Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: ARHIVĂ: Știri din București (2015-2020)

1780 posts, 784639 views
 
Go to page:  1  ... 100 101 102 103 104 105 106  ... 128
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Știri din București Utilizator anonim

Stai intai sa se lanseze procedurile...

 


Re: Știri din București Cristy

Primarul General, Gabriela Firea: "Vom achizitiona 430 de mijloace de transport in comun moderne si nepoluante care vor innoi parcul auto al STB"

Primarul General, Gabriela Firea, a semnat astazi, 23 mai, la sediul Primariei Capitalei, impreuna cu Vicepremierul Vasile-Daniel Suciu, Ministrul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei publice, contractele de finanţare din fonduri europene aferente a 11 proiecte depuse în cadrul Programului Operațional Regional (POR) 2014 - 2020.

Proiectele vizeaza achizitia a 80 de tramvaie, 100 de autobuze electrice precum si modernizarea unui tronson de 1,1 km cale dublă linie de tramvai pe Bd. Vasile Milea. Primarul General, Gabriela Firea: "Am semnat astăzi 11 contracte de finanţare în cadrul Programului Operațional Regional 2014 - 2020, în valoare totală de aprox. 230 de milioane de euro, din care valoarea finanţării nerambursabile este de peste 177 milioane euro. Cu aceste fonduri se vor achiziționa 80 de tramvaie noi, 100 de autobuze electrice si va fi modernizata linia de tramvai de pe bd. Vasile Milea. Este o noua etapă, extrem de importanta a programului de înnoire a parcului auto al STB, pe care l-am demarat de la începutul mandatului.

După cum știți, alte două contracte de finanțare pe POR au fost deja semnate în luna octombrie, respectiv decembrie 2018 și vizeaza achiziţia a 20 de tramvaie pentru liniile 55 si 40.Valoarea totală a celor 2 proiecte este de aprox. 42 milioane euro, iar valoarea finanţării nerambursabile este de aprox. 34 milioane euro. Valoarea totală a acestor 13 proiecte depuse în cadrul POR este de peste 272 milioane euro, iar finanțarea nerambursabilă depășește 212 milioane euro".
100 de troleibuze noi si 130 de autobuze hibrid

De asemenea, Primarul General a mai explicat: "Avem în derulare alte două proceduri de achiziţie publică pentru 100 de troleibuze noi (lansată februarie 2019) și 130 de autobuze hibrid (martie 2019), valoarea estimată a achizițiilor fiind de peste 96 milioane euro, peste 71 de milioane fiind finanțare nerambursabilă de la Fondul de Mediu. Ambele proceduri sunt în etapa de evaluare tehnică a ofertelor. Este poate cel mai ambițios program dedicat transportului public la nivel național. Prin aceste achizitii, vom creste atractivitatea şi eficiența transportului public de călători. Vom avea mijloace de transport moderne, civilizate, nepoluante, cu program predictibil".

"Vom modifica legislatia achizitiilor publice"

La randul sau, Vicepremierul Vasile-Daniel Suciu, Ministrul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei publice, a declarat: "Vă felicit pentru că nu ați ratat oportunitatea de a accesa fonduri europene, aveți 13 contracte de finanțare pe POR, felicit echipa dumneavoastra din primărie pentru această performanță.

Odata cu aceste contracte semnate azi, ne apropiem de un grad de contractare în jur de 87% si sper ca alte contracte ale primariei sa ne ajute ca la sfarsitul acestui an sa avem un grad de contractare de 95% pe POR.

Ca sa nu mai repetam greseli facute de altii, vom modifica legislatia achizitiilor publice, astfel incat acest sir nesfarsit al contestatiilor sa nu se mai repete, iar ceea ce ne-am angajat impreuna, autoritati locale si centrale, sa poata fi dus la bun sfarsit".

