Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: ARHIVĂ: Știri din București (2015-2020)

1780 posts, 784586 views
 
Go to page:  1  ... 99 100 101 102 103 104 105  ... 128
 
 

📖 Pagination options
  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Știri din București V2A

Primăria Capitalei: STB SA suplimentează în week-end vehiculele care ajung la Simfonia Apelor

La solicitarea Primăriei Capitalei, STB SA a mărit parcul de vehicule care converg către zona Piața Unirii, pentru a permite accesul publicului la evenimentul cultural “Simfonia Apelor”, ce se desfăşoară în această parte a orașului în perioada 18.05.2019 – 27.10.2019.

Astfel, până în luna octombrie, în fiecare dintre zilele de vineri, sâmbătă și duminică, vor fi suplimentate liniile de tramvai 7, 21, 27, 32 și 47, liniile de troleibuz 73, 74 și 76, precum și liniile de autobuz 104, 117, 123, 385 și 232.

http://stbsa.ro/comunicat1.php?nrcom=1045

 


Re: Știri din București Andrei98

116 de ce nu o suplimenteaza?

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Știri din București V2A

Prima parte a articolului este deja bine cunoscută. Partea a doua conține noi promisiuni legate de reabilitarea liniilor de tramvai și de centura CF. Este menționat un tronson de 1.2 km de linie de tramvai de pe Bd. Timișoara, probabil cel spre CET Vest.
Acum câteva luni parcă scria într-un articol că lărgirea și reabilitarea carosabilului+șinelor de tw pe Bd. Dimitrie Pompeiu sunt în fază avansată, mai trebuiau doar lansate licitațiile. Pauză...

Capitala va avea 100 de tramvaie moderne noi și 100 de autobuze electrice

Locuitorii Capitalei vor circula în cel mult doi ani cu 100 de tramvaie moderne şi 100 de autobuze electrice, la care se vor adăuga alte 230 de tramvaie şi autobuze hibrid, a declarat, miercuri, Aura Răducu, director al Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public Bucureşti-Ilfov (TPBI), într-o conferinţă de profil.

„Prima urgenţă este dezvoltarea flotei şi achiziţionarea de noi echipamente. Prin Programul Operaţional Regional (POR), anul trecut în iunie am depus proiecte pentru 100 de tramvaie de peste 36 de metri lungime, faţă de 27 de metri cum sunt cele din prezent, deci cu o capacitate mai mare. Sunt în licitaţie. Sperăm să se termine cât mai repede această licitaţie şi în doi ani să avem aceste 100 de tramvaie moderne, dotate cu toate sistemele moderne de transport", a spus ea, potrivit Agerpres.

De asemenea, tot prin POR s-a propus achiziţionarea a 100 de autobuze electrice, pentru care a fost lansată licitaţia.

„Totodată, de la bugetul de stat, prin programul de mediu, am propus şi s-a aprobat, în decembrie, achiziţionarea a 100 de troleibuze şi a 130 de autobuze hibrid. Troleibuzele hibrid vor avea 20 de kilometri autonomie, adică de pe fir vor mai circula încă 20 de kilometri independente, cu baterie, astfel încât să aibă flexibilitatea de a intra în noile cartiere care se dezvoltă. Toate aceste patru tipuri de vehicule sunt în licitaţii şi sperăm anul acesta sau chiar până în septembrie să se încheie contractele de achiziţionare", a precizat Răducu.

Pasul următor este dezvoltarea infrastructurii, a continuat reprezentanta asociaţiei.

„Singurul proiect în fază avansată este reabilitatea unei distanţe de 1,2 kilometri pe bulevardul Timişoara de linie de tramvai. Se pregăteşte reabilitarea pe bulevardul Basarabia şi mai sunt în pregătire încă 15 kilometri de linii de tramvai. Dorinţa noastră este ca, până în 2030, să avem 35 de kilometri noi de linii de tramvai", potrivit lui Răducu.

