Topic: Olanda - Amsterdam
74 posts, 32334 views
📖 Pagination options
- punmeister
-
Posted:
-
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Olanda - Amsterdam
Victor92
Cum arata o prezentare facuta de catre GVB in urma cu cativa ani ... 14 Octombrie 2015
Cum arata o prezentare facuta de catre GVB in urma cu cativa ani ... 14 Octombrie 2015
Presentation EBS Program 14102015.pdf
Presentation EBS Program 14102015.pdf (2.98 MB; downloaded 520 times)
- punmeister
-
Posted:
-
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Olanda - Amsterdam
punmeister
Prezentarea GVB a ramelor M7 fabricate de CAF:
Prezentarea GVB a ramelor M7 fabricate de CAF:
Factsheet-CAF-GVB-M7-metro-voor-Amsterdam.pdf
Factsheet-CAF-GVB-M7-metro-voor-Amsterdam.pdf (1.48 MB; downloaded 452 times)
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Olanda - Amsterdam
punmeister
Dupa cum stiti zilele trecute linia de metrou usor (sneltram) M51 din Amstelveen a fost desfiintata, motivul fiind materialul rulant si accidentele frecvente de pe Beneluxbaan.
Linia de pe Beneluxbaan va suferi modificari masive avand in vedere ca pe acolo va circula noua linie 5 care va face legatura cu comuna Uithoorn.
Dupa cum stiti zilele trecute linia de metrou usor (sneltram) M51 din Amstelveen a fost desfiintata, motivul fiind materialul rulant si accidentele frecvente de pe Beneluxbaan.
Linia de pe Beneluxbaan va suferi modificari masive avand in vedere ca pe acolo va circula noua linie 5 care va face legatura cu comuna Uithoorn.
- punmeister
-
Posted:
-
- punmeister
-
Posted:
-
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Olanda - Amsterdam
Victor92
586 - Un tramvai care poate fi inchiriat si apartine GVB.
L-am intalnit toamna trecuta, in Noiembrie 2018, in Frederiksplein.
586 - Un tramvai care poate fi inchiriat si apartine GVB.
L-am intalnit toamna trecuta, in Noiembrie 2018, in Frederiksplein.
586 spate - 06.11.2018.JPG (287.93 KB; downloaded 4063 times)
586 spate2 - 06.11.2018.JPG (277.86 KB; downloaded 4073 times)
586 spate3 - 06.11.2018.JPG (258.61 KB; downloaded 4068 times)
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Olanda - Amsterdam
punmeister
Cabview linia 6 Binnenhof - Station Zuid.
Odata cu lucrarile la Amstelveenlijn au fost schimbate sinele, traversele si au fost modernizate statiile.
Cabview linia 6 Binnenhof - Station Zuid.
Odata cu lucrarile la Amstelveenlijn au fost schimbate sinele, traversele si au fost modernizate statiile.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Olanda - Amsterdam
Tom
Un cabview de pe linia 4.
Interesant este de văzut pe la minutul 14 cum bicicliștii, dar și scuteriștii trec pe roșu, doar că au fie noroc, fie reflexe să nu pățească la fel ca acela de pe Calea Victoriei.
Într'unul din filmele postate anterior, se văd și o mașină privată, dar și un taxi, care întorc pe linie continuă în fața tramvaiului care e oprit sau în curs de oprire din alte motive. Ba chiar și pe Google Street View se vede un microbuz mergând pe linia de tramvai printr'o stație. Or fi de vină imigranții, fie că au adus obiceiurile de la ei, fie că i-au făcut pe amsterdammers să-și piardă răbdarea.
De apreciat că anunțurile, cel puțin în stațiile importante, sunt și în engleză.
Și mai interesant mi s'a părut că pe undeva (spre minutul 16) este o intersecție cu banda de viraj la stânga chiar pe linia de tramvai. La traficul de acolo, probabil nu e o problemă. Imaginați-vă asta în București, unde se virează la stânga și de pe următoarea bandă din dreapta.
Un cabview de pe linia 4.
Interesant este de văzut pe la minutul 14 cum bicicliștii, dar și scuteriștii trec pe roșu, doar că au fie noroc, fie reflexe să nu pățească la fel ca acela de pe Calea Victoriei.
Într'unul din filmele postate anterior, se văd și o mașină privată, dar și un taxi, care întorc pe linie continuă în fața tramvaiului care e oprit sau în curs de oprire din alte motive. Ba chiar și pe Google Street View se vede un microbuz mergând pe linia de tramvai printr'o stație. Or fi de vină imigranții, fie că au adus obiceiurile de la ei, fie că i-au făcut pe amsterdammers să-și piardă răbdarea.