Tramvaie moderne si autobuze electrice pe 20 trasee din Bucuresti

De asemenea, potrivit directorului Directiei Generale Management Proiecte cu Finantare Externa din cadrul Primariei Capitalei, Monica Mandru, din cele 11 proiecte ale caror contracte de finantare au fost semnate astazi: "6 vizează achiziţia a 100 de tramvaie noi din gama de 36 m, (respectiv proiectele aferente liniilor de tramvai 1, 10, 21, 25, 32 şi 41). Procedura de achiziție pentru atribuirea contractului de furnizare a celor 100 de tramvaie a fost demarată în decembrie 2018.

În prezent, a fost elaborat Procesul verbal de evaluare a propunerilor tehnice şi încărcat în SICAP, în vederea validării de către Agenţia Naţională pentru Achiziţii Publice (ANAP). Imediat ce se va obţine validarea de către ANAP, Comisia de evaluare va continua evaluarea ofertelor admisibile prin evaluarea propunerilor financiare.

Alte 4 proiecte vizează achiziţia a 100 autobuze electrice noi din gama de 12 m necesare îmbunătățirii transportului public de călători pe 14 trasee din Capitală; (pentru 14 linii de autobuz: 173, 311, 336, 381, 601, 300, 330, 335, 312, 313, 368, 385, 137 si 138). Procedura de achiziție pentru atribuirea contractului de furnizare a 100 de autobuze electrice a fost demarată în martie 2019.
Termenul de depunere a ofertelor este 07.06.2019.

De asemenea, un alt proiect vizează modernizarea unui tronson de 1,1 km cale dublă linie de tramvai pe Bd. Vasile Milea - valoarea totala a proiectului este de 5.9 milioane euro. Licitatia va fi lansata dupa definitivarea proiectului tehnic.

2019-05-23

 


Re: Știri din București misterr

Bucureștenii se plâng de căldura din autobuze. Șoferi STB: ”Unele aparate au luat foc”

Click pe imagine pentru video:





În Bucureşti sunt deja temperaturi de vară, însă mijloacele de transport în comun nu sunt pregătite pentru căldură. Mai puţin de jumătate dintre autobuze au aer condiţionat, iar cele mai multe tramvaie sunt vechi şi nici nu au avut vreodată aşa ceva.

Primăria Capitalei a semnat joi contracte pentru 100 de tramvaie şi 100 de autobuze electrice noi, dar va mai dura până când bucureştenii vor putea circula în condiţii civilizate.

Bucureştenii care circulă cu mijloacele de transport în comun se plâng de condiţii în zilele cu temperaturi ridicate.

Se circulă bine doar în cele 400 de autobuze noi care au ajuns recent în Capitală. Societatea de Transport Bucureşti nu a răspuns solicitării Ştirilor Pro TV cu privire la situaţia celor vechi. Însă, potrivit sindicatului angajaţilor, din cele aproximativ 800 de autobuze vechi care circulă în Bucureşti, mai puţin de o treime au aer condiţionat şi unele doar în cabina şoferilor.

Valer Ciobănescu, preşedintele Sindicatului Şoferilor din STB: ”Anul trecut au promis că vor face aerul condiţionat funcţional la toate, chiar şi la cele care sunt prevăzute şi ne regăsim în aceeaşi situaţie: nu sunt funcţionale. Le repară şi funcţionează cel mult 30, apoi intră iar în reparaţii. Avem probleme reale. Unele au luat chiar şi foc.”

Dacă vorbim de tramvaie, situaţia este şi mai gravă. Cele mai multe sunt vechi de peste 30 de ani. Şi din aproximativ 200, care circulă în total, mai puţin de 10% au aer condiţionat.

Ca să facă faţă căldurii, vatmanii obişnuiesc să circule cu uşa deschisă.

”E neplăcut. Ar fi trebuit casate. Nu mai sunt conforme cu realitatea, cu vremurile. Dar aşteptam să se investească şi la noi aşa cum în alte oraşe s-a putut: Cluj, Oradea, Arad”, spun vatmanii.

