Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1310142 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 307 308 309 310 311 312 313  ... 444
 
 

📖 Pagination options
Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Andrei Andraș

Teoretic ar trebui să circule pe alte linii ori să stea în depou.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) cris_m

Daca e ca la autobuze, vor sta 100% pe dreapta. Nema suplimentari pentru liniile adiacente lui 41... :roll:

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) CiprianTRB

Gabi23 wrote:
Din luna iunie, linia 221 se reîntoarce la Alexandria după 12 ani în care a fost deservită de către Militari.

Autobuzele Kent C 10 de la Militari se vor transfera la Alexandria? Sau vor suplimenta 106?
Odată cu asta și linia R430 ar trebui transferata de la Alexandria la Militari.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Nenea_titi

alexandru_minciu91 wrote:
Si cu surplusul de tramvaie, care nu vor mai circula in 41, ce se intampla?


Sunt trei variante:
- vor sta prin depou;
- vor fi trimise pe alte linii; poate unele mai neobișnuite pentru depourile respective (BN și Alexandria) (35, 47, 1/10, 34,etc) sau pe linii apropiate (11, 44, 24, 45), probabil se vor suplimenta parcul existent pe alte linii
- vor merge la URAC pentru verificări, vor fi revopsite / colantate, revizii, etc. Ceea ce nu ar fi rău. Reactivări de tramvaie trase pe dreapta nu prevăd.

Utilizator anonim wrote:
Va fi la 6 autobaze.


Probabil : Militari, Alexandria, Ferentari, Nordului, Pipera, Floreasca. Astea sunt cele mai apropiate de linia 41.
Deci nema șanse să între și C18 pe 641. Oricum ar fi cam ilogic, Titan e prea departe de capetele lui 641. Deși, de moment ce Titan deservește 780, nu ar fi imposibil. Pe Obregia nu o văd să bage pe 641, e prea mică. Dar mai știm? STB e imprevizibil.

cris_m wrote:
Daca e ca la autobuze, vor sta 100% pe dreapta..
Nema suplimentari pentru liniile adiacente lui 41... :roll:

Așa cum am spus, dacă le-ar băga la o cosmetizare și o revizie temeinică, nu ar fi rău. Dar probabil vor fi omorâte pe alte linii, apoi vor reveni pe 41. Cum erau sau mai rău.
Oricum, oprirea temporară a lui 41 ar genera cam 40 tramvaie libere. Deci timp au să le revizuiască și să le aducă într-o stare decentă ca aspect și stare tehnică, poate chiar fără a afecta alte linii.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) CiprianTRB

641 va fi deservita și de Titan, pe 641 vor circula autobuzele articulate de pe 335,și cele 30 de autobuze articulate sunt la Titan. Mie mi s-ar părea logic sa fie transferate temporar la o autobaza mai apropiata, dar sa vedem ce face STB.

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) V2A

Linia 302 a mai primit 2 ture, ajungând la 8. Linia 222 a mai primit un tur, ajungând la 7. Suplimentări sunt și pe 122, care a ajuns la 12(!) ture, față de 7 în aprilie. Linia 385 are 21 de ture, din care, astăzi, 8 erau asigurate cu autobuze Otokar nou introduse în circulație: 6657, 6662, 6664, 6669, 6672, 6674, 6678, 6679.
Linia 221 este deservită din 1.06.2019 de autobaza Alexandria, cu autobuze Otokar de 10 și 12 m. Astăzi erau 6331, 6485 și 6638.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) CiprianTRB

Pe 221 mai bine bagă Citaro dacă nu au suficiente Kent C 10.
Ce se întâmplă cu cele 4 Kent C 10 de la Militari? , sunt folosite doar 2 pentru 106 . Restul vor fi transferate sau se va suplimenta 106  ?

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) adrian buda

Cel putin unul este pe 268: 6337.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) CiprianTRB

Acum 10-15 minute era unul și în 336, deci cred ca sunt folosite ca rezerve.

 



Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) CiprianTRB

rosetti61 wrote:
De cand s-a infiintat, la sfarsitul anilor 60, a avut un traseu chinuit: Crangasi (Cpt. Grozeanu/Cimitir)- Constructorilor - Giulesti - Plevnei - Stefan Furtuna - Budisteanu - Luterana - Sala Palatului (la un moment dat a a circulat temporar si prin Stirbei Voda). In 1975 se prelungeste spre cartierul Militari (din Constructorilor intra pe Ciuslea si mai departe pe Ciurel), in 1980 se sparge in doua - 78 barat (278) care circula numai intre cartierul Giulesti (Constructorilor-Flamanda) si Sala Palatului iar 78 nu mai face ocolul prin Constructorilor ci intra direct in calea Crangasi. 278 a circulat mereu prin Plevnei insa 178 a migrat pe Dinicu Golescu.
A existat la sfarsitul anilor 90 un "ajutor" local pentru 178  - 678 Apusului - Gara de Nord (mai este posibil asa ceva azi?). Traseul lui 178 de azi e un mamut - variante ajutatoare x78 ar fi cart. Militari Residence - Apusului/ Apusului - Gara de nord/ Apusului - Sala Palatului. Tripleta x68 din Drumul Taberei de ce nu poate fi aplicata si in cazul lui 178? 178 ar deveni 378 iar celelalte variante 178 si 278.

