut in vedere si de unde vine fiecare (tramvaiul, respectiv troleibuzul) inainte de Podul Constanta.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Bd. Gloriei - Str. Piatra Morii (linia 24) Utilizator anonim

Nu stiu ce sa zic ca desfiintare si nu prelungire (unde), dar nu am vazut vreodata un V3A cu toate scaunele ocupate pe acolo. Poate la orele de varf. Iar sa zicem ca trafic ca faci CFR si ai avantaj fata de auto/trole, nu cred ca e problema de trafic pe acolo.

 


Re: Bd. Gloriei - Str. Piatra Morii (linia 24) georgica2704

La fel ca la Valea Cascadelor ,macazul pentru fosta linie 20  a dispărut , în ambele sensuri.

 


Re: Bd. Gloriei - Str. Piatra Morii (linia 24) Nenea_titi

E logic, linia aia nu o să mai fie vreodată utilizată, atâta timp cât nu mai este. (ex. 20).

La Valea Cascadelor, linia arată oricum deplorabil, și toate tramvaiele mergeau goale pe acolo...
Cât despre 24...e o linie utilă. Dar nu ar avea unde să întoarcă, așa că acolo, 2 km nu e o tragedie. Dacă :
- linia ar fi bună,
- ar avea tramvaie noi (fie ele și CA/CH-PPC)
- ar avea viteza mai mare
Garantat ar ave succes.
Montarea de troleibuz, nu ar avea sens. Ar fi un capăt lângă altul ( de la capătul lui 86 până la capătul lui 24 faci pe jos, 10 minute). O extindere până la Petrom City nu o văd viabilă...singura soluție o văd, foarte perversă :
Unirea liniei 5 cu 24...nu știu însă cât rezistă podul ăla de la intersecția Băneasa. Sau prelungirea până la Ikea, atât a lui 5 cât și a lui 24. Astea da provocări.

 


Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Prezentarea rețelei de tramvai din București  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use