Primarul Capitalei, Gabriela Firea, spune că vor fi cumpărate 100 de tramvaie noi. Împreună cu ministrul Dezvoltării, a semnat contracte de finanţare din fonduri europene şi pentru 100 de autobuze electrice.

Gabriela Firea, primarul Capitalei: ”Suntem în procedura de lichidare pentru alte mijloace de transport în comun: 130 de autobuze hidrid şi 100 de troleibuze. Ce ne dorim cu aceste achiziţii? Ca bucureştenii, precum şi turiştii, să abandoneze, dacă nu permananet, măcar câteva zile pe săptămână autoturismul.”

Până atunci însă va mai curge multă apă pe Dâmboviţa. Doar licitaţia pentru cele 400 de autobuze noi a durat mai bine de doi ani.

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Știri din București V2A

Modificari de trasee STB SA cu ocazia evenimentului cultural ,,La pas pe Calea Victoriei”

Cu ocazia desfăşurării evenimentului cultural ,,La pas pe Calea Victoriei”,  în perioada 24.05.2019, ora 20:00 – 27.05.2019, ora 07:00 se restricționează total traficul rutier pe Calea Victoriei, între Piața Victoriei şi Str. George Enescu, cu excepția traversărilor la intersecția cu Str. Sevastopol, Str. Gheorghe Manu şi Bd. Dacia.

Având în vedere aceste măsuri, Societatea de Transport Bucureşti va modifica circulaţia mijloacelor de transport din zonă, sub coordonarea agenţilor de la Brigada Rutieră, astfel:

Liniile 361 şi 784 vor circula (pe sens ,,Piața Unirii”) pe traseul de bază între ,,Piaţa Presei’’ şi Piața Victoriei, apoi pe un traseu modificat pe Bd. Lascăr Catargiu, Bd. Gheorghe Magheru, Bd. Nicolae Bălcescu, Str. Dem I. Dobrescu, Calea Victoriei, apoi traseele actuale.

Celălalt sens nu se modifică.

http://stbsa.ro/comunicat1.php?nrcom=1047

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Știri din București V2A

STB SA deviază 18 trasee şi suplimentează nouă linii spre Aeroport şi Gara de Nord

Pentru a sigura transportul participantilor la evenimentul organizat cu ocazia sosirii Sanctitǎţii Sale Papa Francisc ȋn Bucureşti, în ziua de 31.05.2019, Societatea de Transport Bucuresti STB SA va suplimenta ȋntre orele 09:00-21:00, liniile care asigurǎ legǎtura zonei centrale cu Aeroportul Henri Coandǎ, respectiv Gara de Nord (85, 123, 133, 136, 196, 385, 780, 783, 784).

În perioada trecerii coloanei oficiale, mijloacele de transport public vor staţiona la dispoziţia Brigǎzii Rutiere pe arterele care intersecteazǎ traseul urmat de Sanctitatea Sa Papa Francisc.

Totodată, STB SA va modifica circulaţia mijloacelor de transport de pe 18 linii - 122, 126, 136, 137, 138, 168, 178, 226, 236, 268, 300, 336, 361, 368, 385, 381, 783 şi 784 - sub coordonarea agenţilor de la Brigada Rutieră, astfel:

1. ȋncepând cu ora 09:00:

Linia 300 va funcţiona pe traseul de bază între cap linie „Bd. Nicolae Bălcescu” şi intersecţia Bd. Lascăr Catargiu/Bd. Gheorghe Manu, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Bd. Gheorghe Manu, Str. Occidentului, Str. Buzeşti, Bd. Ion Mihalache, apoi traseul actual.

Linia 381 va funcţiona pe un traseu scurtat, între Piaţa Reşiţa şi Piaţa Romană.

Linia 783 va funcţiona pe sens „Piaţa Unirii” pe un traseu modificat de la „Piaţa Arcul de Triumf” pe Bd. Constantin Prezan, Bd. Aviatorilor, Piaţa Victoriei, Bd. Lascǎr Catargiu, apoi traseul de bază.