Asta ar fii o idee buna dar,
Complex Comercial Apusului e mereu aglomerat  de multe ori staționează pe cealaltă parte pentru ca nu mai au loc și în acest fel se pierd o gramada de curse , unde sa mai încapa încă 2 linii? Ar trebuii înființat un nou terminal prin zona, dar unde?

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) cosminduru

Cunosc bine această linie, locuind în zona cartierului Militari de mic.
Traseul a devenit un chin odată cu metroul ușor 41 care a gâtuit tot traficul.

Bd. Uverturii este blocat dimineata și seara. Pe secțiunea Virtuții - Crângași călătorii preferă 41.
Prelungirea spre Master și ulterior la Militari Residence a transformat linia într-o cursă de semimaraton, fragmentată și predispusă la "trenulețe".
178 a fost dintotdeauna haotică la intervale, fenomen pe care îl puteți observa de ex. la stația Uverturii sens Militari.
Se așteaptă 20-30 de minute, stația e full. În primul autobuz e omor, lumea nu vede după colț dacă mai vin altele sau nu.
Al doilea dă colțul și ce oameni nu au avut loc în primul se înghesuie în acesta. Imediat vine și al treilea relaxat și oarecum gol.
Apoi urmează o altă "gaură" de 20-30 minute.

Soluția pare a fi noul pod de la Ciurel, care ar trebui să degreveze Uverturii.

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Tom

Linia X78 aș împărți-o astfel:
178: Sala Palatului - (traseul actual) - Apusului - Valea Cascadelor
278: Militari Residence - Roșu (Apeductului - (Crinului | Rezervelor) - 1 Decembrie) - Uverturii - Crângași (via Constructorilor??) - Gara Basarab
378: Actualul 178
Linia R430 aș modifica-o astfel:
s1: Chiajna (comun cu R434) - Str. Apeductului - Militari Residence - (traseul actual)
s2: Valea Cascadelor - Apusului - Str. 1 Decembrie - Str. Rezervelor - Str. Apeductului - Chiajna (capăt comun cu R434)
Asta ar însemna probabil ca 278 să fie un fel de R478. Oricum la cât s'a construit în zonă, acolo deja e oraș.
Dacă ar folosi Șîkîdîmuri sau alte autobuze de 10 metri, R430 ar putea merge până la Apusului cel puțin spre Apusului pe străzile pe care merge și 611, iar la întoarcere să vină pe 1864 - 1 Decembrie - Rezervelor (străduțele pe care vine 611 spre Militari Residence sunt groaznice pentru orice mașină mai mare, chiar și dubele lui 611).

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) WAYNEN

Eu aș reorganiza liniile din Militari în felul ăsta:
Linia 336 să nu mai întoarcă la ,,Apusului",ci s-o ia înainte pe Bulevardul Iuliu Maniu,apoi s-o ia prin ,,Militari Shopping Center" și să întoarcă în cartierul ,,Militari Residence".Iar în centru să nu mai întoarcă la ,,Piața Rosetti",ci la ,,Piața Romană".
Traseul lui ar fi: ,,Militari Residence" - Strada Tineretului - Militari Shopping Center - Bulevardul Iuliu Maniu - Șoseaua Cotroceni - Strada Constantin Noica - Calea Plevnei - Strada Știrbei Vodă - Calea Victoriei - Strada Dem Dobrescu - Bulevardul Nicolae Bălcescu - Bulevardul Gheorghe Magheru - ,,Piața Romană",cu întoarcere prin Bulevardul Gheorghe Magheru - Strada George Enescu - Strada Episcopiei - Strada Știrbei Vodă - Strada Luterană - Strada General Berthlot - Strada Budișteanu - Strada Mircea Vulcănescu - Strada Constantin Noica - Șoseaua Cotroceni - Bulevardul Iuliu Maniu - Militari Shopping Center - Strada Rezervelor - Strada Apeductului - ,,Militari Residence".
Linia 178 să fie scurtată la ,,Gara de Nord",iar întoarcerea să fie prin Strada Witting - Calea Plevnei,apoi traseul de ducere.Totodată,aș modifica linia de la intersecția Bulevardul Iuliu Maniu/Drumul Osiei prin Bulevardul Iuliu Maniu - Militari Shopping Center,apoi traseul de bază.
Linia R430 ar deveni linia urbană cu indicativul 278 și ar circula între  ,,Militari Shopping Center" și ,,Lujerului" prin Strada Rezervelor - Strada Apeductului - Strada Crinului - Strada Alexandru Ioan Cuza - Bulevardul Uverturii - Șoseaua Virtuții - Bulevardul Iuliu Maniu - ,,Lujerului",cu întoarcere prin Bulevardul Iuliu Maniu - Strada Dreptății sau Strada Dezrobirii - Bulevardul Uverturii - Strada 1 Decembrie 1918 - Strada Rezervelor - Strada Apeductului - Strada Tineretului - ,,Militari Shopping Center".

 


Go to page:  1  ... 307 308 309 310 311 312 313  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419396 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use