De apreciat că anunțurile, cel puțin în stațiile importante, sunt și în engleză.
Și mai interesant mi s'a părut că pe undeva (spre minutul 16) este o intersecție cu banda de viraj la stânga chiar pe linia de tramvai. La traficul de acolo, probabil nu e o problemă. Imaginați-vă asta în București, unde se virează la stânga și de pe următoarea bandă din dreapta.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Olanda - Amsterdam
Victor92
Traversatul biciclistilor pe rosu in Amsterdam este o obisnuita, lucru valabil atat in randul localnicilor, cat si in randul turistilor. In ghiduri se mentioneaza ca fiecare pieton sa fie atent pentru ca in orice momenta poate sa apara o bicicleta
Traversatul biciclistilor pe rosu in Amsterdam este o obisnuita, lucru valabil atat in randul localnicilor, cat si in randul turistilor. In ghiduri se mentioneaza ca fiecare pieton sa fie atent pentru ca in orice momenta poate sa apara o bicicleta
- Hawkuletz
-
Posted:
-
Re: Olanda - Amsterdam
Hawkuletz
Negativ cu imigrantii la trecut pe rosu. In cartea "In the City of Bikes: The Story of the Amsterdam Cyclist" se povesteste ca amsterdamezii sunt cam nedusi la biserica din acest punct de vedere. Ba mai mult, fereasca-te sa mergi (ca pieton) pe partea lor de trotuar. Iar aceasta atitudine ceva mai mult decat neconformista dateaza cam de dinainte de al doilea razboi mondial deci..
Si cu furatul bicicletelor la fel, asta mi-a povestit si la prima mana un amsterdamez nativ, care a marturisit ca pe cand era student si s-a imbatat nitel a mers si el cu un coleg sa fure o bicicleta ca "asa e traditia". Acum ii e cam rusine de de-ale tineretii dar e clar ca la ei si furatul bicicletelor e "traditie"
Pe langa subiect, din cate am inteles destul de multi prefera sa aiba doua biciclete (una in orasul unde locuiesc, alta unde lucreaza) ca sa nu care si bicicleta cu trenul cand fac naveta. Mi-a mai povestit cineva pe acolo ca timpul de asteptare pentru obtinerea unui loc de parcare "de resedinta" in Amsterdam a fost de aproape 2 ani. Ma rog, locuia oarecum in centru, s-ar putea ca si asta sa fi fost un motiv. Evident ca pana nu a avut locul de parcare nu si-a cumparat masina!
Negativ cu imigrantii la trecut pe rosu. In cartea "In the City of Bikes: The Story of the Amsterdam Cyclist" se povesteste ca amsterdamezii sunt cam nedusi la biserica din acest punct de vedere. Ba mai mult, fereasca-te sa mergi (ca pieton) pe partea lor de trotuar. Iar aceasta atitudine ceva mai mult decat neconformista dateaza cam de dinainte de al doilea razboi mondial deci..
Si cu furatul bicicletelor la fel, asta mi-a povestit si la prima mana un amsterdamez nativ, care a marturisit ca pe cand era student si s-a imbatat nitel a mers si el cu un coleg sa fure o bicicleta ca "asa e traditia". Acum ii e cam rusine de de-ale tineretii dar e clar ca la ei si furatul bicicletelor e "traditie"
Pe langa subiect, din cate am inteles destul de multi prefera sa aiba doua biciclete (una in orasul unde locuiesc, alta unde lucreaza) ca sa nu care si bicicleta cu trenul cand fac naveta. Mi-a mai povestit cineva pe acolo ca timpul de asteptare pentru obtinerea unui loc de parcare "de resedinta" in Amsterdam a fost de aproape 2 ani. Ma rog, locuia oarecum in centru, s-ar putea ca si asta sa fi fost un motiv. Evident ca pana nu a avut locul de parcare nu si-a cumparat masina!
- Tom
-
Posted:
-
Re: Olanda - Amsterdam
Tom
Scuze, m-am exprimat greșit, mă refeream la automobilele care întorceau pe linie continuă sau mergeau pe linia de tramvai, nu la bicicliști. Bicicliștii sunt regii șoselelor acolo.
Scuze, m-am exprimat greșit, mă refeream la automobilele care întorceau pe linie continuă sau mergeau pe linia de tramvai, nu la bicicliști. Bicicliștii sunt regii șoselelor acolo.
📖 Pagination options