2. ȋn perioada 11:00-16:00:

Liniile 126 şi 368 vor functiona de la Piata Romanǎ pe Bd. Dacia, Str. Mircea Vulcănescu, Str. Ştirbei Vodǎ, apoi traseele de bază.

Linia 178 va functiona pe traseul de bazǎ ȋntre „Cartier Militari” şi intersecţia Str. Ion Campineanu/Str. Stirbei Vodǎ pe Str. Ştirbei Vodǎ, Cal. Victoriei, Str. Dem Dobrescu, Bd. Gh. Magheru, Piaţa Romana cu ȋntoarcere pe Bd. Dacia, Str. Mircea Vulcănescu, apoi traseul de bazǎ.



3. ȋn perioada 11:30-13:30:

Liniile 236 şi 336 vor funcţiona pe sensul spre cartierul Militari de la Podul Eroilor pe Bd. Eroilor, Str. Dr. Bagdasar, Şos. Panduri, Bd. Geniului, Bd. Iuliu Maniu, apoi traseele de bază.

4. între orele 12:00 – 19:00:

Linia 136 va funcţiona pe traseul de bază între „C.E.T. Vest Militari” şi intersecţia Şos. Panduri/Calea 13 Septembrie unde autobuzele vor întoarce după scuarul central.

Linia 385 va funcţiona pe traseul de bază între „Valea Oltului” şi intersecţia Cal. 13 Septembrie/Sos. Panduri, apoi pe un traseu modificat Şos. Panduri, Str. Dr. Rainer, Bd. Eroilor, Splaiul Independenţei, Piaţa Unirii, Bd. Corneliu Coposu, Str. Sf. Vineri, „Piaţa Sf. Vineri”, cu întoarcere pe Str. Sf. Vineri, Bd. Mircea Vodă, Bd. Unirii, Piaţa Unirii, Str. Halelor, Splaiul Independenţei, Bd. Eroilor, Str. Dr. Bagdasar, Şos. Panduri, Cal. 13 Septembrie, apoi traseul de bază.

Linia 784 între orele 12:00 – 16:00 va funcţiona pe sens „Piaţa Unirii” pe un traseu modificat de la intersecţia Cal. Victoriei/Splaiul Independenţei, pe Splaiul Independenţei pânǎ la Piaţa Unirii.

5. începand cu ora 16:00:

Liniile 126, 168, 226 şi 368 vor funcţiona pe traseele de bază între terminalele „Ghencea”, „Cartier Constantin Brâncuşi”, „Depoul Alexandria” respectiv „Valea Oltului”, şi intersecția Str. Ştirbei Vodă/Str. Berzei, apoi pe Str. Berzei, Str. Buzeşti, Piaţa Victoriei,  Bd. Lascăr Catargiu, Piaţa Romană, Bd. Dacia, Calea Dorobanţilor, Piaţa Lahovari, Str. George Enescu, cu întoarcere prin Bd. Gh. Magheru, Bd. Lascăr Catargiu, Piaţa Victoriei, Str. Buzeşti, Str. Berzei, Str. Ştirbei Vodă, apoi traseele de bază.

Liniile 122, 137, 138 şi 268 vor funcţiona pe traseele de bază între terminalele „Complex Cartier Latin”, „Carrefour Militari”, „Cartier Militari”, respectiv „Valea Oltului” şi intersecţia Bd. Eroilor/Splaiul Independenței (Pod Eroilor), apoi pe un traseu modificat ȋn ambele sensuri pe Splaiul Independenței,Bd. Mihail Kogǎlniceanu, Bd. Regina Elisabeta, Bd. Carol I pânǎ la Piaţa Rosetti.

Linia 178 va functiona pe traseul de bazǎ ȋntre „Cartier Militari” şi intersecţia Bd. Dinicu Golescu/Str. Berzei, apoi pe un traseu modificat pe Str. Berzei, rond Piaţa Emil Cioran, cu ȋntoarcere pe Str. Mircea Vulcănescu, apoi traseul de bazǎ.