Aceasta a arătat, totodată, că intenţia este ca liniile de tramvai să ajungă până la localităţile din jur.

„Dorim să revitalizăm centura de cale ferată drept un tren urban, aşa cum există în toate capitalele din UE. Colaborăm cu Ministerul Transporturilor şi cu CFR, astfel încât să se poată realiza în primul rând staţii, iar punctele roşii sunt staţii noi pe care trebuie să le realizăm. Avem un model de staţie şi urmează să discutăm cu autorităţile locale pentru realizarea lor. Există ruta Gara de Nord - Pantelimon - Obor, pe care o putem folosi deja, având în vedere dezvoltarea urbanistică considerabilă a Bucureştiului şi a Ilfovului", a continuat Răducu.

https://www.digi24.ro/stiri/economie/tr ... ce-1135848

 


Re: Știri din București Cristy

Nu are cum sa fie vorba despre linia spre CET Vest. Eu cred ca s-a referit de fapt la linia de pe Vasile Milea, porțiune pentru care au obținut deja finanțate, însă au cuprins-o emoțiile in timp ce rostea mărețele realizări ale administrației.

 


Re: Știri din București Andrei98

După distanță sigur despre Vasile Milea este vorba, avem oameni și mai sus puși care nu știu în ce județ se află și ne mirăm că a încurcat un bulevard  :lol:

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Știri din București V2A

Da, mai mult ca sigur e cea de pe Milea.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Știri din București Utilizator anonim

Milea este. Urmează să pun un material mai amplu cu doamna de la ADTPBI.

 


Re: Știri din București punmeister

Cristy wrote:
Nu are cum sa fie vorba despre linia spre CET Vest. Eu cred ca s-a referit de fapt la linia de pe Vasile Milea, porțiune pentru care au obținut deja finanțate, însă au cuprins-o emoțiile in timp ce rostea mărețele realizări ale administrației.

Finantare pe care o au asigurata inca din decembrie anul trecut :popa:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Știri din București Utilizator anonim

Se estimează ca în vara încep.

 


Re: Știri din București punmeister

Cu ce???? Ei nici macar n-au lansat licitatia, ca aici nu merge pe atribuire directa la una dintre companiile municipale minune.

 


Re: Știri din București Cristy

Macar de s-ar lua articulate....vise

100 de autobuze cu gaz în Bucureşti: se caută soluţii pentru depouri şi staţii de alimentare

Pe lângă licitațiile lansate până acum pentru înnoirea flotei STB, Primăria Capitalei are în vedere și achiziția a 100 de autobuze cu gaz natural comprimat (GNC). Pentru acestea se caută soluții de aducere în depouri și de amplasare a stațiilor de alimentare necesare, spune Aura Răducu, director al Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public Bucureşti-Ilfov (ADITPBI).

În prezent, ADITPBI realizează un studiu pentru introducerea acestor autobuze de anul viitor, a explicat Aura Răducu, directorul Asociației, în cadrul unei conferințe de profil la Camera de Comerț și Industrie a Municipiului București (CCIB).

Potrivit acesteia, se caută soluții la problemele cu aducerea autobuzelor GNC în depouri și amplasarea stațiilor de alimentare.

De altfel, Capitala a și fost "curtată" de două companii, care și-au testat autobuzele alimentate cu gaz pe linia 336 ce leagă zona Universitate de cartierul Militari.

Este vorba despre modelele Mercedes Benz Citaro NGT și Iveco Urbanway CNG (galerie foto).

 


Re: Știri din București punmeister

Poate acum vor lua articulate dupa experienta buna cu Kenturile articulate.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Știri din București Utilizator anonim

Nu se mai aduc articulate. Poate 30 diesel mai incolo.

 


Re: Știri din București punmeister

De ce diesel? Vor articulate in genul Mercedes CapaCity L?

 


Go to page:  1  ... 99 100 101 102 103 104 105  ... 128
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2265 forum members have written 419370 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use