Linia 300 va funcţiona pe traseul de bază între „Clăbucet” şi „Piaţa Romană” cu întoarcere în rondul de la Piaţa Romană.

Linia 361 va funcţiona pe traseul de bază între „Piaţa Presei” şi Piaţa Victoriei, apoi pe un traseu modificat pe Bd. Lascăr Catargiu, Piaţa Romană, Bd. Gh. Magheru, Bd. Nicolae Bălcescu, Bd. I.C. Brǎtianu, Piaţa Unirii.

Celălalt sens nu se modifică.

Linia 784 va funcţiona pe traseul de bază între „Aeroportul Henri Coandǎ” şi Piaţa Victoriei, apoi pe un traseu modificat pe Bd. Lascăr Catargiu, Piaţa Romană, Bd. Gh. Magheru, Bd. Nicolae Bălcescu, Bd. I.C. Brǎtianu, Piaţa Unirii.

Celălalt sens nu se modifică.

http://stbsa.ro/comunicat1.php?nrcom=1051

 


Re: Știri din București misterr

Primăria Bucureşti cumpără 330 de autobuze şi 100 de tramvaie





Primăria Bucureşti derulează simultan patru licitaţii de achiziţie pentru STB, care au în vedere cumpărarea a 100 de tramvaie, 130 de autobuze hibride, 100 de autobuze electrice şi a cel puţin 100 de autobuze pe gaz.

“Trec un pic în revistă ceea ce se doreşte să se facă în anii următori: pentru prima oară, se derulează în mod simultan nu mai puţin de 4 licitaţii, proceduri de achiziţie la Primăria Municipiului Bucureşti, iar principalul beneficiar va fi STB şi implicit cetăţenii Bucureştiului - este vorba de achiziţia a 100 de tramvaie de 36 de metri, ceea ce ar fi nemaipomenit pentru oraşul acesta, de 130 de autobuze hibride, de 100 de autobuze electrice, şi în curând de cel puţin 100 de autobuze pe GNC - gaz natural comprimat. Astea sunt nişte proiecte care vor aduce, cu siguranţă, în următorii ani, un transport public decent în oraş şi cu această ocazie sperăm noi ca şi traficul să fie un pic eliberat de presiunea care există acum”, a afirmat Andrei Creci, directorul general al STB.

Reprezentantul STB a opinat că pentru a-i descuraja pe bucureşteni să folosească automobilul, Societatea de Transport trebuie să ofere condiţii de călătorie optime, nu doar decente.

“Proiectele STB şi ale acţionarului său, adică a Municipiului Bucureşti, în anii care urmează, sunt salutare, şi pentru prima oară vreau să vă anunţ că Primăria nu numai că are încredere în administrarea transportului public în Bucureşti, dar şi investeşte sumele necesare pentru a merge transportul public în Bucureşti, pentru că ce îşi doreşte STB şi Primăria este ca cetăţeanul să fie descurajat în a merge cu autoturismul personal şi încurajat în a lua autobuzul, troleibuzul sau tramvaiul. Dar pentru asta trebuie să i se ofere condiţii nu numai decente, ci condiţii bune, condiţii optime de transport”, a apreciat Andrei Creci.

Autobuzele și tramvaiele, dotate cu wi-fi şi USB

Acesta a susţinut că mijloacele de transport în comun vor fi dotate cu wi-fi şi USB, deoarece călătorii sunt din ce în ce mai pretenţioşi.

“Toate mijloacele de transport în comun vor trebui să aibă aer condiţionat, toate mijloacele de transport în comun vor avea wi-fi, USB, pentru că lumea se modernizează şi se face din ce în ce mai pretenţioasă, lucrurile sunt din ce în ce mai subtile şi nu mai este de ajuns în secolul nostru, în anul 2019, doar să vină autobuzul la timp, ci şi el trebuie să ofere condiţiile cele mai bune pentru a merge cu el”, a afirmat directorul STB.

El a amintit că Societatea de Transport Bucureşti înregistrează deficit de şoferi şi de vatmani şi a invitat doritorii să participe la târgul de joburi care are loc miercuri la Gara de Nord, în cadrul expoziţiei feroviare InfraTRANS 2019.

“Rămânem poate cel mai mare angajator la nivelul acestui oraş şi aştept pe toată lumea să ne viziteze standul la târgul de joburi de mâine, pentru că avem nevoie şi de şoferi, şi de vatmani, şi de personal muncitor”, a încheiat directorul STB.

 


Re: Știri din București punmeister

#nimicnou

 


Re: Știri din București Puss in Boots

Absolut, PMB "cumpara 100 de tramvaie" de cati ani? de cand e Firea primar plus de la precendenta intentie si tot incearca. Eu unul m-am saturat de titlurile astea certe si care de fapt nu sunt deloc.
Iar conditiile optime de care vorbeste Creci ala nu se fac exclusiv cu mijloace noi ci si cu alte lucruri adiacente. Nu ma deranjeaza sa merg cu un V3A daca ajung repede si la timp.

 


Re: Știri din București Gabi23

Linia 178 circulă deviat, ca urmare a unor lucrări pe Podul Grant

Ca urmare a unor lucrări de întreținere derulate pe Podul Grant, începând cu data de miercuri, 05.06.2019, ora 11:00, se restricţionează total traficul rutier pe breteaua de urcare din Cal. Giuleşti pe Podul Grant, spre Cal. Crângaşi, iar linia 178 va circula pe un traseu modificat între Șoseaua Orhideelor și Calea Crângași.

La dispoziţia Brigăzii Rutiere, linia 178 va funcţiona pe traseul de bază între „Sala Palatului” şi intersecţia Cal. Giuleşti/ Şos. Orhideelor, apoi pe un traseu modificat pe sensul spre “Cartier Militari’’, prin Şos. Orhideelor, Bd. Regiei, Str. Pascal Cristian, Str. Mihai Zamfirescu, Str. Ceahlǎu, Cal. Crângaşi, apoi traseul de bazǎ. Pe traseul modificat autobuzele vor opri pe Bd. Regiei, Str. Pascal Cristian, comun cu cele ale liniilor 162, 163.

http://stbsa.ro/comunicat1.php?nrcom=1053

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Știri din București Utilizator anonim

Nu inteleg ce insista cu 178ul pe stradutele alea unde cara aer. 178 in zona aia ar trebui obligatoriu sa circule prin Giulesti - Constructorilor. Mai ales pe intoarcere spre cartier ar face mult mai putin decat cand coboara podul, de vezi ca stau autobuzele goale ca oamenii prefera sa mearga pe jos 2-3 statii decat sa stea 40 de minute pe pod.

 


Re: Știri din București pantograful

Ar insemna un ocol important pentru o linie care oricum are un traseu chinuit.

Clar ceva nu e in regula cu linia asta. O posibila varianta ar fi sa-l duca pe Splai... Sau sa-l scurteze doar ca linie locala : Cartier Militari - Apusului.

 


Re: Știri din București rosetti61

De cand s-a infiintat, la sfarsitul anilor 60, a avut un traseu chinuit: Crangasi (Cpt. Grozeanu/Cimitir)- Constructorilor - Giulesti - Plevnei - Stefan Furtuna - Budisteanu - Luterana - Sala Palatului (la un moment dat a a circulat temporar si prin Stirbei Voda). In 1975 se prelungeste spre cartierul Militari (din Constructorilor intra pe Ciuslea si mai departe pe Ciurel), in 1980 se sparge in doua - 78 barat (278) care circula numai intre cartierul Giulesti (Constructorilor-Flamanda) si Sala Palatului iar 78 nu mai face ocolul prin Constructorilor ci intra direct in calea Crangasi. 278 a circulat mereu prin Plevnei insa 178 a migrat pe Dinicu Golescu.
A existat la sfarsitul anilor 90 un "ajutor" local pentru 178  - 678 Apusului - Gara de Nord (mai este posibil asa ceva azi?). Traseul lui 178 de azi e un mamut - variante ajutatoare x78 ar fi cart. Militari Residence - Apusului/ Apusului - Gara de nord/ Apusului - Sala Palatului. Tripleta x68 din Drumul Taberei de ce nu poate fi aplicata si in cazul lui 178? 178 ar deveni 378 iar celelalte variante 178 si 278.

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Știri din București V2A

Modificare de traseu și reamplasare de stații pe linia 104

În vederea construirii parcării subterane de pe Bd. Decebal, începând cu data de 19.06.2019 ora 10:00, cu avizul Brigăzii Rutiere, traficul rutier va fi restricționat total pe tronsonul cuprins între Str. Delea Nouă şi Piaţa Hurmuzachi. Din această cauză, la dispoziţia Brigăzii Rutiere, linia 104 va funcţiona pe traseul de bază între „Cora Pantelimon” şi „Piaţa Hurmuzachi”, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Cal. Călăraşi, Str. Matei Basarab, Str. Delea Nouă, Bd. Bd. Unirii, apoi traseul de bază.

Pe traseul modificat, autobuzele vor opri în noile staţii „Matei Basarab”, pe ambele sensuri, situate pe Str. Matei Basarab la intersecţia cu Cal. Călăraşi, respectiv cu Str. Derea Nouă, iar pe sens „Cora Pantelimon” şi în staţia „Bd. Decebal”, comun cu liniile 70 şi 79, amplasată pe Str. Delea Nouă.

De la aceeaşi dată stația „Piaţa Hurmuzachi” (linia 104) amplasată pe Bd. Decebal, sensul spre „Cora Pantelimon”, va fi reamplasată pe şos. Mihai Bravu (pe breteaua pasajului) la circa 30 m după intersectia cu Bd. Basarabia, iar staţia „Dristorului" de pe Bd. Decebal, sensul spre „Cora Pantelimon”, se suspendă.

http://stbsa.ro/comunicat1.php?nrcom=1054

 


Re: Știri din București PTMZ

Modificări de trasee mâine, cu ocazia unui marș organizat de Asociația Accept. Comunicatul se găsește aici:
http://stbsa.ro/comunicat1.php?nrcom=1056
Modificări de trasee STB SA în ziua de 22.06.2019

Ca urmare a desfăşurării unui marş organizat de Asociația Accept, în ziua de 22.06.2019 între orele 17:30 - 20:30, se restricţionează traficul rutier pe traseul Piața Victoriei, Cal. Victoriei, Bd. Regina Elisabeta, Piața Universității.

Având în vedere aceste măsuri, Societatea de Transport Bucureşti va modifica circulaţia mijloacelor de transport din zonă, sub coordonarea agenţilor de la Brigada Rutieră, astfel:

Linia 361 va funcţiona pe sens ,,Piața Unirii”, pe traseul de bază între ,,Piaţa Presei’’ şi Piața Victoriei, apoi pe un traseu modificat pe Bd. Lascăr Catargiu, Bd. Gheorghe Magheru, Bd. Nicolae Bălcescu, Bd. I.C. Brătianu, Str. Halelor, Splaiul Independenţei, Bd. Naţiunile Unite, Bd. Libertăţii, Bd. Unirii, Piaţa Unirii.

Celălalt sens nu se modifică.

Linia 784 va funcţiona pe sens ,,Piața Unirii”, pe traseul de bază între ,,Piaţa Presei’’ şi Piața Victoriei, apoi pe un traseu modificat pe Bd. Lascăr Catargiu, Bd. Gheorghe Magheru, Bd. Nicolae Bălcescu, Bd. I.C. Brătianu, Str. Halelor, Splaiul Independenţei, Bd. Naţiunile Unite, Bd. B.P.Haşdeu, Str. Izvor, apoi traseul actual pȃnă la Piaţa Unirii.

Celălalt sens nu se modifică.

 


Go to page:  1  ... 100 101 102 103 104 105 106  ... 128
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419396 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use